quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:53 schreef summer2bird het volgende:
Lekker optijd mee haha.
Moet je het hele diner verzorgen of alleen een onderdeel?
Dit klinkt eigenlijk nog best goed. Heb je een receptje oid? Wil ook niet overkomen als degene die geen moeite heeft gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:00 schreef Solotovski het volgende:
Eendenborstfilet met een toefje vijgencompote, rucola, pijnboompitje, parmezaan
Laatst nog gemaakt op een zondagmiddag als snack. Lekker man
Onderdeel van een geheel. Iedereen neemt gewoon wat mee. Alleen stoofpeertjes, zalm, de stoof en de zalm worden door mijn oma al gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:07 schreef miss_sly het volgende:
1 gerecht als in een gang van een menu of een onderdeel van een gang?
Daar zou ik niet nog lasagne ofzo bij doen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onderdeel van een geheel. Iedereen neemt gewoon wat mee. Alleen stoofpeertjes, zalm, de stoof en de zalm worden door mijn oma al gedaan.
Ja gewoon van die plakjes eendenborstfilet en daar doe je een toefje compote, een blaadje rucola, paar pijnboompitjes en wat parmezaan eroverheen sprenkelenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk nog best goed. Heb je een receptje oid? Wil ook niet overkomen als degene die geen moeite heeft gedaan
De slager hier had geen eendquote:Op woensdag 24 december 2025 08:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja gewoon van die plakjes eendenborstfilet en daar doe je een toefje compote, een blaadje rucola, paar pijnboompitjes en wat parmezaan eroverheen sprenkelen
Ziet er ook nog eens hartstikke leuk uit
Haal je toch gewoon deze, lekker boeiequote:
Zijn geen fijnproevers hoor. Die willen gewoon goed vullend eten wat hoed smaaktquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar zou ik niet nog lasagne ofzo bij doen.
Je kunt een extra gang maken en een soep doen.
Of bijvoorbeeld groenten uit de oven die je besprenkelt met balsamico. Bijvoorbeeld pastinaak, wortel en biet.
Soep erbij klinkt eigenlijk wel als een goed idee. Mss dat ik nog een Italiaanse orzo soep doe. Past er denk ik wel bijquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar zou ik niet nog lasagne ofzo bij doen.
Je kunt een extra gang maken en een soep doen.
Of bijvoorbeeld groenten uit de oven die je besprenkelt met balsamico. Bijvoorbeeld pastinaak, wortel en biet.
Ziet eruit als wat mn kat laatst uitgekotst hadquote:Op woensdag 24 december 2025 17:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zijn geen fijnproevers hoor. Die willen gewoon goed vullend eten wat hoed smaakt![]()
Vond het idee van Solotovski wel goed, maar hadden geen eend... heb nu maar gewoon ragu op de pot staan. Dat moet ik 3 uur koken, maar hoef je niet bij te zijn in de keuken.
[ afbeelding ]
Ahh, da's gerookt. Dacht dat je gewoon gebakken eendenborstfilet bedoelde. Dat zocht ik iigquote:Op woensdag 24 december 2025 17:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haal je toch gewoon deze, lekker boeie
Ragu ziet er nooit lekker uit voordat de tomatenpuree en bouillon erin is gegooidquote:Op woensdag 24 december 2025 17:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziet eruit als wat mn kat laatst uitgekotst had
Zou t nog halen als k jou was. Lekker als snackquote:Op woensdag 24 december 2025 17:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh, da's gerookt. Dacht dat je gewoon gebakken eendenborstfilet bedoelde. Dat zocht ik iig
Misschien dat ik t eens buiten kerst om haal om te proeven. Klinkt best lekker op een broodje eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou t nog halen als k jou was. Lekker als snack
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |