Als je je daar toch al in het zweet gaat werken maakt die regen ook niet uit. Vort!quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Intussen al ontbeten en nu aan het wachten tot het droog is, zodat ik naar de sportschool kan fietsen.
Ik was al van plan heel weinig voetbal te gaan kijken en deze mededeling versterkt dat alleen maarquote:
Als ze dat bij alle spelers doen worden ze wereldkampioen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De VS heeft al van vijf spelers de visa-aanvraag geweigerd. Lekker bezig.
Wij gaan de 23e. Er zijn nog zoooooveel plaatsen vrij !quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
Tickets voor de zondagshow van Harry Styles staan nu op ticketswap te koop voor 44 euro voor niet eens een hele slechte zitplek..
En die van rang 1, wat in de voorverkoop 203 euro was, voor 66 euro.
Hmm
Zeker allemaal uit Iran?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De VS heeft al van vijf spelers de visa-aanvraag geweigerd. Lekker bezig.
Voorspelbaar.quote:
Als ze blijven dalen wordt het misschien nog de moeite een paar tientjes neer te tellen voor de betere plaatsen en degene die je hebt gewoon te laten voor wat ze zijnquote:Op donderdag 14 mei 2026 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan de 23e. Er zijn nog zoooooveel plaatsen vrij !
Achteraf hadden we denk ik voor hetzelfde geld betere plekken kunnen hebben(we hebben de allergoedkoopste kaarten, zitten bij wijze van spreken drie hoog achter.
Maar hoe duur zijn de hotelovernachtingen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
Tickets voor de zondagshow van Harry Styles staan nu op ticketswap te koop voor 44 euro voor niet eens een hele slechte zitplek..
En die van rang 1, wat in de voorverkoop 203 euro was, voor 66 euro.
Hmm
Ja, dat verwacht je van te voren ook niet. Baal je daar dan ook van, of valt het wel mee?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan de 23e. Er zijn nog zoooooveel plaatsen vrij !
Achteraf hadden we denk ik voor hetzelfde geld betere plekken kunnen hebben(we hebben de allergoedkoopste kaarten, zitten bij wijze van spreken drie hoog achter.
Geen idee. Als ik zou gaan, ga ik gewoon iets eerder weg om met de trein naar huis te gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe duur zijn de hotelovernachtingen?
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat er nog zoveel kaarten zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe duur zijn de hotelovernachtingen?
Ja, dat zou op sommige dagen een probleem worden:quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik zou gaan, ga ik gewoon iets eerder weg om met de trein naar huis te gaan.
quote:Concerten Johan Cruijff ArenA
Door de werkzaamheden rijden er minder treinen van en naar station Amsterdam Bijlmer ArenA. Tijdens de avonden van woensdag 20 mei, vrijdag 22 mei en zaterdag 23 mei wordt bezoekers van de Johan Cruijff ArenA aangeraden alternatief vervoer te gebruiken. Er zijn dan concerten van Harry Styles.
Een snelle blik op trivago zijn de prijzen op 16 mei vanaf ¤ 300,-. Het beste hotel - Jaz Hotel - is volgeboekt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat er nog zoveel kaarten zijn.
Ik zou natuurlijk ver moeten reizen en moeten rennen om de allerlaatste trein te halen. Dat vind ik best zonde voor zo'n gaaf concert.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik zou gaan, ga ik gewoon iets eerder weg om met de trein naar huis te gaan.
Nee, eigenlijk helemaal niet, het is gewoon een luxeprobleemquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht je van te voren ook niet. Baal je daar dan ook van, of valt het wel mee?
quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een snelle blik op trivago zijn de prijzen op 16 mei vanaf ¤ 300,-. Het beste hotel - Jaz Hotel - is volgeboekt.
Je bent zeker niet de enige die dat heeftquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:03 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Ik merk bij mezelf nu duidelijk dat mijn belangstelling voor het hele songfestival in dit jaar enorm beperkt is.
Wanneer ik de belangstelling/interesse en voorpret voor het Eurovisie Songfestival die ik gewoonlijk ervaar aan het begin van de maand mei gelijk stel aan 100, dan is de score voor de belangstelling en voorpret in dit jaar zo ongeveer 20 tot 25.
Onlangs had ik er net een werkdag opzitten en was ik mijn laptop en andere spullen aan het opruimen, toen flitste het zelfs ineens door mijn hoofd: "Wie zal er eigenlijk toch de Nederlandse punten bekend gaan maken??" Maar al gauw daarna dacht ik: "Ach nee, laat ook maar...."
Het is voor Nederland een beetje een verwarrend jaar geworden. 🙂
Dat leeft bij veel liefhebbers wel. Je ziet dat er nu bijvoorbeeld ook veel minder wordt gepost in de landen- en andere topics. Ook bij mij leeft het veel minder. Ik heb her en der wel gepost, maar veel minder dan voorgaande jaren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:03 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Ik merk bij mezelf nu duidelijk dat mijn belangstelling voor het hele songfestival in dit jaar enorm beperkt is.
Wanneer ik de belangstelling/interesse en voorpret voor het Eurovisie Songfestival die ik gewoonlijk ervaar aan het begin van de maand mei gelijk stel aan 100, dan is de score voor de belangstelling en voorpret in dit jaar zo ongeveer 20 tot 25.
Onlangs had ik er net een werkdag opzitten en was ik mijn laptop en andere spullen aan het opruimen, toen flitste het zelfs ineens door mijn hoofd: "Wie zal er eigenlijk toch de Nederlandse punten bekend gaan maken??" Maar al gauw daarna dacht ik: "Ach nee, laat ook maar...."
Het is voor Nederland een beetje een verwarrend jaar geworden. 🙂
Andersom post ik juist meer mee in het livetopic, omdat het songfestival me wat minder boeit en ik niet per se op hoef te letten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat leeft bij veel liefhebbers wel. Je ziet dat er nu bijvoorbeeld ook veel minder wordt gepost in de landen- en andere topics. Ook bij mij leeft het veel minder. Ik heb her en der wel gepost, maar veel minder dan voorgaande jaren.
Je ziet het ook aan het livetopic. Dat was normaal gesproken zo snel en zat vol met users die idioot reageren, waardoor daar posten niet te doen was. Toen poste ik met een aantal anderen hier in de SC. Nu was het livetopic juist wel goed te doen en is er in de SC nauwelijks gepost.
Wel herkenbaar. Waarbij overigens zo'n livetopic nog wel de reden is om te kijken tot het einde van de shows. Ik denk dat ik dinsdag anders wel na het laatste liedje was afgehaakt, omdat ik de dag erna weer vroeg op moest om te werken. En dat gedeelte van de hele festivalweek (de halve finales nadat de liedjes zijn geweest) verreweg het minste boeien en nogal saai zijn. Zeker zonder dat je wil wachten of Nederland bij de top tien zit.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Andersom post ik juist meer mee in het livetopic, omdat het songfestival me wat minder boeit en ik niet per se op hoef te letten.
Ik ga wederom niet kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:10 schreef Cyan9 het volgende:
Alvast voor vanavond: ESF / [LIVE] Tweede halve finale Eurovisie Songfestival 2026 #1
Ja, net als bij de top 2000quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Waarbij overigens zo'n livetopic nog wel de reden is om te kijken tot het einde van de shows. Ik denk dat ik dinsdag anders wel na het laatste liedje was afgehaakt, omdat ik de dag erna weer vroeg op moest om te werken. En dat gedeelte van de hele festivalweek (de halve finales nadat de liedjes zijn geweest) verreweg het minste boeien en nogal saai zijn. Zeker zonder dat je wil wachten of Nederland bij de top tien zit.
Goeie OPquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:10 schreef Cyan9 het volgende:
Alvast voor vanavond: ESF / [LIVE] Tweede halve finale Eurovisie Songfestival 2026 #1
Normaliter luisterde ik de show eigenlijk altijd wel terug nadat die was geweest. Maar nu nog niet gedaan en verwacht het ook niet te gaan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, net als bij de top 2000
Ik luister ook geen songfestivalmuziek, terwijl ik normaal in deze week niets anders zou draaien. Naja, ik heb van de week een paar keer Me and My Guitar opgezet en dat was het dan.
Wij zitten in het live topic. Dat ik dat nog eens zou meemaken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
Kijkt hier iemand vanavond überhaupt nog?
Ik heb het gekeken. Ik vond het maar een zware bevallingquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:03 schreef Strani het volgende:
Kijkt hier iemand vanavond überhaupt nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |