Ik heb wel een idee wie er op de tribune gaat zittenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:03 schreef Red_85 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)onden/151631006.html
Top.
Helemaal top als er ook maar 1 rus daar naartoe verscheept wordt.
De aanhoudende terror op burgerbevolking, zoals vannacht, is alleen al genoeg om die hele legerleiding en politiek te berechten. Laat staan Bucha, de aanval op de markt, de kidnappings, de stationsaanslag en Mariupol.
Ik zou wel een paar russen te horen zien krijgen dat ze eeuwig in een kerker worden gestopt hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee wie er op de tribune gaat zitten
Ahh ok, thnx voor de uitleg.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Percentage wat ze neerhalen is behoorlijk hoog. Vaak 80-90% ofzo.
En ja, de overige doen veel schade.
Niet onbegrijpelijk om te zeggen: ow, er is weer een appartementen complex opgeblazen, dus het werkt "niet goed", maar in de praktijk werkt het dus best aardig.
100% is immers bijna niet te doen.
Yelabuga (waar ze gebouwd worden) is na moskou het meest verdedigde stukje rusland. En tevens ook enorm diep.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:33 schreef AFA2022 het volgende:
Een massale aanval met 1500 drones, het wordt steeds angstaanjagender. Waarom kunnen de fabrieken die deze drones produceren niet worden uitgeschakeld?
Wat mij betreft vannacht er nog een paar vliegtuigjes bovenop.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog een goede foto van vanochtend waar de Ryazan raffianderij duidelijk op meerdere plekken in de fik staat.
Ryazan is nooit echt heel goed geraakt met blijvende schade, terwijl het de 2e of 3e grootste raffinaderij in Rusland is qua output.
Daar lijkt sinds vanochtend verandering in.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Gevangenenruil van 205 om 205 (zou de eerste van de in totaal 1000 zijn).
Welkom terug helden.
Dat ze nog leven is al een miracle....welkom terug heldenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Welkom terug helden.
Terrorland.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:56 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Russische beelden van hun eigen drones die een UN konvooi raken.
Dit is wel weer top.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Welkom terug helden.
Je moet er niet aan denken wat voor verschrikkelijke dingen er met met name die Azov jongens is gebeurd tijdens hun gevangenschapquote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Welkom terug helden.
Ligt het aan mij of krijgen ze tegenwoordig wat meer te eten? Bij eerdere gevangenenruilen zagen de Oekraïners eruit alsof ze zo uit een concentratiekamp kwamen.quote:
De VS laat iedereen in de steek. Koerden, Oekraïners, Afghanen, Iraniërs, Taiwanezen, Europeanen, zelfs Amerikanen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:37 schreef RotatoR het volgende:
Trump gaat na Oekraïne en de Iraanse bevolking ook Taiwan in de steek laten.
[ x ]
Japan en Zuid-Koreaquote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
De VS laat iedereen in de steek. Koerden, Oekraïners, Afghanen, Iraniërs, Taiwanezen, Europeanen, zelfs Amerikanen.
Vertel!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken Palantir en het is niet wat jij hier steeds loopt te beweren. Verre van dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |