Gewoon overkillen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:51 schreef Goitske het volgende:
Straks komt het bericht hoelaat ze terug komen van schoolkamp gaan ook weer 39 ouders op reageren vrees ik
Ik haat dit soort groepsapps
Nee niet DE was het, al lijkt me die omgeving ook stinken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ohja de DE fabriek zit daar. Ben ik ooit geweest met een of andere vage rondleiding waar mn schoonmoeder heen wilde en een slachtoffer nodig had
In Apeldoorn zit een koekjesfabriek die ruikt zooooo lekker
Met een zuurstoffles in de rollator. Ik moet dan altijd aan die scène van Hans Teeuwen denken "Jaaaa kanker komt je niet aanwaaien"quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:07 schreef fietsie het volgende:
Ik heb jarenlang vlakbij de DE koffie, de thee- en tabak fabriek gewoond.
Alledrie op 1 terrein; met name de koffiedamper en de tabaksdrogerij hebben heel intense geuren zo nu en dan...
Qua roken: ik moet nu een kwartier wandelen om van en naar auto te komen voor 't werk, door de niet-roken buitenzone van het ziekenhuis, en net er buiten.
Echt letterlijk 1 stoeptegel buiten de zone staan iedere ochtend op de heen-wandeling hele groepen te stoken, en dat is ronduit smerig om langs te moeten..
Haha dan is het wel ernstigquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee niet DE was het, al lijkt me die omgeving ook stinken.
Het was nog veel slechtere koffie, als je je bezoek haat geef je ze die
Ze vinden mr geloof ik al niet leukquote:Op donderdag 21 mei 2026 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon overkillen.
Iedere 5 minuten de hele groep appen "Hoe laat komen ze terug? Zijn ze met een grote of een kleine bus? Waar komen ze aan? Heeft iemand al wat gehoord? Ik hoorde dat die van die ziek geworden was?"
Net zo lang tot iedereen het tyfus irritant gaat vinden (snel genoeg). En dan houdt het op. Of je stapt er gewoon uit
Die staan aan de andere kant, tussen het parkeerterrein voor bezoek en de bushaltequote:Op donderdag 21 mei 2026 09:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met een zuurstoffles in de rollator. Ik moet dan altijd aan die scène van Hans Teeuwen denken "Jaaaa kanker komt je niet aanwaaien"
Dat vind ik zoooo goor. Bij ons is er ook een niet roken stuk maar ze roken gewoon in de parkeergarage... Dus he pakt je fiets on naar huis te gaan en dan kom je door een blauwe walmquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:07 schreef fietsie het volgende:
Ik heb jarenlang vlakbij de DE koffie, de thee- en tabak fabriek gewoond.
Alledrie op 1 terrein; met name de koffiedamper en de tabaksdrogerij hebben heel intense geuren zo nu en dan...
Qua roken: ik moet nu een kwartier wandelen om van en naar auto te komen voor 't werk, door de niet-roken buitenzone van het ziekenhuis, en net er buiten.
Echt letterlijk 1 stoeptegel buiten de zone staan iedere ochtend op de heen-wandeling hele groepen te stoken, en dat is ronduit smerig om langs te moeten..
Heb je gevraagd hoe lang haar kind was ? Zodat je vervolgens een berekening kon appen of zijn mond nog boven het waterpeil zou blijven bij hoogwater?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ze vinden mr geloof ik al niet leuk
Was al een moeder bezorgd over het wadlopen wat de kinderen gingen doen omdat er wadlopers vast waren komen te zitten. Heb nog net niet gezegd stel je niet zo doos, woorden waren netter maar intentie het zelfde
Alsof ze met die blagen zo ver het wad op gaan
Ooit per ongeluk dat merk gekocht.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je gevraagd hoe lang haar kind was ? Zodat je vervolgens een berekening kon appen of zijn mond nog boven het waterpeil zou blijven bij hoogwater?
Er komt hier alleen de betere koffie get huis in. Als de koffie niet goed is dan hoor ik dat nog eeuwen van mn schoonmoederquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ooit per ongeluk dat merk gekocht.
Heb er nog nachtmerries van
Hóe leuk is dat om zo gewaardeerd te zijnquote:Op donderdag 21 mei 2026 00:24 schreef borisz het volgende:
Thuis
Afkicken voordat ik kan slapen.
De vele veren zijn niet meer te tellen. Staande ovatie bij mijn afscheid. Na zes jaar is het mooi geweest met het penningmeesterschap. En daar werd ik met mooie woorden en een groots applaus voor bedankt..
Gelukkig is het morgen vandaag een 365-cursusdag dus kan ik het me wel veroorloven om half brak aanwezig te zijn.
Ik ben geen mod dus kan niet posten in een gesloten topicquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ander topic: GC / Het grote goedemorgen topic
Oh zoiets hebben wij ooit gehad met kennissen van mn ouders kwamen uit zaandam. Hoort eentje een schaap, hebben jullie een kinderboerderij? Uhmm nee gewoon een boerderijquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Bij ons stonk het altijd van de Aku. Kan het niet goed omschrijven maar heel af en toe ruik je iets wat erop lijkt en dan is het “oh ja”.
En bij ons gaat ook het verhaal dat een oom en tante ui Rotterdam met hun zoons hier op bezoek kwamen (zeker 55 jaar geleden) en we gingen wandelen in een bos een een van de jongens bij de dennengeur zei “het ruikt hier naar wc”naar de luchtverfrissers van toen.
Oh ruik het hier nog wel regelmatigquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Haha die dennengeur!
In de polder kon het ruiken naar het mest uitrijden. Gebeurt niet meer.
Of zelden.
Of met paardrijles: dat je bij stal binnenkomen eerst de adem inhoudt om in 1 x een hap stal lucht binnen te krijgen. Dan ben je ‘door’.
Injecteren is de norm tegenwoordigquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
Haha die dennengeur!
In de polder kon het ruiken naar het mest uitrijden. Gebeurt niet meer.
Vriend van mij, rond de 40, zag op tv aardappeloogst. Goh, die groeien onder de grond?quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh zoiets hebben wij ooit gehad met kennissen van mn ouders kwamen uit zaandam. Hoort eentje een schaap, hebben jullie een kinderboerderij? Uhmm nee gewoon een boerderij
Jaaa een kinderboerderij! Nee boederij
Oke waar denk jij dat melk vandaan komt... Ja uit de fabriek! Ben dus met ze naar een boerderij gelopen waar ik wel vaker kwam en gevraagd mag ik even hun een boerderij laten zien?
Kijk hier komen eieren vandaan uit een kip
Daar staan schapen die geven wol
En die koeien daar.. die geven melk
Melk komt uit een koe, dat is een koe.
En toen dacht ze dat chocolade melk uit de bruine koe kwam![]()
Ik heb het op gegeven, die boer lag in een deuk
Ze waren al doodsbang toen de boerderij hond op ons af kwam, dat was in de richting hey Floris ga je mee naar je baasje...
Ik dacht toen wel er zijn dus echt serieus kinderen die dit niet weten. Was zo ontzettend verbaasd. En het waren echt tieners tussen de 10 en 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |