abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:08:45 #101
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220851046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:14 schreef Szura het volgende:

[..]
Jammer dat ze deze uitknijper van de gewone man niet in de ruimte hebben achtergelaten
Eat the rich!
with some fava beans and a nice chilled Riesling
  woensdag 20 mei 2026 @ 22:21:23 #102
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220851123
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mmcdnjqjvd2t

Hij was weer op dreef! :')

Zei en passant ook nog dat er nog zal zijn in '28 en hopelijk ook in '32...

nee, meneer G. Reaper, nog even wachten tot na de midterms en de impeachments
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:02:13 #103
254452 Friggles
Ja precies
pi_220851319
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:21 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mmcdnjqjvd2t

Hij was weer op dreef! :')

Zei en passant ook nog dat er nog zal zijn in '28 en hopelijk ook in '32...

nee, meneer G. Reaper, nog even wachten tot na de midterms en de impeachments
Hoe sneller hoe beter.
pi_220851543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:14 schreef Szura het volgende:

[..]
Jammer dat ze deze uitknijper van de gewone man niet in de ruimte hebben achtergelaten
Echt walgelijk figuur en wat me nog het meest stoort is de interviewer die er geen weerwoord op heeft :')

Mamdani fires back at Bezos over Queens teacher tax remark

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 21-05-2026 01:53:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220851608
Nog zo'n interviewer zonder tegengas.

Video

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220852983
Het is allemaal over de top corrupt.
En hoe cynisch dat deze gauwdief zijn hele politieke carričre is begonnen met “drain the swamp”.
Dat Trump + de Republikeinse ja-knikkers en angsthazen de “swamp” zijn, is nu zonneklaar.

Geregeld denk ik: dit kan niet waar zijn, dit bestįįt niet, ik geloof mijn ogen niet. Hoe zijn we in deze slechte film verzeilt geraakt?
  donderdag 21 mei 2026 @ 10:10:57 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220853034
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Het is allemaal over de top corrupt.
En hoe cynisch dat deze gauwdief zijn hele politieke carričre is begonnen met “drain the swamp”.
Dat Trump + de Republikeinse ja-knikkers en angsthazen de “swamp” zijn, is nu zonneklaar.

Geregeld denk ik: dit kan niet waar zijn, dit bestįįt niet, ik geloof mijn ogen niet. Hoe zijn we in deze slechte film verzeilt geraakt?
Verbazing hoe makkelijk is het voor Trump en trawanten om de VS zo te verkrachten. Hij grabt dat hele land zo bij de pussy.

De rest staat erbij en kijkt ernaar.

Mensen zijn blijkbaar gemiddeld gesproken weinig initiatiefrijker dan een kudde schapen waar een wolf zich flink op uitleeft.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220853553
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Verbazing hoe makkelijk is het voor Trump en trawanten om de VS zo te verkrachten. Hij grabt dat hele land zo bij de pussy.

De rest staat erbij en kijkt ernaar.

Mensen zijn blijkbaar gemiddeld gesproken weinig initiatiefrijker dan een kudde schapen waar een wolf zich flink op uitleeft.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 21 mei 2026 @ 11:31:38 #109
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220853680
quote:
De Amerikaanse president Donald Trump heeft woensdag gezegd dat hij de Taiwanese president Lai Ching-te wil spreken. Dat zou het eerste diplomatieke contact tussen de leiders van de Verenigde Staten en Taiwan in decennia betekenen.

Amerikaanse en Taiwanese presidenten hebben sinds 1979 niet meer rechtstreeks met elkaar gesproken. De Amerikaanse president Jimmy Carter besloot toen om de diplomatieke betrekkingen met Taiwan te verbreken en de Volksrepubliek China te erkennen. Alleen in 2016 doorbrak Trump die traditie kort, toen hij als verkozen president telefoneerde met de toenmalige Taiwanese leider Tsai Ing-wen. Dat leidde toen tot felle reacties uit China.

Trump herhaalde deze week meerdere keren dat hij met Lai wil spreken. "Ik zal met hem praten. Ik praat met iedereen. We gaan aan het Taiwanprobleem werken", zei hij woensdag tegen journalisten. Taiwan reageerde positief. Het Taiwanese ministerie van Buitenlandse Zaken liet weten dat Lai bereid is om met Trump te overleggen over vrede en stabiliteit in de Straat van Taiwan, de zeestraat die Taiwan scheidt van het Chinese vasteland.

De mogelijke gesprekken komen op een gevoelig moment. Trump moet binnenkort beslissen over een nieuw Amerikaans wapenpakket voor Taiwan, dat volgens Amerikaanse media tot 14 miljard dollar (12 miljard euro) waard kan zijn. Het pakket zou onder meer luchtafweersystemen en antidroneapparatuur bevatten. China verzet zich al jaren tegen Amerikaanse wapenleveringen aan Taiwan en beschouwt het eiland als eigen grondgebied.

Tijdens een recente top in Peking besprak Trump de situatie van Taiwan uitgebreid met de Chinese president Xi Jinping. Trump omschreef zijn relatie met Xi als "geweldig", maar gaf tegelijk tegenstrijdige signalen af over de Amerikaanse steun aan Taiwan. Daarbij viel zijn verwijzing naar het "Taiwanprobleem" op, omdat die formulering vaak door China wordt gebruikt.
Hij gaat Taiwan vast vragen zich te onderwerpen aan China. Net zoals hij de Rusland-Oekraļne-oorlog wilde oplossen.
Blaf me vol
pi_220853829
Over de aanslag op een moskee te San Diego
quote:
Volgens Mark Remily, commandant van de FBI in San Diego, maakte het duo „geen onderscheid in wie ze haatten”. AP meldt teksten in handen te hebben die zzijn geschreven door de verdachten, geļdentificeerd als Cain Clark (17) en Caleb Vazquez (18). Die zouden „haatdragende retoriek jegens Joden en moslims” bevatten.
Zo roept een van de verdachten op tot „uitroeiing” van moslims.

De twee zouden zich online „zonen van Tarrant” hebben genoemd, een verwijzing naar de man die in 2019 in Nieuw-Zeeland 51 mensen doodde bij een aanslag op een moskee en een islamitisch centrum. Er waren volgens de politie echter geen aanwijzingen voor een specifieke aanslag op de moskee in San Diego.

Uitroeiing blanken’
In hun geschriften schrijven de twee verdachten verder overtuigd te zijn dat blanken worden uitgeroeid. Jegens de LGBTQ+-gemeenschap, zwarte mensen en vrouwen zouden eveneens haatdragende berichten zijn geschreven. Daarnaast schrijft een van de twee verdachten over psychische problemen en afwijzing door vrouwen. Ook zouden ze online symbolen hebben gebruikt die worden geassocieerd met nazi’s
.
https://www.nrc.nl/nieuws/2026/05/19/v-a4928236
+++
Het zal je kind maar wezen, trumpsfeer, manosfeer, haatsfeer, terreursfeer.
Als ze niet zichzelf doden, maar gepakt werden.... hoe zouden ze dan denken na 10 jaar gevangenis ?
pi_220853865
De laatste Late show van Steven Colbert vanavond.
Quote:…”Luis in de pels van Trump zwaait af: Stephen Colbert stopt met de best bekeken latenightshow van de VS…”
Bron: https://www.volkskrant.nl(...)0f7a4dbef80303de868d
pi_220854272
He Was Jailed Over a Charlie Kirk Post. The Sheriff Now Owes Him $835,000.

Hij heeft dan wel 37 dagen vast gezeten. Voor 20.000 dollar per dag zou ik dat ook wel doen..

Wat vindt doge nu van deze geldverspillingen daar horen we niets meer van. Nadat ze hun erg selectief gekozen doelen de nek omgedraaid hebben..
pi_220854539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:42 schreef Basp1 het volgende:
He Was Jailed Over a Charlie Kirk Post. The Sheriff Now Owes Him $835,000.

Hij heeft dan wel 37 dagen vast gezeten. Voor 20.000 dollar per dag zou ik dat ook wel doen..

Wat vindt doge nu van deze geldverspillingen daar horen we niets meer van. Nadat ze hun erg selectief gekozen doelen de nek omgedraaid hebben..
Doge was dan ook imho niks meer dan de grootste datahack van amerikaanse burgers ooit. Geld was een bijzaak, bietje departementen die je 'woke' vond de nek omdraaien 4 teh lulz.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:14:27 #114
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220854548
quote:
85s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Doge was dan ook imho niks meer dan de grootste datahack van amerikaanse burgers ooit. Geld was een bijzaak, bietje departementen die je 'woke' vond de nek omdraaien 4 teh lulz.
Yup.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:28:00 #115
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220854624
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:49 schreef Bluesdude het volgende:
Over de aanslag op een moskee te San Diego
[..]
.
https://www.nrc.nl/nieuws/2026/05/19/v-a4928236
+++
Het zal je kind maar wezen, trumpsfeer, manosfeer, haatsfeer, terreursfeer.
Als ze niet zichzelf doden, maar gepakt werden.... hoe zouden ze dan denken na 10 jaar gevangenis ?

Reap what you sow...gaan we hier in Europa ook nog wel krijgen als ik die gefrustreerde Incel wannabe nazi's het land rond zie trekken op zoek naar protesten tegen AZC's...

of als je een blik werpt op de afgegleden frontpage van een bepaald weblog dat tegenwoordig gevuld wordt met anti-moslim, anti-vrouwen en andere conspiracy content...
pi_220854660
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Yup.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220855093
Er was toch iets niet met Epstein ? Wat ook al weer ?
En nog steeds worden zijn klanten niet onderzocht ?
Trump: "my friends will be hurt". Zei hij tegen MTG die aandrong op de epsteinfiles openbaar maken

Hoeveel friends .. 3 of 30 ? Of bedoelde hij zichzelf ?

Bekijk deze YouTube-video
pi_220855161
quote:
85s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gelukkig nemen wij onze data wel serieus. Blijft bizar dat bepaalde delen van onze overheid betalen om gedata-hacked te worden door Palantir en dat we DigiD ook gewoon in Amerikaanse handen laten vallen. De soevereiniteit waar sommige partijen over spreken blijkt niet meer dan een sprookje om mensen in slaap te sussen.
pi_220855257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Gelukkig nemen wij onze data wel serieus. Blijft bizar dat bepaalde delen van onze overheid betalen om gedata-hacked te worden door Palantir en dat we DigiD ook gewoon in Amerikaanse handen laten vallen. De soevereiniteit waar sommige partijen over spreken blijkt niet meer dan een sprookje om mensen in slaap te sussen.
Ja, dat gaat me ook echt de pet te boven :')
pi_220856242
Supreme Court Permits Lawsuits Over U.S. Assets Seized by Cuba in 1960

Tja heel normaal toch. Ik ben benieuwd wanneer iran de VS dan aanklaagt voor de schade vanwege hun bemoeinissen met dat land. De mexicanen willen vast ook nog gecompenseerd worden voor de annexatie van een stuk texas, enz...
pi_220856935
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:59 schreef Bluesdude het volgende:
Er was toch iets niet met Epstein ? Wat ook al weer ?
En nog steeds worden zijn klanten niet onderzocht ?
Trump: "my friends will be hurt". Zei hij tegen MTG die aandrong op de epsteinfiles openbaar maken

Hoeveel friends .. 3 of 30 ? Of bedoelde hij zichzelf ?

Bekijk deze YouTube-video
Als hij weet wie van die vrienden aan het rommelen waren met minderjarige meisjes, moet hij dat aangeven,volgens de wet ?
pi_220858439

Ballroom won't be funded after Senate GOP drops $1 billion Trump security request

Multiple Republican senators objected to sending taxpayer dollars to the president's East Wing revamp.

[ Bericht 36% gewijzigd door Kijkertje op 22-05-2026 00:06:47 ]
pi_220858603
Het zal wel…
Ondertussen kijk ik nostalgisch naar reruns van the West Wing.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 00:45:18 #124
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220858611
"All the President's Men" maar weer eens opzetten. En hopen dat er een nieuwe Woodward en Bernstein opstaan voor deze shitshow.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 22 mei 2026 @ 02:34:52 #125
323401 Kijkertje
met filter
pi_220858695
Wat een zooitje :X

Er zijn nu ook genoeg stemmen in het Huis om Trump's oorlog met Iran te beeindigen. Reden voor de Republikeinen om de (al geplande) stemming af te gelasten.

G.O.P. Pulls Measure to End Iran War, Lacking Votes to Defeat It

House Republican leaders abruptly scrapped a planned vote on a measure to direct President Trump to end the conflict or win authorization for it, amid party defections and absences.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')