abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:43:27 #101
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220801325
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Raakt het je?
Het valt vooral op.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:45:05 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220801352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:40 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, echt krankzinnig. Alsof kerst ineens onder druk zou staan. Belachelijk gewoon :')

#nothingToSeeHere

[ afbeelding ]
Wat hebben twee betonblokken te maken met je aanname dat kerst onder druk staat?
pi_220801360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het valt vooral op.
Jij kent me niet en jij weet niet hoe ik in het leven sta.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_220801443
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent wel in een wappiefuik aan het rondzwemmen als je bezig bent met mogelijke afschaffen van kerst/pinksteren/hemelvaart.

Totale nonsens.
Waarom? 20 jaar geleden was het ondenkbaar dat ''fijne kerst'' in supermarkten en straten werd afgeschat. Inmiddels doodnormaal. Dat universiteiten/ hogescholen het ook al geen fijne kerst meer noemen was toen ook ondenkbaar. Versiering in straten met fijne Ramadam inmiddels. Tijden veranderen. Afschaffen zal natuurlijk niet snel gebeuren, maar een andere inrichting kan zeker met alle demografische veranderingen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:50:10 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220801444
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het valt vooral op.
Wat we voornamelijk zien is dat kritiek op migranten door sommigen zo wordt opgevat. Maar dat slaat nergens op, als iemand kritiek uit op de onophoudelijke influx van migranten of het negatieve gedrag en de slechte integratie zijn dat prima vormen van kritiek. Dat heeft niets met 'haat' te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220801445
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Weer het bekende staaltje overdrijven en janken.
Zegt de kikker in de pan met water.
pi_220801456
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat we voornamelijk zien is dat kritiek op migranten door sommigen zo wordt opgevat. Maar dat slaat nergens op, als iemand kritiek uit op de onophoudelijke influx van migranten of het negatieve gedrag en de slechte integratie zijn dat prima vormen van kritiek. Dat heeft niets met 'haat' te maken.
De “haat” roepers zijn de mensen die weinig tot geen argumenten meer hebben ter verdediging van de ongebreidelde import van mensen die een totaal andere levensopvatting en cultuur hebben dan de westerse landen waar ze naartoe worden gehaald.

Dit zijn dezelfde mensen die vroeger argumenten als “culturele verrijking” gebruikten.
pi_220801507
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat we voornamelijk zien is dat kritiek op migranten door sommigen zo wordt opgevat. Maar dat slaat nergens op, als iemand kritiek uit op de onophoudelijke influx van migranten of het negatieve gedrag en de slechte integratie zijn dat prima vormen van kritiek. Dat heeft niets met 'haat' te maken.
Wel als men wil dat die anderstaligen met geweld worden verdreven door de massa. Dan kan men van haat spreken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:02:19 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220801534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:50 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Zegt de kikker in de pan met water.
Ja joh, alles is een glijdede schaal gelijk. Wel met een tempo dat kerstmis in 5345 nog niet weg is natuurlijk. Wat dan kun je mensen niet bang blijven maken.
pi_220801547
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent wel in een wappiefuik aan het rondzwemmen als je bezig bent met mogelijke afschaffen van kerst/pinksteren/hemelvaart.

Totale nonsens.
Het was een aantal decennia terug vast ook grote nonsens genoemd dat de oorspronkelijke Nederlandse bevolking een minderheid zou worden in de grote steden. Zie waar we nu staan :s)

Het gaat om patroonherkenning, hebben progressief denkende mensen kennelijk grote moeite mee.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:05:22 #111
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220801572
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als die zou uitkramen wat jij wenst te horen zou het geen probleem zijn.
Waar slaat dit op, ben je echt achterlijk? Nee toch?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:06:43 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220801580
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat hebben twee betonblokken te maken met je aanname dat kerst onder druk staat?
Ik heb echt geen idee. Jij?

Het zou misschien ook wel een soort versiering kunnen zijn of zo :?



[ Bericht 14% gewijzigd door Tengano op 15-05-2026 14:19:13 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:07:13 #113
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220801585
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het was een aantal decennia terug vast ook grote nonsens genoemd dat de oorspronkelijke Nederlandse bevolking een minderheid zou worden in de grote steden. Zie waar we nu staan :s)

Het gaat om patroonherkenning, hebben progressief denkende mensen kennelijk grote moeite mee.
Het patroon is dat de witte blanke medemens in Nederland te weinig neukt.

Maar goed, on a serious note. Hele migratieverhaal is natuurlijk veel groter dan alleen grenzen dichtgooien. Dat heeft weer impact op onze economie, op onze zorgstelsel, op nog allerlei vlakken dat je dus hele discussie niet zomaar zou moeten verkleinen tot alleen de mensen die in AZC's zitten.
pi_220801603
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het patroon is dat de witte blanke medemens in Nederland te weinig neukt.
Omdat ze langer thuis moeten wonen, vaak tot ze onvruchtbaar zijn. Er zijn geen huizen beschikbaar omdat Mohammedanen en hun hele overgekomen familie in dit land voorrang genieten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:09:44 #115
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220801604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Waar slaat dit op, ben je echt achterlijk? Nee toch?
Keek je nou net in de spiegel?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:10:26 #116
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220801610
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:09 schreef matspontius het volgende:

[..]
Keek je nou net in de spiegel?
Nee. Richestorags kan niet lezen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:10:27 #117
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220801611
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:52 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
De “haat” roepers zijn de mensen die weinig tot geen argumenten meer hebben ter verdediging van de ongebreidelde import van mensen die een totaal andere levensopvatting en cultuur hebben dan de westerse landen waar ze naartoe worden gehaald.

Dit zijn dezelfde mensen die vroeger argumenten als “culturele verrijking” gebruikten.
Punt is dat ze over het algemeen ook rete slim zijn - dat dan weer wel _O-
"Hoka Hey!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:11:17 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220801622
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Omdat ze langer thuis moeten wonen, vaak tot ze onvruchtbaar zijn. Er zijn geen huizen beschikbaar omdat Mohammedanen en hun hele overgekomen familie in dit land voorrang genieten.
De huizentekort loopt al vele jaren op. Ook zonder al die Mohammedanen en hun families hebben we tekorten. Dat weten we al heel lang.

Je toont andermaal aan dat je niet geinteresseerd bent in werkelijke oorzaken maar gewoon lekker wil lopen klagen. Is een keuze.
pi_220801648
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
De huizentekort loopt al vele jaren op. Ook zonder al die Mohammedanen en hun families hebben we tekorten. Dat weten we al heel lang.

Je toont andermaal aan dat je niet geinteresseerd bent in werkelijke oorzaken maar gewoon lekker wil lopen klagen. Is een keuze.
Er zijn de afgelopen decennia 100.000en asielmigranten toegelaten die allemaal een woning toegewezen hebben gekregen. Zonder die instroom en toewijzing waren er genoeg woningen voor de eigen onderdanen geweest, is een simpele rekensom die een basisschoolleerling zelfs nog zou kunnen maken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:16:23 #120
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220801665
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Waar slaat dit op, ben je echt achterlijk? Nee toch?
Jij serveert hem af op basis waar hij vandaan komt. Dat is voor jou een argument.

Het is echter geen argument. Een land produceert fiere nationalisten, extreemrechtsen, conservatieven, centralisten, linksen, extreemlinksen, communisten, socialisten, anarchisten en rabiate zelfhaters.

Je kunt dus het volledige spectrum aan analyse van iemand over zijn eigen volk verwachten als je niet weet waar die staat. Vervolgens is het nog de vraag in hoeverre iemand zijn academische werk wordt beïnvloed door zijn ideologie.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:17:31 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220801672
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ik wil niet zeggen dat kindloos zijn of een onzinbaan hebben op zichzelf problematisch is. Het is meer die combinatie van factoren die problematisch kan worden.
Kindloos, bullshitjob, HBO-communicatie en in het weekend festivals bezoeken en synthetische drugs gebruiken... Die combinatie bedoel je? Dat verweekt je hersenen zo dat op termijn D66 gestemd wordt.
The End Times are wild
pi_220801695
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:52 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
De “haat” roepers zijn de mensen die weinig tot geen argumenten meer hebben ter verdediging van de ongebreidelde import van mensen die een totaal andere levensopvatting en cultuur hebben dan de westerse landen waar ze naartoe worden gehaald.

Dit zijn dezelfde mensen die vroeger argumenten als “culturele verrijking” gebruikten.
De argumenten en bedoelingen van die mensen zijn goed maar de vijanden van anderstaligen zijn daar doof voor.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:21:13 #123
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220801703
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het patroon is dat de witte blanke medemens in Nederland te weinig neukt.

Maar goed, on a serious note. Hele migratieverhaal is natuurlijk veel groter dan alleen grenzen dichtgooien. Dat heeft weer impact op onze economie, op onze zorgstelsel, op nog allerlei vlakken dat je dus hele discussie niet zomaar zou moeten verkleinen tot alleen de mensen die in AZC's zitten.
Het lage kindertal hangt ook rechtstreeks samen met de huisvesting. In het dorp waar ik woon is drie kinderen eerder de norm en dat is niet wegens christelijke motieven. Een deel van mijn vrienden woont in de stad en bij hen zie je dus inderdaad die 1,4 kind per vrouw gemiddeld.

Als mensen tot halverwege dertig bij hun ouders moeten blijven wonen omdat beschikbare woningen aan jonge migranten worden verdeeld die hun vrouw laten overkomen en een gezin stichten. Dan zeg ik niet dat het opzet is dat het Nederlandse geboortecijfer omlaag gaat en het allochtone omhoog, maar wel een gevolg van het uitgestippelde beleid.
The End Times are wild
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:22:36 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220801714
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
De huizentekort loopt al vele jaren op. Ook zonder al die Mohammedanen en hun families hebben we tekorten. Dat weten we al heel lang.

Je toont andermaal aan dat je niet geinteresseerd bent in werkelijke oorzaken maar gewoon lekker wil lopen klagen. Is een keuze.
Met 4 miljoen immigranten minder is er een enorm overschot aan woningen. Doe niet alsof die enorme aantallen die binnenkomen geen effect op de woningmarkt zouden hebben. Nog los van de verbeterde leefomstandigheden in steden, waardoor het aantrekkelijker wordt er te wonen en een gezin te stichten.
The End Times are wild
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:25:29 #125
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220801733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
De huizentekort loopt al vele jaren op. Ook zonder al die Mohammedanen en hun families hebben we tekorten. Dat weten we al heel lang.

Je toont andermaal aan dat je niet geinteresseerd bent in werkelijke oorzaken maar gewoon lekker wil lopen klagen. Is een keuze.
De huizentekort, werkelijk de?
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')