abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220790599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:28 schreef incel het volgende:

[..]
Dan mis je wel iets. Vooral 10 jaar geleden was dat echt geweldig. Of tijdens corona toen alles gesloten was en er niks anders te doen was behalve tinderen en bij elkaar op bezoek gaan. :9 Laatste jaren was het huilen met de pet op pay2win shit, ben blij dat ik nog ff een lekker chickie had kunnen scoren voor je helemaal permanent digitaal gecockblocked werd en weer ouderwets willekeurige chickies op straat moest gaan aanspreken.
ik mis helemaal niks :W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 14 mei 2026 @ 14:06:44 #52
483584 incel
they/them
pi_220790709
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:47 schreef mschol het volgende:

[..]
ik mis helemaal niks :W
Zonder referentiekader niet nee.

pi_220791423
Ik had net een gloednieuwe Ford Scorpio, lease van de baas. Bij een date met een leuke vrouw stelde ik voor om zomaar ergens in Nederland een bioscoopje te pikken en daarna uit te gaan eten. Dat zag ze wel zitten. Dus ik trots in die slee samen met haar naar een stad zo'n 100 kilometer verderop. Scorpio in een parkeergarage, wij naar de film en uit eten. Ging heel goed. Terug naar de auto. Ik frommelde in mijn zakken naar de autosleutel, vond die en verdorie, liet ik hem vallen in een roosterputje. |:( Geprobeerd om het rooster nog open te krijgen. Nog de intercom geprobeerd, niks. Ik denk dat jullie wel weten dat ik het liefst op dat moment door de bliksem getroffen zou willen worden. Wij met de trein naar huis. :@
Nooit meer iets van gehoord (in die tijd had je alleen telefoon en bestond er nog geen mobiel met whatsapp).
pi_220791447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:04 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik had net een gloednieuwe Ford Scorpio, lease van de baas. Bij een date met een leuke vrouw stelde ik voor om zomaar ergens in Nederland een bioscoopje te pikken en daarna uit te gaan eten. Dat zag ze wel zitten. Dus ik trots in die slee samen met haar naar een stad zo'n 100 kilometer verderop. Scorpio in een parkeergarage, wij naar de film en uit eten. Ging heel goed. Terug naar de auto. Ik frommelde in mijn zakken naar de autosleutel, vond die en verdorie, liet ik hem vallen in een roosterputje. |:( Geprobeerd om het rooster nog open te krijgen. Nog de intercom geprobeerd, niks. Ik denk dat jullie wel weten dat ik het liefst op dat moment door de bliksem getroffen zou willen worden. Wij met de trein naar huis. :@
Nooit meer iets van gehoord (in die tijd had je alleen telefoon en bestond er nog geen mobiel met whatsapp).
Da's wel lullig inderdaad :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')