Zou het wat uitmaken. Zelfs met een Scapino trainingspak pakt Vingegaard 3 minuten op Joop.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Joop zorgt dat Jonas in een wappershirt de tijdrit moet rijden. Master tactics.
50 punten op de finish. Rubio of Arrieta die wint is genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat moet hij ook als wel een vlucht wegblijft (tenzij Sevilla mee zit)
Volgens mij gaat het voornamelijk om het kunnen testen voor de Tour, niet zozeer deze Giroquote:Op zondag 17 mei 2026 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken. Zelfs met een Scapino trainingspak pakt Vingegaard 3 minuten op Joop.
Maar ja, die moeten wel echt een ideale groep mee krijgen om zelf te winnen. Maar het zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2026 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
50 punten op de finish. Rubio of Arrieta die wint is genoeg.
Rubio op weg naar!quote:Op zondag 17 mei 2026 13:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, die moeten wel echt een ideale groep mee krijgen om zelf te winnen. Maar het zou kunnen inderdaad
Wat is zijn beste uitslag ooit? Top-10 ster van Zwolle?quote:Op zondag 17 mei 2026 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dan moet Noaberman de etappe maar winnen
GLORIE VOOR PICNIC!!
Daarmee overschat je hem, gok ikquote:Op zondag 17 mei 2026 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is zijn beste uitslag ooit? Top-10 ster van Zwolle?
https://www.procyclingsta(...)rdennes/2021/stage-4quote:Op zondag 17 mei 2026 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onderschat je Milesi nu niet?quote:Op zondag 17 mei 2026 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Blok er op![]()
Veel plezier met deze enorme flutgroep.
Hij is ooit 12e geworden in de Ster van Zwolle.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ho ho, hij werd dit jaar nog 23e in Tour of Turkey!quote:Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is ooit 12e geworden in de Ster van Zwolle.
Als prof is de beste uitslag die ik kan vinden een 30e plaats in een rit in Catalonië. Daarna kom je uit bij een paar 50e plaatsen, vervolgens zie je dat het hem een paar keer is gelukt rond de 70e plaats te eindigen en de rest is allemaal 100+ of DNF. Fenomenaal.
27e deze Giro!!quote:Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is ooit 12e geworden in de Ster van Zwolle.
Als prof is de beste uitslag die ik kan vinden een 30e plaats in een rit in Catalonië. Daarna kom je uit bij een paar 50e plaatsen, vervolgens zie je dat het hem een paar keer is gelukt rond de 70e plaats te eindigen en de rest is allemaal 100+ of DNF. Fenomenaal.
quote:Tim Naberman begint deze week aan de derde grote ronde uit zijn carrière. De 26-jarige coureur uit Genemuiden reed in zijn eerste drie seizoenen als prof geen grote ronde, maar heeft straks de Giro, de Tour en de Vuelta achter zijn naam staan. Naberman merkt dat die groei gepaard gaat met zijn ontwikkeling als wielrenner. Niet als winnaar, dat weet hij zelf ook wel. “Maar ik denk dat ik mijn plek binnen de ploeg best wel verdiend heb”, is hij zelfverzekerd tegenover Wielerflits.
quote:“Het is wel echt zo dat je door een grote ronde een stap maakt. Ik kwam daarna in een kleinere koers en toen dacht ik van: waar je zelf misschien eerder op de limiet zat, kon je nu zelf ook meedoen. Dus ik had misschien stiekem gehoopt na de Tour dat ik dat ook gelijk had, maar dan merk je toch dat na de Tour een seizoen nog lang is”, blikt Naberman terug op zijn afgelopen zomer. “Na de Vuelta trek je nog een maandje door en dan ga je je rust in, maar na de Tour was het nog lang. In eerste instantie was ik echt wel weer echt goed, maar toen merkte ik toch op een gegeven moment dat die vermoeidheid er toch wel wel insloop en dat dan toch wat lastiger werd.”
quote:“Maar in de winter op trainingskamp voelde ik me gelijk wel weer een stapje beter en dan ga je met echt veel vertrouwen het seizoen in. Maar ja, dan blijkt dat de rest van het peloton ook weer ook weer beter is”, lacht hij. “Natuurlijk zie je aan jezelf dat je meer kan, maar de rest kan het ook. Het is niet gelijk dat je dan zelf mee kan doen voor een overwinning, om het zo te zeggen.”
Tim is best tevreden met Tim.quote:En wanneer is het seizoen van Naberman geslaagd? “Als ik echt belangrijk kan zijn voor de ploeg en in de lead-outs kan laten zien wat voor waarde ik heb. Ik denk dat ik mijn plek binnen de ploeg best wel verdiend heb en dat een rol als wegkapitein er wel in zit. Maar nu willen we ook onze stempel op de koers drukken en met z’n allen resultaten eruit halen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |