Je bent zeker niet gek, alleen denk je niet op z'n Sonjaas.. (en wees blij)quote:Op maandag 18 mei 2026 23:59 schreef Firuze60 het volgende:
Brave Hendrik heeft het zoals ik het begrepen had al flink wat jaartjes met die kenau uitgehouden. Maar ze sprak in de aflevering specifiek over haar dochter, dan neem ik aan dat die van haar was, anders spreek je toch over 'onze' dochter, of ben ik nu gek?
Hendrik sprak ook over haar dochter, dus vermoed dat ze inderdaad van voor zijn tijd is. Anders zou het wel erg gek zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je bent zeker niet gek, alleen denk je niet op z'n Sonjaas.. (en wees blij)
Een echte Sonja claimt namelijk dat alles van haar is, ook al is dat niet zo....
Nou, het kan je concurrent 500 euro kosten…quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:22 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg kinderachtig om elkaar zo in de gaten te houden. Je zou toch denken dat er geklust moet worden. De werkdruk is zeker niet zo hoog als ze hier ook tijd voor hebben.
Nu je het zegt.. Sonja is een echte irri-tantequote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:22 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg kinderachtig om elkaar zo in de gaten te houden. Je zou toch denken dat er geklust moet worden. De werkdruk is zeker niet zo hoog als ze hier ook tijd voor hebben.
Kon je het gisteren een beetje uithouden? Zie je weinig commentaar leveren, zat van de ruzies?quote:
Let's gooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Jawel hoor! Was even met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kon je het gisteren een beetje uithouden? Zie je weinig commentaar leveren, zat van de ruzies?
Yes ruziequote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Let's gooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil bewijzen zien! Stiekeme video's!!!![]()
![]()
![]()
Ja! Wat Firuze zegt!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
Je moet tijdens het drogen van de lijm schroeven, sukkel..
Haha, ja, die lieverds.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die lunches...
iig beter dan de vette hap van Dennis vorig jaar
En Bianca en Silvio proeven echt goed de stemming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |