abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2026 @ 21:09:38 #51
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220776101
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei.

Zouden jullie interesse hebben in kooktips?

Ben al even aan het twijfelen om een kookles-reeks te maken in CUL.
Maak die reeks @Mikeytt! Leer ons koken, het liefst gezond en met een beperkt budget.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 21:15:01 #52
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220776200
Ik had vandaag afprijsmihoen van de Vomar, maar omdat het kleine porties zijn tegenwoordig, had ik er ook nog wat afprijs foeyonghai van de Aldi bij. Ben benieuwd hoe mijn darmen gaan reageren morgenochtend, maar ik juich goedkope en snelle kookhacks met alle liefde toe.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220793684
Ik had vandaag dit



Gemarineerde kip,
Groentjes,
Pittig zoetzuur sausje,
Basmatirijst.
:Y)
pi_220812716
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef marc0871 het volgende:
Ik had vandaag dit

[ afbeelding ]

Gemarineerde kip,
Groentjes,
Pittig zoetzuur sausje,
Basmatirijst.
:Y)
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of niet
pi_220813346
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of niet
Ben je in de war met de TS ofzo? Ziet er toch prima uit? Herkenbare groente, mooi glansje op de saus, mooie losse rijstkorrel.

Ik begrijp alleen die snijplank eronder nooit zo.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220813406
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ben je in de war met de TS ofzo? Ziet er toch prima uit? Herkenbare groente, mooi glansje op de saus, mooie losse rijstkorrel.

Ik begrijp alleen die snijplank eronder nooit zo.
En al het slijm en ingetrokken saus in de snijplank. Maar ja ziet er geweldig uit afgezien dat het lijkt alsof iemand in mijn overgrootoma's bord heeft gekotst waarbij je de rijstkorrels nog kan zien
pi_220813423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of niet
We zitten wel in ONZ, maar dan nog slaat het nergens op om te vergelijken met hondenvoer. Ziet er prima uit. :Y)
pi_220813575
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
En al het slijm en ingetrokken saus in de snijplank. Maar ja ziet er geweldig uit afgezien dat het lijkt alsof iemand in mijn overgrootoma's bord heeft gekotst waarbij je de rijstkorrels nog kan zien
Je had liever gezien dat hij het bord wat meer vormgegeven had, zoals het bord wanhoop van de TS?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220814170
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Je had liever gezien dat hij het bord wat meer vormgegeven had, zoals het bord wanhoop van de TS?
Het lijkt op kots
pi_220814484
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef Masberum het volgende:

[..]
Het lijkt op kots
Dan heb je rare kots.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220814498
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Dan heb je rare kots.
Of jij raar eten
pi_220814602
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:40 schreef Masberum het volgende:

[..]
Of jij raar eten
Misschien, maar ik heb nog nooit prachtig glimmende, gebonden saus met groenten en stukken kip gekotst.

Wel altijd stukjes wortel en paprika.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220814663
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Misschien, maar ik heb nog nooit prachtig glimmende, gebonden saus met groenten en stukken kip gekotst.

Wel altijd stukjes wortel en paprika.
Nou ja vanwege dit soort reacties staat het in ONZ en niet in CUL niet waar. het is niet om aan te zien
pi_220814831
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hondenvoer smaakt extra lekker in een overgrootomabord of niet
Het is idd een schaaltje dat nog van mijn oma is geweest, ja.
Zou dat het zijn :D
pi_220814908
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ben je in de war met de TS ofzo? Ziet er toch prima uit? Herkenbare groente, mooi glansje op de saus, mooie losse rijstkorrel.

Ik begrijp alleen die snijplank eronder nooit zo.
Dank w/

Ja, is een dingetje geworden.
pi_220815118
Een beetje extra bacteriën op de achtergrond doet het nooit verkeerd
pi_220815145
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja vanwege dit soort reacties staat het in ONZ en niet in CUL niet waar. het is niet om aan te zien
Nee, omdat het een reactie is op een OP die in ONZ staat.
Ik durf hem ook gerust in CUL te plaatsen.
pi_220815266
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Nee, omdat het een reactie is op een OP die in ONZ staat.
Ik durf hem ook gerust in CUL te plaatsen.
Oke, ga je gang
pi_220815703
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:10 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke, ga je gang
Heb ik jou wat te bewijzen, of zo?
Je gaat maar kijken in het topic wat eten en drinken we vandaag. Staan zat foto's van mij in.
pi_220815724
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:26 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Heb ik jou wat te bewijzen, of zo?
Je gaat maar kijken in het topic wat eten en drinken we vandaag. Staan zat foto's van mij in.
Nee je hebt mij niks te bewijzen wees gerust..
pi_220822593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 21:09 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Maak die reeks @:mikeytt! Leer ons koken, het liefst gezond en met een beperkt budget.
Hij is inmiddels gemaakt mocht je hem gemist hebben. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220822601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:12 schreef marc0871 het volgende:
Ik had vandaag dit

[ afbeelding ]

Gemarineerde kip,
Groentjes,
Pittig zoetzuur sausje,
Basmatirijst.
:Y)
Ja, sorry. Ik vind het er echt niet lekker uit zien. :@ ook weinig kip ofnie? Hoeveel gram eiwit is dit?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220823553
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ja, sorry. Ik vind het er echt niet lekker uit zien. :@ ook weinig kip ofnie? Hoeveel gram eiwit is dit?
Het was lekker. Daar gaat het om.
De kip? Een hele kipfilet. Nogal grote. 3 voor 800 gram of zo.
Deel 2 zat nog in de pan.
Meh. Ik let niet zo op de macro's.
pi_220824081
Dit had ik gisteren



Geinspireerd door beef Shanghai van Knorr, maar dan met kip.
En zonder pakjes en zakjes.
Ik noem het Shanghai chicken, maar als ik daar op zoek, krijg ik een soort loempia's.
Boeien verder.
pi_220824088
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:54 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Het was lekker. Daar gaat het om.
De kip? Een hele kipfilet. Nogal grote. 3 voor 800 gram of zo.
Deel 2 zat nog in de pan.
Meh. Ik let niet zo op de macro's.
Dat het lekker is, daar gaat het om :9 ohja, dat valt wel mee qua eiwit inderdaad.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220824136
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:33 schreef marc0871 het volgende:
Dit had ik gisteren

[ afbeelding ]
Geinspireerd door beef Shanghai van Knorr, maar dan met kip.
En zonder pakjes en zakjes.
Ik noem het Shanghai chicken, maar als ik daar op zoek, krijg ik een soort loempia's.
Boeien verder.
Bekijk deze YouTube-video
Beef Shanghai :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')