abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220762896
Ik kan eerlijk zeggen dat ik de meeste van mijn dates op de eerste date geneukt heb. Toch waren er wel een aantal die ik heb afgepoeierd. Meestal als ze meteen over kinderen begonnen. Dan durfde ik ze ook niet meer te neuken uit angst dat ze met het condoom gingen rommelen of iets. Verrassend veel vrouwen tegengekomen die meteen zeiden dat ze wel binnen 2 jaar kinderen wilden. Toch een eng idee.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220763004
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:46 schreef maily het volgende:

[..]
Binnenkort in de Linda of Televaag/vrouw.
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
  Spellchecker maandag 11 mei 2026 @ 12:35:52 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220763282
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
En haar vorige topicreeks jessicaopdoorreis
  maandag 11 mei 2026 @ 13:45:43 #34
33189 RM-rf
1/998001
pi_220764030
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie meest bizarre, pijnlijke of ronduit sneue date-ervaringen.
Eerder een beetje pijnlijke vergissing van mijn zijde lang geleden ... ik had een leuke meid leren kennen die samen met een aantal vriendinnen op stap was, en we hadden de avond verbracht tot ze weer terugmoest met haar vriendinnen (ze wilde die niet achterlaten, maar gaf aan morgen weer terug te komen),
De volgende avond kwam ze weer en ik stapte op haar af, althans dat dacht ik.

Het bleek haar vriendin te zijn die ik aansprak, haar negerend, waarbij de reden dat ik dacht dat zij het was, vooral het kleurig topje was dat deze aanhad de avond ervoor, maar dat bleek ze dus toen kennelijk van haar vriendin geleend te hebben (ik ben gewoon heel erg slecht in gezichten, en had me vooral d'r kleding gemerkt).
Iig werd het daarna niks meer met haar.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_220764297
Leuk topic, zitten mooie verhalen tussen
pi_220765091
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zeker sneu
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is? _O-
pi_220765122
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:09 schreef YoopY het volgende:

[..]
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is? _O-
Het woord wijven zegt al genoeg
:W
  maandag 11 mei 2026 @ 16:14:39 #38
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220765127
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:09 schreef YoopY het volgende:

[..]
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is? _O-
Lezen is blijkbaar niet je sterkste kant.

Hij stond er op te betalen, ik wilde splitten.
Dan had hij meteen moeten uitspreken dat daar iets tegenover staat.

Met je ‘wijven’ :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Spellchecker maandag 11 mei 2026 @ 20:11:19 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220767539
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:32 schreef Cupfighter het volgende:
Leuk topic, zitten mooie verhalen tussen
Straks elders terug te lezen.
De date-blunders van Kees de Wit, Annemarie de Bruin, Jaap van Geel en Pien Jansen.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:12:39 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220779628
Een keer lang geleden, ik was 20. Had een date afgesproken met een meisje dat ik van een of ander danceforum kende. In een kroeg in Eindhoven.

Maar ze bleek daar dus deel van het meubilair en bijna iedereen die er kwam te kennen. Dat zou nog niet zo erg zijn geweest als ze niet met iedereen die haar blik kruiste een praatje moest maken, waardoor we dus zelf niet aan een gesprek toe kwamen. Na iets meer dan een uur was ik het zat en heb ik een vriend geSMSt om daarmee ergens anders een borrel te drinken.

Gek genoeg appte ze me de volgende dag dat ze het leuk vond en nog wel een keer wilde. :')
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:38:10 #41
483584 incel
they/them
pi_220790068
Ik had een keer een chick uitgenodigd bij m'n huis en ze had letterlijk haar baby meegenomen. Gecockblocked door een baby. :')

Of vrouwen die gewoon totaal niet op hun foto lijken, dik, onverzorgd of slechte adem :r
pi_220790234
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
Een echte user met een rijke postgeschiedenis
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:53:29 #43
483584 incel
they/them
pi_220790246
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
Ja laten we een leuk topic waar mensen verhalen delen negeren omdat het veel belangrijker is wat voor persoon er achter TS zit goed idee man daar wordt deze site echt stukken beter van
pi_220790391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:53 schreef incel het volgende:

[..]
Ja laten we een leuk topic waar mensen verhalen delen negeren omdat het veel belangrijker is wat voor persoon er achter TS zit goed idee man daar wordt deze site echt stukken beter van
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel
Het is gewoon een leuk topic
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:14:26 #45
483584 incel
they/them
pi_220790401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel
Het is gewoon een leuk topic
Hoezo ben je het niet vaak met mij eens?
pi_220790409
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:14 schreef incel het volgende:

[..]
Hoezo ben je het niet vaak met mij eens?
Omdat we denk ik anders in het leven staan, wat niet geeft natuurlijk
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:16:02 #47
483584 incel
they/them
pi_220790414
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Omdat we denk ik anders in het leven staan, wat niet geeft natuurlijk
Dan heb je me waarschijnlijk vaak verkeerd begrepen maar het is ok niet relevant verder
pi_220790421
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:16 schreef incel het volgende:

[..]
Dan heb je me waarschijnlijk vaak verkeerd begrepen maar het is ok niet relevant verder
Klopt, meningsverschillen horen nu eenmaal bij een discussieforum
pi_220790454
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
We hebben het allemaal wel eens geprobeerd: de wondere wereld van Tinder, Bumble of — voor de hopeloze gevallen — een blind date via die ene vage kennis.
neehoor :{w
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:28:41 #50
483584 incel
they/them
pi_220790494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:21 schreef mschol het volgende:

[..]
neehoor :{w
Dan mis je wel iets. Vooral 10 jaar geleden was dat echt geweldig. Of tijdens corona toen alles gesloten was en er niks anders te doen was behalve tinderen en bij elkaar op bezoek gaan. :9 Laatste jaren was het huilen met de pet op pay2win shit, ben blij dat ik nog ff een lekker chickie had kunnen scoren voor je helemaal permanent digitaal gecockblocked werd en weer ouderwets willekeurige chickies op straat moest gaan aanspreken.
pi_220790599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:28 schreef incel het volgende:

[..]
Dan mis je wel iets. Vooral 10 jaar geleden was dat echt geweldig. Of tijdens corona toen alles gesloten was en er niks anders te doen was behalve tinderen en bij elkaar op bezoek gaan. :9 Laatste jaren was het huilen met de pet op pay2win shit, ben blij dat ik nog ff een lekker chickie had kunnen scoren voor je helemaal permanent digitaal gecockblocked werd en weer ouderwets willekeurige chickies op straat moest gaan aanspreken.
ik mis helemaal niks :W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 14 mei 2026 @ 14:06:44 #52
483584 incel
they/them
pi_220790709
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:47 schreef mschol het volgende:

[..]
ik mis helemaal niks :W
Zonder referentiekader niet nee.

pi_220791423
Ik had net een gloednieuwe Ford Scorpio, lease van de baas. Bij een date met een leuke vrouw stelde ik voor om zomaar ergens in Nederland een bioscoopje te pikken en daarna uit te gaan eten. Dat zag ze wel zitten. Dus ik trots in die slee samen met haar naar een stad zo'n 100 kilometer verderop. Scorpio in een parkeergarage, wij naar de film en uit eten. Ging heel goed. Terug naar de auto. Ik frommelde in mijn zakken naar de autosleutel, vond die en verdorie, liet ik hem vallen in een roosterputje. |:( Geprobeerd om het rooster nog open te krijgen. Nog de intercom geprobeerd, niks. Ik denk dat jullie wel weten dat ik het liefst op dat moment door de bliksem getroffen zou willen worden. Wij met de trein naar huis. :@
Nooit meer iets van gehoord (in die tijd had je alleen telefoon en bestond er nog geen mobiel met whatsapp).
pi_220791447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:04 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik had net een gloednieuwe Ford Scorpio, lease van de baas. Bij een date met een leuke vrouw stelde ik voor om zomaar ergens in Nederland een bioscoopje te pikken en daarna uit te gaan eten. Dat zag ze wel zitten. Dus ik trots in die slee samen met haar naar een stad zo'n 100 kilometer verderop. Scorpio in een parkeergarage, wij naar de film en uit eten. Ging heel goed. Terug naar de auto. Ik frommelde in mijn zakken naar de autosleutel, vond die en verdorie, liet ik hem vallen in een roosterputje. |:( Geprobeerd om het rooster nog open te krijgen. Nog de intercom geprobeerd, niks. Ik denk dat jullie wel weten dat ik het liefst op dat moment door de bliksem getroffen zou willen worden. Wij met de trein naar huis. :@
Nooit meer iets van gehoord (in die tijd had je alleen telefoon en bestond er nog geen mobiel met whatsapp).
Da's wel lullig inderdaad :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')