Vergeet je anti homo geweld rapportje niet mee te nemen..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:38 schreef thedeedster het volgende:
Pact of Free cities.
Nou, ik weet niet hoe de anderen het zien, maar we worden toch (een beetje) bevrijd;
Na twintig jaar in de Amsterdamse politiek neemt Rutger Groot Wassink afscheid.
In Amsterdam kan alles. Hoeven zich ook niet aan de wetten te houden. Vrijstaat Isamsterdam.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht altijd dat een burgemeester boven alle partijen stond? My bad.
En antisemitisme... ook heel populair, zeker bij haar eigen achterban.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vergeet je anti homo geweld rapportje niet mee te nemen..
#pactofcleancitiesquote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:28 schreef thedeedster het volgende:
Stad is bijvoorbeeld al jaren smerig. Ik ben werkzaam in het toerisme en krijg soms het schaamrood op mijn kaken. Er gebeurt al jaren nagenoeg niks.
Free Garbage.quote:
Ik zie op Wiki dat Los Angeles ook 1 van de deelnemende steden is.quote:Pact of Free Cities werd in 2019 opgericht door de burgemeesters van Bratislava, Boedapest, Praag en Warschau. De deelnemende steden komen elk jaar samen. Deze week is die bijeenkomst in Bratislava, de hoofdstad van Slowakije.
Dat is niet zo progressiefquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie op Wiki dat Los Angeles ook 1 van de deelnemende steden is.
Onderaan de streep is Amsterdam van deze zes steden de enige met een ongekozen burgemeester...
Halsema vind het belangrijker het progressieve gedachtegoed uit te dragen dan de uren in het wel en wee van de stad Amsterdam te stoppen. Erg bijzonder hoeveel bijbaantjes een burgemeester mag hebben zonder dat er kritiek op haar functioneren komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Halsema moet zich bezig (gaan) houden met Amsterdam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |