Denk dat Gall ongeveer zijn tourwaardes trapt of net ietsje daarboven (logisch, is zijn piekmoment) en Jonas ergens op 90-95% staat.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan heb je het idee dat Jonas zelf op halve kracht rond aan het rijden is.
Felix Gall was nog nooit zo goed: “Ik trap in deze Giro mijn beste waardes”quote:Op zondag 17 mei 2026 17:58 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Denk dat Gall ongeveer zijn tourwaardes trapt of net ietsje daarboven (logisch, is zijn piekmoment) en Jonas ergens op 90-95% staat.
En dat wint Jonas nog steeds maar met kleiner verschil.
De rest is van een niveau dat in een normale tour marginaal de top 10 weet te bereiken met minimaal 10 minuten achterstand.
Zal lastig worden om daar goed van te herstellen, maar de timing van de rustdag is nog wel gunstig op zich.quote:
Ook het parcours zit niet tegen voor Pellizzari. Dinsdag nog wel tijdrit, maar dan tot zaterdag geen klassementsdag.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zal lastig worden om daar goed van te herstellen, maar de timing van de rustdag is nog wel gunstig op zich.
Woensdag kan er koers gemaakt worden.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook het parcours zit niet tegen voor Pellizzari. Dinsdag nog wel tijdrit, maar dan tot zaterdag geen klassementsdag.
ff pissenquote:Stage 9 jury report
- Mirco Maestri (PTV) gets 200 CHF for sticky bottle; DS Ellena Giovani (PTV) gets 500 CHF
- Christopher Juul-Jensen (JAY) gets 500 CHF and -25 UCI points for disposing of waste outside litter zones
- Lennert Van Eetvelt (LOI) gets 200 CHF for urinating in public during the race (km 33) and damaging the image of the sport
- David De La Cruz (PQT) gets 500 CHF for inappropriate behaviour and damaging the image of the sport
Commissaires’ statement: riders are explicitly warned that urinating into a bottle and then discarding it is strictly prohibited to protect cycling’s image.
De top 15 zelfs, volgens Stephan.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weten we al met wat voor intervallen de top 10 rijdt dinsdag? De Giro wil nog wel eens uitpakken met 3 minuten volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |