abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220852025
Kind zit in groep 8
Vanmorgen ja vanuit werkgroep cadeautje leerkrachten sturen we een tikkie voor het cadeautje
Betaallink 5 euro

Nog geen 5 minuten later
Vanuit de werkgroep "stoeptegel" komt er ook nog een tikkie moet even kijken hoeveel

Zit nu op het volgende bericht te wachten met iets vanuit werkgroep afscheids magazine komt er ook nog een tikkie

En nu allemaal ouders die regeren met betaald voor .....
We hebben 40 kinderen in deze klas zitten, geef een ✅ bij het betaalverzoek of ze zien het wel op de rekening dit gaat nog wel even door

Straks komt het bericht hoelaat ze terug komen van schoolkamp gaan ook weer 39 ouders op reageren vrees ik
Ik haat dit soort groepsapps
  donderdag 21 mei 2026 @ 08:56:38 #252
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220852049
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:51 schreef Goitske het volgende:

Straks komt het bericht hoelaat ze terug komen van schoolkamp gaan ook weer 39 ouders op reageren vrees ik
Ik haat dit soort groepsapps
Gewoon overkillen.

Iedere 5 minuten de hele groep appen "Hoe laat komen ze terug? Zijn ze met een grote of een kleine bus? Waar komen ze aan? Heeft iemand al wat gehoord? Ik hoorde dat die van die ziek geworden was?"

Net zo lang tot iedereen het tyfus irritant gaat vinden (snel genoeg). En dan houdt het op. Of je stapt er gewoon uit :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:07:19 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220852130
Ik heb jarenlang vlakbij de DE koffie, de thee- en tabak fabriek gewoond.

Alledrie op 1 terrein; met name de koffiedamper en de tabaksdrogerij hebben heel intense geuren zo nu en dan...

Qua roken: ik moet nu een kwartier wandelen om van en naar auto te komen voor 't werk, door de niet-roken buitenzone van het ziekenhuis, en net er buiten.

Echt letterlijk 1 stoeptegel buiten de zone staan iedere ochtend op de heen-wandeling hele groepen te stoken, en dat is ronduit smerig om langs te moeten..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:17:14 #254
370431 drakin
vurig typje
pi_220852361
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:39 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ohja de DE fabriek zit daar. Ben ik ooit geweest met een of andere vage rondleiding waar mn schoonmoeder heen wilde en een slachtoffer nodig had _O-

In Apeldoorn zit een koekjesfabriek die ruikt zooooo lekker
Nee niet DE was het, al lijkt me die omgeving ook stinken.

Het was nog veel slechtere koffie, als je je bezoek haat geef je ze die
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 09:21:17 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220852390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:07 schreef fietsie het volgende:

Alledrie op 1 terrein; met name de koffiedamper en de tabaksdrogerij hebben heel intense geuren zo nu en dan...

Qua roken: ik moet nu een kwartier wandelen om van en naar auto te komen voor 't werk, door de niet-roken buitenzone van het ziekenhuis, en net er buiten.

Echt letterlijk 1 stoeptegel buiten de zone staan iedere ochtend op de heen-wandeling hele groepen te stoken, en dat is ronduit smerig om langs te moeten..
Met een zuurstoffles in de rollator. Ik moet dan altijd aan die scène van Hans Teeuwen denken "Jaaaa kanker komt je niet aanwaaien"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220852397
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:17 schreef drakin het volgende:

[..]
Nee niet DE was het, al lijkt me die omgeving ook stinken.

Het was nog veel slechtere koffie, als je je bezoek haat geef je ze die
Haha dan is het wel ernstig
pi_220852410
quote:
6s.gif Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon overkillen.

Iedere 5 minuten de hele groep appen "Hoe laat komen ze terug? Zijn ze met een grote of een kleine bus? Waar komen ze aan? Heeft iemand al wat gehoord? Ik hoorde dat die van die ziek geworden was?"

Net zo lang tot iedereen het tyfus irritant gaat vinden (snel genoeg). En dan houdt het op. Of je stapt er gewoon uit :D
Ze vinden mr geloof ik al niet leuk
Was al een moeder bezorgd over het wadlopen wat de kinderen gingen doen omdat er wadlopers vast waren komen te zitten. Heb nog net niet gezegd stel je niet zo doos, woorden waren netter maar intentie het zelfde
Alsof ze met die blagen zo ver het wad op gaan
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:25:03 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220852411
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Met een zuurstoffles in de rollator. Ik moet dan altijd aan die scène van Hans Teeuwen denken "Jaaaa kanker komt je niet aanwaaien"
Die staan aan de andere kant, tussen het parkeerterrein voor bezoek en de bushalte :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220852421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:07 schreef fietsie het volgende:

Dat vind ik zoooo goor. Bij ons is er ook een niet roken stuk maar ze roken gewoon in de parkeergarage... Dus he pakt je fiets on naar huis te gaan en dan kom je door een blauwe walm
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:25:58 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220852425
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:24 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ze vinden mr geloof ik al niet leuk
Was al een moeder bezorgd over het wadlopen wat de kinderen gingen doen omdat er wadlopers vast waren komen te zitten. Heb nog net niet gezegd stel je niet zo doos, woorden waren netter maar intentie het zelfde
Alsof ze met die blagen zo ver het wad op gaan
Heb je gevraagd hoe lang haar kind was ? Zodat je vervolgens een berekening kon appen of zijn mond nog boven het waterpeil zou blijven bij hoogwater?
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:27:28 #261
370431 drakin
vurig typje
pi_220852441
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:22 schreef Goitske het volgende:

[..]
Haha dan is het wel ernstig
Ooit per ongeluk dat merk gekocht.

Heb er nog nachtmerries van
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220852467
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:25 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heb je gevraagd hoe lang haar kind was ? Zodat je vervolgens een berekening kon appen of zijn mond nog boven het waterpeil zou blijven bij hoogwater?
_O-
Ik ben al een van de laat me met rust, nee ik wil niet overal bij helpen en hou op met je gezeik moeder. Geloof niet dat ik hoog op de lijst favoriete moeders sta.
Ik heb er totaal geen problemen mee als die blagen na schooltijd in mn huis of tuin zitten etc maar ga lekker zelf luizenpluizen
pi_220852484
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:27 schreef drakin het volgende:

[..]
Ooit per ongeluk dat merk gekocht.

Heb er nog nachtmerries van
Er komt hier alleen de betere koffie get huis in. Als de koffie niet goed is dan hoor ik dat nog eeuwen van mn schoonmoeder
pi_220852588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 00:24 schreef borisz het volgende:
Thuis O+
Afkicken voordat ik kan slapen.
De vele veren zijn niet meer te tellen. Staande ovatie bij mijn afscheid. Na zes jaar is het mooi geweest met het penningmeesterschap. En daar werd ik met mooie woorden en een groots applaus voor bedankt. O+.

Gelukkig is het morgen vandaag een 365-cursusdag dus kan ik het me wel veroorloven om half brak aanwezig te zijn.
Hóe leuk is dat om zo gewaardeerd te zijn _O_ en dan een staande ! ovatie.
Wat ga je doen met de vrijgekomen tijd?

Hier komen appjes binnen n.a.v. mijn vertrek uit het popkoor.
Met ‘hartjes’… 😂

Oei wadlopen. Dat was een avontuur ja! Zuig - zomp - geen paniek, al scheelde het niet veel.
Het begon een stuk flink voor de wal te stortregenen. Toen ging het hard met vollopen.
pi_220852593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen c_/
Ander topic: GC / Het grote goedemorgen topic
pi_220852596
Mogge!

Bij ons stonk het altijd van de Aku. Kan het niet goed omschrijven maar heel af en toe ruik je iets wat erop lijkt en dan is het “oh ja”.

En bij ons gaat ook het verhaal dat een oom en tante ui Rotterdam met hun zoons hier op bezoek kwamen (zeker 55 jaar geleden) en we gingen wandelen in een bos een een van de jongens bij de dennengeur zei “het ruikt hier naar wc” _O- naar de luchtverfrissers van toen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220852610
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ander topic: GC / Het grote goedemorgen topic
Ik ben geen mod dus kan niet posten in een gesloten topic :*
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:44:27 #269
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220852625
Nou ik ga maar weer werkjes werken :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220852631
Haha die dennengeur!

In de polder kon het ruiken naar het mest uitrijden. Gebeurt niet meer.
Of zelden.
Of met paardrijles: dat je bij stal binnenkomen eerst de adem inhoudt om in 1 x een hap stal lucht binnen te krijgen. Dan ben je ‘door’.
pi_220852696
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Bij ons stonk het altijd van de Aku. Kan het niet goed omschrijven maar heel af en toe ruik je iets wat erop lijkt en dan is het “oh ja”.

En bij ons gaat ook het verhaal dat een oom en tante ui Rotterdam met hun zoons hier op bezoek kwamen (zeker 55 jaar geleden) en we gingen wandelen in een bos een een van de jongens bij de dennengeur zei “het ruikt hier naar wc” _O- naar de luchtverfrissers van toen.
Oh zoiets hebben wij ooit gehad met kennissen van mn ouders kwamen uit zaandam. Hoort eentje een schaap, hebben jullie een kinderboerderij? Uhmm nee gewoon een boerderij
Jaaa een kinderboerderij! Nee boederij

Oke waar denk jij dat melk vandaan komt... Ja uit de fabriek! Ben dus met ze naar een boerderij gelopen waar ik wel vaker kwam en gevraagd mag ik even hun een boerderij laten zien?
Kijk hier komen eieren vandaan uit een kip
Daar staan schapen die geven wol
En die koeien daar.. die geven melk
Melk komt uit een koe, dat is een koe.
En toen dacht ze dat chocolade melk uit de bruine koe kwam |:(
Ik heb het op gegeven, die boer lag in een deuk

Ze waren al doodsbang toen de boerderij hond op ons af kwam, dat was in de richting hey Floris ga je mee naar je baasje...

Ik dacht toen wel er zijn dus echt serieus kinderen die dit niet weten. Was zo ontzettend verbaasd. En het waren echt tieners tussen de 10 en 14
pi_220852729
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Haha die dennengeur!

Of zelden.
Of met paardrijles: dat je bij stal binnenkomen eerst de adem inhoudt om in 1 x een hap stal lucht binnen te krijgen. Dan ben je ‘door’.
Oh ruik het hier nog wel regelmatig
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:58:24 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220852870
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Haha die dennengeur!

Injecteren is de norm tegenwoordig
pi_220852923
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:50 schreef Goitske het volgende:

[..]
Oh ruik het hier nog wel regelmatig
Hier ook nog
  donderdag 21 mei 2026 @ 10:20:17 #275
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220853098
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:48 schreef Goitske het volgende:

[..]
Oh zoiets hebben wij ooit gehad met kennissen van mn ouders kwamen uit zaandam. Hoort eentje een schaap, hebben jullie een kinderboerderij? Uhmm nee gewoon een boerderij
Jaaa een kinderboerderij! Nee boederij

Oke waar denk jij dat melk vandaan komt... Ja uit de fabriek! Ben dus met ze naar een boerderij gelopen waar ik wel vaker kwam en gevraagd mag ik even hun een boerderij laten zien?
Kijk hier komen eieren vandaan uit een kip
Daar staan schapen die geven wol
En die koeien daar.. die geven melk
Melk komt uit een koe, dat is een koe.
En toen dacht ze dat chocolade melk uit de bruine koe kwam |:(
Ik heb het op gegeven, die boer lag in een deuk

Ze waren al doodsbang toen de boerderij hond op ons af kwam, dat was in de richting hey Floris ga je mee naar je baasje...

Ik dacht toen wel er zijn dus echt serieus kinderen die dit niet weten. Was zo ontzettend verbaasd. En het waren echt tieners tussen de 10 en 14
Vriend van mij, rond de 40, zag op tv aardappeloogst. Goh, die groeien onder de grond?
Collega, kwam er achter dat melk van koeien kwam en niet uit de fabriek, wilde het niet meer drinken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')