abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220759551
We hebben het allemaal wel eens geprobeerd: de wondere wereld van Tinder, Bumble of — voor de hopeloze gevallen — een blind date via die ene vage kennis. Soms is het raak, maar vaker nog eindig je in een gesprek dat stroever verloopt dan een fietstocht door de modder.

Ik ben benieuwd naar jullie meest bizarre, pijnlijke of ronduit sneue date-ervaringen. Was het de ander die na twee minuten begon over hun ex (of hun caviaverzameling)? Of was jij het zelf die per ongeluk een glas rode wijn over het witte overhemd van je date lanceerde?
Mijn nichtje Harlow heeft de zeldzame ziekte XP (daglicht is levensgevaarlijk). Help je ons haar huis veilig te maken? Kijk op: https://gofund.me/922a9189d OF https://tikkie.me/pay/pmjeip3sp1aibf4uef0g
pi_220759598
Het meest sneue was wel een date die naar het toilet ging en ik nooit meer terug gezien had, was in een uitgaansgelegenheid
Die dame deed echt run for you life _O-
  zondag 10 mei 2026 @ 19:25:03 #3
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220759625
Ik zou een blind date hebben, maar had geen zin. Toen heb ik maar een vriend gevraagd en die ging in mijn plaats. Ze hebben ook daadwerkelijk een korte relatie gehad. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220759691
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het meest sneue was wel een date die naar het toilet ging en ik nooit meer terug gezien had, was in een uitgaansgelegenheid
Die dame deed echt run for you life _O-
Ouch! Hoe lang heb je daar nog zitten wachten voordat je dacht, die komt niet meer terug?
pi_220759703
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ouch! Hoe lang heb je daar nog zitten wachten voordat je dacht, die komt niet meer terug?
Na 20 minuten had ik wel zoiets van die is vertrokken
Ik kon toen wel door de grond zakken, nu lach ik er om
  zondag 10 mei 2026 @ 19:35:05 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220759714
Een date met een man die er op stond alles te betalen.
Toen ik thuis was even met hem geappt en gezegd dat ik niet dacht dat het iets zou worden.
Stuurde hij even later alsnog een tikkie voor de helft van de gemaakte kosten. :')
Wel gewoon betaald, maar het kwam wel sneu over van zijn kant.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220759718
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Een date met een man die er op stond alles te betalen.
Toen ik thuis was even met hem geappt en gezegd dat ik niet dacht dat het iets zou worden.
Stuurde hij even later alsnog een tikkie voor de helft van de gemaakt kosten. :')
Wel gewoon betaald, maar het kwam wel sneu over van zijn kant.
Zeker sneu
  zondag 10 mei 2026 @ 19:39:41 #8
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220759741
Lang geleden, een picknick date.
Gewandeld, samen gezeten op een bakje.
Hij had best een grote neus, en daar zat toch een groot groen geel snotje in. :')
Heb hier niks van durven zeggen maar had wel de slappe lach van binnen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 10 mei 2026 @ 19:41:02 #9
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220759747
Mijn gesprekken zijn pre-date al zo stroef dat ik me daar niet eens aan ga wagen.

quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik zou een blind date hebben, maar had geen zin. Toen heb ik maar een vriend gevraagd en die ging in mijn plaats. Ze hebben ook daadwerkelijk een korte relatie gehad. :D
Het kan verkeren _O-
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220759765
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:18 schreef Cupfighter het volgende:
Het meest sneue was wel een date die naar het toilet ging en ik nooit meer terug gezien had, was in een uitgaansgelegenheid
Die dame deed echt run for you life _O-
Zij is door het wc raampje ontsnapt toen. Was het zo erg? :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220759782
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:44 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Zij is door het wc raampje ontsnapt toen. Was het zo erg? :)
Ik weet niet, ze is denk ik zonder ik het gezien heb de uitgang uit gelopen, ik had totaal niet door dat ze het zo erg vond
  zondag 10 mei 2026 @ 19:50:10 #12
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220759798
Verder: de bedrieger.
De man die zegt vrijgezel te zijn, en alle spullen van zijn vriendin waar hij een LAT-relatie mee heeft in een doos in de kast duwde als ik langs kwam.

Ben erg boos geweest toen ik er achter kwam dat hij gelogen had.
En bij een confrontatie alsnog proberen of ik nog zou toegeven: ‘nou, dat is jammer. Dan hebben we geen seks meer he’

Droeftoeter!
Ik word nog boos als ik daaraan denk hoe ik bedonderd ben.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 10 mei 2026 @ 19:52:54 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220759808
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Verder: de bedrieger.
De man die zegt vrijgezel te zijn, en alle spullen van zijn vriendin waar hij een LAT-relatie mee heeft in een doos in de kast duwde als ik langs kwam.

Ben erg boos geweest toen ik er achter kwam dat hij gelogen had.
En bij een confrontatie alsnog proberen of ik nog zou toegeven: ‘nou, dat is jammer. Dan hebben we geen seks meer he’

Droeftoeter!
Ik word nog boos als ik daaraan denk hoe ik bedonderd ben.
Oefff, zo ben ik ook ooit eens flink bedonderd door een vlinder. Bijzonder dat het toch ook beide kanten op werkt.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220759810
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Verder: de bedrieger.
De man die zegt vrijgezel te zijn, en alle spullen van zijn vriendin waar hij een LAT-relatie mee heeft in een doos in de kast duwde als ik langs kwam.

Ben erg boos geweest toen ik er achter kwam dat hij gelogen had.
En bij een confrontatie alsnog proberen of ik nog zou toegeven: ‘nou, dat is jammer. Dan hebben we geen seks meer he’

Droeftoeter!
Ik word nog boos als ik daaraan denk hoe ik bedonderd ben.
Jij kan een boek schrijven over verpeste dates ;)
  zondag 10 mei 2026 @ 19:57:55 #15
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220759824
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Oefff, zo ben ik ook ooit eens flink bedonderd door een vlinder. Bijzonder dat het toch ook beide kanten op werkt.
:?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 10 mei 2026 @ 19:58:32 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220759826
Heb amper dates gehad, kan me niet herinneren dat ik het ergens verpest heb.
Ook van de andere kant, op dates niet gehad dat er iets vreemds was.
Hielp dat ik alle dames al geruime tijd kende voordat we gingen daten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 mei 2026 @ 20:07:20 #17
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220759859
ben op first dates geweest, je kan alles op tv terugzien
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 10 mei 2026 @ 20:13:13 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220759876
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
ben op first dates geweest, je kan alles op tv terugzien
Ging dat slecht?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 mei 2026 @ 20:17:23 #19
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220759895
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ging dat slecht?
Dat ging behoorlijk slecht ja.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_220759942
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
ben op first dates geweest, je kan alles op tv terugzien
Erg benieuwd naar jouw filmpje :@
  zondag 10 mei 2026 @ 20:29:40 #21
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220759947
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Erg benieuwd naar jouw filmpje :@
ik was daar toen nog een kleine 200 kilo, ben nu de helft, haha _O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 10 mei 2026 @ 20:30:48 #22
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220759951
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:29 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
ik was daar toen nog een kleine 200 kilo, ben nu de helft, haha _O_
:o
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 10 mei 2026 @ 20:36:16 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220759982
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
ben op first dates geweest, je kan alles op tv terugzien
Was dat niet heel awkward, de hele tijd camera's op je neus tijdens een date?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zondag 10 mei 2026 @ 20:38:53 #24
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220759987
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Was dat niet heel awkward, de hele tijd camera's op je neus tijdens een date?
Ik was super nerveus aangezien het in mijn achterhoofd het altijd afspeelde dat collega's vrienden en familie dit ook zouden zien, ik was toen nog morbidly obese en die lampen, ik zweette erg van de zenuwen en van de hitte, het hielp allemaal niet mee. ik maakte persoonlijk ook fouten, gewoonweg omdat ik nerveus was en te lang ging nadenken over de consequenties van vragen terwijl die camera's en lichten op mij schenen.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_220760018
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:38 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Ik was super nerveus aangezien het in mijn achterhoofd het altijd afspeelde dat collega's vrienden en familie dit ook zouden zien, ik was toen nog morbidly obese en die lampen, ik zweette erg van de zenuwen en van de hitte, het hielp allemaal niet mee. ik maakte persoonlijk ook fouten, gewoonweg omdat ik nerveus was en te lang ging nadenken over de consequenties van vragen terwijl die camera's en lichten op mij schenen.
Knap dat je het toch durfde!
  Spellchecker zondag 10 mei 2026 @ 20:50:04 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220760024
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
We hebben het allemaal wel eens geprobeerd: de wondere wereld van Tinder, Bumble of — voor de hopeloze gevallen — een blind date via die ene vage kennis. Soms is het raak, maar vaker nog eindig je in een gesprek dat stroever verloopt dan een fietstocht door de modder.

Ik ben benieuwd naar jullie meest bizarre, pijnlijke of ronduit sneue date-ervaringen. Was het de ander die na twee minuten begon over hun ex (of hun caviaverzameling)? Of was jij het zelf die per ongeluk een glas rode wijn over het witte overhemd van je date lanceerde?
TS begint
pi_220760029
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
ben op first dates geweest, je kan alles op tv terugzien
Welk jaar/aflevering?
pi_220760295
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 20:50 schreef maily het volgende:

[..]
TS begint
Ik heb het idee dat TS content voor een artikel aan het verzamelen is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker zondag 10 mei 2026 @ 21:46:35 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220760404
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat TS content voor een artikel aan het verzamelen is.
Binnenkort in de Linda of Televaag/vrouw.
  zondag 10 mei 2026 @ 22:30:41 #30
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220760679
Hoi Jessica, leuk topic ^O^
Ook in moeilijke tijden.
pi_220762896
Ik kan eerlijk zeggen dat ik de meeste van mijn dates op de eerste date geneukt heb. Toch waren er wel een aantal die ik heb afgepoeierd. Meestal als ze meteen over kinderen begonnen. Dan durfde ik ze ook niet meer te neuken uit angst dat ze met het condoom gingen rommelen of iets. Verrassend veel vrouwen tegengekomen die meteen zeiden dat ze wel binnen 2 jaar kinderen wilden. Toch een eng idee.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220763004
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:46 schreef maily het volgende:

[..]
Binnenkort in de Linda of Televaag/vrouw.
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
  Spellchecker maandag 11 mei 2026 @ 12:35:52 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220763282
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
En haar vorige topicreeks jessicaopdoorreis
  maandag 11 mei 2026 @ 13:45:43 #34
33189 RM-rf
1/998001
pi_220764030
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie meest bizarre, pijnlijke of ronduit sneue date-ervaringen.
Eerder een beetje pijnlijke vergissing van mijn zijde lang geleden ... ik had een leuke meid leren kennen die samen met een aantal vriendinnen op stap was, en we hadden de avond verbracht tot ze weer terugmoest met haar vriendinnen (ze wilde die niet achterlaten, maar gaf aan morgen weer terug te komen),
De volgende avond kwam ze weer en ik stapte op haar af, althans dat dacht ik.

Het bleek haar vriendin te zijn die ik aansprak, haar negerend, waarbij de reden dat ik dacht dat zij het was, vooral het kleurig topje was dat deze aanhad de avond ervoor, maar dat bleek ze dus toen kennelijk van haar vriendin geleend te hebben (ik ben gewoon heel erg slecht in gezichten, en had me vooral d'r kleding gemerkt).
Iig werd het daarna niks meer met haar.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_220764297
Leuk topic, zitten mooie verhalen tussen
pi_220765091
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zeker sneu
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is? _O-
pi_220765122
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:09 schreef YoopY het volgende:

[..]
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is? _O-
Het woord wijven zegt al genoeg
:W
  maandag 11 mei 2026 @ 16:14:39 #38
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220765127
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:09 schreef YoopY het volgende:

[..]
Hoezo sneu? Die gast betaalt alles maar na afloop zegt zei bedankt? Lul niet. Als het niet werkt, deel je de kosten. Echt. Wat denken die wijven eigenlijk, dat alles voor niets is? _O-
Lezen is blijkbaar niet je sterkste kant.

Hij stond er op te betalen, ik wilde splitten.
Dan had hij meteen moeten uitspreken dat daar iets tegenover staat.

Met je ‘wijven’ :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Spellchecker maandag 11 mei 2026 @ 20:11:19 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220767539
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:32 schreef Cupfighter het volgende:
Leuk topic, zitten mooie verhalen tussen
Straks elders terug te lezen.
De date-blunders van Kees de Wit, Annemarie de Bruin, Jaap van Geel en Pien Jansen.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:12:39 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220779628
Een keer lang geleden, ik was 20. Had een date afgesproken met een meisje dat ik van een of ander danceforum kende. In een kroeg in Eindhoven.

Maar ze bleek daar dus deel van het meubilair en bijna iedereen die er kwam te kennen. Dat zou nog niet zo erg zijn geweest als ze niet met iedereen die haar blik kruiste een praatje moest maken, waardoor we dus zelf niet aan een gesprek toe kwamen. Na iets meer dan een uur was ik het zat en heb ik een vriend geSMSt om daarmee ergens anders een borrel te drinken.

Gek genoeg appte ze me de volgende dag dat ze het leuk vond en nog wel een keer wilde. :')
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:38:10 #41
483584 incel
they/them
pi_220790068
Ik had een keer een chick uitgenodigd bij m'n huis en ze had letterlijk haar baby meegenomen. Gecockblocked door een baby. :')

Of vrouwen die gewoon totaal niet op hun foto lijken, dik, onverzorgd of slechte adem :r
pi_220790234
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
Een echte user met een rijke postgeschiedenis
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:53:29 #43
483584 incel
they/them
pi_220790246
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:04 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Idd. Dit, in combinatie met haar vorige rare topic, doet me denken dat hier iets achter zit. De OP is ook te overdreven AI. TS kan wel echt zijn, maar heeft geen oprechte intenties.
Ja laten we een leuk topic waar mensen verhalen delen negeren omdat het veel belangrijker is wat voor persoon er achter TS zit goed idee man daar wordt deze site echt stukken beter van
pi_220790391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:53 schreef incel het volgende:

[..]
Ja laten we een leuk topic waar mensen verhalen delen negeren omdat het veel belangrijker is wat voor persoon er achter TS zit goed idee man daar wordt deze site echt stukken beter van
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel
Het is gewoon een leuk topic
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:14:26 #45
483584 incel
they/them
pi_220790401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel
Het is gewoon een leuk topic
Hoezo ben je het niet vaak met mij eens?
pi_220790409
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:14 schreef incel het volgende:

[..]
Hoezo ben je het niet vaak met mij eens?
Omdat we denk ik anders in het leven staan, wat niet geeft natuurlijk
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:16:02 #47
483584 incel
they/them
pi_220790414
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:15 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Omdat we denk ik anders in het leven staan, wat niet geeft natuurlijk
Dan heb je me waarschijnlijk vaak verkeerd begrepen maar het is ok niet relevant verder
pi_220790421
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:16 schreef incel het volgende:

[..]
Dan heb je me waarschijnlijk vaak verkeerd begrepen maar het is ok niet relevant verder
Klopt, meningsverschillen horen nu eenmaal bij een discussieforum
pi_220790454
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 19:13 schreef tessadegeest het volgende:
We hebben het allemaal wel eens geprobeerd: de wondere wereld van Tinder, Bumble of — voor de hopeloze gevallen — een blind date via die ene vage kennis.
neehoor :{w
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:28:41 #50
483584 incel
they/them
pi_220790494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:21 schreef mschol het volgende:

[..]
neehoor :{w
Dan mis je wel iets. Vooral 10 jaar geleden was dat echt geweldig. Of tijdens corona toen alles gesloten was en er niks anders te doen was behalve tinderen en bij elkaar op bezoek gaan. :9 Laatste jaren was het huilen met de pet op pay2win shit, ben blij dat ik nog ff een lekker chickie had kunnen scoren voor je helemaal permanent digitaal gecockblocked werd en weer ouderwets willekeurige chickies op straat moest gaan aanspreken.
pi_220790599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:28 schreef incel het volgende:

[..]
Dan mis je wel iets. Vooral 10 jaar geleden was dat echt geweldig. Of tijdens corona toen alles gesloten was en er niks anders te doen was behalve tinderen en bij elkaar op bezoek gaan. :9 Laatste jaren was het huilen met de pet op pay2win shit, ben blij dat ik nog ff een lekker chickie had kunnen scoren voor je helemaal permanent digitaal gecockblocked werd en weer ouderwets willekeurige chickies op straat moest gaan aanspreken.
ik mis helemaal niks :W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 14 mei 2026 @ 14:06:44 #52
483584 incel
they/them
pi_220790709
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:47 schreef mschol het volgende:

[..]
ik mis helemaal niks :W
Zonder referentiekader niet nee.

pi_220791423
Ik had net een gloednieuwe Ford Scorpio, lease van de baas. Bij een date met een leuke vrouw stelde ik voor om zomaar ergens in Nederland een bioscoopje te pikken en daarna uit te gaan eten. Dat zag ze wel zitten. Dus ik trots in die slee samen met haar naar een stad zo'n 100 kilometer verderop. Scorpio in een parkeergarage, wij naar de film en uit eten. Ging heel goed. Terug naar de auto. Ik frommelde in mijn zakken naar de autosleutel, vond die en verdorie, liet ik hem vallen in een roosterputje. |:( Geprobeerd om het rooster nog open te krijgen. Nog de intercom geprobeerd, niks. Ik denk dat jullie wel weten dat ik het liefst op dat moment door de bliksem getroffen zou willen worden. Wij met de trein naar huis. :@
Nooit meer iets van gehoord (in die tijd had je alleen telefoon en bestond er nog geen mobiel met whatsapp).
pi_220791447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 16:04 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik had net een gloednieuwe Ford Scorpio, lease van de baas. Bij een date met een leuke vrouw stelde ik voor om zomaar ergens in Nederland een bioscoopje te pikken en daarna uit te gaan eten. Dat zag ze wel zitten. Dus ik trots in die slee samen met haar naar een stad zo'n 100 kilometer verderop. Scorpio in een parkeergarage, wij naar de film en uit eten. Ging heel goed. Terug naar de auto. Ik frommelde in mijn zakken naar de autosleutel, vond die en verdorie, liet ik hem vallen in een roosterputje. |:( Geprobeerd om het rooster nog open te krijgen. Nog de intercom geprobeerd, niks. Ik denk dat jullie wel weten dat ik het liefst op dat moment door de bliksem getroffen zou willen worden. Wij met de trein naar huis. :@
Nooit meer iets van gehoord (in die tijd had je alleen telefoon en bestond er nog geen mobiel met whatsapp).
Da's wel lullig inderdaad :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')