En dat geknuffel moet ik ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit gedaan
De groep was dat bij ons, de groep bedanken enzo.
Er zat bij ons amper religie bij.
Kan goed zijn voor je spiegelneuronen, maar denk dat je er ook wel komt zonder te knuffelen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat geknuffel moet ik ook niet.
Ik ga er verder niet te veel op in ivm privacy maar er speelt op de achtergrond natuurlijk wel het eea mee.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Oude man.
Dat is wel klote, zeker als je elkaar al heel lang kent, dan vraag je je af hoe het zo is kunnen mislopen...
Ik kwam er later achter dat het dus "vrij geaccepteerd" was. Ik gebruik niet dus/en het gebeurde ook niet als ik er bij was. Wat wel zo is, is dat geen van de andere jongens problemen met maat houden heeft. Vooralsnog..quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Snuiven gebruikelijk in jullie vriendengroep? Dat is vaak het lastige met coke, het lifestylecomponent (en dat je er 'nuchter' van wordt).
Dat snap ik, maar jij hebt er wel weet van en kan ook nog beetje tot hem doordringen of zijn jullie hem als vriend ook wel een beetje kwijt geraakt?quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ga er verder niet te veel op in ivm privacy maar er speelt op de achtergrond natuurlijk wel het eea mee.
Hij trekt zich natuurlijk terug, maar is wel heel erg open als je doorvraagt en dat geeft me wel hoop en rust. Hij weet heel goed wat er aan de hand is, wil dat oprecht niet meer en pakt alles aan om er wat aan te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jij hebt er wel weet van en kan ook nog beetje tot hem doordringen of zijn jullie hem als vriend ook wel een beetje kwijt geraakt?
Dat snap ik ja, ik ging naar Dutch Valley en ze deden of ik terug kwam van 1 jaar Afghanistanquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat geknuffel moet ik ook niet.
Laten we hopen dat het lukt dan, ik denk dat een mens tot veel in staat is. Zowel negatief als positief, maar hij heeft goede vrienden en dat maakt veel uit, hopelijk kan hij de veerkracht in hemzelf vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij trekt zich natuurlijk terug, maar is wel heel erg open als je doorvraagt en dat geeft me wel hoop en rust. Hij weet heel goed wat er aan de hand is, wil dat oprecht niet meer en pakt alles aan om er wat aan te doen.
Hij is er nooit bij als we een bbq hebben, ofzo. Dat durft hij niet meer. Dat is ontzettend sneu.
Dat is wel heel sneu ja... Shit... Ik hoop dat hij gauw weer het licht mag zien.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij is er nooit bij als we een bbq hebben, ofzo. Dat durft hij niet meer. Dat is ontzettend sneu.
Als ik naar Dutch Valley moest, zou ik met meer trauma's terugkomen dan 1 jaar Afghanistan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, ik ging naar Dutch Valley en ze deden of ik terug kwam van 1 jaar Afghanistan
Intelligente jongen en goed zakenman. Dat maakt het extra vervelend, maar beide zijn voor hem ook weer een motivator om door te pakken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:54 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het lukt dan, ik denk dat een mens tot veel in staat is. Zowel negatief als positief, maar hij heeft goede vrienden en dat maakt veel uit, hopelijk kan hij de veerkracht in hemzelf vinden.
Denk dat je dan vaak ook wel kwetsbaar bent in zulke posities. Aanzien en zulk worden dan toch wel belangrijk. Ik zou soms willen dat de maatschappij wat makkelijker met dingen omging. Het is eigenlijk van de gekken, dat er nog zo wordt ingezet op schaamte en dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Intelligente jongen en goed zakenman. Dat maakt het extra vervelend, maar beide zijn voor hem ook weer een motivator om door te pakken.
Vervelende is ook, als je gestopt bent (en wordt gedronken) dat je ook niet meer durf te komen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat gaat hij nu anders doen dan na zijn vorige detox(es)?quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Intelligente jongen en goed zakenman. Dat maakt het extra vervelend, maar beide zijn voor hem ook weer een motivator om door te pakken.
Waar ik Dutch Valley noemde, bedoelde ik The Flying Dutch,.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:55 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als ik naar Dutch Valley moest, zou ik met meer trauma's terugkomen dan 1 jaar Afghanistan.
Jij bent juist waardevol . Waarom mag hij jouw gestoord noemen ?quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gestoord? Is niet echt een opbouwende manier om naar psychologische problematiek te kijken. Ik denk niet dat mensen met psychologische problematiek gestoord zijn, dat is een heel oud denkbeeld.
De wereld is gewoon complex en iedereen zijn brein werkt anders, en het een brein gaat goed op deze wereld, en het ander brein gaat dat wat minder. Daarbij speelt nurture ook nog een rol buiten nature.
Zeker en drank was en is gewoon heel normaal bij ons, ook al zijn er meerdere die daar toch echt wel problemen mee hebben of hebben gehad. Het is sociaal geaccepteerd en heel ''normaal'' om te drinken toch? Zeker bij een BBQ, denken de meeste mensen dan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vervelende is ook, als je gestopt bent (en wordt gedronken) dat je ook niet meer durf te komen.
Tenzij je echt goede vrienden hebt, gaan andere gewoon door met hun leven, met drank, want zij kunnen er wel mee omgaan.
En dat is soms ook pijnlijk.
Het is gewoon een clusterfuck van jewelste als je in een verslaving zit maar ook als je eruit komt.
Dance valley is wel leuk hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:55 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als ik naar Dutch Valley moest, zou ik met meer trauma's terugkomen dan 1 jaar Afghanistan.
Hij is van plan om werk anders in te delen en daar minder een race van te maken. Dingen die hem juist eng leken (jeetje, nuchter naar een verjaardag) wel onder ogen te komen en therapie voor onderliggende problematiek.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat gaat hij nu anders doen dan na zijn vorige detox(es)?
Het boeit mij vrij weinig wat iemand mij noemt, maar ik vind het niet netjes naar de mensen hier, die gewoon problemen hebben of gehad hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent juist waardevol . Waarom mag hij jouw gestoord noemen ?
Zet dat waarschijnlijk ook gewoon in ''nooit meer''quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker en drank was en is gewoon heel normaal bij ons, ook al zijn er meerdere die daar toch echt wel problemen mee hebben of hebben gehad. Het is sociaal geaccepteerd en heel ''normaal'' om te drinken toch? Zeker bij een BBQ, denken de meeste mensen dan.
Ik heb hem ook gezegd dat het voor hem er waarschijnlijk niet meer in zit om ''normaal'' te drinken en dat dat helemaal prima is. Ik drink (oa door dit gelazer) eigenlijk ook niet meer. Als ik een pilsje kan laten staan om hem te laten zien dat het ook anders kan doe ik dat meteen. Ik vond het ook heel zuur dat ik enorm goede gesprekken met hem gehad na zijn vorige afkickpoging, daar zag en hoorde ik hem zoals ik hem altijd kende.
Hoop dat het hem lukt, ik ben blij dat ik uiteindelijk een baantje heb waar de stress laag ligt, en mensen me dankbaar zijn voor wat ik doe. Ik heb nooit het idee dat ik voor een baas werk, omdat ik gewoon dankbaar werk doe. Het salaris kon beter, zorg betaalt gewoon minder, maar ik ben wel happy en de mensen zijn me altijd dankbaar, als ze nog weten wie ik ben tenminste.quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij is van plan om werk anders in te delen en daar minder een race van te maken. Dingen die hem juist eng leken (jeetje, nuchter naar een verjaardag) wel onder ogen te komen en therapie voor onderliggende problematiek.
Ik ben behalve probleemdrinker ook eerst feestdrinker geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij is van plan om werk anders in te delen en daar minder een race van te maken. Dingen die hem juist eng leken (jeetje, nuchter naar een verjaardag) wel onder ogen te komen en therapie voor onderliggende problematiek.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar het lijkt erop dat je wel weet waar je het voor doet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben behalve probleemdrinker ook eerst feestdrinker geweest.
Nou, moet je een keer nuchter naar Feyenoord Ajax gaan , of naar vrienden van Amstel..
En bij echt goede vrienden, ga je dan maar in de middag als de mensen met kinderen er zijn (en weggaan voor het gezellig wordt)
Maar daar moet je ook je weg in vinden, want anders wordt het leven best eenzaam en leeg.
Alsof er een nieuwe wereld naast je opengaat.
Wist niet dat ik mijzelf zo alleen kon voelen in een vol Ahoy
Maar ja, wat is het alternatief.
Ik heb dat 2 jaar geprobeerd en toen was ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:11 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar het lijkt erop dat je wel weet waar je het voor doet.
Is het ook een reden voor jou om bepaalde activiteiten te mijden of dan toch liever daar staan en je alleen voelen?
Kan ik begrijpen, ik ben blij dat ik eigenlijk altijd een alleendrinker ben geweest en ook altijd veel op mezelf ben.quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb dat 2 jaar geprobeerd en toen was ik er wel klaar mee.
Ook omdat de meeste vrienden door bleven gebruiken (ook drugs bv) op een verantwoorde manier, daar niet van. En das hun goed recht.
En ik verhuisde naar een andere stad.
Wel goed afgesloten met een tomorrowland, en dan kom je ook op een leeftijd dat je liever op vakantie gaat dan naar feestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |