abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220800935
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:15 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind het ook slecht gespecificeerd. Maar goed, het maakt toch niet uit. Gewoon doorgaan en bewust die 500 euro pakken. Ik blijf het ook bijzonder vinden, koop je een huis van pak em beet een half miljoen. Moet je het doen met een budgetbak bank.
die bank zou niet mijn grootste probleem zijn bij de aanschaf.
Mijn grootstse probleem zou zijn dat je appartement verbouwd is onder grote tijdsdruk door overmoeide amateurs.

Dat kan niet goed zijn voor de kwaliteit.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:31:14 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220801164
Mijn favoriete koppel is Menno en Mono. Ik vind hem geestig en haar lief.
Daaronder komen Kim en Wim. Ik vind hen netjes en sportief.
Daaronder Lotty en Frank. Zij is zo spontaan en Frank haalt overal zijn schouders over op.
Daaronder Steffie en Geen Gehoor. Hem vind ik nog wel geestig maar zij kost punten. Ze loop steeds met haar neus naar boven.
Dan komen Sonja en Hendrik. Zij steekt overal haar neus in. Vindt zichzelf heel wat.
Dan Bianca en Silvio: hij kijkt al vijf weken scheel van vermoeidheid en zij blijft hem maar aansporen.
En uiteindelijk Patrick en Marloes. Wat een zeurneuzen, niet te geloven. Naar huis met die handel!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:45:10 #53
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801356
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:19 schreef koemleit het volgende:

[..]
die bank zou niet mijn grootste probleem zijn bij de aanschaf.
Mijn grootstse probleem zou zijn dat je appartement verbouwd is onder grote tijdsdruk door overmoeide amateurs.

Dat kan niet goed zijn voor de kwaliteit.
Het wordt wel gecontroleerd door de Havik en Ray. NIet goed is herstel en dan volgt de Ray-kening
Drop you like an ill, bad habit
pi_220801369
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:54 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Iedereen mocht een kleur helm uitzoeken en Jacky liet weten wel de roze te willen hebben. Daarop rende Steffi snel naar de roze en pakte die helmen. Dat Jacky daar nu weer over begint had te maken met het feit dat Steffi hard kan liegen want die beweert dat ze eigenlijk de rode helmen wilde maar die al weg waren. Dat is een keiharde leugen, op het filmpje is te zien dat die rode er nog hingen. Jacky noemde dit dus weer om aan te tonen hoe hard Steffi kan liegen. Om Jacky dan een kuthoer te gaan noemen ging mij toch ook wel te ver hoor, ondanks onderliggende spanningen en vermoeidheid is dat een aso opmerking, zo kennen we Steffi dus weer. :{w
Helder, ik heb ook nog even terug gekeken. Maar nergens de scene dat Jacky zei (op tv dan) dat zij voor de roze helmen wilden gaan. Dat beweert Jacky nu, maar het is niet op beeld gezegd.
pi_220801453
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn favoriete koppel is Menno en Mono. Ik vind hem geestig en haar lief.
Daaronder komen Kim en Wim. Ik vind hen netjes en sportief.
Daaronder Lotty en Frank. Zij is zo spontaan en Frank haalt overal zijn schouders over op.
Daaronder Steffie en Geen Gehoor. Hem vind ik nog wel geestig maar zij kost punten. Ze loop steeds met haar neus naar boven.
Dan komen Sonja en Hendrik. Zij steekt overal haar neus in. Vindt zichzelf heel wat.
Dan Bianca en Silvio: hij kijkt al vijf weken scheel van vermoeidheid en zij blijft hem maar aansporen.
En uiteindelijk Patrick en Marloes. Wat een zeurneuzen, niet te geloven. Naar huis met die handel!
Aardig hetzelfde lijstje hier, toch zet ik dan Menno en Mono wat lager op plek drie of vier.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:53:49 #56
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801468
Ik ben voor Lotty en Frank, de rest maakt me niet uit.
Ik heb een hekel aan beige en de rest van die mensen... naaah....
Drop you like an ill, bad habit
pi_220801478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Helder, ik heb ook nog even terug gekeken. Maar nergens de scene dat Jacky zei (op tv dan) dat zij voor de roze helmen wilden gaan. Dat beweert Jacky nu, maar het is niet op beeld gezegd.
Steffi was daar wél van op de hoogte en keek nog even schalks naar Jacky toen ze de roze helmen wegnam. Misschien dat het in het voorstukje werd gezegd door Jacky, ik herinner mij het wel hoor. Maar goed, dat is muggenziften, die 2 hebben een grondige hekel aan elkaar al vanaf het 1ste uur. ;)
pi_220801481
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:53 schreef pmponer het volgende:
Ik ben voor Lotty en Frank, de rest maakt me niet uit.
Ik heb een hekel aan beige en de rest van die mensen... naaah....
Nah, niet alles is daar beige, mosgroene keuken en slaapkamer, zit wel een soort eenheid in, helemaal kakelbont is dan weer het andere uiterste.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:56:57 #59
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801489
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nah, niet alles is daar beige, mosgroene keuken en slaapkamer, zit wel een soort eenheid in, helemaal kakelbont id dan weer het andere uiterste.
oh dat kan, ik moet die mensen niet :+. Niet kunnen koken want geen schone pan of geen verlengsnoer
Ge-emmer om niks.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220801511
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:55 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Steffi was daar wél van op de hoogte en keek nog even schalks naar Jacky toen ze de roze helmen wegnam. Misschien dat het in het voorstukje werd gezegd door Jacky, ik herinner mij het wel hoor. Maar goed, dat is muggenziften, die 2 hebben een grondige hekel aan elkaar al vanaf het 1ste uur. ;)
Aha, dat is dan wat ik weer gemist heb, Jacky zei het in de camera. Naja, echt een peststreek van Steffi dan.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:02:05 #61
136 V.
Like tears in rain...
pi_220801530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:07 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik had het opgenomen en 3x teruggespoeld en ze zei héél duidelijk KUTHOER! :Y
Vriendinnen voor het leven.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:02:07 #62
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aha, dat is dan wat ik weer gemist heb, Jacky zei het in de camera. Naja, echt een peststreek van Steffi dan.
De houding en gedrag (liegen) misschien, maar waar gaat het nou helemaal over.
Of is het zo dat als iemand het als eerst roept ik wil graag roze, dat het daarmee beslist is.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220801544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:02 schreef pmponer het volgende:

[..]
De houding en gedrag (liegen) misschien, maar waar gaat het nou helemaal over.
Of is het zo dat als iemand het als eerst roept ik wil graag roze, dat het daarmee beslist is.
Paste goed bij haar roze gereedschapskist.. _O-
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:05:43 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Paste goed bij haar roze gereedschapskist.. _O-
Temu troep :+
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:45:41 #65
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220802291
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
Het Blok 2026 – Week 8: Schijnheilige samenzweringen en de gepeperde Ray-keningen

De verbouwingswedstrijd inmiddels ruim over de helft en dat is te merken. Niet alleen door twee kampen van kluskoppels waardoor onderling gekonkel en verwijten over en weer niet langer van de lucht zijn (maar daarover later meer), maar ook door vermoeidheid, ergernissen en… het ontbreken van fysieke intimiteit. Geslachtsgemeenschap. Ach, laten we het gewoon simpel noemen: S E K S.

Vooral Sergeant Schoonmaak is toe aan een flinke… ‘schoonmaakbeurt’, lijkt het wel. Deed ze vorige week al uit de doeken dat haar Brave Hendrik en zij nog regelmatig aan goedmaakseks doen, waren de seksuele innuendos deze week ook niet te missen. Als haar brave eega en Moppenflopper als grapje water naar beneden gieten over haar en Mono-toon kan de Sergeant het niet laten om toespelingen te maken over “beter kunnen mikken”, en ze heeft er ook geen moeite mee haar echtgenoot op nationale televisie letterlijk voor lul te zetten door te beginnen over zijn “scheve piemeltje” :{ Laat ik het zo zeggen: ik ben visueel ingesteld en ik zie al voor me hoe hun camper danig op en neer gaat op een camping in de Algarve :X
En ook Brave Hendrik windt er geen schoonmaakdoekjes om, weliswaar over zaken als de mosterdgele kleur op de muur in de keuken: “Verschrikkelijk vind ik het! Als ik de kleur moet omschrijven: het lijkt er op dat je staat te zeiken en te weinig gedronken hebt.” De Sergeant neemt op haar beurt deze opmerking over als het de bank van Tante Til en Onkel X betreft: “Eigenlijk zag die bank er wel een beetje uit als je in het gat van een Dixi kijkt. Dat is een dag urine na één keer geplast te hebben.” Poep-, pies- en seksgrappen door twee gepensioneerde zestigers op de landelijke televisie, er zijn andere manieren om jezelf voor paal te zetten.

Wie intussen vinden dat ze voor heel Nederland voor lul worden gezet, zijn Marloes en Patrick. De Trage Tukkers weten opnieuw te shinen met een zelfverzorgde lunch, ware het niet dat Heiko naarstig zit te wachten op een strakke planning van het koppel, want, aldus de Havik: “Ze hebben van alle stellen denk ik het meeste moeite om een goeie planning te maken. En dat merk je ook, want ze hebben voortdurend ruimtes gewoon niet af. En dat zit ‘m in een slechte planning.” De planning die de Tukkers op papier hebben gezet kan met moeite de goedkeuring van de Havik krijgen.
Het wordt pas echt duidelijk dat de Havik de pik heeft op de Trage Tukkers als de keuken wordt opgeleverd en hij een hoop op- en aanmerkingen heeft, zeker als het gaat om een muurtje waardoor de ombouw van de koelkast niet helemaal is neergezet. Zijn beoordeling schiet de Tukkers in het verkeerde keelgat en hoog in hun emotie pakken ze hun spullen om Het Blok te verlaten. De productie was duidelijk in paniek (of euforie want: d r a m a) en Dennis wordt in allerijl naar de razende chefkok gestuurd om de boel te sussen, maar in eerste instantie zonder resultaat. Een dag later zijn de Tukkers op hun schreden teruggekeerd (gokje: de productie wapperde hen met quit claims om de oren) en volgt er een confrontatie met de Havik. Moraal van het verhaal: de soep wordt niet zo heet gegeten als opgediend, want ze gaan nog net niet als de beste vrienden uit elkaar :O

Bij wie er pas echt een planning nodig is, is bij het klu(n)skoppel Flower en Power(less). Ze lopen als gewoonlijk hopeloos achter de feiten aan dat zelfs de vloerverwarming er aan het begin van de week nog altijd niet in ligt. Maar er zijn belangrijkere zaken dan het halen van een deadline, zo wil Flower nog wel “een afleveringetje van haar serie” kijken. Als bij een wonder lijkt de ruimte daarna redelijk klaar om een keuken in te installeren, ware het niet dat dat toch een brug te ver is: de keuken wordt er wel neergezet, maar niks wordt aangesloten of netjes afgewerkt. En dat is maar goed ook, want een van de muren is scheef neergezet waardoor er een kier ontstaat tussen aanrechtblad en de muur.
U begrijpt, de keukenoplevering van de hippies was weer een ramp. Als Daan en Heiko opmerken dat het meer een moodboard is leeft Flower nog op ook, want “dat was de bedoeling”. Uiteraard, want je moet geen compleet appartement opleveren in Het Blok maar een IKEA-showroom 8)7 De bodem van hun budget is inmiddels wel in zicht, want er is nog maar 5% van over. Of correctie: wás, want ze krijgen tot overmaat van ramp ook nog de ‘Ray-kening’ van 10.000 euro gepresenteerd voor de werken aan bad- en slaapkamer toen zij onder kluscuratele stonden. Het mag dus een wonder heten als zij de wedstrijd uitzitten. Hoewel: ze denken nog steeds kans te maken op de prijs voor 'Groenste Huis-challenge' van de Praxis :')

Over naar het circusduo Schijnheil en Gluiperd, die in de afgelopen weken een strategische alliantie met het kleurrijke koppel Tante Til en Onkel X hebben gevormd. Strategisch, want van echte vriendschappelijke gevoelens kan er geen sprake zijn als je hun oordeel hoort over de keuken van het kleurrijke koppel: “We zouden ‘m zelf niet in ons huis plaatsen, maar voor de tv is het een leuke keuken.” Ze hebben vervolgens de smaak te pakken en besluiten een heuse keukeninspectie te doen bij alle andere koppels. Iets waar Beige en Boring al niet om staan te springen, waarop een zeer ongemakkelijk moment ontstaat als de clowntjes onaangekondigd binnen banjeren. Ook de Sergeant en Brave Hendrik zijn niet bepaald blij met de onverwachte komst van de dompteurs, maar bij Moppenflopper en Mono-toon vangen ze al helemaal bot. “Ik kan haar niet uitstaan. Ik heb bij haar gewoon het idee dat ze fake is en dat ze de boel bedriegt. En daar wil ik haar nog eens mee confronteren,” aldus Mono-toon.
Hoe kijken onze circusaapjes er zelf naar? Gluiperd: “Nou, ik denk niet dat wij voor lul stonden, denk eerder dat zij voor lul staan.” Schijnheil: “Ja, het zegt meer iets over het karakter van mensen dan over ons karakter.” Uh-uh. Hun karakter komt aan het einde van de week wel héél duidelijk naar voren, als ze chagrijnig zijn over het niet winnen van de keukenoplevering. Hun uitleg: “Wat ons precies irriteert is dat we elke keer onze stinkende best gedaan hebben om een deur in een kamer te maken, en dat Menno en Jacky blijkbaar een kamer kunnen winnen zonder gordijnen en zonder deur.” Juistem. * PeterKelder neuriet het introdeuntje van Calimero :muziek:

Gelukkig kunnen ze zich naar hartenlust wreken op het winnende koppel, dankzij hun alliantie met Tante Til en Onkel X. Die hebben namelijk een video opgenomen van de koppels Menno & Jacky en Sonja & Hendrik die, naar het lijkt, al heimelijk bezig zijn met klussen aan de woonkamer terwijl dat op dat moment nog niet de bedoeling was. En omdat Schijnheil en Gluiperd eerder al (terecht) werden geviseerd omwille het overtreden van de bouwregels is dit de perfecte tegenreactie. Het circusduo moedigt het dan ook aan de overtreders hiermee te confronteren, maar dit gaat met een bewuste omweg: Beige en Boring worden in een lastige positie gebracht als zij eerder met dit filmpje worden belast, mogelijk om frictie binnen de omgang die zij met de overtreders hebben te veroorzaken. Moppenflopper en de Sergeant zijn not amused met deze zet maar besluiten er niet verder op in te willen gaan, totdat Onkel X tijdens een nieuwe gezamenlijke lunch het niet kan laten om ‘geheel onschuldig’ over het filmpje te beginnen. Dat is het startsein voor een hoop verwijten over en weer, waarbij Mono-toon als klap op de vuurpijl een oude wond openhaalt. Immers heeft Schijnheil aan het begin van de wedstrijd vóór haar neus de roze bouwhelmen weggegrist, iets wat Mono-toon nog altijd dwarszit. Haar opmerking “Maar plagen en liegen mag wel” treft doel en schiet bij Schijnheil volledig in het verkeerde keelgat, want “Als ik ergens niet tegen kan is het liegen en dat is hetgeen wat ik niet doe.” I beg your pardon?!? _O-
Beige en Boring maken het intussen nog bonter als er later nog een appje van Dennis binnenkomt omtrent het overtreden van de bouwregels en de boete die daar aan hangt. De 500 euro is voor hun geen reden om te stoppen en ze gaan vrolijk door met het plaatsen van gipsplaten in hun woonkamer zodat de stukadoor alles kan stucen. En dat terwijl Onkel X de avond ervoor nog helemaal onder stress staat en bijna uit zijn slof schiet als hij met de bouwregels wordt geconfronteerd terwijl hij druk bezig is met planken te zagen :D

En verder: Moppenflopper is motorisch debiel, Onkel X is een nare, agressieve man volgens de Sergeant, Lotty vindt Mono-toon eng, er is niet voldoende parkeerbelasting voor de aftandse gezamenlijke klusbus betaald en tussen de bedrijven door wordt ook nog duidelijk dat Ray heeft besloten dat het circusduo toch moet blijven bijdragen aan de kosten voor de afvalcontainer })
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
Het Blok 2026 – Week 8: Schijnheilige samenzweringen en de gepeperde Ray-keningen

(topcolumn! )
'de circusclowntjes' _O-

Misschien wel de beste column van Het Blok dit jaar! PK blijft zichzelf overtreffen _O_

@Jippie: net zoals elke donderdagavond, is de column van Peter Kelder klaar, dus hij zou op de Frontpage kunnen. Maar wel, als je tijd en energie hebt natuurlijk :) Of zoals Sonja zou zeggen: 'trankilo' :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 15-05-2026 15:59:46 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:54:07 #66
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220802335
Over het resterende bouwbudget van de Bloemenkleuters: ze zijn daar met de kosten van Ray dus nu echt overheen gegaan. Want:

- Start bouwbudget: ¤ 78.080,-
- Resterend bouwbudget dd. 13 mei = 5% -> 0,05 * 78.080,00 = ¤ 3904
- Ray-kening badkamer: ¤ 10.000,-
- Resterend: ¤ 3904,00 - ¤ 10.000,00 = - ¤ 6096,00

Ze hebben nu dus al een tekort van - ¤ 6096,00

Ik ben héééél erg benieuwd wat dit voor hun deelname betekent!

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertoCarlos op 15-05-2026 18:10:59 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:36:19 #67
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220802574
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over het resterende bouwbudget van de Bloemenkleuters: ze zijn daar met de kosten van Ray dus nu echt overheen gegaan. Want:

- Start bouwbudget: ¤ 78.080,-
- Resterend bouwbudget dd. 13 mei = 5% -> 0,05 * 78.080,00 =
- Ray-kening badkamer: ¤ 10.000,-
- Resterend: ¤ 3904,00 - ¤ 10.000,00 = - ¤ 6096,00

Ze hebben nu dus al een tekort van - ¤ 6096,00

Ik ben héééél erg benieuwd wat dit voor hun deelname betekent!

Ze hebben hen toch echt véél te lang laten doorklussen.
Bovendien vind ik de rekening van 10K (en ik snap dat hij dat in het echt waarschijnlijk ook wel gekost had) een beetje buitenproportioneel in dit programma.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220802617
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over het resterende bouwbudget van de Bloemenkleuters: ze zijn daar met de kosten van Ray dus nu echt overheen gegaan. Want:

- Start bouwbudget: ¤ 78.080,-
- Resterend bouwbudget dd. 13 mei = 5% -> 0,05 * 78.080,00 =
- Ray-kening badkamer: ¤ 10.000,-
- Resterend: ¤ 3904,00 - ¤ 10.000,00 = - ¤ 6096,00

Ze hebben nu dus al een tekort van - ¤ 6096,00

Ik ben héééél erg benieuwd wat dit voor hun deelname betekent!

ze hebben voor 7,5K aan smegg staan toch?

en als daar vragen over komen was het antwoord.
"ja die hebben we in week 1 besteld, toen hadden we nog geld".

Dit is echt beredeneerd op het niveau, als je geld hebt kun je alles kopen. En als je op hebt kun je niks open. Alsof die 2 verder los van elkaar staan.

Dan kun je uitgaan van bijna totale zwakzinnigheid.
pi_220802627
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Meke het volgende:

[..]
Ze hebben hen toch echt véél te lang laten doorklussen.
Bovendien vind ik de rekening van 10K (en ik snap dat hij dat in het echt waarschijnlijk ook wel gekost had) een beetje buitenproportioneel in dit programma.
Ze zijn al weken afgeserveerd. Heiko gaat niet naar hen om ze aan te sporen of een planning te vragen. Omdat ze allang zijn afgeschreven.
pi_220802731
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:43 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ze zijn al weken afgeserveerd. Heiko gaat niet naar hen om ze aan te sporen of een planning te vragen. Omdat ze allang zijn afgeschreven.
Die mochten blijven voor de kijkcijfers. Zijn ook het enige opvallende kleurrijke stel op het eerste gezicht, de rest was saaie meuk in het begin van de afleveringen. De stellen waren niet uit elkaar te houden. Dat nu ineens Sonja zich roert als kampbewaarder en verrader met domme seksgrapjes wist de productie natuurlijk ook niet.
pi_220802779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die mochten blijven voor de kijkcijfers. Zijn ook het enige opvallende kleurrijke stel op het eerste gezicht, de rest was saaie meuk in het begin van de afleveringen. De stellen waren niet uit elkaar te houden. Dat nu ineens Sonja zich roert als kampbewaarder en verrader met domme seksgrapjes wist de productie natuurlijk ook niet.
Ze zijn kleurrijk, maar ook slaapwekkend saai.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220802801
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zijn kleurrijk, maar ook slaapwekkend saai.
Inmiddels wel, ja! Maar in het begin leken ze wel leuk.
pi_220802838
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Inmiddels wel, ja! Maar in het begin leken ze wel leuk.
Ja ik had ook hoop, vooral naar het eindresultaat. -O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:53:23 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220803244
Je moet je als kijker ergens over kunnen opwinden; vorig jaar was dat Wilfred, dit jaar Bianca en Silvio. Die overigens al vier weken loopt te knikkebollen.
pi_220803315
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Je moet je als kijker ergens over kunnen opwinden; vorig jaar was dat Wilfred, dit jaar Bianca en Silvio. Die overigens al vier weken loopt te knikkebollen.
Wie was Wilfred? :o Hahaha, sorry, weet dat echt niet meer, ken hooguit hun bijnamen nog. Dit soort tv gaat het ene oor in en het andere weer uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')