Simons had een transfervrije clausule.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:37 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
PSV met Luuk de Jong en Simons ook niet.
Eerlijk gezegd zou ik hier wel vertrouwen in hebben. Gio erbij als TM vind ik ook mooi. Vind het een verstandige vent, maar niet met de ervaring om direct TD te worden.quote:
We zijn een Nederlandse club dus ZKA twittert maar gewoon in het Nederlands.quote:
GvB wordt nu genoemd als lid van de RvC.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik hier wel vertrouwen in hebben. Gio erbij als TM vind ik ook mooi. Vind het een verstandige vent, maar niet met de ervaring om direct TD te worden.
Dat was gewoon krankzinnig eigenlijk. Zomaar mogelijk dat je daar nog een keer wat doorverkoopcentjes op pak.quote:Op maandag 11 mei 2026 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n groei die Wieffer doormaakte (en nu ook weer doorzet in de PL) zie je ook gewoon niet gek vaak.
Heh?! Dat is dan wel weer apart. Een bijrolletje in de marge? #tijdvoordefamilie?quote:Op maandag 11 mei 2026 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
GvB wordt nu genoemd als lid van de RvC.
Niets voor mij dit, maar wellicht dat er hier geïnteresseerden zijn.quote:For a while, Rotterdam was the centre of the footballing universe. Before Amsterdam became synonymous with Dutch excellence, it was Feyenoord, thanks to the revolutionary Total Football of Ernst Happel, who shaped the game. And what a side they had.
From Willem van Hanegem - the man considered by many to be equal to Johan Cruyff in the Netherlands - to the quiet class of Wim Jansen and the immortal genius of Coen Moulijn, Feyenoord were simply irresistible, as good as it got, lifting both the European Cup and UEFA Cup.
But the good times wouldn't last. Beyond the magical but controversial double winners of Cruyff, Gullit et al in 1984, it would take until 2002, led by Pierre van Hooijdonk and Jon Dahl Tomasson's iconic partnership, for Feyenoord to put their name back on the continental map. What followed - Van Persie, Kuyt, Slot, and so many others - defined a new era for the club.
This is 148 pages - a bumper issue - in gorgeous print, all dedicated to that iconic red and white jersey. It's Dutch football at its best
Tja, er wordt zoveel geluld, voor wat het waard is.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heh?! Dat is dan wel weer apart. Een bijrolletje in de marge? #tijdvoordefamilie?
Mijn eerste gedachte; wat weet GvB nou van de bedrijfskundige kant. Mijn tweede gedachte; ten opzichte van SinterSjaak moet je er sowieso op vooruit gaan.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, er wordt zoveel geluld, voor wat het waard is.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)in-beeld-als-rvc-lid
Wou zeggen ja, Troost heeft 35 jaar in allerlei functies gezeten zonder dat 'ie ergens kennis van had.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte; wat weet GvB nou van de bedrijfskundige kant. Mijn tweede gedachte; ten opzichte van SinterSjaak moet je er sowieso op vooruit gaan.
15 miljoen voor Luuk de Jong waren er altijd nog 15 meer dan wij voor jürgensenquote:Op maandag 11 mei 2026 18:37 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
PSV met Luuk de Jong en Simons ook niet.
Ja en een niet topscorer verkopen we voor 35 miljoen aan Milan? Wat is nu het punt dan?quote:Op maandag 11 mei 2026 20:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
15 miljoen voor Luuk de Jong waren er altijd nog 15 meer dan wij voor jürgensen
Het punt is dat de topscorer van de Eredivisie echt al sinds Suarez in 2010 een waardeloze speler is voor clubs in Europa, maar dat er nog steeds clubs in blijven trappen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 04:23 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ja en een niet topscorer verkopen we voor 35 miljoen aan Milan? Wat is nu het punt dan?
Hoelang gaat men nog janken om dat Jorgensen verhaal?
Het punt is vooral dat jij onzinnige verbanden maakt. En het is vooral onzinnig dat jij een afgebroken coronaseizoen waarin Berghuis topscorer was (met notabene Dessers) meeneemt in je beoordeling.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het punt is dat de topscorer van de Eredivisie echt al sinds Suarez in 2010 een waardeloze speler is voor clubs in Europa, maar dat er nog steeds clubs in blijven trappen.
Het tweede punt is dat Feyenoord sindsdien twee keer de topscorer van de Eredivisie had, en dat als enige twee keer niet om wist te zetten in een groot geldbedrag.
Ik zal het nog simpeler voor je uitleggen:
De topscorer van de Eredivisie blijkt in Europa steeds weer een matige speler met een dun laagje chroom eroverheen. Buitenlandse clubs betalen daar normaal alsnog veel geld voor, behalve Feyenoord, die kregen zelfs voor dat opgepoetste laagje niets.
Kijk nu naar dat lijstje en zie dat Ueda nog een paar niveaus waardelozer is dan types als Bas Dost en Jörgensen.
Verbaas je niets als het uiteindelijk toch weer enorm tegenvalt.
Hoop dat we de wind in de zeilen krijgen en 15+ miljoen krijgen voor die gast, voor hij een vaag virus oploopt door het eten van een vleermuis.
Die Ueda heeft echt hé le maal niets bewezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu moet die arme Ayase zich ook nog gaan bewijzen met zijn transfersom.
Gaat weer twee vingers in de neus worden.
Je kunt moeilijk anders hè, gezien de competitie niet uitgespeeld is. Rond die periode vertegenwoordigde hij ook een transferwaarde van +-14 miljoen euro, aldus het IMMER BETROUWBARE transfermarkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:34 schreef Zinedinho het volgende:
En het is vooral onzinnig dat jij een afgebroken coronaseizoen waarin Berghuis topscorer was (met notabene Dessers) meeneemt in je beoordeling.
Die haalden samen de 10 miljoen niet. Verder hebben die gasten ook gewoon nog een salaris gehad, dus heb je er effectief geen reet op verdiend.quote:Stel je aan ofzo. Ene keer verlies je, andere keer verkoop je 2 gratis knakespitsen in de vorm van Danilo en Carranza voor 10 miljoen.
Nou nee, mijn punt was juist dat de afgelopen vijftien jaar altijd weer een debiele club uit Europa in de debiele valkuil trapt die "Topscoorder Eredivisie" heet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu moet die arme Ayase zich ook nog gaan bewijzen met zijn transfersom.
Gaat weer twee vingers in de neus worden.
Je punt raakt kant nog wal omdat je alleen uit gaat van goals, er zijn zat goede spitsen die vrijwel niet scoren.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou nee, mijn punt was juist dat de afgelopen vijftien jaar altijd weer een debiele club uit Europa in de debiele valkuil trapt die "Topscoorder Eredivisie" heet.
Nou ja, wij hadden wat pech met Berghuis en Jorgenson.
Ja Sjaak, maar ik was niet van plan een compleet VI Pro artikel te gaan schrijven over het feit dat Ueda ook op dat vlak geen ene reet brengt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je punt raakt kant nog wal omdat je alleen uit gaat van goals, er zijn zat goede spitsen die vrijwel niet scoren.
quote:Robin van Persie lijkt ook komend seizoen de trainer van Feyenoord te blijven. Binnen de club wordt het als ondenkbaar gezien dat de oefenmeester deze zomer plaats moet maken, nu hij de Rotterdammers heeft geholpen aan plaatsing voor de Champions League. Met het bereiken van het miljardenbal verzekerde Feyenoord zich van een flinke financiële injectie richting het nieuwe seizoen.
Dit meldt De Telegraaf. De verwachting is dat de nieuwe beleidsbepalers zich op korte termijn in De Kuip melden. Binnen Feyenoord wordt sterk rekening gehouden met de komst van Robert Eenhoorn als algemeen directeur en Dévy Rigaux als technisch directeur. Het duo moet samen met Van Persie gaan bouwen aan een sterkere selectie voor het nieuwe seizoen.
Van Persie heeft intern veel krediet opgebouwd door het veiligstellen van Champions League-voetbal, terwijl de buitenwacht kritisch is op zijn functioneren en hoopt op een vervanger. Intern wordt benadrukt dat Van Persie ook voor volgend seizoen de juiste man is. Daardoor ligt de focus bij de beoogde nieuwe directie vooral op het versterken van de selectie en het verder vormgeven van het technische beleid rondom de trainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |