Jouw kat krijgt gewoon vieze brokjesquote:Op maandag 11 mei 2026 20:06 schreef Elan het volgende:
Ziet er kanjersmerig uit. Mijn kat krijgt nog beter te eten.
Moet dan erg speciale kots zijn.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:07 schreef Solotovski het volgende:
De kots van m'n kat ziet er nog smakelijker uit
Rijst, blikje tonijn en ei... niemand vindt dat viesquote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Gratis abo voor iedereen in dit topic met een foto dus.... Dit kan echt niet![]()
Tubgirl ziet er nog lekkerder uit.
Heb je die eendenborstfilet met vijgencompote enzo al eens gemaakt die ik je als tip gaf?quote:
Maar ook dat kan je er lekker uit laten zien.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rijst, blikje tonijn en ei... niemand vindt dat vies
Buiten kerst ga ik dat soort moeilijke recepten toch niet maken.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je die eendenborstfilet met vijgencompote enzo al eens gemaakt die ik je als tip gaf?
Nee he?
Heb nog specifiek de partjes ei er zo mooi omheen gelegdquote:Op maandag 11 mei 2026 20:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Maar ook dat kan je er lekker uit laten zien.
Eindelijk eens een fijnproever in het topic.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het er erg smakelijk uitzien hoor TS, mij zul je geen abo cadeau kunnen doen vrees ik.
Moeilijkquote:Op maandag 11 mei 2026 20:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Buiten kerst ga ik dat soort moeilijke recepten toch niet maken.Had lasagne gemaakt uiteindelijk.
Ik ga toch niet voor de lol langer dan een half uur in de keuken staan joh? Een kwartier is zat. Zolang de macro's goed zijn, maakt de vorm niet uit.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moeilijk
Als je geen handen hebt misschien
Nog niet eens 10 minuten manquote:Op maandag 11 mei 2026 20:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor de lol langer dan een half uur in de keuken staan joh? Een kwartier is zat. Zolang de macro's goed zijn, maakt de vorm niet uit.
Alleen de vijgencompote maken duurt al langer.quote:
Die koop je toch gvd gewoon in de supermarkt johquote:Op maandag 11 mei 2026 20:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alleen de vijgencompote maken duurt al langer.
https://motherwouldknow.com/easy-fresh-fig-compote/
Ja weet ik veel. Dus gewoon eendenborst in een pan bakken en dan vijgencompote erop?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die koop je toch gvd gewoon in de supermarkt joh
Wil je die eend ook zelf slachten of wat?
Ja zoek maar terug hoor, had je t recept gegevenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Dus gewoon eendenborst in een pan bakken en dan vijgencompote erop?
Helemaal niet, je gaf enkel de naam van het receptquote:Op maandag 11 mei 2026 20:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja zoek maar terug hoor, had je t recept gegeven
Je kunt ook gewoon je eigen stront opeten voortaan dan, is nog sneller.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga toch niet voor de lol langer dan een half uur in de keuken staan joh? Een kwartier is zat. Zolang de macro's goed zijn, maakt de vorm niet uit.
Nietquote:Op maandag 11 mei 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Helemaal niet, je gaf enkel de naam van het recept
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:00 schreef Solotovski het volgende:
Eendenborstfilet met een toefje vijgencompote, rucola, pijnboompitje, parmezaan
Laatst nog gemaakt op een zondagmiddag als snack. Lekker man
Welquote:
Was ook mijn eerste gedachte toen ik die foto zag.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:20 schreef Plompzakker het volgende:
Ik neem aan dat deze foto is van nadat je het weer hebt uitgekotst
Heb je soms een hele yt tutorial nodig ofzo?quote:
Als ik dat lees, is het letterlijk gewoon plakjes eendenborstfilet met vijgen, zaad en parmezaan erop... da's toch geen Kerstrecept. Dat is gewoon een bordje vlees.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je soms een hele yt tutorial nodig ofzo?
quote:Op maandag 11 mei 2026 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ik dat lees, is het letterlijk gewoon plakjes eendenborstfilet met vijgen, zaad en parmezaan erop... da's toch geen Kerstrecept. Dat is gewoon een bordje vlees.
Gewoon maken met je kadaver dusquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk nog best goed.
Ja hallo, ik had zoiets voor ogen toen je dat zeiquote:Op maandag 11 mei 2026 20:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Gewoon maken met je kadaver dus
Dit is inderdaad beduidend lekkerder dan de creatie in de OP. Betalen @TSquote:Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik waag een poging
[ afbeelding ]
Runderstoof, rode kool en aardappeltjes.
Magnetron- en blikvoer heeft weinig met koken te maken trouwens...quote:Op maandag 11 mei 2026 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
Japanse sticky rijst uit de magnetron, blikje tonijn, sojasaus en ei.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 06:50 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Nasi goreng pedis, daging smoor en sambal goreng boontjes.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 06:34 schreef Jordy-B het volgende:
Geen groente, nog niet eens een beetje lenteui of bieslook. Een is het kale bliktonijn of zit er nog kruiden en mayo door?
quote:Op maandag 11 mei 2026 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik dat uit de OP vrijwillig moest vreten dan warmde ik me nog liever een blik Whiskas op. Gadverdamme. Alleen dat ei ziet er redelijk uit.
quote:Op maandag 11 mei 2026 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is inderdaad beduidend lekkerder dan de creatie in de OP. Betalen @:TS
Oei.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:56 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik waag een poging
[ afbeelding ]
Runderstoof, rode kool en aardappeltjes.
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 06:50 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik ooit nog ga koken, maar kom maar door.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei.
Zouden jullie interesse hebben in kooktips?
Ben al even aan het twijfelen om een kookles-reeks te maken in CUL.
Bohquote:Op dinsdag 12 mei 2026 06:50 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei.
De maaltijden van @marc0871 en mij zagen er een stuk beter uit, dus kom maar op met die gratis abo'squote:Op maandag 11 mei 2026 20:03 schreef Mikeytt het volgende:
Een gratis abbo voor degene die nog lekkerder gekookt heeft
Ik bepaal wat er lekkerder uit zietquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:25 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
De maaltijden van @:marc0871 en mij zagen er een stuk beter uit, dus kom maar op met die gratis abo's
Maak die reeks @Mikeytt! Leer ons koken, het liefst gezond en met een beperkt budget.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei.
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of nietquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef marc0871 het volgende:
Ik had vandaag dit
[ afbeelding ]
Gemarineerde kip,
Groentjes,
Pittig zoetzuur sausje,
Basmatirijst.
Ben je in de war met de TS ofzo? Ziet er toch prima uit? Herkenbare groente, mooi glansje op de saus, mooie losse rijstkorrel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of niet
En al het slijm en ingetrokken saus in de snijplank. Maar ja ziet er geweldig uit afgezien dat het lijkt alsof iemand in mijn overgrootoma's bord heeft gekotst waarbij je de rijstkorrels nog kan zienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ben je in de war met de TS ofzo? Ziet er toch prima uit? Herkenbare groente, mooi glansje op de saus, mooie losse rijstkorrel.
Ik begrijp alleen die snijplank eronder nooit zo.
We zitten wel in ONZ, maar dan nog slaat het nergens op om te vergelijken met hondenvoer. Ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je had liever gezien dat hij het bord wat meer vormgegeven had, zoals het bord wanhoop van de TS?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
En al het slijm en ingetrokken saus in de snijplank. Maar ja ziet er geweldig uit afgezien dat het lijkt alsof iemand in mijn overgrootoma's bord heeft gekotst waarbij je de rijstkorrels nog kan zien
Het lijkt op kotsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je had liever gezien dat hij het bord wat meer vormgegeven had, zoals het bord wanhoop van de TS?
Dan heb je rare kots.quote:
Misschien, maar ik heb nog nooit prachtig glimmende, gebonden saus met groenten en stukken kip gekotst.quote:
Nou ja vanwege dit soort reacties staat het in ONZ en niet in CUL niet waar. het is niet om aan te zienquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien, maar ik heb nog nooit prachtig glimmende, gebonden saus met groenten en stukken kip gekotst.
Wel altijd stukjes wortel en paprika.
Het is idd een schaaltje dat nog van mijn oma is geweest, ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dankquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ben je in de war met de TS ofzo? Ziet er toch prima uit? Herkenbare groente, mooi glansje op de saus, mooie losse rijstkorrel.
Ik begrijp alleen die snijplank eronder nooit zo.
Nee, omdat het een reactie is op een OP die in ONZ staat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja vanwege dit soort reacties staat het in ONZ en niet in CUL niet waar. het is niet om aan te zien
Oke, ga je gangquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee, omdat het een reactie is op een OP die in ONZ staat.
Ik durf hem ook gerust in CUL te plaatsen.
Heb ik jou wat te bewijzen, of zo?quote:
Nee je hebt mij niks te bewijzen wees gerust..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heb ik jou wat te bewijzen, of zo?
Je gaat maar kijken in het topic wat eten en drinken we vandaag. Staan zat foto's van mij in.
Hij is inmiddels gemaakt mocht je hem gemist hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Maak die reeks @:mikeytt! Leer ons koken, het liefst gezond en met een beperkt budget.
Ja, sorry. Ik vind het er echt niet lekker uit zien.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef marc0871 het volgende:
Ik had vandaag dit
[ afbeelding ]
Gemarineerde kip,
Groentjes,
Pittig zoetzuur sausje,
Basmatirijst.
Het was lekker. Daar gaat het om.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik vind het er echt niet lekker uit zien.ook weinig kip ofnie? Hoeveel gram eiwit is dit?
Dat het lekker is, daar gaat het omquote:Op zondag 17 mei 2026 13:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het was lekker. Daar gaat het om.
De kip? Een hele kipfilet. Nogal grote. 3 voor 800 gram of zo.
Deel 2 zat nog in de pan.
Meh. Ik let niet zo op de macro's.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 17 mei 2026 14:33 schreef marc0871 het volgende:
Dit had ik gisteren
[ afbeelding ]
Geinspireerd door beef Shanghai van Knorr, maar dan met kip.
En zonder pakjes en zakjes.
Ik noem het Shanghai chicken, maar als ik daar op zoek, krijg ik een soort loempia's.
Boeien verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |