Na een maandje rentenieren, kan slechter.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zijn vrouw zit dan idd dichterbij de familie, plus hij had al in Mexico gewerkt. In UK moet je maar net afwachten welke veel te ambitieuze clubeigenaar je nu weer krijgt die je al na een maand zat is.
hij zegt laatste wedstrijd... en dan ga je gelijk hopen dat het echt de laatste wedstrijd is thuis enzoquote:
Hij is helaas iets grijzer tegenwoordigquote:Op zondag 10 mei 2026 11:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
hij zegt laatste wedstrijd... en dan ga je gelijk hopen dat het echt de laatste wedstrijd is thuis enzo
Of over de trainer.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:49 schreef snabbi het volgende:
eens met de commentaren - als je liever lotomba inzet op links (en daardoor bos naar voren schuift), dan een sterling, borges, sliti of diarra dan zegt dat echt wel veel over je selectie
dat mag ook - al begrijp ik ook wel dat bos misschien gevaarlijker is dan de genoemde spelers, maar het is in ieder geval een keuze om dan je rechtsback op links te zetten.quote:
Gezien je al het hele seizoen ook bij slechte resultaten steeds maar tweede blijft staan, zullen we dus wel gelijk spelen maar NEC ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:30 schreef ashardalan het volgende:
We hebben nog geen enkele wedstrijd tegen een top6 club gewonnen. Derhalve, 0,0 vertrouwen
Hij is gevaarlijker als opkomende back. Niet als hij linksbuiten staat.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat mag ook - al begrijp ik ook wel dat bos misschien gevaarlijker is dan de genoemde spelers, maar het is in ieder geval een keuze om dan je rechtsback op links te zetten.
Als ik de punten goed zie, kunnen we zelfs bij verlies vandaag al zeker zijn van de 2e plek. Moeten NEC en ajax niet winnen. Gezien hun tegenstanders, is dat nog heel goed mogelijk ookquote:Op zondag 10 mei 2026 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gezien je al het hele seizoen ook bij slechte resultaten steeds maar tweede blijft staan, zullen we dus wel gelijk spelen maar NEC ook.
en FC Twente ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als ik de punten goed zie, kunnen we zelfs bij verlies vandaag al zeker zijn van de 2e plek. Moeten NEC en ajax niet winnen. Gezien hun tegenstanders, is dat nog heel goed mogelijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |