Die sla ik liever over... ze hebben daar vaak ruzie en dat komt door mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:30 schreef Melting het volgende:
@:brother52 kun je zo meteen een deur verder gaan?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die sla ik liever over... ze hebben daar vaak ruzie en dat komt door mij.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die sla ik liever over... ze hebben daar vaak ruzie en dat komt door mij.
Die laatste stelling kan ik natuurlijk moeilijk onderschrijvenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Neil Tennant ken ik wel, Neil Hannon niet. Er zijn te veel Neils in de muziek overigens.
Vond de buurvrouw het neon groene wel mooi?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die sla ik liever over... ze hebben daar vaak ruzie en dat komt door mij.
Ze vond het schitterend.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond de buurvrouw het neon groene wel mooi?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze vond het schitterend.
Zo kwam ik er achter dat ze kleurenblind is.
Welterusten Mad.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Dame en heren, het was me weer een genoegen.
Dank Melting en slaap ze…
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik ga het konijnenhok nu maar even schilderen dan...
Gelukkig maar, want ik heb geen huisdierenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is hier niets van jou bij.
[ afbeelding ]
Nou vind ik een pony ook niet echt een huisdier.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb geen huisdieren
Als je je verveelt, heb ik in mijn hol nog wel wat klusjes te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik ga het konijnenhok nu maar even schilderen dan...
Probeer je livelink nou in je hol te lokken?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je je verveelt, heb ik in mijn hol nog wel wat klusjes te doen.
Nou ja, als ze toch konijnhokken gaat schilderen...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Probeer je livelink nou in je hol te lokken?
Hokken. Niet holen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nou ja, als ze toch konijnhokken gaat schilderen...
Ik wil wel iets opknappen, maar niet schoonmaken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je je verveelt, heb ik in mijn hol nog wel wat klusjes te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |