Welke concrete dingen willen ze dan doen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar je kan niet zeggen dat ze niets willen doen.
Welke wetten men hier voor wil gebruiken kan best onderdeel zijn van discussie. Liever wel degelijke wetten inplaats van wanbeleid. Uiteindelijk zal men keuzen moeten maken zoals met zoveel dingen in Nederland. En uiteindelijk zal iedereen een steentje bij moeten dragen.
Iedere beperking op de instroom is inhumaan volgens de deugclubjes. Daar trappen we niet meer in.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of anders, voor een meer humane regeling.
https://nos.nl/artikel/26(...)strenge-terugkeerwet
Dat beweer ik niet, maar vast blijven houden dat een bevolking nooit veranderd is belachelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iedere beperking op de instroom is inhumaan volgens de deugclubjes. Daar trappen we niet meer in.
Heerlijk die propagandafuik waar je in zit?quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Migratie is van alle tijden, niet iets van nu. Er is al een streng toelatingsbeleid.
Is het niet eerder een symptoom van een kutsamenleving?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]![]()
Bullshit? Het is meer gewoon geen mietje willen zijn en liever wat ruimer denken dan simplistisch alleen aan mijzelf en mijn eigen leventje.
Rellen, brandstichting en geweldpleging niet als een probleem zien is het begin een enorme kutsamenleving.
Die man verdient een flinke schadevergoeding.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Wat geeft die Romeo ook nog ff zielig zijn middelvingertje naar de filmerje zal maar hitsig worden om je eigen familie/broers/niffows in elkaar te slaan als romeo en dan te vluchten als mietjes
Zal nog moeite krijgen die schade en letsel aan te tonen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die man verdient een flinke schadevergoeding.
....dat is hier nu ook al in de klaslokalen het geval.quote:
En als er geen plan of agenda is, wat zien we dan in de praktijk?quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:56 schreef KNAK het volgende:
[..]
....dat is hier nu ook al in de klaslokalen het geval.
Maar hey, over een aantal generaties weten we niet beter joh. Nu even de turbulentie van de demografische verandering doorstaan en dadelijk, als de oude generaties uitgestorven zijn en met hun de herinneringen van vroeger , dan zal alles een stuk beter zijn.
Toch mooi hoe we het Europa project hebben zien ontwikkelen; samensmelten van landen door grenzen te verwijderen. Nationaliteit, cultuur en gewoontes sterk verdunt, muntsoorten weg en ¤ ervoor in de plaats, de macht naar Brussel, verdragen als excuus om demografisch tekeer te gaan....
Niets meer dan een plan om het continent in een paar fases volledig te veranderen.
Dan hoop ik dat je nooit bij de brandweer gaat, er zaten meer dan 15 mensen binnen tijdens de brandquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:03 schreef GerryDV het volgende:
Dit geeft me toch wel weer wat vertrouwen in de toekomst. Als ik daar bij de brandweer zat zou ik deze toch even overslaan, gewetensbezwaren.
We geven paspoorten weg als ware het busabonnementen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heerlijk die propagandafuik waar je in zit?
Streng toelatingsbeleid
De meeste verkrachtingen vinden plaats tussen bekenden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:35 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik praat dit niet goed, ik erken de noodzaak van het geweld. Niemand wil een dochter die verkracht wordt.
Ik hoop dat ze jouw huis ook overslaan als het in de fik staatquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:03 schreef GerryDV het volgende:
Dit geeft me toch wel weer wat vertrouwen in de toekomst. Als ik daar bij de brandweer zat zou ik deze toch even overslaan, gewetensbezwaren.
Ah, 'de cijfers'!quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De meeste verkrachtingen vinden plaats tussen bekenden.![]()
Uit onderzoek van het Centrum Seksueel Geweld (2023) blijkt dat in 85% van de gevallen van seksueel geweld de pleger een bekende is.
Je vindt het wel ok dat er gebouwen in de fik gestoken worden (in elk geval actief geprobeerd wordt) waarin zich mensen bevinden?quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:43 schreef Cockwhale het volgende:
Ik sta hier dubbel in. Een deel van mij zegt: not this way. Maar we weten tegenwoordig ook maar al te best: there is no other way. Niets waar naar geluisterd wordt in ieder geval. En gemeenten proberen iedere keer maar weer in alle stilte, stiekem grote hoeveelheden jonge alleenstaande mannen uit Islamitische en Afrikaanse landen te droppen in wijken met gezinnen, scholen en kinderopvangen.
