Oekraïne voert oorlog uit lijfsbehoud. In essentie is het heel simpel:quote:Op zondag 17 mei 2026 17:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn theorie, nadat ik die docu keek van die leraar uit Rusland, is dat beide partijen oorlog voeren uit verveling en uitzichtloosheid
is dit uw laatste antwoord?quote:Op maandag 18 mei 2026 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oekraïne voert oorlog uit lijfsbehoud. In essentie is het heel simpel:
Als Rusland stopt met vechten is er geen oorlog meer. Als Oekraïne stopt met vechten dan is er geen Oekraïne meer.
Rusland wordt net als Noord Korea, met dat verschil dat mensen uit Rusland weg kunnen gaanquote:Op maandag 18 mei 2026 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.npodoc.nl/artikelen/mr-nobody-tegen-poetin
Wat doet Rusland dat land aan, bedoel je.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:32 schreef phpmystyle het volgende:
Wat doen wij dat land aan..
We laten ze vechten voor "onze" waarden, Queer LGBTHIQ+, verplicht liberaal denken, gezin is fout en atomisch leven goed.
Maandagochtend, dus de roebels zijn weer binnen...quote:Op maandag 18 mei 2026 10:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat doet Rusland dat land aan, bedoel je.
Doe iedereen, jezelf incluis, een plezier en laat dat alsjeblieft over aan mensen die er wat beter in zijn.quote:
Wat vindt je van het feit dat rusland een aanzienlijk deel van van Rusland militaire budget naar westerse propaganda gaat.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:58 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
Ik denk dat je de angst voor het grote boze Rusland gebruikt om verder oorlog te hitsen.
redelijk dom, ik kan goed genoeg voor mezelf denkenquote:Op maandag 18 mei 2026 11:01 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wat vindt je van het feit dat rusland een aanzienlijk deel van van Rusland militaire budget naar westerse propaganda gaat.
Waar haal je het uit dat Rusland heel Oekraïne wil veroveren? Waarom loop je deze onzin te verkondigen?quote:Op maandag 18 mei 2026 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe iedereen, jezelf incluis, een plezier en laat dat alsjeblieft over aan mensen die er wat beter in zijn.
Ik heb jou tot op heden geen inhoudelijk weerwoord zien formuleren op mijn stelling, dus als iemand die - naar eigen zeggen - 'goed genoeg voor zichzelf kan denken' verwacht ik dat je nu ook in staat bent om daar je eigen conclusies aan te verbinden. Over pareltjes gesprokenquote:
Maar waar haal je vandaan dat Rusland niet heel Oekraïne wil veroveren?quote:Op maandag 18 mei 2026 11:13 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
Waar haal je het uit dat Rusland heel Oekraïne wil veroveren? Waarom loop je deze onzin te verkondigen?
Als jij gelooft dat Rusland Oekraïne wil inlijven dan zijn we uitgepraat ja. Loop heen me je nonsens.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb jou tot op heden geen inhoudelijk weerwoord zien formuleren op mijn stelling, dus als iemand die - naar eigen zeggen - 'goed genoeg voor zichzelf kan denken' verwacht ik dat je nu ook in staat bent om daar je eigen conclusies aan te verbinden. Over pareltjes gesproken.
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Kyiv_(2022)quote:Op maandag 18 mei 2026 11:13 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
Waar haal je het uit dat Rusland heel Oekraïne wil veroveren? Waarom loop je deze onzin te verkondigen?
Waarom zou Putain dat niet willen?quote:Op maandag 18 mei 2026 11:17 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
Als jij gelooft dat Rusland Oekraïne wil inlijven dan zijn we uitgepraat ja. Loop heen me je nonsens.
ja voor een ander pro russisch regime, niks met inlijven te maken, je praat nonsensquote:Op maandag 18 mei 2026 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Kyiv_(2022)
Gelul.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:18 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
ja voor een ander pro russisch regime, niks met inlijven te maken, je praat nonsens
Iedereen en z'n overleden grootmoeder weet dat als Rusland heel Oekraïne zou kunnen veroveren dat ze het zouden doen. Dat ze het niet kunnen betekent niet dat Poetin het niet wil.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gelul.
In eerste instantie was het doel om Hostomel Airport, bij Kiev, in handen te krijgen, om zo een nonstop luchtbrug op te zetten om enorme aantallen manschappen en materieel bij Kiev in de buurt te krijgen, met de bedoeling om zo de hoofdstad in handen te krijgen en de regering af te zetten, en daarmee in facto heel Oekraïne in handen te hebben.
Je weet wel, de Driedaagse Speciale Militaire Operatie.
Dat dat net ietsjes anders liep, doet niks af aan het feit dat dat het hoofddoel was.
Maar misschien ook niet. Ga je nog antwoord geven op de vraag?quote:Op maandag 18 mei 2026 11:32 schreef RockToTheBeat het volgende:
[..]
mss reflecteer je jouw drang voor controle wel op hem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |