Nice! Dagritme is zo belangrijk.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:59 schreef Ole het volgende:
Oef.. nu 2 aanbiedingen voor werk! Woensdag weet ik meer!
Ja! Merk het echt!quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 juli 2026 21:26 schreef Ole het volgende:
Één baan is binnen. Wel proeftijd natuurlijk! Voordeel: lijkt me echt leuk. Redelijk betaald ook. Zeker gezien onregelmatige werktijden.
Nadeel: meer reistijd. En fysiek wel uitdaging.
Baan 2: kan ik gewoon, dichterbij, geen nachtwerk.
Ik wacht woensdag af. Ga niet ter plekke beslissen.
Ik kan sowieso combineren.
Wel spannend. Ben echt toe aan weer werken. verveling is zeker een trigger
Dank!quote:
Goed bezig, wat ga je doen? Als in, watvoor banen zijn hetquote:Op zondag 19 juli 2026 21:26 schreef Ole het volgende:
Één baan is binnen. Wel proeftijd natuurlijk! Voordeel: lijkt me echt leuk. Redelijk betaald ook. Zeker gezien onregelmatige werktijden.
Lekker hoor! Wat is er woensdag?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:26 schreef Ole het volgende:
Da's extreem kut man en dan moet je ook wel heel erg je best gedaan hebben, je lever kan echt belachelijk veel hebben. Wat is het vervolgplan?quote:Op maandag 20 juli 2026 14:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mijn levercirrose is gevorderd, en begint er nu echt slecht uit te zien. Ik kan niet anders zeggen tegen de drinkers, stop er mee. Dit wil je echt niet. Lig al weken nagenoeg alleen op bed.
Hoop dat ik dat voor iemand kan voorkomen, ik ben 37...
Baan 1 passagiersassistent op Schiphol. Mensen helpen die beperkt mobiel zijnquote:Op maandag 20 juli 2026 13:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Goed bezig, wat ga je doen? Als in, watvoor banen zijn het
Dat klinkt niet best. Is er nog uitzicht op verbetering?quote:Op maandag 20 juli 2026 14:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Mijn levercirrose is gevorderd, en begint er nu echt slecht uit te zien. Ik kan niet anders zeggen tegen de drinkers, stop er mee. Dit wil je echt niet. Lig al weken nagenoeg alleen op bed.
Hoop dat ik dat voor iemand kan voorkomen, ik ben 37...
Hangt ook van verschillende factoren af. Sommige mensen kunnen 4 flessen wijn per dag op zonder klachten tot hun 90ste, voor anderen is een halve fles al teveel.quote:Op maandag 20 juli 2026 15:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Da's extreem kut man en dan moet je ook wel heel erg je best gedaan hebben, je lever kan echt belachelijk veel hebben. Wat is het vervolgplan?
Met deze lever niet in elk gevalquote:Op maandag 20 juli 2026 15:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. Is er nog uitzicht op verbetering?
Klopt. Bizar dat mijn waardes altijd ok zijn. Maar ga het niet verder uitproberen. Heel veel sterktequote:Op maandag 20 juli 2026 16:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hangt ook van verschillende factoren af. Sommige mensen kunnen 4 flessen wijn per dag op zonder klachten tot hun 90ste, voor anderen is een halve fles al teveel.
Tja constante controles. Mocht het hoger worden kom ik mogelijk in aanmerking voor transplantatie.
[..]
Met deze lever niet in elk geval
Volhouden!quote:Op maandag 20 juli 2026 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Klopt. Bizar dat mijn waardes altijd ok zijn. Maar ga het niet verder uitproberen. Heel veel sterkte
Ja hoor, ik heb een appje gestuurd met dat alles prima gaat nu en kreeg ook alleen een appje terug dat mijn dossier nu is gesloten. Niet echt een onderzoek te noemen of zo.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:04 schreef Ole het volgende:
En weer weg
Maar ik wist niet dat dit kan!
Maar komt wel goed toch?
Vooral. Wat kun je met iets dat al ruim half jaar geleden is voorgevallen. Voor alle partijen ook hoor. Gaat nergens over. Hooguit registratie.quote:
Ik denk dat dit wat uit je duim gezogen is. Tenzij je wil spreken over 1 op de 10.000 personen. De meeste mensen sterven gewoon voortijdig als ze veel alcohol drinken. En anders zou ik graag een bron zien die ondersteunt wat jij stelt.quote:Op maandag 20 juli 2026 16:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hangt ook van verschillende factoren af. Sommige mensen kunnen 4 flessen wijn per dag op zonder klachten tot hun 90ste, voor anderen is een halve fles al teveel.
Wat lamlendig, lijkt voor mij echter niet alsof je erop moet reagerenquote:Op maandag 20 juli 2026 17:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Zo noem ik het maar.
Dit was de brief:
[ afbeelding ]
Alcoholverheerlijking? Heb je mijn bericht wel daarvoor gelezenquote:Op maandag 20 juli 2026 22:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wat uit je duim gezogen is. Tenzij je wil spreken over 1 op de 10.000 personen. De meeste mensen sterven gewoon voortijdig als ze veel alcohol drinken. En anders zou ik graag een bron zien die ondersteunt wat jij stelt.
Klinkt voor mij ook meer als alcoholverheerlijking
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |