Have funquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
Check!quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Symph gaat spontaan zijn naam weer terugveranderen...
Op weg naar de split...quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop voor Amii dat ze niet te lang in die pose hoefde te blijven staan
Fijne avond nog Symph en Doedezemaarquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan na deze plaat nog even iets terugkijken op tv.
Dat was fijne muziek. Dank!
Dank voor het luisteren en adios!quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan na deze plaat nog even iets terugkijken op tv.
Dat was fijne muziek. Dank!
Je mix? Vanwege Toy?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik sluit zo ook af met mijn eigen Eurovisie bijdrage, die van YouTube niet mocht...
quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mijn mix, vanwege Dana International...
Ik lees veel van dit soort zaken als het gaat om YT. Sommige artiesten hebben een heel actief management op dat punt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik kreeg een claim aan mijn broek aangekondigd van haar management wegens overtreden van auteursrechten.
Mijn verweer dat het een interpretatie van haar hit in een compilatie-mix was kreeg geen gehoor...
Ik had bovenstaande afbeelding er dus bij gemaakt en het trok heel veel kijkers/luisteraars.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees veel van dit soort zaken als het gaat om YT. Sommige artiesten hebben een heel actief management op dat punt.
Ja, dan heb je geen keuze meer.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had bovenstaande afbeelding er dus bij gemaakt en het trok heel veel kijkers/luisteraars.
Maar bij YouTube scannen ze alles met tools a la Shazam en informeren ze de rechthebbenden, als die iets geclaimd hebben.
Ik kon kiezen, zelf verwijderen of een boete van duizenden euro's...
quote:19:32 : Muppets - The Muppet Show Openning Theme
19:34 : t.A.T.u. - Not Gonna Get Us [Radio Version]
19:38 : Herreys - Diggi Loo Diggi Ley
19:41 : The Associates - Breakfast
19:45 : Gazebo - I Like Chopin
19:49 : Eurythmics - Beethoven (I Love To Listen To)
19:54 : The Three Degrees - The Runner (short 12" version)
19:58 : The Golden Earring - That Day
20:00 : Dizzy Man's Band - The Opera
20:04 : Middle Of The Road - Chirpy Chirpy Cheep Cheep
20:07 : Focus - Sylvia
20:10 : The Beat - Ranking Full Stop
20:13 : Bad Manners - Ne-Ne, Na-Na, Na-Na, Nu-Nu
20:15 : Thin Lizzy - Dancin' In The Moonlight
20:19 : Godley & Creme - An Englishman In New York
20:23 : Fischer Z - The Worker
20:26 : Tim Cappello - I Still Believe
20:31 : The Twins - Ballet Dancer
20:35 : Spagna - Call Me (Original Euro Mix)
20:42 : Video - Somebody (Hey Girl)
20:45 : Depeche Mode - Enjoy The Silence [Bass Line]
20:48 : Depeche Mode - See You (Extended Version)
20:53 : Yazoo - The Other Side Of Love (Remixed Extended Version)
20:58 : The Supremes - I Hear A Symphony
21:01 : Amii Stewart - Knock on Wood
21:04 : Pigbag - Papas Got A Brand New Pigbag (12 inch)
21:10 : Party Ben - Galvanize the Empire (Galvanize the Ghetto Rerub 2009)
21:15 : MadMaster - Eurovision Dancing Divaz Mix (Dana International, Loreen, Conchita Wurst, Netta Barzilai, Duncan Laurence)
Er waren al tienduizenden views, bizar hoe snel dat ging...quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:33 schreef livelink het volgende:
Eeuwig zonde, want deze mix zou het inderdaad heel goed hebben gedaan op YT.
Graag gedaan.quote:
Succes morgen, hopelijk is het snel voorbij zonder gedoe...quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:36 schreef livelink het volgende:
Dat was een hele fijne invalbeurt, MadMaster. Lekker om me af te leiden van morgen. Dank je wel!
ESF is toch best wel populair en de mix zit goed in elkaar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren al tienduizenden views, bizar hoe snel dat ging...
Ja, het was erg wisselvallig vandaag.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Was ook wel even aan iets actiefs toe, na een middagje in de wind, zon én regen bij het honkballen...
Ik heb 'm gemaakt vlak nadat Duncan Laurence voor NL het ESF won, dus die naam trok kennelijk veel bezoekers.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
ESF is toch best wel populair en de mix zit goed in elkaar.
1+1= heel veel views.
Fijn dat het achter de rug is. Wanneer kun je weer normaal eten?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:54 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben weer wat meer mens. Was dit keer zwaarder dan de 1e keer. Maar over 2 weken de hechtingen eruit en dan is het wel zo goed als klaar. Dan na 6 weken nog een laatste controle en dan kan ik afscheid nemen van de tandheelkundige kliniek
Ik heb vanavond al soep met zachte bolletjes gegeten, dus al aardig normaal gelukkig.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Fijn dat het achter de rug is. Wanneer kun je weer normaal eten?
Tijdstip vooraf-track: 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Old, Less Old & New
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |