Geen idee eigenlijk. Niet gehoort hoelang de half time zou duren, alleen dat het langer dan 15 minuten zou zijn.quote:
Het is wel belachelijk slecht.quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Niet gehoort hoelang de half time zou duren, alleen dat het langer dan 15 minuten zou zijn.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is wel belachelijk slecht.
Je bent toch niet van suikerquote:Op donderdag 14 mei 2026 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens buienalarm wordt het pas om 16 uur droog.Maar dan is de sportschool al dicht vandaag. Morgen een nieuwe poging.
Die FIFA president zit zo diep in de aars van Trump dat het zowat een Siamese tweeling is.quote:
Jawel.quote:
Hopelijk hoeft Madonna niet live te zingen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is wel belachelijk slecht.
Och die gaat playbacken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk hoeft Madonna niet live te zingen.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 06:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Fijne Hemelwaterdag allemaal!
Ik was wel vroeg wakker, maar daarna is het gelukt om te blijven liggen en zo nu en dan weer eventjes in slaap te vallen en door te dromenquote:Op donderdag 14 mei 2026 08:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sytse heeft me vroeg wakker gemaakt![]()
Stomme kat.
Als je je daar toch al in het zweet gaat werken maakt die regen ook niet uit. Vort!quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Intussen al ontbeten en nu aan het wachten tot het droog is, zodat ik naar de sportschool kan fietsen.
Ik was al van plan heel weinig voetbal te gaan kijken en deze mededeling versterkt dat alleen maarquote:
Als ze dat bij alle spelers doen worden ze wereldkampioen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De VS heeft al van vijf spelers de visa-aanvraag geweigerd. Lekker bezig.
Wij gaan de 23e. Er zijn nog zoooooveel plaatsen vrij !quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
Tickets voor de zondagshow van Harry Styles staan nu op ticketswap te koop voor 44 euro voor niet eens een hele slechte zitplek..
En die van rang 1, wat in de voorverkoop 203 euro was, voor 66 euro.
Hmm
Zeker allemaal uit Iran?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De VS heeft al van vijf spelers de visa-aanvraag geweigerd. Lekker bezig.
Voorspelbaar.quote:
Als ze blijven dalen wordt het misschien nog de moeite een paar tientjes neer te tellen voor de betere plaatsen en degene die je hebt gewoon te laten voor wat ze zijnquote:Op donderdag 14 mei 2026 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan de 23e. Er zijn nog zoooooveel plaatsen vrij !
Achteraf hadden we denk ik voor hetzelfde geld betere plekken kunnen hebben(we hebben de allergoedkoopste kaarten, zitten bij wijze van spreken drie hoog achter.
Maar hoe duur zijn de hotelovernachtingen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
Tickets voor de zondagshow van Harry Styles staan nu op ticketswap te koop voor 44 euro voor niet eens een hele slechte zitplek..
En die van rang 1, wat in de voorverkoop 203 euro was, voor 66 euro.
Hmm
Ja, dat verwacht je van te voren ook niet. Baal je daar dan ook van, of valt het wel mee?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan de 23e. Er zijn nog zoooooveel plaatsen vrij !
Achteraf hadden we denk ik voor hetzelfde geld betere plekken kunnen hebben(we hebben de allergoedkoopste kaarten, zitten bij wijze van spreken drie hoog achter.
Geen idee. Als ik zou gaan, ga ik gewoon iets eerder weg om met de trein naar huis te gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe duur zijn de hotelovernachtingen?
Volgens mij was dat ook een van de redenen dat er nog zoveel kaarten zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe duur zijn de hotelovernachtingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |