abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:23:04 #26
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220803421
Prachtige powervrouw.
  Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 18:23:25 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220803425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:18 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik woon er wel. En er valt gewoon heel veel te verbeteren/repareren/op te lossen.
Ja, dat stel ik ook dat dat altijd wel zo is in een dergelijke dynamische stad. Is het ook zo dat dingen problematisch lang blijven liggen? Waarbij niet het enige probleem geld is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:24:00 #28
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_220803429
Halsema moet lekker achter de kassa gaan zitten bij de AH. Misschien is dat net niet te hoog gegrepen voor haar.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:28:08 #29
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220803444
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, dat stel ik ook dat dat altijd wel zo is in een dergelijke dynamische stad. Is het ook zo dat dingen problematisch lang blijven liggen? Waarbij niet het enige probleem geld is
Stad is bijvoorbeeld al jaren smerig. Ik ben werkzaam in het toerisme en krijg soms het schaamrood op mijn kaken. Er gebeurt al jaren nagenoeg niks.

Daarnaast staat mevrouw Halsema niet boven de partijen, two tier is in deze stad overduidelijk.

Financieel zakt de stad steeds verder weg in het moeras en mag ik elke keer weer meer betalen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220803465
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:28 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Stad is bijvoorbeeld al jaren smerig. Ik ben werkzaam in het toerisme en krijg soms het schaamrood op mijn kaken. Er gebeurt al jaren nagenoeg niks.

Daarnaast staat mevrouw Halsema niet boven de partijen, two tier is in deze stad overduidelijk.

Financieel zakt de stad steeds verder weg in het moeras en mag ik elke keer weer meer betalen.
Op een forum klagen helpt vast
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:37:57 #31
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220803490
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:32 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Op een forum klagen helpt vast
In Amsterdam is op een andere partij stemmen in ieder geval niet meer dan een doekje voor het bloeden. Dit is een bastion.

Daarnaast; een inhoudelijke post is altijd beter.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220803637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:32 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Op een forum klagen helpt vast
Op een forum bijdehand gaan doen over iemand die klaagt op een forum is pas écht big dick energy.
pi_220803648
Dit is wel een staaltje kringtrekken voor gevorderden zeg _O-
pi_220804383
Pact of Free Cities - Statuten

Artikel 1. Onze mening is progressief

Artikel 2. Progressief is goed

Artikel 3. Andere opvattingen die niet vallen onder Art. 2 zijn altijd slecht

Artikel 4. Wat slecht is noemen wij rechts, of nationaal populistisch, of racistisch, of fascistisch

Artikel 5. De gemeenschap moet ons betalen en eren
  zaterdag 16 mei 2026 @ 07:09:08 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220806163
Het mag wel duidelijk zijn wat voor "neutrale" influence, intenties en acties we van dit Pact of Free (Palestine) clubje mogen verwachten.

pi_220806170
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:19 schreef ACT-F het volgende:
Van die vrije steden die onwelgevallige reclame-uitingen verbieden...
Newspeak inderdaad.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 07:23:09 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220806174
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:09 schreef Tengano het volgende:
Het mag wel duidelijk zijn wat voor "neutrale" influence, intenties en acties we van dit Pact of Free (Palestine) clubje mogen verwachten.

[ afbeelding ]
Zoals ik al elders zij: openlijke geschiedvervalsing dus.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 16 mei 2026 @ 07:38:16 #38
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220806186
Pact of Free cities.

Nou, ik weet niet hoe de anderen het zien, maar we worden toch (een beetje) bevrijd;

Na twintig jaar in de Amsterdamse politiek neemt Rutger Groot Wassink afscheid.

*O*
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 07:40:10 #39
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220806192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:28 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Stad is bijvoorbeeld al jaren smerig. Ik ben werkzaam in het toerisme en krijg soms het schaamrood op mijn kaken. Er gebeurt al jaren nagenoeg niks.

Daarnaast staat mevrouw Halsema niet boven de partijen, two tier is in deze stad overduidelijk.

Financieel zakt de stad steeds verder weg in het moeras en mag ik elke keer weer meer betalen.
Ken je de wethouders die deze onderwerpen in hun portefeuille hebben? Daar moet je zijn met je klachten.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 07:47:09 #40
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220806205
Pact of Free (Palestine) Cities
quote:
Een internationaal samenwerkingsverband tussen vijftig steden om op te komen voor progressieve "waarden" en een tegengeluid wil bieden tegen nationaal populisme.
#FreePalestine
#FromTheRiverToTheSea
#intifada
  zaterdag 16 mei 2026 @ 07:53:38 #41
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220806222
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:40 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ken je de wethouders die deze onderwerpen in hun portefeuille hebben? Daar moet je zijn met je klachten.
Dat was Zita Pels. Zo’n gek moet je zoveel mogelijk op afstand houden.

Daarnaast; dacht je dat ik de enige met die klachten ben?

Wie ben jij eigenlijk, dat je denkt te kunnen bepalen wat een ander híer schrijft?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 07:56:06 #42
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220806235
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:53 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dat was Zita Pels. Zo’n gek moet je zoveel mogelijk op afstand houden.

Daarnaast; dacht je dat ik de enige met die klachten ben?

Wie ben jij eigenlijk, dat je denkt te kunnen bepalen wat een ander híer schrijft?
Dit topic gaat over Halsema en je benoemt onderwerpen waar zij helemaal niet over gaat, maar de wethouders die deze onderwerpen in hun portefeuille hebben.

En waarom zo’n agressieve toon in je laatste zin?
pi_220806249
Weer een event om met duizenden personen de wereld over te vliegen om te zeggen hoe goed jezelf bent
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:02:50 #44
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220806250
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Dit topic gaat over Halsema en je benoemt onderwerpen waar zij helemaal niet over gaat, maar de wethouders die deze onderwerpen in hun portefeuille hebben.

En waarom zo’n agressieve toon in je laatste zin?
Sorry, had ik eigenlijk niet moeten doen.

Op deze site zie ik de laatste tijd meer en meer verzoeken om -onder andere - bepaalde FP-artikelen te verwijderen, gezeik over de toon en dergelijke. En omdat mij dit ondertussen begint te irriteren, reageerde ik zo geagiteerd.

In principe moet ieder hier alles kunnen plaatsen wat hij of zij wil. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 08:14:49 #45
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220806268
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
Prachtige powervrouw.
Ik schoot echt in de lach! Mooi begin van de zaterdagochtend. :D :D
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_220806300
Sommige users zouden wat vaker buiten moeten komen. Wat een zurigheid over niks.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:37:53 #47
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220806324
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:09 schreef Tengano het volgende:
Het mag wel duidelijk zijn wat voor "neutrale" influence, intenties en acties we van dit Pact of Free (Palestine) clubje mogen verwachten.

[ afbeelding ]
Het is ritualistisch geworden, niks meer. Informatie is vervangen door content en holle symboliek.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:45:43 #48
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220806348
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:02 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Sorry, had ik eigenlijk niet moeten doen.

Op deze site zie ik de laatste tijd meer en meer verzoeken om -onder andere - bepaalde FP-artikelen te verwijderen, gezeik over de toon en dergelijke. En omdat mij dit ondertussen begint te irriteren, reageerde ik zo geagiteerd.

In principe moet ieder hier alles kunnen plaatsen wat hij of zij wil. :)
Goede reactie, geen probleem. :*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:56:26 #49
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220806393
Ik dacht altijd dat een burgemeester boven alle partijen stond? My bad. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 08:58:33 #50
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220806407
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht altijd dat een burgemeester boven alle partijen stond? My bad. :+
Rules for thee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')