Van iemand die zichzelf academicus hier noemt neem ik aan dat hij het begrip pareto analyse kent dat houdt in dat de overlast stukken minder wordt als je de statisch gezien grootste veroorzakers zou aanpakken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ah, 'de cijfers'!
Dus dan gebeurt het niet, of wat wil je hier nu mee zeggen?
Dat asielzoeker niet gelijk staat aan verkrachter of crimineel, zoals graag geframed wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ah, 'de cijfers'!
Dus dan gebeurt het niet, of wat wil je hier nu mee zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Ja, maareh... Zai zain Nederlant, zai zain Nederlant!quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:12 schreef Cupfighter het volgende:
Kut volk
En maar met de Nederlands vlag zwaaien
Je eigen land in de fik zetten
Losers
Je snapt dat dit een gevolg is van jarenlang wanbeleid? Soms moet iets uit de hand lopen voordat er wat veranderd. Zie Frankrijk bijvoorbeeld ook met de gele hesjes. Vreedzame protesten vindt de regering leuk om.naar te kijken, maar doen ze niks mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:01 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dit is niet de manier. Men moet dit met democratische manieren oplossen. Als men minder immigratie had gewild, had men maar op een partij moeten stemmen zoals D66, die immigratie harder wilde aanpakken.
In principe vind ik het niet oké. Het blijkt echter wel dat de politiek alleen naar de omgeving wil luisteren als het escaleert. Dus wat kun je dan nog doen, wanneer gemeentes in alle andere gevallen STIEKEM beslissingen maken waar de omgeving zeer op tegen is?quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je vindt het wel ok dat er gebouwen in de fik gestoken worden (in elk geval actief geprobeerd wordt) waarin zich mensen bevinden?
Waarbij de brandweer actief wordt tegengehouden?
Dit soort tuig heeft de bek vol over geweld en overlast, maar de enorme balk in hun eigen oog zien ze niet….
In principe vind je het dus wel okéquote:Op woensdag 13 mei 2026 07:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
In principe vind ik het niet oké. Het blijkt echter wel dat de politiek alleen naar de omgeving wil luisteren als het escaleert. Dus wat kun je dan nog doen, wanneer gemeentes in alle andere gevallen STIEKEM beslissingen maken waar de omgeving zeer op tegen is?
'De omgeving' die van heinde en verre komt om in andermans gemeente te rellen? En daar moet dan, volledig buiten het democratisch proces om, politieke besluitvorming mee worden afgedwongen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
In principe vind ik het niet oké. Het blijkt echter wel dat de politiek alleen naar de omgeving wil luisteren als het escaleert. Dus wat kun je dan nog doen, wanneer gemeentes in alle andere gevallen STIEKEM beslissingen maken waar de omgeving zeer op tegen is?
Logisch ook, het gaat om extreem rechts en die nazi defend groepen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Een stille zwijgende meerderheid vind het stiekem wel mooi dat er eindelijk een tegengeluid is. Ook al is dit een radicaal tokkie geluid/protest.
Mede hierdoor zit er wel een enorm stigma op demonstreren tegen AZC's. Je kunt daardoor in je werk en prive omgeving in de problemen komen. Hoe triest ook.
Precies wat deze gemeente dus niet gedaan heeftquote:Op woensdag 13 mei 2026 07:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En daar moet dan, volledig buiten het democratisch proces om, politieke besluitvorming mee worden afgedwongen?
quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies wat deze gemeente dus niet gedaan heeft
Niet uit te leggen en mensen zijn er klaar mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:17 schreef Toine51 het volgende:
Tja....
Geweld is nooit goed.
Maar als je als regering continu de burger negeert en minacht, dan is het niet raar dat er mensen die niet rationeel kunnen denken, dwars gaan liggen. Met dit als gevolg.
Ook dat door de strot duwen van AZC's is voor velen een teken van minachting naar de burger....
Ja, er zijn idd welwillende asielzoekers maar veel mensen zijn terecht bezorgd, afgaande van al die incidenten de laatste tijd...
En dan nog de kosten allemaal.
Vandaag in het nieuws dat we nóg meer moeten betalen aan die klimaathysterie en tegelijk haal je nóg meer mensen binnen die klauwen met geld kosten...
Het is niet uit te leggen dat je gaat slopen. Punt uit.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet uit te leggen en mensen zijn er klaar mee.
Maar dat geluid hoor je niet van de premier
Praat eens met mensen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 07:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Logisch ook, het gaat om extreem rechts en die nazi defend groepen.
Dat is niet iets waar je je mee in wilt laten.
Overigens denk ik niet dat er een stille zwijgende meerderheid dit goed zou keuren.
Er is alleen een kleine zeer luide en agressieve groep die tegen buitenlanders is.
Zozoquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:07 schreef onlogisch het volgende:
Aha, daar zijn ze weer. 'De bezorgde burger'
Stelletje tyfustokkies.
Tegen de wens van de bevolking in worden er nog steeds meer mensen binnengelaten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet uit te leggen dat je gaat slopen. Punt uit.
Je kan het ergens niet mee eens zijn. Dat mag hier in Nederland, dat is een groot goed. Wees daar blij mee.
Maar je sloopt niks wat niet van jou is.
Hij heeft groot gelijk, de huizen van die lui eens in de fik staken en de brandweer blokkerenquote:
Amen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet uit te leggen dat je gaat slopen. Punt uit.
Je kan het ergens niet mee eens zijn. Dat mag hier in Nederland, dat is een groot goed. Wees daar blij mee.
Maar je sloopt niks wat niet van jou is.
Zullen jouw huis eens slopen want ik ben het niet met jou eensquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tegen de wens van de bevolking in worden er nog steeds meer mensen binnengelaten.
Ze moeten nog veel meer slopen voordat het echt duidelijk is.
De bevolking tegen de overheid krijg je al men niet luistert, gevaarlijke ontwikkeling door gewoon geen aandacht te hebben voor wat het volk wil
Dit soort mensen zijn het volk niet hoor. Dit zijn gewoon tokkies die het hele land doorreizen om te rellen en fatbikejeugd die stenen naar hulpverleners en pers gooien.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tegen de wens van de bevolking in worden er nog steeds meer mensen binnengelaten.
Ze moeten nog veel meer slopen voordat het echt duidelijk is.
De bevolking tegen de overheid krijg je al men niet luistert, gevaarlijke ontwikkeling door gewoon geen aandacht te hebben voor wat het volk wil
Denken dat rondreizend rellend tuig 'het volk' vertegenwoordigtquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
de wens van de bevolking
De bevolking
wat het volk wil
Dat zou die migranten de aars jeuken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zullen jouw huis eens slopen want ik ben het niet met jou eens
Er is een klein deel van de bevolking dat daar moeite mee heeft. Daarover kan je het dialoog aangaan. Met die mensen moet je in gesprek middels goede communicatie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt. Wat zeg jij hier? Denk alsjeblieft even een seconde of dertig over wat je hier nu zegt.quote:Ze moeten nog veel meer slopen voordat het echt duidelijk is.
Nogmaals, er is een klein deel van de bevolking dat (terechte) zorgen heeft. In een beschaafd land als Nederland ga je het gesprek met elkaar aan. Als we voor ieder wissewasje de boel in de fik steken is het hek van de dam.quote:De bevolking tegen de overheid krijg je al men niet luistert, gevaarlijke ontwikkeling door gewoon geen aandacht te hebben voor wat het volk wil
Praat het maar goedquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou die migranten de aars jeuken.
Er waren protesten buiten het gebouw.
Toen zijn die migranten met hun hoofd naar buiten gaan schelden en keel snij bewegingen gemaakt.
Tokkies flipten en hebben brand gesticht. Maar dat zal die migranten niks uitmaken, niet hun gebouw ofzo en in het ergste geval moeten ze naar een hotel.
Ikquote:Op woensdag 13 mei 2026 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is een klein deel van de bevolking dat daar moeite mee heeft. Daarover kan je het dialoog aangaan. Met die mensen moet je in gesprek middels goede communicatie.
[..]
Echt. Wat zeg jij hier? Denk alsjeblieft even een seconde of dertig over wat je hier nu zegt.
[..]
Nogmaals, er is een klein deel van de bevolking dat (terechte) zorgen heeft. In een beschaafd land als Nederland ga je het gesprek met elkaar aan. Als we voor ieder wissewasje de boel in de fik steken is het hek van de dam.
Nu gaat het om een AZC dat men niet zo fijn vindt. Straks is het jouw rode voordeur die agressie opwekt bij een meute. Moet jouw voordeur er dan ook maar aan geloven omdat een kleine groep mensen daar helemaal ziedend van wordt??
Ik denk dat wij een prima samenleving hebben. Het probleem is dat een gedeelte van de mensen dit niet wil erkennen en naar extremen grijpt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is het niet eerder een symptoom van een kutsamenleving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |