Hoole zei een tijdje terug al dat bij de ploeg Seixas en Kooij samen ook een goede optie isquote:
De middelmatige veldrijder Guus van den Eijnden blijkt niet echt een klimmer te zijn en zakt er toch volledig door vandaag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag je wel stellen. Daarnaast valt ook te noteren dat de middelmatige veldrijder Guus van den Eijnden al het hele jaar mooie uitslagen op de weg laat zien. Goed voor het vlaggetje.
De zoon van Snuffel is ook een fenomeen aan het worden. Kopen die gozer!quote:Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De middelmatige veldrijder Guus van den Eijnden blijkt niet echt een klimmer te zijn en zakt er toch volledig door vandaag.
We noteren wel een eerste teken van leven van Oxenberg en nieuwe bevestiging van het fenomeen van Kerckhove. En Zomermaand doet het ook niet onaardig voor het vlaggetje.
Als je bij de totale prutsers van Picnic al top-10 kan rijden in Rwanda ben je een ongekend fenomeen ja.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De zoon van Snuffel is ook een fenomeen aan het worden. Kopen die gozer!
Ook niet echt heel veilig om dat te doen hequote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag begint ook de Tour de Wallonie.
Een koers die in het verleden midden/eind juli werd verreden.
Vanaf dit jaar (net als veel Belgische koersen) in mei/juni.
Opmerkelijk: op de site van de organisatie stond pas afgelopen woensdag het parcours online.
De etappe met Finish in Eupen vind op vrijdag 5 juni plaats.
Toen ik vorige week vrijdag (22 mei) in Eupen was, hongen er al de pijlborden.
Meteen een souvenir meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel borden er deze week nog hangen.
Lekker asociaal.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag begint ook de Tour de Wallonie.
Een koers die in het verleden midden/eind juli werd verreden.
Vanaf dit jaar (net als veel Belgische koersen) in mei/juni.
Opmerkelijk: op de site van de organisatie stond pas afgelopen woensdag het parcours online.
De etappe met Finish in Eupen vind op vrijdag 5 juni plaats.
Toen ik vorige week vrijdag (22 mei) in Eupen was, hongen er al de pijlborden.
Meteen een souvenir meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel borden er deze week nog hangen.
Stukje diefstal.quote:
Er waren op dat punt 4!!! pijlborden.quote:
Terwijl hij ingesloten leek te zitten.quote:
Jatten blijft asociaal, wat voor irrelevante lulsmoesjes je ook bedenkt.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Er waren op dat punt 4!!! pijlborden.
Daarbij worden de routeborden voor de wedstrijd ook nog eens gecontroleerd.
Ik zal je de foto van de verzameling in de garage maar besparen![]()
quote:Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Er waren op dat punt 4!!! pijlborden.
Daarbij worden de routeborden voor de wedstrijd ook nog eens gecontroleerd.
Ik zal je de foto van de verzameling in de garage maar besparen![]()
Komt er nog een opvolger van Girmay?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bike AidGoden met hun drie Eritreeërs in Wallonië.
Mooie leerschool voor die gasten. Tussendoor nog even babbelen met Tesfatsion.
Het fenomeen Nahom Efriem haakte in de laatste kilometers af met pech, anders had ik het nog wel willen zien!
Nahom Efriem dus.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt er nog een opvolger van Girmay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |