Ik denk dat Kraaijeveld uiteindelijk gewoon een centrale verdediger gaat worden. Hij komt een beetje handelingssnelheid tekort voor het middenveld al kan dat beter beoordeeld worden in een iets beter voetballend team natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daarom zou ik hwang, toch ook niet de jongste meer, verkopen. En heb ik Taghi niet per se bij de eerste 11, al ben ik wel fan.
Met Valente, Steijn, Taghi, Moder, Zechiel en hopelijk een echte 6 plus een echte 10 heb je een mooie, brede, complementaire selectie voor het middenveld. En voldoende mogelijkheid om te variëren met de punt naar voren of naar achter.
Eventueel, als je daarin voldoende vertrouwen hebt, kun je het af met Taghi en De Kraai als 6’en (in de Eredivisie, CL is het te mager) - een extra doelpuntenmaker vanaf het middenveld lijkt me wel echt noodzaak.
Eens. Ook wel fijn, zo'n boom van een kerel als CV, die ook nog enigszins voetballend vermogen heeft.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Kraaijeveld uiteindelijk gewoon een centrale verdediger gaat worden. Hij komt een beetje handelingssnelheid tekort voor het middenveld al kan dat beter beoordeeld worden in een iets beter voetballend team natuurlijk.
Zo goed is hij ook weer niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bedank je hem ook als hij volgende maand Oranje gaat slopen?
Daar is geen goed WK meer voor nodig hoor.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hopen op een goed WK en op laten rotten voor 15 miljoen euro
Ik zal hem toezingen.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bedank je hem ook als hij volgende maand Oranje gaat slopen?
In het moderne voetbal heb je waarschijnlijk gelijk.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar is geen goed WK meer voor nodig hoor.
Als er echt meerdere geïnteresseerden uit de PL zijn haal je er misschien nog wel 20 uit ook.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hopen op een goed WK en op laten rotten voor 15 miljoen euro
Fair point.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Kraaijeveld uiteindelijk gewoon een centrale verdediger gaat worden. Hij komt een beetje handelingssnelheid tekort voor het middenveld al kan dat beter beoordeeld worden in een iets beter voetballend team natuurlijk.
Van den Elshout zou die doelpuntenmaker ook kunnen zijn trouwens.
Ik ben niet verbaasd dat een extreem matige Eredivisiespits dit soort bedragen oplevertquote:
Die centen heb je hard nodig voor de onbetaalbare renovatie van die betonnen puinbak daar op Zuid.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Zou lekker zijn als FC Neuzenvreugd vijfde blijft, pakken we ook nog eens 1,5 miljoen extra TV geld bovenop de centen van de CL.
18,6 miljoen aan startpremie
20 miljoen value pillar
15 miljoen aan tickets Europees voetbal (4*uitverkochte kuip)
Daarmee pak je al 55,5 miljoen euro (inclusief de verhoogde Eredivisie TV gelden).
En dan hebben we het nog niet over de extra horeca-omzet, het geld dat je pakt voor winst (2,1 miljoen) of gelijkspel (7 ton) en de waarde van de eindklassering (300k per positie boven de 36e plek).
Eredivisie TV centjes erbij, kansloze CL met twee winstpartijtjes en een gelijkspelletje en dan is 60 a 65 miljoen gewoon denkbaar, mede te danken aan de complete ineenstorting van 's Lands Grootste Poel des Verderfs.
Genieten.
PSV met Luuk de Jong en Simons ook niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens drie keer raden welke club het afgelopen decennium zijn topscorer tot twee keer toe niet wist te verkopen voor top dollars.
Feyenoord
Jorgenson transfervrij, Bergneus voor een jodenfooi
Ik zou dus niet al te zeker zijn dat die Ueda voor een goed bedrag gaat, kan nog genoeg mis gaan bij deze club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |