abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 12:38:06 #151
375570 crew  Cyan9
pi_221426557
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 11:26 schreef Eightyone het volgende:
Er blijkt iig een Nederlandse Junior Songfestival-inzending te komen, vanuit AvroTros.

Tina Nijkamp:

[ link | afbeelding ]
Wie is in vredesnaam Tina Nijkamp en waarom is zij belangrijk?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_221427749
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 12:38 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Zelfbenoemd kijkcijferduider maar mevrouw maakt er vooral een hobby van om alles van de NPO en RTL af te zeiken omdat ze vaak bij SBS aanschuift en een column schrijft voor De Telegraaf.

Ik kan me af en toe niet bedwingen en heb haar een DM gestuurd dat het gewoon heel simpel is dat AVROTROS, Ierland en Spanje hier wel aan meedoen omdat Israël er niet is.

Maar oh boy, als AVROTROS volgende week bekend maakt wel gewoon naar Sofia te gaan is dat natuurlijk ook weer kut volgens haar :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter zondag 26 juli 2026 @ 09:27:37 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_221434075
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zelfbenoemd kijkcijferduider maar mevrouw maakt er vooral een hobby van om alles van de NPO en RTL af te zeiken omdat ze vaak bij SBS aanschuift en een column schrijft voor De Telegraaf.

Ik kan me af en toe niet bedwingen en heb haar een DM gestuurd dat het gewoon heel simpel is dat AVROTROS, Ierland en Spanje hier wel aan meedoen omdat Israël er niet is.

Maar oh boy, als AVROTROS volgende week bekend maakt wel gewoon naar Sofia te gaan is dat natuurlijk ook weer kut volgens haar :')
Bedankt voor het sturen van de dm want m’n handen jeukten ook toen ik haar story las.
Hoezo snapte ze dit niet. _O-
pi_221434409
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 11:21 schreef Fred_B het volgende:
Een nieuw initiatief: niet Eurovision On Tour, maar Sanremo On Tour:
[..]
Via Eurovoix
:o

#cometoamsterdam
pi_221434419
quote:

[..]
Kijkcijferexpert, dat is zoiets als songfestivalexpert. Iedereen kan zichzelf dat noemen en je hoeft er ook niks voor te kunnen of te weten. Zoals iedereen in dat SBS/Telegraaf-wereldje. Gekmakend is het.
pi_221434735
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 09:27 schreef Cee het volgende:

[..]
Bedankt voor het sturen van de dm want m’n handen jeukten ook toen ik haar story las.
Net doen alsof je iets niet begrijpt, omdat je het er gewoon niet mee eens bent of een hekel hebt aan degene die het doet, is uiteindelijk ook maar een kinderachtig debattrucje. Alle griezels met een opinie van Wierd Duk tot Alexander Pechtold passen dat graag toe.

Het werkt meestal ook nog, omdat je initiatief bij de andere partij legt, die je hopelijk op een inconsequentie kan betrappen (“Maar dat is niet hetzelfde als wat Avrotros eerst zei”) en als ze binnenkort weer iets geks doen, Frits Sissing krijgt een late-night show ofzo, kan je het weer gebruiken (“Eerst waren ze bij het Songfestival al onnavolgbaar, en nu alweer”). Het is irritant, omdat het energie vreet voor de andere partij en iemand die het doet geen verantwoording neemt, vergelijkbaar met zo’n “Ik stel alleen maar vragen” benadering.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_221434763
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 10:33 schreef Em31 het volgende:

[..]
:o

#cometoamsterdam
Ja toch? Ik zou hier best naartoe gaan. Misschien dat het bij een succesvolle editie ook naar België komt, want hier is een grote Italiaanse gemeenschap in Belgisch-Limburg.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_221435293
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja toch? Ik zou hier best naartoe gaan. Misschien dat het bij een succesvolle editie ook naar België komt, want hier is een grote Italiaanse gemeenschap in Belgisch-Limburg.
In Nederland zit ook best een aardige Italiaanse diaspora. Dat heb ik zelf in december bij het concert van Marco Mengoni ervaren. Dus een editie in Nederland is niet onmogelijk :)
pi_221435927
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 09:27 schreef Cee het volgende:

[..]
Ik denk dat ze het heel goed snapt, maar ze houdt er ook wel van om alles met betrekking tot AVROTROS en de NPO aan te pakken, mede dankzij haar broodheren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 26 juli 2026 @ 13:59:17 #160
39237 crew  H_T
2733
pi_221435941
quote:

[..]
Ex-baas van SBS6, naast wat er hier al genoemd is
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_221435951
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Net doen alsof je iets niet begrijpt, omdat je het er gewoon niet mee eens bent of een hekel hebt aan degene die het doet, is uiteindelijk ook maar een kinderachtig debattrucje. Alle griezels met een opinie van Wierd Duk tot Alexander Pechtold passen dat graag toe.

Het werkt meestal ook nog, omdat je initiatief bij de andere partij legt, die je hopelijk op een inconsequentie kan betrappen (“Maar dat is niet hetzelfde als wat Avrotros eerst zei”) en als ze binnenkort weer iets geks doen, Frits Sissing krijgt een late-night show ofzo, kan je het weer gebruiken (“Eerst waren ze bij het Songfestival al onnavolgbaar, en nu alweer”). Het is irritant, omdat het energie vreet voor de andere partij en iemand die het doet geen verantwoording neemt, vergelijkbaar met zo’n “Ik stel alleen maar vragen” benadering.
Amen
  Moderator zondag 26 juli 2026 @ 14:05:36 #162
375570 crew  Cyan9
pi_221435989
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:59 schreef H_T het volgende:

[..]
Ex-baas van SBS6, naast wat er hier al genoemd is
Niet belangrijk dus.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_221436081
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:05 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Niet belangrijk dus.
ik weet ook niet precies wie zij is hoor. Net als namen zoals Victor Vlam en Wierd Duk die ik nog wel eens zie opduiken.
pi_221436599
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:17 schreef NailQueen het volgende:

[..]
ik weet ook niet precies wie zij is hoor. Net als namen zoals Victor Vlam en Wierd Duk die ik nog wel eens zie opduiken.
Hoe minder je deze mensen aandacht geeft hoe beter. 😊 Ga ze ook vooral NIET googlen.
pi_221436855
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 15:15 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Hoe minder je deze mensen aandacht geeft hoe beter. 😊 Ga ze ook vooral NIET googlen.
Ik heb Tina al een tijd geleden ontvolgd, maar ze blijft af en toe haar trucje etaleren zoals Fred zo goed omschreven heeft
pi_221438985
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zou erg leuk zijn :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')