Ouch! Hoe lang heb je daar nog zitten wachten voordat je dacht, die komt niet meer terug?quote:Op zondag 10 mei 2026 19:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het meest sneue was wel een date die naar het toilet ging en ik nooit meer terug gezien had, was in een uitgaansgelegenheid
Die dame deed echt run for you life
Na 20 minuten had ik wel zoiets van die is vertrokkenquote:Op zondag 10 mei 2026 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ouch! Hoe lang heb je daar nog zitten wachten voordat je dacht, die komt niet meer terug?
Zeker sneuquote:Op zondag 10 mei 2026 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Een date met een man die er op stond alles te betalen.
Toen ik thuis was even met hem geappt en gezegd dat ik niet dacht dat het iets zou worden.
Stuurde hij even later alsnog een tikkie voor de helft van de gemaakt kosten.![]()
Wel gewoon betaald, maar het kwam wel sneu over van zijn kant.
Het kan verkerenquote:Op zondag 10 mei 2026 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik zou een blind date hebben, maar had geen zin. Toen heb ik maar een vriend gevraagd en die ging in mijn plaats. Ze hebben ook daadwerkelijk een korte relatie gehad.
Zij is door het wc raampje ontsnapt toen. Was het zo erg?quote:Op zondag 10 mei 2026 19:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het meest sneue was wel een date die naar het toilet ging en ik nooit meer terug gezien had, was in een uitgaansgelegenheid
Die dame deed echt run for you life
Ik weet niet, ze is denk ik zonder ik het gezien heb de uitgang uit gelopen, ik had totaal niet door dat ze het zo erg vondquote:Op zondag 10 mei 2026 19:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zij is door het wc raampje ontsnapt toen. Was het zo erg?
Oefff, zo ben ik ook ooit eens flink bedonderd door een vlinder. Bijzonder dat het toch ook beide kanten op werkt.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Verder: de bedrieger.
De man die zegt vrijgezel te zijn, en alle spullen van zijn vriendin waar hij een LAT-relatie mee heeft in een doos in de kast duwde als ik langs kwam.
Ben erg boos geweest toen ik er achter kwam dat hij gelogen had.
En bij een confrontatie alsnog proberen of ik nog zou toegeven: ‘nou, dat is jammer. Dan hebben we geen seks meer he’
Droeftoeter!
Ik word nog boos als ik daaraan denk hoe ik bedonderd ben.
Jij kan een boek schrijven over verpeste datesquote:Op zondag 10 mei 2026 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Verder: de bedrieger.
De man die zegt vrijgezel te zijn, en alle spullen van zijn vriendin waar hij een LAT-relatie mee heeft in een doos in de kast duwde als ik langs kwam.
Ben erg boos geweest toen ik er achter kwam dat hij gelogen had.
En bij een confrontatie alsnog proberen of ik nog zou toegeven: ‘nou, dat is jammer. Dan hebben we geen seks meer he’
Droeftoeter!
Ik word nog boos als ik daaraan denk hoe ik bedonderd ben.
quote:Op zondag 10 mei 2026 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oefff, zo ben ik ook ooit eens flink bedonderd door een vlinder. Bijzonder dat het toch ook beide kanten op werkt.
Ging dat slecht?quote:Op zondag 10 mei 2026 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
ben op first dates geweest, je kan alles op tv terugzien
Dat ging behoorlijk slecht ja.quote:
Erg benieuwd naar jouw filmpjequote:Op zondag 10 mei 2026 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
ik was daar toen nog een kleine 200 kilo, ben nu de helft, hahaquote:
quote:Op zondag 10 mei 2026 20:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik was daar toen nog een kleine 200 kilo, ben nu de helft, haha![]()
Was dat niet heel awkward, de hele tijd camera's op je neus tijdens een date?quote:Op zondag 10 mei 2026 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
Ik was super nerveus aangezien het in mijn achterhoofd het altijd afspeelde dat collega's vrienden en familie dit ook zouden zien, ik was toen nog morbidly obese en die lampen, ik zweette erg van de zenuwen en van de hitte, het hielp allemaal niet mee. ik maakte persoonlijk ook fouten, gewoonweg omdat ik nerveus was en te lang ging nadenken over de consequenties van vragen terwijl die camera's en lichten op mij schenen.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was dat niet heel awkward, de hele tijd camera's op je neus tijdens een date?
Knap dat je het toch durfde!quote:Op zondag 10 mei 2026 20:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik was super nerveus aangezien het in mijn achterhoofd het altijd afspeelde dat collega's vrienden en familie dit ook zouden zien, ik was toen nog morbidly obese en die lampen, ik zweette erg van de zenuwen en van de hitte, het hielp allemaal niet mee. ik maakte persoonlijk ook fouten, gewoonweg omdat ik nerveus was en te lang ging nadenken over de consequenties van vragen terwijl die camera's en lichten op mij schenen.
TS begintquote:Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
We hebben het allemaal wel eens geprobeerd: de wondere wereld van Tinder, Bumble of — voor de hopeloze gevallen — een blind date via die ene vage kennis. Soms is het raak, maar vaker nog eindig je in een gesprek dat stroever verloopt dan een fietstocht door de modder.
Ik ben benieuwd naar jullie meest bizarre, pijnlijke of ronduit sneue date-ervaringen. Was het de ander die na twee minuten begon over hun ex (of hun caviaverzameling)? Of was jij het zelf die per ongeluk een glas rode wijn over het witte overhemd van je date lanceerde?
Welk jaar/aflevering?quote:Op zondag 10 mei 2026 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
Ik heb het idee dat TS content voor een artikel aan het verzamelen is.quote:
Binnenkort in de Linda of Televaag/vrouw.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat TS content voor een artikel aan het verzamelen is.
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
Binnenkort in de Linda of Televaag/vrouw.
En haar vorige topicreeks jessicaopdoorreisquote:Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
Eerder een beetje pijnlijke vergissing van mijn zijde lang geleden ... ik had een leuke meid leren kennen die samen met een aantal vriendinnen op stap was, en we hadden de avond verbracht tot ze weer terugmoest met haar vriendinnen (ze wilde die niet achterlaten, maar gaf aan morgen weer terug te komen),quote:Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie meest bizarre, pijnlijke of ronduit sneue date-ervaringen.
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is?quote:
Het woord wijven zegt al genoegquote:Op maandag 11 mei 2026 16:09 schreef YoopY het volgende:
[..]
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is?
Lezen is blijkbaar niet je sterkste kant.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:09 schreef YoopY het volgende:
[..]
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is?
Straks elders terug te lezen.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:32 schreef Cupfighter het volgende:
Leuk topic, zitten mooie verhalen tussen
Een echte user met een rijke postgeschiedenisquote:Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
Ja laten we een leuk topic waar mensen verhalen delen negeren omdat het veel belangrijker is wat voor persoon er achter TS zit goed idee man daar wordt deze site echt stukken beter vanquote:Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu welquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:53 schreef incel het volgende:
[..]
Ja laten we een leuk topic waar mensen verhalen delen negeren omdat het veel belangrijker is wat voor persoon er achter TS zit goed idee man daar wordt deze site echt stukken beter van
Hoezo ben je het niet vaak met mij eens?quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel
Het is gewoon een leuk topic
Omdat we denk ik anders in het leven staan, wat niet geeft natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:14 schreef incel het volgende:
[..]
Hoezo ben je het niet vaak met mij eens?
Dan heb je me waarschijnlijk vaak verkeerd begrepen maar het is ok niet relevant verderquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat we denk ik anders in het leven staan, wat niet geeft natuurlijk
Klopt, meningsverschillen horen nu eenmaal bij een discussieforumquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:16 schreef incel het volgende:
[..]
Dan heb je me waarschijnlijk vaak verkeerd begrepen maar het is ok niet relevant verder
neehoorquote:Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
We hebben het allemaal wel eens geprobeerd: de wondere wereld van Tinder, Bumble of — voor de hopeloze gevallen — een blind date via die ene vage kennis.
Dan mis je wel iets. Vooral 10 jaar geleden was dat echt geweldig. Of tijdens corona toen alles gesloten was en er niks anders te doen was behalve tinderen en bij elkaar op bezoek gaan.quote:
ik mis helemaal niksquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:28 schreef incel het volgende:
[..]
Dan mis je wel iets. Vooral 10 jaar geleden was dat echt geweldig. Of tijdens corona toen alles gesloten was en er niks anders te doen was behalve tinderen en bij elkaar op bezoek gaan.Laatste jaren was het huilen met de pet op pay2win shit, ben blij dat ik nog ff een lekker chickie had kunnen scoren voor je helemaal permanent digitaal gecockblocked werd en weer ouderwets willekeurige chickies op straat moest gaan aanspreken.
Da's wel lullig inderdaadquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:04 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik had net een gloednieuwe Ford Scorpio, lease van de baas. Bij een date met een leuke vrouw stelde ik voor om zomaar ergens in Nederland een bioscoopje te pikken en daarna uit te gaan eten. Dat zag ze wel zitten. Dus ik trots in die slee samen met haar naar een stad zo'n 100 kilometer verderop. Scorpio in een parkeergarage, wij naar de film en uit eten. Ging heel goed. Terug naar de auto. Ik frommelde in mijn zakken naar de autosleutel, vond die en verdorie, liet ik hem vallen in een roosterputje.Geprobeerd om het rooster nog open te krijgen. Nog de intercom geprobeerd, niks. Ik denk dat jullie wel weten dat ik het liefst op dat moment door de bliksem getroffen zou willen worden. Wij met de trein naar huis.
![]()
Nooit meer iets van gehoord (in die tijd had je alleen telefoon en bestond er nog geen mobiel met whatsapp).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |