Denk dat hij dan niet eens beste Spanjaard isquote:Op zondag 17 mei 2026 08:28 schreef TommyL0204 het volgende:
Enriqueta Mas. Binnenkort schroeien en Tour Feminin.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 17 mei 2026 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Desalniettemin gaat de Portugees vol trots in het roze de laatste dag van rit 9 in.
Hele week rit 9 gehad?
Vergeleken met de etappe van volgende week zondag valt dit nog mee.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is een schandalige etappe voor een zondag. Doe dit lekker op een doordeweekse woensdag.
Wat heb ik gemist?quote:
Geef hem eens ongelijk.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:12 schreef wimderon het volgende:
Garcia Cortina heeft een ongebreideld vertrouwen in Milesi met dit groepje van 3.
Er zijn toch te veel ploegen die voor de rit gaan van de hoge heren.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat nog niet heel lekker voor de ploegen die een serieuze kopgroep willen.
Al 3x gelanceerd door Walschijt, met Decathlon in het wiel.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben we al een kansloze aanval van Ciccone gezien?
Ciccone zou toch eens een stukje reflectie moeten gaan doenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al 3x gelanceerd door Walschijt, met Decathlon in het wiel.
We noteren poging 4.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ciccone zou toch eens een stukje reflectie moeten gaan doen
Zoals gezegd, Joop is er iets te veel in gaan geloven.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet of een rit wel realistisch is voor Joop
Joop zorgt dat Jonas in een wappershirt de tijdrit moet rijden. Master tactics.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals gezegd, Joop is er iets te veel in gaan geloven.
Jonas zal ie er echt niet op leggen lijkt me als er het meest naar hem gekeken wordt.
Dat had wel gemoeten. Die heeft zich dit voorjaar al een aantal keer getoond.quote:
Dat moet hij ook als wel een vlucht wegblijft (tenzij Sevilla mee zit)quote:Op zondag 17 mei 2026 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Joop zorgt dat Jonas in een wappershirt de tijdrit moet rijden. Master tactics.
Zou het wat uitmaken. Zelfs met een Scapino trainingspak pakt Vingegaard 3 minuten op Joop.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Joop zorgt dat Jonas in een wappershirt de tijdrit moet rijden. Master tactics.
50 punten op de finish. Rubio of Arrieta die wint is genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat moet hij ook als wel een vlucht wegblijft (tenzij Sevilla mee zit)
Volgens mij gaat het voornamelijk om het kunnen testen voor de Tour, niet zozeer deze Giroquote:Op zondag 17 mei 2026 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken. Zelfs met een Scapino trainingspak pakt Vingegaard 3 minuten op Joop.
Maar ja, die moeten wel echt een ideale groep mee krijgen om zelf te winnen. Maar het zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2026 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
50 punten op de finish. Rubio of Arrieta die wint is genoeg.
Rubio op weg naar!quote:Op zondag 17 mei 2026 13:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, die moeten wel echt een ideale groep mee krijgen om zelf te winnen. Maar het zou kunnen inderdaad
Wat is zijn beste uitslag ooit? Top-10 ster van Zwolle?quote:Op zondag 17 mei 2026 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dan moet Noaberman de etappe maar winnen
GLORIE VOOR PICNIC!!
Daarmee overschat je hem, gok ikquote:Op zondag 17 mei 2026 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is zijn beste uitslag ooit? Top-10 ster van Zwolle?
https://www.procyclingsta(...)rdennes/2021/stage-4quote:Op zondag 17 mei 2026 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onderschat je Milesi nu niet?quote:Op zondag 17 mei 2026 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Blok er op![]()
Veel plezier met deze enorme flutgroep.
Hij is ooit 12e geworden in de Ster van Zwolle.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ho ho, hij werd dit jaar nog 23e in Tour of Turkey!quote:Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is ooit 12e geworden in de Ster van Zwolle.
Als prof is de beste uitslag die ik kan vinden een 30e plaats in een rit in Catalonië. Daarna kom je uit bij een paar 50e plaatsen, vervolgens zie je dat het hem een paar keer is gelukt rond de 70e plaats te eindigen en de rest is allemaal 100+ of DNF. Fenomenaal.
27e deze Giro!!quote:Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is ooit 12e geworden in de Ster van Zwolle.
Als prof is de beste uitslag die ik kan vinden een 30e plaats in een rit in Catalonië. Daarna kom je uit bij een paar 50e plaatsen, vervolgens zie je dat het hem een paar keer is gelukt rond de 70e plaats te eindigen en de rest is allemaal 100+ of DNF. Fenomenaal.
quote:Tim Naberman begint deze week aan de derde grote ronde uit zijn carrière. De 26-jarige coureur uit Genemuiden reed in zijn eerste drie seizoenen als prof geen grote ronde, maar heeft straks de Giro, de Tour en de Vuelta achter zijn naam staan. Naberman merkt dat die groei gepaard gaat met zijn ontwikkeling als wielrenner. Niet als winnaar, dat weet hij zelf ook wel. “Maar ik denk dat ik mijn plek binnen de ploeg best wel verdiend heb”, is hij zelfverzekerd tegenover Wielerflits.
quote:“Het is wel echt zo dat je door een grote ronde een stap maakt. Ik kwam daarna in een kleinere koers en toen dacht ik van: waar je zelf misschien eerder op de limiet zat, kon je nu zelf ook meedoen. Dus ik had misschien stiekem gehoopt na de Tour dat ik dat ook gelijk had, maar dan merk je toch dat na de Tour een seizoen nog lang is”, blikt Naberman terug op zijn afgelopen zomer. “Na de Vuelta trek je nog een maandje door en dan ga je je rust in, maar na de Tour was het nog lang. In eerste instantie was ik echt wel weer echt goed, maar toen merkte ik toch op een gegeven moment dat die vermoeidheid er toch wel wel insloop en dat dan toch wat lastiger werd.”
quote:“Maar in de winter op trainingskamp voelde ik me gelijk wel weer een stapje beter en dan ga je met echt veel vertrouwen het seizoen in. Maar ja, dan blijkt dat de rest van het peloton ook weer ook weer beter is”, lacht hij. “Natuurlijk zie je aan jezelf dat je meer kan, maar de rest kan het ook. Het is niet gelijk dat je dan zelf mee kan doen voor een overwinning, om het zo te zeggen.”
Tim is best tevreden met Tim.quote:En wanneer is het seizoen van Naberman geslaagd? “Als ik echt belangrijk kan zijn voor de ploeg en in de lead-outs kan laten zien wat voor waarde ik heb. Ik denk dat ik mijn plek binnen de ploeg best wel verdiend heb en dat een rol als wegkapitein er wel in zit. Maar nu willen we ook onze stempel op de koers drukken en met z’n allen resultaten eruit halen.”
Ter bescherming van Neusspray Lennert?quote:
Ik acht die kans net zo groot dan dat ik zelf deze rit nog vanaf de bank win.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lennert wil winnen vanuit het peloton.
Van Eetvelt is trouwens zoals in de Vuelta weer aan het terugvallen qua vorm.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik acht die kans net zo groot dan dat ik zelf deze rit nog vanaf de bank win.
Waar is UAE?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crimineel Toon A. had natuurlijk gewoon met Lennert in zijn wiel mee moeten rijden
Is echt niet normaal.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:43 schreef Felagund het volgende:
Over criminele organisaties gesproken, er is wel erg veel reclame op HBO max.
Ja, dat hoort zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:43 schreef Felagund het volgende:
Over criminele organisaties gesproken, er is wel erg veel reclame op HBO max.
Stukje service?quote:
Mooie beelden, staand op een zwaar verzet heeft toch veel meer charme.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:57 schreef Felagund het volgende:
Goede oude tijd met Garzelli, Simoni en Cunego.
Supplementje nemen en gaan?quote:
Visma lijkt er in ieder geval geen zin in te hebben.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neemt wel iemand over straks neem ik aan.
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:32 schreef wimderon het volgende:
Ciccone komt straks winnend over de finish met twee opgestoken middelvingers?
Weggesprongen op het klimmetje onderwegquote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik was even naar de Omloop der Kempen, hoezo zit Ciccone ineens vooraan?
Vertrokken aan voet van Querciola met Ulissi en Toon A. (die niet mee rijdt)quote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Omdat hij al een hele tijd terug demarreerde en o.a. met Toon Aarts er naar toe is gereden?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Samen met 'Ach Toon' en Ulissi die oversteek gemaakt.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rubio gaat niet winnen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef Pistolero het volgende:
Visma hoopt natuurlijk dat Rubio nog even de bergtrui pakt. Droomplan.
Dan moet hij wel de rit winnen.. was beter geweest als Ciccone net de volle punten had gepaktquote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef Pistolero het volgende:
Maar Ciccone kan niet genoeg punten halen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet hij wel de rit winnen.. was beter geweest als Ciccone net de volle punten had gepakt
Nu Ciccone hier maar één puntje heeft gepakt kunnen ze net zo goed voor de rit gaan.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef Pistolero het volgende:
Ciccone had in theorie voor de rit op 61 punten komen, zelfde aantal als Vingegaard. 59 punten waren er te verdienen en had al twee punten gepakt.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Ciccone kan niet genoeg punten halen.
Niet genoeg dus.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:46 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ciccone had in theorie voor de rit op 61 punten komen, zelfde aantal als Vingegaard. 59 punten waren er te verdienen en had al twee punten gepakt.
Jonas dropt Eulalio en smeert Gall ook een trui aan?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu gaat Visma Joop G. aan overwinning helpen. #droomplan
Wat hebben ze daar precies aan?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu gaat Visma Joop G. aan overwinning helpen. #droomplan
Men zegt dat Jonas niet in bergtrui aan tijdrit wil beginnen dus moet iemand anders het overnemen.quote:
Maar dan mag hij zelf ook niet top 4 finishen ofzoquote:Op zondag 17 mei 2026 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men zegt dat Jonas niet in bergtrui aan tijdrit wil beginnen dus moet iemand anders het overnemen.
Zelfs op een dag als vandaag waar hij echt alles op alles heeft gezet met 7 pogingen of zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik gun dommekracht Ciccone eigenlijk de ritzege niet.
Ja het is wel behoorlijk rekenenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan mag hij zelf ook niet top 4 finishen ofzo
Maar dan moet Jonas wel heel ver terugzakken om de trui niet alsnog te houdenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men zegt dat Jonas niet in bergtrui aan tijdrit wil beginnen dus moet iemand anders het overnemen.
Gewoon niet goed? Ook gisteren was het al best matig.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:52 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is Pellizzari aan het doen helemaal achterin?
Tijd voor gas van Decathlon.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gewoon niet goed? Ook gisteren was het al best matig.
Ziek zwak en misselijk wellicht.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:52 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is Pellizzari aan het doen helemaal achterin?
Nee, dit is te snel na zijn aanklamppoging op Blockhaus. Laat het nog maar een paar keer mislukken en dat het ergens in de derde week wel lukt.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zelfs op een dag als vandaag waar hij echt alles op alles heeft gezet met 7 pogingen of zo.
Op Blockhaus heeft hij de motor flink laten ploffen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gewoon niet goed? Ook gisteren was het al best matig.
De etappe, was hun uitgesproken plan voor de start.quote:
Milesi is prima bezig, verder is het matig ja.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rubio is echt rotslecht
Movistar staat niet op punt qua klimmers
Mannetjes op, op wellicht Muhlberger na.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
En nu is Decathlon weer weg, leg maar uit.
Opkomende ziekte zal het wel zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:06 schreef Pistolero het volgende:
Pellizari heeft alles kapot gemaakt in die poging om Vingegaard te volgen.
Prima om dat te doen voor een rustdag, met dinsdag ook nog een rustdag. Staat al ver genoeg achter.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout klampt weer aan voor een 14e plek!
Zo absurd is het toch niet? Nr. 5 uit de Tour in dit deelnemersveld…quote:Op zondag 17 mei 2026 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan iemand Gall aan een paar extra tests onderwerpen?
quote:Op zondag 17 mei 2026 17:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Vingego ruikt zijn telefoon en gaat alvast.
Parttimer hequote:Op zondag 17 mei 2026 17:15 schreef Felagund het volgende:
Karsten denkt dat het niet genoeg gaat zijn voor de roze trui.
Van iemand met een andere statuur zou dit prima zijn, maar jaquote:Op zondag 17 mei 2026 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet echt heel mooi gekoerst van Vingegaard.
Wel effectief.
Nouja, hij blijft in de buurt van Vingegaard. Dat is wel een opmerkelijke stap omhoog. Geeft hij zelf ook aan overigens.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zo absurd is het toch niet? Nr. 5 uit de Tour in dit deelnemersveld…
Joop en Decathlon deden nou ook niet heel veel moeite om het tactisch te spelen.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet echt heel mooi gekoerst van Vingegaard.
Wel effectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |