Die ging niet door omdat er geen interesse was. Ik denk niet dat daar nog iets van een vervolg komt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:11 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Is er eigenlijk ooit nog iets nieuws bekend gemaakt over de Eurovision Song Contest Live Tour die eerder geannuleerd was?
Ik betwijfel of ze er veel mee gaan doen. Maar het is een kleine moeite om het in te vullen. En in elk geval zal het signaal duidelijk zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Heb het survey ook maar even ingevuld en ben met name losgegaan over de televote en de eenvoud waarmee die nu te manipuleren is. Ik kreeg een beetje het idee uit de vraagstelling dat men zelf ook wel snapt waar de pijn zit trouwens, met name over het gespreid stemmen etc. dus wie weet gaat er toch nog wat verbeteren de komende jaren.
Ik vrees dat ik m’n Bangaranga aversie na vanavond ga bijstellen maar ik wil niet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook het publiek is helemaal Bangaranga @:Cee blij
Ik heb m’n standpunt duidelijk gemaakt en heb het netjes gehouden, ik ben alleen niet helemaal blij met het feit dat ik één van de vragen niet helemaal begreep en ik nu achteraf besef dat ik daar heb geantwoord dat ik bereid ben om ¤ 300 te betalen voor een subscription.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
Onverwacht dit. Heb het inmiddels ingevuld, wie weet helpt het de EBU beseffen dat het zo als het nu gaat niet goed gaat.
[ x ]
En nu heb je voor tien jaar getekend a die 300,- per jaarquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb m’n standpunt duidelijk gemaakt en heb het netjes gehouden, ik ben alleen niet helemaal blij met het feit dat ik één van de vragen niet helemaal begreep en ik nu achteraf besef dat ik daar heb geantwoord dat ik bereid ben om ¤ 300 te betalen voor een subscription.
Ook maar ingevuld inclusief uitgebreid commentaar. Wel jammer dat de vragen stoppen als je aangeeft dat jouw land niet meedoet dit jaar en jij ook niet zelf naar Wenen gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
Onverwacht dit. Heb het inmiddels ingevuld, wie weet helpt het de EBU beseffen dat het zo als het nu gaat niet goed gaat.
[ x ]
Een van de vragen was voor wat voor voordeeltjes ik extra zou willen betalen via een account. Nou, helemaal niks uit die lijst eigenlijk. Maar als je niks aanvinkt kan je ook niet verder met de lijst. Dus dan wil ik graag een rondleiding door de stad kunnen doenquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb m’n standpunt duidelijk gemaakt en heb het netjes gehouden, ik ben alleen niet helemaal blij met het feit dat ik één van de vragen niet helemaal begreep en ik nu achteraf besef dat ik daar heb geantwoord dat ik bereid ben om ¤ 300 te betalen voor een subscription.
Ga je me nou vertellen dat je dat er niet voor over hebt??quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg als platinum member hopelijk een gesigneerde gelamineerde foto van Martin Green.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nu heb je voor tien jaar getekend a die 300,- per jaar
Dat zijn twee kopjes koffie in de week om eerder toegang te hebben tot de exclusieve merchandise van het ESF. Als dat al te veel isquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal dit alleen voor de vorm zijn?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[ x ]
Jaren 90-shirtje.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn twee kopjes koffie in de week om eerder toegang te hebben tot de exclusieve merchandise van het ESF. Als dat al te veel is![]()
[ afbeelding ]
46 euro
Dan is het alsnog wel een hele goedkope deal.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg als platinum member hopelijk een gesigneerde gelamineerde foto van Martin Green.
Ik hoop meer dan dat, maar enige scepsis is te begrijpen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zal dit alleen vormer de vorm zijn?
Ik denk dat ze er wel wat dingen gaan uitpikken die door de invullers wordt opgegeven, maar waarschijnlijk dan kleine punten.quote:
Zeker. Al hoeven ze voorlopig alleen maar iemand te sturen en halen ze de finale wel.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:34 schreef Cyan9 het volgende:
Oekraïne gaat lekker met hun kwalificatiestreak.
[ afbeelding ]
https://x.com/ESCdiscord/status/2055034955005141435
Montenegro aan de andere kant vind ik wel wat triestig. Ik had het ze wel gegund dit jaar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al hoeven ze voorlopig alleen maar iemand te sturen en halen ze de finale wel.
Ik denk dat ze oprecht een kans hadden gemaakt met een niet zo donker gothic optreden. Misschien ook net in een andere semi dan Zweden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Montenegro aan de andere kant vind ik wel wat triestig. Ik had het ze wel gegund dit jaar.
Het is een van mijn favoriete vakantielanden, maar op het ESF is het een van minst favoriete landen. Dit jaar was dan nog het minst slechte wat ze ooit hebben ingezonden. Maar ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Montenegro aan de andere kant vind ik wel wat triestig. Ik had het ze wel gegund dit jaar.
Ik vind het vooral jammer dat ze zo'n lekkere drop hebben, maar die slechts 2x in het nummer gebruiken. Het midden valt zo een beetje stil.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht een kans hadden gemaakt met een niet zo donker gothic optreden. Misschien ook net in een andere semi dan Zweden.
Denemarken vierde na het toch niet zo heel bijzondere optreden blijft mij wel verbazen.quote:
Denk dat Denemarken toch iets te Eurofan favoriet is, grote publiek gaat geen grote televote geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denemarken vierde na het toch niet zo heel bijzondere optreden blijft mij wel verbazen.
Ja. Vind het zelf ook te onopvallend. En vooral ook wel stuk minder overeind blijven on stage dan de andere favorieten bij de bookies.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat Denemarken toch iets te Eurofan favoriet is, grote publiek gaat geen grote televote geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |