abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220765493
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:59 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Tip: hier kun je treinen opzoeken die op een bepaalde dag in het verleden reden: https://www.rijdendetreinen.nl/treinarchief

Zou je gelijk moeten kunnen zien of het platlag.
Dank je wel

Dinsdag en woensdag reden er geen treinen die kant op
Donderdag wel

Best een sterk argument dat ik daar niet geweest ben
pi_220771490
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik blijf, maar wel met bedenkingen, ik was er gisteren helaas niet online toen Yvonne op feedback verscheen en eigenlijk niks zegt maar goed het is het niet anders

Dan over de politiezaak

Lauren zei tegen mij, tussen 6 en 9 januari lag er flink wat sneeuw in Nederland
Ik heb dat nagekeken en dat klopt, waarschijnlijk lag het treinverkeer ook plat dus hoe moet ik van Nijmegen naar Roosendaal gegaan zijn, ik heb geen rijbewijs
Denk dat dit een vrij sterk argument is
Ook zei Lauren dat ze mijn OV chipkaart kunnen aflezen waar geen reis naar Roosendaal staat
Vergeet niet dat de bewijslast bij hen ligt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220772471
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vergeet niet dat de bewijslast bij hen ligt
Dat klopt
Maar geen idee waar ze mee komen dus wat voorbereid zijn kan geen kwaad
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 13:55:34 #54
38824 crew  Droopie
pi_220772544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:44 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat klopt
Maar geen idee waar ze mee komen dus wat voorbereid zijn kan geen kwaad
Ik ben geen jurist en ga je ook geen advies geven.

Maar dit filmpje wil ik je niet onthouden :)

Bekijk deze YouTube-video
Hell To The Liars
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 14:03:49 #55
38824 crew  Droopie
pi_220772591
Lang filmpje, maar eigenlijk raad ik je aan om met een jurist samen het gesprek aan te gaan met de politie.

Desnoods laat je die jurist al contact opnemen met de politie om te vragen waar het om gaat en kunnen jullie samen bepalen wat wijsheid is.
Hell To The Liars
pi_220778674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:03 schreef Droopie het volgende:
Lang filmpje, maar eigenlijk raad ik je aan om met een jurist samen het gesprek aan te gaan met de politie.

Desnoods laat je die jurist al contact opnemen met de politie om te vragen waar het om gaat en kunnen jullie samen bepalen wat wijsheid is.
Dit is denk ik wel een goed idee
pi_220778700
quote:

Vaak mag je wel een jurist mee nemen
Maar mag hij niks zeggen ( wat ik wel eens heb begrepen)

Maar r_one zou hier meer van weten
Helaas
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220778714
quote:
99s.gif Op woensdag 13 mei 2026 00:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vaak mag je wel een jurist mee nemen
Maar mag hij niks zeggen ( wat ik wel eens heb begrepen)

Maar r_one zou hier meer van weten
Helaas
Ik ga binnenkort naar JL die weten wel wat er mogelijk is
pi_220779634
2 suicides in een droom is niet prettig wakker worden waarvan Melanie dat ook echt gedaan heeft

Weer terug in de werkelijkheid
Ik hoop dat er met deze met de komst van een nieuwe mod en de ban van KW weer wat rust in R&P komt, dat verdient dit hoekje zo langzamerhand wel eens weer

De zon schijnt lekker, dat is een meevaller, het zou slecht worden vandaag dacht ik
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:19:16 #60
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220781043
quote:

Als ze het Cup vooraf niet willen vertellen, gaan ze het een jurist van het JL ook niet vertellen, waar het nou precies om gaat. Denk ik. En ze kunnen zo'n jurist ook weigeren om bij het verhoor aan te schuiven.
Colleziono francobolli di bambini
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 11:29:00 #61
38824 crew  Droopie
pi_220781194
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:19 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Als ze het Cup vooraf niet willen vertellen, gaan ze het een jurist van het JL ook niet vertellen, waar het nou precies om gaat. Denk ik. En ze kunnen zo'n jurist ook weigeren om bij het verhoor aan te schuiven.
Dan zou ik sowieso niet gaan.
Zonder opgave van reden.

Zelfs ik zou het niet durven, alleen gaan.
Genoeg gelezen, gehoord en gezien over rechtzaken dat goede juridische ondersteuning een vereiste is voor mij als persoon.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 11:33:11 #62
38824 crew  Droopie
pi_220781236
Ow, mijn AI zegt trouwens het volgende

quote:
Belangrijke punten voor iemand in zo’n situatie:
Ja, direct een strafrechtadvocaat inschakelen is het beste wat diegene kan doen.
Niet zelf naar de politie gaan zonder advocaat.
Zwijgrecht gebruiken en niks online zetten wat met de zaak te maken heeft (ook niet op fok.nl).
Juridisch Loket is een goede eerste stap voor gratis advies.
Omdat het om een forumgebruiker gaat:
Het is vaak verstandig om niet uitgebreid op het forum te gaan discussiëren over de aangifte, de politie-uitnodiging of details.
Alles wat publiekelijk geschreven wordt, kan later door de politie worden gevonden en in het dossier belanden.
Maar ook AI is geen vervanger van een advocaat :P

Dus gewoon bellen met juridisch loket (strafrechtadvocaat klinkt gelijk zo duur)
Hell To The Liars
pi_220781246
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:33 schreef Droopie het volgende:
Dus gewoon bellen met juridisch loket (strafrechtadvocaat klinkt gelijk zo duur)
Krijg je wel terug als men tot vervolging overgaat en je wordt vrijgesproken.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:41:38 #64
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220781287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:29 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dan zou ik sowieso niet gaan.
Zonder opgave van reden.
Hij heeft niet veel keus, zal wel moeten, anders wordt hij misschien wel opgehaald.
De reden is gegeven: verdachte van (wat was het?) bedreiging.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:46 schreef Cupfighter het volgende:
chantage/afpersing gepleegd te Roosendaal tussen 6 en 9 januari 2026

[ Bericht 28% gewijzigd door FrancoBolli op 13-05-2026 11:47:45 ]
pi_220781296
Nogmaals, Als jij echt als verdachte wordt gezien in een afpersings/oplichtingszaak zou je worden aangehouden bij voorkeur in je woning en er zou een huiszoeking volgen en al je datadragers zouden in beslag genomen worden.

Dat jij een brief krijgt om vrijwillig te komen is dan vreemd dus zo n vaart zal het allemaal niet lopen.
Zeg gewoon dat je geen enkel idee hebt waar het over gaat en laat hun maar komen.

Let op je emoties want je kan erg impulsief reageren. Als het kan neem iemand mee die je vertrouwt en mocht je wel aangehouden worden ben je niet tot antwoorden verplicht en heb je recht op bijstand van een advocaat.

Fijne dag en maak je niet te druk.
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 11:51:48 #66
38824 crew  Droopie
pi_220781329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:43 schreef Iceage het volgende:
Nogmaals, Als jij echt als verdachte wordt gezien in een afpersings/oplichtingszaak zou je worden aangehouden bij voorkeur in je woning en er zou een huiszoeking volgen en al je datadragers zouden in beslag genomen worden.

Dat jij een brief krijgt om vrijwillig te komen is dan vreemd dus zo n vaart zal het allemaal niet lopen.
Zeg gewoon dat je geen enkel idee hebt waar het over gaat en laat hun maar komen.

Let op je emoties want je kan erg impulsief reageren. Als het kan neem iemand mee die je vertrouwt en mocht je wel aangehouden worden ben je niet tot antwoorden verplicht en heb je recht op bijstand van een advocaat.

Fijne dag en maak je niet te druk.
Dit ja, voor bijna iedereen is zoiets overweldigend.
Hell To The Liars
pi_220782587
Even een reactie op alle berichten tegelijk

Niet gaan is geen optie, dan kunnen ze me inderdaad oppakken dat staat ook in de briefjes

21 mei om 14:00 moet ik me melden op politiebureau Nijmegen

Mijn instelling is inderdaad, laat maar horen waar jullie me precies van verdenkken, ik ben eigenlijk wel benieuwd waar ze mee komen en hoe ze bij mij zijn uit gekomen als verdachte
Dus ik ga er kalm en niet zenuwachtig naar toe, ik ben nooit in Roosendaal geweest en heb ook geen contacten daar
pi_220782866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 14:26 schreef Cupfighter het volgende:
Even een reactie op alle berichten tegelijk

Niet gaan is geen optie, dan kunnen ze me inderdaad oppakken dat staat ook in de briefjes

21 mei om 14:00 moet ik me melden op politiebureau Nijmegen

Mijn instelling is inderdaad, laat maar horen waar jullie me precies van verdenkken, ik ben eigenlijk wel benieuwd waar ze mee komen en hoe ze bij mij zijn uit gekomen als verdachte
Dus ik ga er kalm en niet zenuwachtig naar toe, ik ben nooit in Roosendaal geweest en heb ook geen contacten daar
volgens mij kunnen ze je alleen meenemen voor verhoor
oppakken is weer wat anders
en fijn dat het in Nijmegen kan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220782884
quote:
99s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja dat eerste bedoelde ik ook inderdaad
Zeker fijn, scheelt mij een onzinnige reis naar Roosendaal, het politiebureau hier ligt op 10 minuten lopen bij me vandaan
pi_220783072
quote:
99s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Tegen zijn wil meenemen kan alleen als hij aangehouden word.
Ook bij vrijwillige verschijning op een politie buro kan hij daar ter plekke worden aangehouden.

Hij hoeft niet te gaan immers het is een uitnodiging voor zover ik begreep. Hoeft hij niet op in te gaan.

Wat staat er nou in die brief ? (Zonder op persoonlijke details in te gaan) Dat vroeg ik poos terug ook al aan je Cupfighter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 13-05-2026 15:45:10 ]
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 15:50:28 #71
38824 crew  Droopie
pi_220783217
Ik kan serieus geen enkele reden voor aanhouding bedenken trouwens hoor, er is een onderzoek, het eventuele delict is veel te licht om sowieso al te denken aan een gevangenisstraf.

En voorgeleiding aan een officier van justitie na een paar vragen lijkt me ook niet nodig.

Gokje, je gaat op gesprek, beantwoord wat vragen (of niet), ze schrijven het op en na 3 maanden krijg je een keer een brief.

Maar succes iig CF

Zou alleen met je geschiedenis niet zoveel delen hier.
Misschien spijkers op laag water zoeken, maar dit topic kan straks ook mee genomen worden in t onderzoek.
Hell To The Liars
pi_220783250
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:50 schreef Droopie het volgende:
Ik kan serieus geen enkele reden voor aanhouding bedenken trouwens hoor, er is een onderzoek, het eventuele delict is veel te licht om sowieso al te denken aan een gevangenisstraf.

En voorgeleiding aan een officier van justitie na een paar vragen lijkt me ook niet nodig.

Gokje, je gaat op gesprek, beantwoord wat vragen (of niet), ze schrijven het op en na 3 maanden krijg je een keer een brief.

Maar succes iig CF
Nou hij poste dat het om afpersing en oplichting ging. Dat hij daarvoor als verdachte in beeld is. Dat zijn best behoorlijke misdrijven. En iedereen die wordt aangehouden moet voorgeleid worden aan een (hulp)officier van justitie.

Let wel ik heb het over aangehouden worden. Dat is heel wat anders dan staande gehouden worden of vrijwillig een verklaring te komen afleggen.
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 15:59:33 #73
38824 crew  Droopie
pi_220783351
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:53 schreef Iceage het volgende:

[..]
Nou hij poste dat het om afpersing en oplichting ging. Dat hij daarvoor als verdachte in beeld is. Dat zijn best behoorlijke misdrijven. En iedereen die wordt aangehouden moet voorgeleid worden aan een (hulp)officier van justitie.

Let wel ik heb het over aangehouden worden. Dat is heel wat anders dan staande gehouden worden of vrijwillig een verklaring te komen afleggen.
Ow , misschien kan ie best aangehouden worden, maar dan denk ik, denk dus, dat ie daarna gelijk heengezonden zal worden.

Maar voorlopig ga ik uit dat CF gewoon onschuldig is hoor, geen idee wat er allemaal gebeurt of gaat gebeuren, maar ik zie geen grote crimineel in deze man :D
Hell To The Liars
pi_220783369
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:59 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ow , misschien kan ie best aangehouden worden, maar dan denk ik, denk dus, dat ie daarna gelijk heengezonden zal worden.

Maar voorlopig ga ik uit dat CF gewoon onschuldig is hoor, geen idee wat er allemaal gebeurt of gaat gebeuren, maar ik zie geen grote crimineel in deze man :D
Hij is verdachte he dus kan ook compleet onschuldig zijn. Dader is hij pas na een veroordeling door een rechter of rechtbank. Als hij idd wordt aangehouden voor die feiten word hij echt niet gelijk heengezonden.

En nee ik zie ook geen crimineel in deze user. Deze niet :) ~O>

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 13-05-2026 16:22:53 ]
pi_220783473
Ik struikel nog steeds over d of dt als ik te snel tiep. _O-
pi_220783498
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:18 schreef Iceage het volgende:
Ik struikel nog steeds over d of dt als ik te snel tiep. _O-
Ach vergelijk je met mijn spelling ;) Dan ben je een taalgenie
pi_220783506
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach vergelijk je met mijn spelling ;) Dan ben je een taalgenie
Heb je mijn boek gelezen ? _O- ~O> })
pi_220783615
Als Cupfighter 21 mei na de namiddag van 21 mei niet hier post weten we iig in welk hotel hij verblijft. })
pi_220784121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:32 schreef Iceage het volgende:

[..]
Tegen zijn wil meenemen kan alleen als hij aangehouden word.
Ook bij vrijwillige verschijning op een politie buro kan hij daar ter plekke worden aangehouden.

Hij hoeft niet te gaan immers het is een uitnodiging voor zover ik begreep. Hoeft hij niet op in te gaan.

Wat staat er nou in die brief ? (Zonder op persoonlijke details in te gaan) Dat vroeg ik poos terug ook al aan je Cupfighter.
Ik word verzocht op 21 mei om 14:00:te verschijnen op politiebureau te Nijmegen om als verdachte te worden verhoord over chantage/afpersing gepleegd te Roosendaal tussen 6 en 9 januari 2026
Ik word verzocht de brief en een geldig ID mee te nemen

Ik heb recht op een advocaat voor consultatiebijstand voor aanvang van het verhoor en verhoorbijstand tijdens het verhoor, dit is voor eigen kosten, deze bijstand is niet verplicht

U wordt verdacht van een misdrijf waarop voorlopige hechtenis is worden toegelaten, dit betekent dat er van u gelaatsfoto’s worden gemaakt en vingerafdrukken worden gemaakt
Deze gegevens worden opgeslagen en worden vernietigd als u wordt vrijgesproken of nadat de zaak is verjaard

Als u niet op genoemd tijdstip verschijnt houd er dan rekening mee dat u op enig moment zult worden aangehouden
pi_220784837
Dankje.

Heb je al gegoogeld of er misschien mensen zijn met exact dezelfde naam die jij hebt en mogelijk te herleiden zijn naar Roosendaal ? Heb je voor of omstreeks die periode zaken gedaan bv op marktplaats of facebook ?

Ben je ooit een id bewijs met jouw gegevens kwijt geraakt (verloren danwel gestolen?)

Nog een vraag maar die dm ik je.

Ga er in ieder geval heen en werk mee. Als het kan neem dan iemand mee die rustig is en die je vertrouwd en vraag of die persoon bij het verhoor mag zijn ws mag dat niet maar wel fijn als iemand met je mee gaat.

Blijf rustig en denk goed na voordat je antwoord op gestelde vragen laat je niet imponeren. Zoek op internet op wat je rechten zijn.

Succes en bedenk als je niks hebt gedaan dat het wel goed komt.

Wat je ook nog kan doen is vragen of het verhoor ook eerder kan plaats vinden dan 21 mei omdat het grote impact nu op je mentale gezondheid heeft

Edit aanvulling: Vraag of het verhoor kan plaats vinden voordat er fotoos en vingerafdrukken worden genomen want dat kan best imponerend zijn. Ws gaat dat eerst gebeuren en kun je daar door van slag raken..

[ Bericht 3% gewijzigd door Iceage op 13-05-2026 19:45:14 ]
pi_220785210
@Cupfighter dit boek is interessant als je wilt weten wat kwaadwillenden allemaal kunnen als ze jouw gegevens hebben:
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000022439329/
pi_220785265
Zou die hele brief trouwens niet gewoon nep kunnen zijn? Dat je helemaal geen afspraak hebt daar? Het klinkt zo gek dat ik intussen ga denken dat alles mogelijk is.

Heb je btw al je bankafschriften nagekeken als extra bewijs dat je daar niet was?
pi_220785319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:15 schreef Iceage het volgende:
Dankje.

Heb je al gegoogeld of er misschien mensen zijn met exact dezelfde naam die jij hebt en mogelijk te herleiden zijn naar Roosendaal ? Heb je voor of omstreeks die periode zaken gedaan bv op marktplaats of facebook ?

Ben je ooit een id bewijs met jouw gegevens kwijt geraakt (verloren danwel gestolen?)

Nog een vraag maar die dm ik je.

Ga er in ieder geval heen en werk mee. Als het kan neem dan iemand mee die rustig is en die je vertrouwd en vraag of die persoon bij het verhoor mag zijn ws mag dat niet maar wel fijn als iemand met je mee gaat.

Blijf rustig en denk goed na voordat je antwoord op gestelde vragen laat je niet imponeren. Zoek op internet op wat je rechten zijn.

Succes en bedenk als je niks hebt gedaan dat het wel goed komt.

Wat je ook nog kan doen is vragen of het verhoor ook eerder kan plaats vinden dan 21 mei omdat het grote impact nu op je mentale gezondheid heeft

Edit aanvulling: Vraag of het verhoor kan plaats vinden voordat er fotoos en vingerafdrukken worden genomen want dat kan best imponerend zijn. Ws gaat dat eerst gebeuren en kun je daar door van slag raken..
Ik ben wel eens mijn id verloren maar dat is best lang geleden
Ik werk mee en zal goed luisteren en de vragen gewoon beantwoorden

Ik heb niks gedaan dus ik maak me niet zo druk, ben alleen benieuwd waar ze mee komen

Ik ben voorbereid op de foto’s en vingerafdrukken het hoort gewoon bij de procedure

In principe vind ik 21 mei best vlot, dat is volgende week donderdag al
pi_220785426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:51 schreef DoubleDip het volgende:
Zou die hele brief trouwens niet gewoon nep kunnen zijn? Dat je helemaal geen afspraak hebt daar? Het klinkt zo gek dat ik intussen ga denken dat alles mogelijk is.

Heb je btw al je bankafschriften nagekeken als extra bewijs dat je daar niet was?
Hij is niet nep dat heb ik al nagetrokken op het politiebureau in Nijmegen
Bankafschriften moet ik nog nalopen
Dank je wel voor de tip
pi_220785435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:46 schreef DoubleDip het volgende:
@:Cupfighter dit boek is interessant als je wilt weten wat kwaadwillenden allemaal kunnen als ze jouw gegevens hebben:
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000022439329/
Ik ga kijken of ze dit ook in de bibliotheek hebben
pi_220785458
Wil bij deze ook iedereen bedanken voor het meedenken en de tips
Voor mij is direct best onbekend terrein

Ik heb veel kritiek gegeven op het forum
Maar dit is de mooie kant van het forum
pi_220785534
vraagje
heb je toevallig odido?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220785543
quote:
99s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
vraagje
heb je toevallig odido?
Nee KPN
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 20:17:34 #89
38824 crew  Droopie
pi_220785548
quote:
99s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
vraagje
heb je toevallig odido?
Had iemand in die periode misschien toegang tot zijn wifi en/ of ip adres.

En had iemand misschien rancune
Hell To The Liars
pi_220785562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee KPN
hmmm
bij odido had ik nog kunnen bedenken dat iemand jouw gegevens heeft misbruikt
maar KPN had geen data lek

Blijft nog even gissen zo
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220785581
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:17 schreef Droopie het volgende:

[..]
Had iemand in die periode misschien toegang tot zijn wifi en/ of ip adres.

En had iemand misschien rancune

De enige die ik kan bedenken is Kim qua rancune

Als er bezoek komt geef ik wel mijn wifi, maar kan me niet herinneren of dat ook in die periode was
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 20:24:23 #92
38824 crew  Droopie
pi_220785599
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De enige die ik kan bedenken is Kim qua rancune

Als er bezoek komt geef ik wel mijn wifi, maar kan me niet herinneren of dat ook in die periode was
Ik zou toch echt juridisch advies inwinnen maat. Heb je posthistorie gelezen, en er is ook een kans dat je ongelofelijk genaaid wordt door iemand.
Dan kan je beter beslagen ten ijs aankomen, ipv denken "ik heb niets gedaan, niets te verbergen" etc.
Hell To The Liars
pi_220785614
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:24 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik zou toch echt juridisch advies inwinnen maat. Heb je posthistorie gelezen, en er is ook een kans dat je ongelofelijk genaaid wordt door iemand.
Dan kan je beter beslagen ten ijs aankomen, ipv denken "ik heb niets gedaan, niets te verbergen" etc.
uiteindelijk ligt de bewijslast bij de politie
en niet bij CF
maar juridisch advies is zeker geen slecht idee
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220788024
Waarover gaat die chantage/afpersing concreet? Met andere woorden, op welke basis is het tot een aangifte gekomen? Wat zijn de bewijsstukken dat jij dat gedaan zou hebben?

Hier op FOK! ging het ook alleen maar over die meid, dus het moet mensen uit de omgeving ook opgevallen zijn. Zijn er getuigen: mensen die jou tussen 6 en 9 januari hadden meegemaakt?

Nog één keer, de inloop waar je nu regelmatig naartoe gaat, is dat dezelfde inloop als waar jij toen Kim had leren kennen? Zij hadden haar daar toch later ontslagen? Kunnen zij jou ondersteunen door te vertellen wat zij van de hele situatie hebben meegemaakt? Kunnen ze dat aantonen met bijvoorbeeld logdata?

~~~~~~~

Als het gebeurt dat jij schuldig wordt bevonden, zal het vermoed ik wel met een sisser voor jou aflopen. Je draait er iig niet jarenlang voor in de gevangenis. En dan is het wellicht de nodige rude awakening om je emotioneel over haar heen te zetten. Wellicht dat zij het als overwinning beschouwt: haar straf komt uiteindelijk jaren later sowieso wel. Dan heeft ze bijvoorbeeld nog 5 mannen op dezelfde manier het leven zuur gemaakt, maar door anderen kapot te maken is niemand gelukkig geworden.

En anders zet zij zichzelf voor lul
pi_220788178

Ik herinner mij opeens dit. Daar doet deze situatie mij aan denken.
pi_220788278
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 09:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Waarover gaat die chantage/afpersing concreet? Met andere woorden, op welke basis is het tot een aangifte gekomen? Wat zijn de bewijsstukken dat jij dat gedaan zou hebben?

Hier op FOK! ging het ook alleen maar over die meid, dus het moet mensen uit de omgeving ook opgevallen zijn. Zijn er getuigen: mensen die jou tussen 6 en 9 januari hadden meegemaakt?

Nog één keer, de inloop waar je nu regelmatig naartoe gaat, is dat dezelfde inloop als waar jij toen Kim had leren kennen? Zij hadden haar daar toch later ontslagen? Kunnen zij jou ondersteunen door te vertellen wat zij van de hele situatie hebben meegemaakt? Kunnen ze dat aantonen met bijvoorbeeld logdata?

~~~~~~~

Als het gebeurt dat jij schuldig wordt bevonden, zal het vermoed ik wel met een sisser voor jou aflopen. Je draait er iig niet jarenlang voor in de gevangenis. En dan is het wellicht de nodige rude awakening om je emotioneel over haar heen te zetten. Wellicht dat zij het als overwinning beschouwt: haar straf komt uiteindelijk jaren later sowieso wel. Dan heeft ze bijvoorbeeld nog 5 mannen op dezelfde manier het leven zuur gemaakt, maar door anderen kapot te maken is niemand gelukkig geworden.

En anders zet zij zichzelf voor lul
Ik weet niets meer dan chantage/afpersing in Roosendaal waar ik niet geweest ben, kom uit Nijmegen en Roosendaal ligt ongeveer 120 km bij mij vandaan
Ik ga er vanuit dat ze in het verhoor er meer over gaan vertellen wat hun bewijsstukken zijn
Ik heb die donderdag in die periode gewerkt, die kunnen getuigen

De inloop waar ik nu kom is niet de inloop waar ik Kim ontmoet heb, daar kom ik niet meer.

Ik denk niet dat Kim hier mee te maken heeft , zo ver ik weet kent zij ook niemand uit Roosendaal

Ik zie geen enkel aanknopingspunt dat ik schuldig zou kunnen zijn in deze zaak dus ik verwacht ook geen straf, het is denk ik een flink misverstand
pi_220788345
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 09:32 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Ik herinner mij opeens dit. Daar doet deze situatie mij aan denken.
Kim zoekt al een behoorlijke tijd geen contact meer met me
Het is rustig en ik vermoed dat dit nu ook wel zo blijft
pi_220788970
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee KPN
Ook nooit Tele2, T-Mobile, Ben klant geweest?
pi_220788971
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:41 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Ook nooit Tele2, T-Mobile, Ben klant geweest?
Nee ik zit al heel lang bij KPN
  donderdag 14 mei 2026 @ 11:41:59 #100
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220789448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 09:40 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik weet niets meer dan chantage/afpersing in Roosendaal waar ik niet geweest ben, kom uit Nijmegen en Roosendaal ligt ongeveer 120 km bij mij vandaan
Ook niet online?
Bij iemand die toevallig in Roosendaal woont of werkt ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')