Als je de Russische normen en waarden echt zou delen zou je normale burger a) geen mening mogen hebben over politiek en b)mocht je wel een mening hebben dan moet je die voor je houden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dezelfde reden denk ik als waarom jij hier bent
Beetje hier zoals in Nederland bedoel je?quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je de Russische normen en waarden echt zou delen zou je normale burger a) geen mening mogen hebben over politiek en b)mocht je wel een mening hebben dan moet je die voor je houden.
Waarom emigreer je dan niet? Ze kunnen nog wel wat kannonenvoer gebruiken in de Donbas.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:41 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik deel de normen en waarden die gelden in dat land.
Geen enge regenboogvlaggen dat genderdysforie symboliseert en normaliseert.
Burgemeesters zijn over het algemeen leden van een partij...quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Beetje hier zoals in Nederland bedoel je?
Dat je geen burgemeester mag zijn als je op de PVV stemt?
Dat je niet bij de AIVD mag werken als je lid bent van de FvD?
Dat jrechtse partijen niet kunnen rekenen op net zoveel zendtijd (c.q. geen) als de kartelpartijen?
Bedoel je dat?
Waarom denk je?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom emigreer je dan niet? Ze kunnen nog wel wat kannonenvoer gebruiken in de Donbas.
Met zijn complotgedenk en afzetten tegen de overheid was hij in Rusland allang opgepakt door de FSB.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je de Russische normen en waarden echt zou delen zou je normale burger a) geen mening mogen hebben over politiek en b)mocht je wel een mening hebben dan moet je die voor je houden.
Misschien zijn de normen en waarden van een land als Oeganda meer iets voor je?
Maar dat is toch precies wat je wil met je Russische normen en waarden?quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat je niet bij de AIVD mag werken als je lid bent van de FvD?
Dat jrechtse partijen niet kunnen rekenen op net zoveel zendtijd (c.q. geen) als de kartelpartijen?
Bedoel je dat?
Omdat ze worden afgeslacht door Oekrainse autonome drones. Sneller dan dat ze nieuwe manschappen kunnen rekruteren.quote:
Dat iets zo is geworden door het Kartel, wil niet zeggen dat het normaal is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Burgemeesters zijn over het algemeen leden van een partij...
Misschien dat je snapt waar het probleem zit?
Welk complot?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met zijn complotgedenk en afzetten tegen de overheid was hij in Rusland allang opgepakt door de FSB.
Jij haalt denk ik wat zaken door elkaar. Ik had het hoe mensen daar met elkaar omgaan en welke normen en waarden binnen dit land gelden. Ik had het niet over de staatsinrichting.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies wat je wil met je Russische normen en waarden?
okquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat ze worden afgeslacht door Oekrainse autonome drones. Sneller dan dat ze nieuwe manschappen kunnen rekruteren.
Ja, als een gemeenteraad iemand voordraagt, en meestal is dat iemand waar ze (ongeacht de partij) vertrouwen in hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat iets zo is geworden door het Kartel, wil niet zeggen dat het normaal is.
Vroeger had je meer burgemeesters die partijloos waren. Nu worden kartelisten gepositioneerd om steeds meer invloed uit te oefenen. Zo werkt dat ook met Rechters. Spreekbuis van de partij. Partijdig en subjectief.
Maar goed.. allemaal offtopic, dus ik hou het hierbij
Waar je op stemt is geheim.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Oh, dat mag gewoon als je door de screening komt.quote:Dat je niet bij de AIVD mag werken als je lid bent van de FvD?
Hoe bedoel je?quote:Dat jrechtse partijen niet kunnen rekenen op net zoveel zendtijd (c.q. geen) als de kartelpartijen?
Bedoel je dat?
Dus je bent er tegen hoe Rusland haar land bestuurt maar als wat zij doen hier ook gebeurt, nee das dan helemaal toppie zeker.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies wat je wil met je Russische normen en waarden?
En dat vind jij een goed idee? Terug naar kleinstaterij die internationaal niets in de melk te brokkelen hebben?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de hele EU instort als NL en DE uit de EU gaan
Ik ben niet tegen economische samenwerking.. Maar de EU zoals die nu is, is al een gezonken schip.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En dat vind jij een goed idee? Terug naar kleinstaterij die internationaal niets in de melk te brokkelen hebben?
Goeie onderbouwing ook. De EU zoals ie nu is:quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen economische samenwerking.. Maar de EU zoals die nu is, is al een gezonken schip.
Tot groot verdriet van Rusland is dat niet het geval.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen economische samenwerking.. Maar de EU zoals die nu is, is al een gezonken schip.
ojeeee......ik ben al gezonken dus...niemand waarschuwt mij. Ben ik dood nu?quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik weet niet of die twee dingen wel samengaan: het idee dat wij de dominante etniciteit van dit land mogen zijn en blijven en het idee van open grenzen of vrije verplaatsing. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook twijfel waar ik de voorkeur aan geef.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nou. Dat is een interessante vraag.
Ik ben tegen omvolking en ik vind dat Nederland het volstrekte evolutionaire en universele recht heeft om de dominante etniciteit van dit land te zijn en te blijven.
Maar ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik de grenzen hermetisch wil afsluiten. Ik vind dat elk mens in elk land van de wereld vrijelijk moet kunnen bewegen 'no questions asked'. Maar als je niks te brengen hebt, heb je hier ook niets te zoeken.
Dus:
1. Alle azc's sluiten.
2. Mensen mogen hier komen als toerist, student of arbeider
3. Als je het voor jezelf verpest krijg je een waarschuwing.. Ga je nog een keer de fout in mag je wieberen of word je paspoort ingetrokken
nee dat is niet waar , de EU is een verzameling landen die een zeer hoge levenstandaard heeft verkregen door hoogwaardige industrie en een perfecte geografische ligging, waarbij Nederland de beste ligging heeft van allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
quote:AI-overzicht
Nederland behoort zowel qua minimumloon als gemiddeld inkomen tot de absolute top van de Europese Unie
Buiten de EU zijn de inkomens in sommige westerse landen (zoals Zwitserland en de VS) nominaal hoger, maar de koopkracht en arbeidsvoorwaarden in Nederland zijn internationaal gezien zeer sterk.
1. Het loonniveau binnen de EU
Binnen de Europese Unie zijn de verschillen aanzienlijk, waarbij Nederland steevast in de bovenste regionen te vinden is.
Minimumloon: Nederland kent een verplicht minimumuurloon.
Met een wettelijk minimumuurloon van 14,71 (peil: begin 2026) staat Nederland in de EU op een derde plaats, achter alleen Luxemburg en Ierland.
Centraal Bureau voor de Statistiek | CBS +3
Gemiddeld loon: Ook het gemiddelde salaris ligt in Nederland zeer hoog. Volgens data van Eurostat en het CBS behoren de Nederlandse uurlonen (inclusief sociale premies) tot de top van Europa, doorgaans vlak achter landen als Denemarken, Luxemburg en België.
European Commission +2
Netto-overhouders: Doordat het stelsel van sociale zekerheden en belastingen specifiek is ingericht, houden Nederlanders – ondanks de progressieve inkomstenbelasting – netto vaak een aanzienlijk deel over van hun brutosalaris in vergelijking met andere zwaar belaste landen zoals België.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |