Nee 35% wil er maar terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Hoe kom je bij je haat voor de eu.
55% wil terug. 70% vind het een slecht idee datze ooit weg zijn gegaan.
Dus je probeert een soort validatie voor anti eu sentiment te creeren. Maar er is veel positief sentiment naar de EU zoals de cijfers laten zien.
Meer dan de helft wil terug, 35% wil dat alleen wanneer de EU geen concessies doet en ze hun oude voorwaarden weer krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee 35% wil er maar terug.
Je zou verwachten dat na alles meer dan de helft terug wil naar de EU toch?
Nee je leest niet goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Meer dan de helft wil terug, 35% wil dat alleen wanneer de EU geen concessies doet en ze hun oude voorwaarden weer krijgen.
Zo werkt dat natuurlijk niet
En hoe is dat anders?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je leest niet goed.
Slechts 35% wil terug naar de EU wanneer oude privileges niet meer geldig zijn.
En hoe is dat anders dan wat ik schreefquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou oude privileges zijn niet meer geldig dus wil
Slechts 35% terug naar de EU
Jij schreef: meer dan de helft wil terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En hoe is dat anders dan wat ik schreef
En dat klopt ookquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij schreef: meer dan de helft wil terug.
Ik denk niet dat ze zo maar terug komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je leest niet goed.
Slechts 35% wil terug naar de EU wanneer oude privileges niet meer geldig zijn.
Ik denk dat de gemiddelde burger meer last heeft van de ondergefundeerde NHS en de hoge energiekosten dan van immigratie.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zo maar terug komen.
De gemiddelde burger heeft weinig last van de Brexit.
En als ze nu met hangende pootjes terug komen zullen ze dat als een nederlaag zien.
Ze hadden gedacht met Brexit van de immigratie af te zijn en dat viel tegen.
Dus voor de gemiddelde burger blijft de immigratie het probleem en niet Brexit.
wat is ondergefundeerde NHS ??quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |