Feyenoord is tweede geworden, dat levert nog wel wat miljoenen op in de Champions League.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:51 schreef Binge-watch het volgende:
Gelukkig, het zit er eindelijk op.
Stel dat je drie hoogtepunten van dit seizoen moet noemen, wat zou dat dan zijn? Met stip op 1 staat bij mij dat het afgelopen is. Wat een dieptriest en kleurloos jaar was dit.
Slechtste nr. 2 ooit. Willem 2 is dat nu met 65 punten.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Feyenoord is tweede geworden, dat levert nog wel wat miljoenen op in de Champions League.
Nadeel is dat Robin (op papier) redelijk gescoord heeft, en dus waarschijnlijk blijft zitten...
Tegelijkertijd ook wel de lekkerste nummer 2 ooit.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Slechtste nr. 2 ooit. Willem 2 is dat nu met 65 punten.
Waren we een paar jaar terug niet de beste nummer 2 ooit?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Slechtste nr. 2 ooit. Willem 2 is dat nu met 65 punten.
Natuurlijk wel, ik heb veel Feyenoord users in mijn vriendenlijst.quote:
Oh in dat geval mag Ten Kloese nogmaals op de schouders. Wat een geweldig seizoenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waren we een paar jaar terug niet de beste nummer 2 ooit?
Uh. Watquote:Op zondag 10 mei 2026 18:59 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Tegelijkertijd ook wel de lekkerste nummer 2 ooit.
quote:Op zondag 10 mei 2026 19:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik heb veel Feyenoord users in mijn vriendenlijst.
Waar zeg, of zelfs impliceer, ik dat?quote:Op zondag 10 mei 2026 19:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oh in dat geval mag Ten Kloese nogmaals op de schouders. Wat een geweldig seizoen
Behalve dat NEC zelfs nog verloor heb ik er wel verstand van dus.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gezien je al het hele seizoen ook bij slechte resultaten steeds maar tweede blijft staan, zullen we dus wel gelijk spelen maar NEC ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |