Ja, dat stel ik ook dat dat altijd wel zo is in een dergelijke dynamische stad. Is het ook zo dat dingen problematisch lang blijven liggen? Waarbij niet het enige probleem geld isquote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik woon er wel. En er valt gewoon heel veel te verbeteren/repareren/op te lossen.
Stad is bijvoorbeeld al jaren smerig. Ik ben werkzaam in het toerisme en krijg soms het schaamrood op mijn kaken. Er gebeurt al jaren nagenoeg niks.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat stel ik ook dat dat altijd wel zo is in een dergelijke dynamische stad. Is het ook zo dat dingen problematisch lang blijven liggen? Waarbij niet het enige probleem geld is
Op een forum klagen helpt vastquote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Stad is bijvoorbeeld al jaren smerig. Ik ben werkzaam in het toerisme en krijg soms het schaamrood op mijn kaken. Er gebeurt al jaren nagenoeg niks.
Daarnaast staat mevrouw Halsema niet boven de partijen, two tier is in deze stad overduidelijk.
Financieel zakt de stad steeds verder weg in het moeras en mag ik elke keer weer meer betalen.
In Amsterdam is op een andere partij stemmen in ieder geval niet meer dan een doekje voor het bloeden. Dit is een bastion.quote:
Op een forum bijdehand gaan doen over iemand die klaagt op een forum is pas écht big dick energy.quote:
Newspeak inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:19 schreef ACT-F het volgende:
Van die vrije steden die onwelgevallige reclame-uitingen verbieden...
Zoals ik al elders zij: openlijke geschiedvervalsing dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:09 schreef Tengano het volgende:
Het mag wel duidelijk zijn wat voor "neutrale" influence, intenties en acties we van dit Pact of Free (Palestine) clubje mogen verwachten.
[ afbeelding ]
Ken je de wethouders die deze onderwerpen in hun portefeuille hebben? Daar moet je zijn met je klachten.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Stad is bijvoorbeeld al jaren smerig. Ik ben werkzaam in het toerisme en krijg soms het schaamrood op mijn kaken. Er gebeurt al jaren nagenoeg niks.
Daarnaast staat mevrouw Halsema niet boven de partijen, two tier is in deze stad overduidelijk.
Financieel zakt de stad steeds verder weg in het moeras en mag ik elke keer weer meer betalen.
#FreePalestinequote:Een internationaal samenwerkingsverband tussen vijftig steden om op te komen voor progressieve "waarden" en een tegengeluid wil bieden tegen nationaal populisme.
Dat was Zita Pels. Zo’n gek moet je zoveel mogelijk op afstand houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ken je de wethouders die deze onderwerpen in hun portefeuille hebben? Daar moet je zijn met je klachten.
Dit topic gaat over Halsema en je benoemt onderwerpen waar zij helemaal niet over gaat, maar de wethouders die deze onderwerpen in hun portefeuille hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat was Zita Pels. Zo’n gek moet je zoveel mogelijk op afstand houden.
Daarnaast; dacht je dat ik de enige met die klachten ben?
Wie ben jij eigenlijk, dat je denkt te kunnen bepalen wat een ander híer schrijft?
Sorry, had ik eigenlijk niet moeten doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Halsema en je benoemt onderwerpen waar zij helemaal niet over gaat, maar de wethouders die deze onderwerpen in hun portefeuille hebben.
En waarom zo’n agressieve toon in je laatste zin?
Ik schoot echt in de lach! Mooi begin van de zaterdagochtend.quote:
Het is ritualistisch geworden, niks meer. Informatie is vervangen door content en holle symboliek.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 07:09 schreef Tengano het volgende:
Het mag wel duidelijk zijn wat voor "neutrale" influence, intenties en acties we van dit Pact of Free (Palestine) clubje mogen verwachten.
[ afbeelding ]
Goede reactie, geen probleem.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sorry, had ik eigenlijk niet moeten doen.
Op deze site zie ik de laatste tijd meer en meer verzoeken om -onder andere - bepaalde FP-artikelen te verwijderen, gezeik over de toon en dergelijke. En omdat mij dit ondertussen begint te irriteren, reageerde ik zo geagiteerd.
In principe moet ieder hier alles kunnen plaatsen wat hij of zij wil.
Rules for thee.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht altijd dat een burgemeester boven alle partijen stond? My bad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |