Geldt alleen als er letsel is geweest las ik laatst hier op fok!quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:06 schreef Slobeend het volgende:
Hoe wordt dat ook alweer genoemd, geweld gebruiken om angst aan te jagen en bepaalde politieke doelstellingen na te streven?
Typisch gedrag van ze idd. Ophitsen en laten escaleren.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Wat geeft die Romeo ook nog ff zielig zijn middelvingertje naar de filmerje zal maar hitsig worden om je eigen familie/broers/niffows in elkaar te slaan als romeo en dan te vluchten als mietjes
Alle oerhollandse zeikstralen boven de 50 jaar het land uit, dat scheelt heel wat ziekte- en zorgkosten..quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zelfs met die verkiezingsuitslag zijn de meeste mensen gewoon voor de spreidingswet. Kun je niet leuk vinden, maar maakt je nog geen meerderheid.
Staat je natuurlijk altijd vrij te emigreren.
Geen inhoudelijke argumenten meer he?quote:
Wil ik best wel doen, maar dat lijkt mij vergeefse moeite, want de artikelen die dat bewijzen zijn natuurlijk uit een inferieure 'linkse' bron.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke argumenten meer he?
Ga je maar over tot kekke onelinerts.
Ik zie ze zelf ook niet met echte argumenten komen. Vooral dom roepen wat de onderbuik ingeeft.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wil ik best wel doen, maar dat lijkt mij vergeefse moeite, want de artikelen die dat bewijzen zijn natuurlijk uit een inferieure 'linkse' bron.
Natte droom van de moslims inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zelfs met die verkiezingsuitslag zijn de meeste mensen gewoon voor de spreidingswet. Kun je niet leuk vinden, maar maakt je nog geen meerderheid.
Spanje wil ze wel hebben dacht ik.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Alle oerhollandse zeikstralen boven de 50 jaar het land uit, dat scheelt heel wat ziekte- en zorgkosten..
Zo stoer zijn ze dan weer niet zodra een groep Marokkanen aan het rellen is en auto's in de brand steekt. Laffe two-tier policing.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Wat geeft die Romeo ook nog ff zielig zijn middelvingertje naar de filmerje zal maar hitsig worden om je eigen familie/broers/niffows in elkaar te slaan als romeo en dan te vluchten als mietjes
Tjah. Zelf naar gemaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wil ik best wel doen, maar dat lijkt mij vergeefse moeite, want de artikelen die dat bewijzen zijn natuurlijk uit een inferieure 'linkse' bron.
Werd het 'weg met ons'-volk, waar jij bij hoort, maar eens met uitsterven bedreigd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:39 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
O, nee! De Ariërs worden weer eens bedreigd met uitsterven !
Nergens te bekennen inderdaad dan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:46 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zo stoer zijn ze dan weer niet zodra een groep Marokkanen aan het rellen is en auto's in de brand steekt. Laffe two-tier policing.
Ja, ze zijn vóór...quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ben wat ouder en hopelijk wat wijzer, maar kan mij nog wel herinneren hoe er in de jaren'60/70 werd gescholden op al die Molukkers die hele dorpen terroriseerden in de disco's, jaren '80 sloeg dat over naar de Surinamers, die kregen de schuld van de werkeloosheid en woningnood indertijd. Xenofobie is net zo oud als Holland.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Natte droom van de moslims inderdaad.
En linkse gekkies, maar die komen er dan nog wel achter door de repressie, jizya en zieke moordpartijen waar de islamisten toe instaat zijn. Nadat ze eerst je vrouw en dochter tegelijkertijd verkracht hebben natuurlijk.
Er werd gescholden op 'mensen' die Nederlanders terroriseerden, en dat vind jij nog vreemd ook?quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:49 schreef Firuze60 het volgende:
hoe er in de jaren'60/70 werd gescholden op al die Molukkers die hele dorpen terroriseerden in de disco's
Wat wil je zeggen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:47 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Werd het 'weg met ons'-volk, waar jij bij hoort, maar eens met uitsterven bedreigd.
Migratie is van alle tijden, niet iets van nu. Er is al een streng toelatingsbeleid.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah. Zelf naar gemaakt.
Massa migratie kost alleen maar.
Miljarden naar de opvang, miljarden naar de blijvende sponsoring van de parasitaire kansloosheid, schade door criminaliteit en enorme onrust in de maatschappij.
Kan geen voordeel tegen op.
Eerlijk als in alle gemeentes stellen plekken beschikbaar?quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:49 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn vóór...
Maar dan moet het nog wel eerlijk uitgevoerd worden he?
Daarbij zijn veel mensen echt wel klaar met die massale instroom hoor...
Ik weet niet welke mensen jij spreekt die allemaal voor zijn, maar ok....
Het was juist D66 die in het Europees Parlement tegen de Europese terugkeerwet stemde.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Tja misschien massale instroom eens Europees zien aan te pakken. Jammer dat uiterstrechts daar niet aan wil.
Het zijn toch echt de linkse deugpartijen onder aanvoering van Tineke Strik die jarenlang het Migratiepact hebben gesaboteerd en tegen de Terugkeerverordening hebben gestemd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Eerlijk als in alle gemeentes stellen plekken beschikbaar?
Tja misschien massale instroom eens Europees zien aan te pakken. Jammer dat uiterstrechts daar niet aan wil.
Maar je kan niet zeggen dat ze niets willen doen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:00 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het was juist D66 die in het Europees Parlement tegen de Europese terugkeerwet stemde.
Of anders, voor een meer humane regeling.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het zijn toch echt de linkse deugpartijen onder aanvoering van Tineke Strik die jarenlang het Migratiepact hebben gesaboteerd en tegen de Terugkeerverordening hebben gestemd.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het zijn toch echt de linkse deugpartijen onder aanvoering van Tineke Strik die jarenlang het Migratiepact hebben gesaboteerd en tegen de Terugkeerverordening hebben gestemd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |