abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220767418


Een gratis abbo voor degene die nog lekkerder gekookt heeft _O_

Japanse sticky rijst uit de magnetron, blikje tonijn, sojasaus en ei. _O_ Gevarieerd eten is het advies, dus gebruik altijd minimaal 4 ingrediënten. _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767447
Tevens 41 gram eiwit. _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767455
Ziet er kanjersmerig uit :r . Mijn kat krijgt nog beter te eten.
blablablabla
pi_220767478
De kots van m'n kat ziet er nog smakelijker uit
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2026 @ 20:08:04 #5
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220767486
Gratis abo voor iedereen in dit topic met een foto dus.... Dit kan echt niet ;(

Tubgirl ziet er nog lekkerder uit.
pi_220767531
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:06 schreef Elan het volgende:
Ziet er kanjersmerig uit :r . Mijn kat krijgt nog beter te eten.
Jouw kat krijgt gewoon vieze brokjes :{w en krijgt ook niet 40+ gram eiwit _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767541
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:07 schreef Solotovski het volgende:
De kots van m'n kat ziet er nog smakelijker uit
Moet dan erg speciale kots zijn.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767549
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Gratis abo voor iedereen in dit topic met een foto dus.... Dit kan echt niet ;(

Tubgirl ziet er nog lekkerder uit.
Rijst, blikje tonijn en ei... niemand vindt dat vies o|O
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767550
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:11 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Moet dan erg speciale kots zijn.
Heb je die eendenborstfilet met vijgencompote enzo al eens gemaakt die ik je als tip gaf?

Nee he?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2026 @ 20:13:02 #10
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220767557
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:11 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Rijst, blikje tonijn en ei... niemand vindt dat vies o|O
Maar ook dat kan je er lekker uit laten zien.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:15:04 #11
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220767576
Ik vind het er erg smakelijk uitzien hoor TS, mij zul je geen abo cadeau kunnen doen vrees ik.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220767577
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:12 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Heb je die eendenborstfilet met vijgencompote enzo al eens gemaakt die ik je als tip gaf?

Nee he?
Buiten kerst ga ik dat soort moeilijke recepten toch niet maken. :') Had lasagne gemaakt uiteindelijk.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767579
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Maar ook dat kan je er lekker uit laten zien.
Heb nog specifiek de partjes ei er zo mooi omheen gelegd :{w
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767590
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het er erg smakelijk uitzien hoor TS, mij zul je geen abo cadeau kunnen doen vrees ik.
Eindelijk eens een fijnproever in het topic.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767601
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:15 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Buiten kerst ga ik dat soort moeilijke recepten toch niet maken. :') Had lasagne gemaakt uiteindelijk.
Moeilijk :')

Als je geen handen hebt misschien
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767624
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:17 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Moeilijk :')

Als je geen handen hebt misschien
Ik ga toch niet voor de lol langer dan een half uur in de keuken staan joh? Een kwartier is zat. Zolang de macro's goed zijn, maakt de vorm niet uit.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767628
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik ga toch niet voor de lol langer dan een half uur in de keuken staan joh? Een kwartier is zat. Zolang de macro's goed zijn, maakt de vorm niet uit.
Nog niet eens 10 minuten man
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 20:20:30 #18
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220767631
Ik neem aan dat deze foto is van nadat je het weer hebt uitgekotst
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_220767649
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:20 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Nog niet eens 10 minuten man
Alleen de vijgencompote maken duurt al langer. :(
https://motherwouldknow.com/easy-fresh-fig-compote/
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767656
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:22 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Alleen de vijgencompote maken duurt al langer. :(
https://motherwouldknow.com/easy-fresh-fig-compote/
Die koop je toch gvd gewoon in de supermarkt joh

Wil je die eend ook zelf slachten of wat?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767663
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:23 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Die koop je toch gvd gewoon in de supermarkt joh

Wil je die eend ook zelf slachten of wat?
Ja weet ik veel. Dus gewoon eendenborst in een pan bakken en dan vijgencompote erop?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767667
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:24 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja weet ik veel. Dus gewoon eendenborst in een pan bakken en dan vijgencompote erop?
Ja zoek maar terug hoor, had je t recept gegeven
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767721
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:25 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Ja zoek maar terug hoor, had je t recept gegeven
Helemaal niet, je gaf enkel de naam van het recept
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 11 mei 2026 @ 20:30:06 #24
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220767723
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik ga toch niet voor de lol langer dan een half uur in de keuken staan joh? Een kwartier is zat. Zolang de macro's goed zijn, maakt de vorm niet uit.
Je kunt ook gewoon je eigen stront opeten voortaan dan, is nog sneller.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220767728
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Helemaal niet, je gaf enkel de naam van het recept
Niet
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767739
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2025 22:00 schreef Solotovski het volgende:
Eendenborstfilet met een toefje vijgencompote, rucola, pijnboompitje, parmezaan

Laatst nog gemaakt op een zondagmiddag als snack. Lekker man
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Niet
Wel :6
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767754
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:20 schreef Plompzakker het volgende:
Ik neem aan dat deze foto is van nadat je het weer hebt uitgekotst
Was ook mijn eerste gedachte toen ik die foto zag. :r
pi_220767761
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
Wel :6
Heb je soms een hele yt tutorial nodig ofzo?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767770
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:34 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Heb je soms een hele yt tutorial nodig ofzo?
Als ik dat lees, is het letterlijk gewoon plakjes eendenborstfilet met vijgen, zaad en parmezaan erop... da's toch geen Kerstrecept. Dat is gewoon een bordje vlees.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767783
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:35 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als ik dat lees, is het letterlijk gewoon plakjes eendenborstfilet met vijgen, zaad en parmezaan erop... da's toch geen Kerstrecept. Dat is gewoon een bordje vlees.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dit klinkt eigenlijk nog best goed.
Gewoon maken met je kadaver dus
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767797
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef Solotovski het volgende:

[..]
[..]
Gewoon maken met je kadaver dus
Ja hallo, ik had zoiets voor ogen toen je dat zei
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220767992
Goed. Ik waag een poging



Runderstoof, rode kool en aardappeltjes.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:20:16 #33
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220768245
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik waag een poging

[ afbeelding ]

Runderstoof, rode kool en aardappeltjes.
Dit is inderdaad beduidend lekkerder dan de creatie in de OP. Betalen @TS
Laffe huichelaar
  maandag 11 mei 2026 @ 21:36:33 #34
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220768360
Het ziet er niet uit, dus het moet lekker zijn.
pi_220768581
Als ik dat uit de OP vrijwillig moest vreten dan warmde ik me nog liever een blik Whiskas op. Gadverdamme. Alleen dat ei ziet er redelijk uit.
U MAD?
pi_220769647
Geen groente, nog niet eens een beetje lenteui of bieslook. Een is het kale bliktonijn of zit er nog kruiden en mayo door?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220769662
Sow, hoe begin ik de dag gelijk misselijk? :") Door dit topic aan te klikken!
pi_220769665

Nasi goreng pedis, daging smoor en sambal goreng boontjes.
pi_220769668
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
Japanse sticky rijst uit de magnetron, blikje tonijn, sojasaus en ei. _O_
Magnetron- en blikvoer heeft weinig met koken te maken trouwens...

[ Bericht 0% gewijzigd door nelaeryn op 12-05-2026 06:57:31 ]
pi_220771099
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:50 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi goreng pedis, daging smoor en sambal goreng boontjes.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:34 schreef Jordy-B het volgende:
Geen groente, nog niet eens een beetje lenteui of bieslook. Een is het kale bliktonijn of zit er nog kruiden en mayo door?
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik dat uit de OP vrijwillig moest vreten dan warmde ik me nog liever een blik Whiskas op. Gadverdamme. Alleen dat ei ziet er redelijk uit.
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dit is inderdaad beduidend lekkerder dan de creatie in de OP. Betalen @:TS
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik waag een poging

[ afbeelding ]

Runderstoof, rode kool en aardappeltjes.
Oei.

Zouden jullie interesse hebben in kooktips?

Ben al even aan het twijfelen om een kookles-reeks te maken in CUL.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:47:56 #41
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220771124
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:50 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi goreng pedis, daging smoor en sambal goreng boontjes.
Ziet er goed uit!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei.

Zouden jullie interesse hebben in kooktips?

Ben al even aan het twijfelen om een kookles-reeks te maken in CUL.
Ik weet niet of ik ooit nog ga koken, maar kom maar door.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220771431
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:50 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi goreng pedis, daging smoor en sambal goreng boontjes.
Boh :9~ Jij weet wat lekker eten is _O_ :Y)
pi_220771834
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ziet er goed uit!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:25 schreef marc0871 het volgende:
Boh :9~ Jij weet wat lekker eten is _O_ :Y)
Thanks :@ :Y)
pi_220772280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei.

Zouden jullie interesse hebben in kooktips?

Ben al even aan het twijfelen om een kookles-reeks te maken in CUL.
Ja hoor.
Ik ben wel in voor een beetje komedie.
pi_220772650
Ik vind dit geweldig, voor een kat.
pi_220773521
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
Een gratis abbo voor degene die nog lekkerder gekookt heeft
De maaltijden van @marc0871 en mij zagen er een stuk beter uit, dus kom maar op met die gratis abo's :s)
pi_220773660
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
De maaltijden van @:marc0871 en mij zagen er een stuk beter uit, dus kom maar op met die gratis abo's :s)
Ik bepaal wat er lekkerder uit ziet o|O Ziet er niet uit alsof het lekkerder zou smaken dan mijn maaltijd.
Maar geen zorgen, binnenkort begin ik een kooktips reeks in CUL zodat mensen wat beter worden in de keuken. _O_

Ronde 2, courgette parmezaan _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:30:05 #48
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220774162
Wat laf dat TS niet uitbetaalt aan twee users die overduidelijk een beter gerecht gemaakt hebben. Dan zijn zulke stoere uitspraken extra zielig
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage dinsdag 12 mei 2026 @ 19:11:30 #49
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220774792
Je zou bijna denken dat deze user donaties faked.
  Redactie Frontpage dinsdag 12 mei 2026 @ 19:27:36 #50
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220774946
Kankerfaker doet dus gewoon weer donaties faken _O_

Lekker bezig man
  dinsdag 12 mei 2026 @ 21:09:38 #51
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220776101
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei.

Zouden jullie interesse hebben in kooktips?

Ben al even aan het twijfelen om een kookles-reeks te maken in CUL.
Maak die reeks @Mikeytt! Leer ons koken, het liefst gezond en met een beperkt budget.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 21:15:01 #52
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220776200
Ik had vandaag afprijsmihoen van de Vomar, maar omdat het kleine porties zijn tegenwoordig, had ik er ook nog wat afprijs foeyonghai van de Aldi bij. Ben benieuwd hoe mijn darmen gaan reageren morgenochtend, maar ik juich goedkope en snelle kookhacks met alle liefde toe.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220793684
Ik had vandaag dit



Gemarineerde kip,
Groentjes,
Pittig zoetzuur sausje,
Basmatirijst.
:Y)
pi_220812716
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef marc0871 het volgende:
Ik had vandaag dit

[ afbeelding ]

Gemarineerde kip,
Groentjes,
Pittig zoetzuur sausje,
Basmatirijst.
:Y)
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of niet
pi_220813346
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of niet
Ben je in de war met de TS ofzo? Ziet er toch prima uit? Herkenbare groente, mooi glansje op de saus, mooie losse rijstkorrel.

Ik begrijp alleen die snijplank eronder nooit zo.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220813406
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ben je in de war met de TS ofzo? Ziet er toch prima uit? Herkenbare groente, mooi glansje op de saus, mooie losse rijstkorrel.

Ik begrijp alleen die snijplank eronder nooit zo.
En al het slijm en ingetrokken saus in de snijplank. Maar ja ziet er geweldig uit afgezien dat het lijkt alsof iemand in mijn overgrootoma's bord heeft gekotst waarbij je de rijstkorrels nog kan zien
pi_220813423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of niet
We zitten wel in ONZ, maar dan nog slaat het nergens op om te vergelijken met hondenvoer. Ziet er prima uit. :Y)
pi_220813575
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
En al het slijm en ingetrokken saus in de snijplank. Maar ja ziet er geweldig uit afgezien dat het lijkt alsof iemand in mijn overgrootoma's bord heeft gekotst waarbij je de rijstkorrels nog kan zien
Je had liever gezien dat hij het bord wat meer vormgegeven had, zoals het bord wanhoop van de TS?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220814170
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Je had liever gezien dat hij het bord wat meer vormgegeven had, zoals het bord wanhoop van de TS?
Het lijkt op kots
pi_220814484
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Masberum het volgende:

[..]
Het lijkt op kots
Dan heb je rare kots.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220814498
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Dan heb je rare kots.
Of jij raar eten
pi_220814602
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Masberum het volgende:

[..]
Of jij raar eten
Misschien, maar ik heb nog nooit prachtig glimmende, gebonden saus met groenten en stukken kip gekotst.

Wel altijd stukjes wortel en paprika.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220814663
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Misschien, maar ik heb nog nooit prachtig glimmende, gebonden saus met groenten en stukken kip gekotst.

Wel altijd stukjes wortel en paprika.
Nou ja vanwege dit soort reacties staat het in ONZ en niet in CUL niet waar. het is niet om aan te zien
pi_220814831
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of niet
Het is idd een schaaltje dat nog van mijn oma is geweest, ja.
Zou dat het zijn :D
pi_220814908
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ben je in de war met de TS ofzo? Ziet er toch prima uit? Herkenbare groente, mooi glansje op de saus, mooie losse rijstkorrel.

Ik begrijp alleen die snijplank eronder nooit zo.
Dank w/

Ja, is een dingetje geworden.
pi_220815118
Een beetje extra bacteriën op de achtergrond doet het nooit verkeerd
pi_220815145
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja vanwege dit soort reacties staat het in ONZ en niet in CUL niet waar. het is niet om aan te zien
Nee, omdat het een reactie is op een OP die in ONZ staat.
Ik durf hem ook gerust in CUL te plaatsen.
pi_220815266
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Nee, omdat het een reactie is op een OP die in ONZ staat.
Ik durf hem ook gerust in CUL te plaatsen.
Oke, ga je gang
pi_220815703
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:10 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke, ga je gang
Heb ik jou wat te bewijzen, of zo?
Je gaat maar kijken in het topic wat eten en drinken we vandaag. Staan zat foto's van mij in.
pi_220815724
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:26 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Heb ik jou wat te bewijzen, of zo?
Je gaat maar kijken in het topic wat eten en drinken we vandaag. Staan zat foto's van mij in.
Nee je hebt mij niks te bewijzen wees gerust..
pi_220822593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:09 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Maak die reeks @:mikeytt! Leer ons koken, het liefst gezond en met een beperkt budget.
Hij is inmiddels gemaakt mocht je hem gemist hebben. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220822601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef marc0871 het volgende:
Ik had vandaag dit

[ afbeelding ]

Gemarineerde kip,
Groentjes,
Pittig zoetzuur sausje,
Basmatirijst.
:Y)
Ja, sorry. Ik vind het er echt niet lekker uit zien. :@ ook weinig kip ofnie? Hoeveel gram eiwit is dit?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220823553
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja, sorry. Ik vind het er echt niet lekker uit zien. :@ ook weinig kip ofnie? Hoeveel gram eiwit is dit?
Het was lekker. Daar gaat het om.
De kip? Een hele kipfilet. Nogal grote. 3 voor 800 gram of zo.
Deel 2 zat nog in de pan.
Meh. Ik let niet zo op de macro's.
pi_220824081
Dit had ik gisteren



Geinspireerd door beef Shanghai van Knorr, maar dan met kip.
En zonder pakjes en zakjes.
Ik noem het Shanghai chicken, maar als ik daar op zoek, krijg ik een soort loempia's.
Boeien verder.
pi_220824088
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:54 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Het was lekker. Daar gaat het om.
De kip? Een hele kipfilet. Nogal grote. 3 voor 800 gram of zo.
Deel 2 zat nog in de pan.
Meh. Ik let niet zo op de macro's.
Dat het lekker is, daar gaat het om :9 ohja, dat valt wel mee qua eiwit inderdaad.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220824136
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:33 schreef marc0871 het volgende:
Dit had ik gisteren

[ afbeelding ]
Geinspireerd door beef Shanghai van Knorr, maar dan met kip.
En zonder pakjes en zakjes.
Ik noem het Shanghai chicken, maar als ik daar op zoek, krijg ik een soort loempia's.
Boeien verder.
Bekijk deze YouTube-video
Beef Shanghai :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')