Gaat niet gebeuren. De Italianen doen dit namelijk al jaren zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:17 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik eis nog wel onderzoek naar de puntenverdeling van o.a. Portugal, Italië en Polen. Wie zijn daar de zogenaamde “juryleden”?
1998 was veel erger. Vent met een pruik die niet kon zingen won vanwege de actquote:Op zondag 17 mei 2026 01:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is het ook, maar als het zou winnen dan is het puur door het polletje kapen. Dan voelt het gewoon niet okay.
Leuk dat je likes krijgt maar in de post ervoor had je het over jury stemmen.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut. Zo’n liedje krijgt normaal 42 punten van het publiek
gokverslaafde jury leden.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:15 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd welke juries allemaal een envelop van Malta hebben gehad.
Fucking Italië weer jaquote:Op zondag 17 mei 2026 01:17 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik eis nog wel onderzoek naar de puntenverdeling van o.a. Portugal, Italië en Polen. Wie zijn daar de zogenaamde “juryleden”?
Ah die hadden natuurlijk nog een gokschuld openstaan op Malta.quote:
Polen viel wel mee toch?quote:Op zondag 17 mei 2026 01:17 schreef The_Playmaker het volgende:
Nee, het is een firstquote:
En ze komen er elke keer mee weg he.quote:
De onafhankelijkheid van de jury mogen we waarschijnlijk niet in twijfel trekken.quote:
na de orde van de dagquote:Op zondag 17 mei 2026 01:17 schreef TLC het volgende:
Israël mooi tweede en kunnen ze nu weer over na de orde van de dag, kindjes de dood injagen in Gaza en ondertussen keihard ontkennen dat ze dat doen
Echt schaamteloos gewoon. Ze hebben 1x een jaar gehad dat ze het niet zo extreem deden dacht ik, toen dacht ik nog even zouden ze gewaarschuwd zijn ofzo. Maar nee.quote:
Hearts al een reglementaire 0-3 zege toegekend gekregen?quote:
Dat liedje was an sich prima toch? Ze hadden enkel gemist dat Israel niet te veel jury punten mocht hebben van de EBUquote:Op zondag 17 mei 2026 01:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
12 voor Israël vanuit Polen was voor mij de verrassing van de avond.
Je vergeet er 1quote:Op zondag 17 mei 2026 01:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, het is een first![]()
Dus ik hoop maar dat Brazilië, Duitsland, Argentinië, Frankrijk, Spanje of Uruguay geen nieuwe wereldtitel pakt nu
Je vergeet ook nog de organisatie eraan toe te voegen. Hosting was wel echt onbegrijpelijk slecht, en dat voor een jubileum editie.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:20 schreef vencodark het volgende:
Behalve het feit dat NL niet meedeed en sowieso het hele gedoe rondom Israël, was het qua acts en liedjes buitengewoon ruk.
Gewoon geen echt leuke editie.
Maar jullie hebben het, zoals altijd, een stuk beter gemaakt.
Dat was geloof ik een jaar waar ze zich er mee in de vingers sneden, dus gelijk weer terug naar hun oude normaal.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt schaamteloos gewoon. Ze hebben 1x een jaar gehad dat ze het niet zo extreem deden dacht ik, toen dacht ik nog even zouden ze gewaarschuwd zijn ofzo. Maar nee.
Alle Israëlische organisaties in de landen hebben weer flink stemmen geronseld ja.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:23 schreef -Deluzion- het volgende:
Israël toch weer tweede... Ondanks alle protesten, demonstraties en boycotcalls. Dankjewel Europa, voor het bewijs dat jullie gewoon achter ze staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |