Success kerel, ik heb bij justitie gewerkt. Als het echt een verhoor wordt, en je hebt recht op een advocaat. Altijd doen, het wordt vaak van de hand gewezen, maar je hebt er recht op, en vooral omdat het nu zo'n vreemde zaak is, zou ik het persoonlijk doen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 06:08 schreef Cupfighter het volgende:
Ik moet nog verdere info halen, maar er is misschien wel een opvangadres in de regio voor de vogels maar eerst dadelijk werken en dan vanmiddag het verhoor op het politiebureau
Veel succes bij de politiequote:Op donderdag 21 mei 2026 06:08 schreef Cupfighter het volgende:
Ik moet nog verdere info halen, maar er is misschien wel een opvangadres in de regio voor de vogels maar eerst dadelijk werken en dan vanmiddag het verhoor op het politiebureau
Told yaquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:44 schreef Cupfighter het volgende:
Het was een storm in een glas water
Ik moet direct weer weg vertel later meer
Het viel erg mee
Dat is in elk geval fijn om te horen!quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:44 schreef Cupfighter het volgende:
Het was een storm in een glas water
Ik moet direct weer weg vertel later meer
Het viel erg mee
Ze hebben 'm alsnog opgepaktquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:00 schreef Iceage het volgende:
Update over het gesprek op het politie buro? Ben wel benieuwd wat er nou aan de hand was. (Ben denk ik niet de enige)
Aantal van ons hebben best energie en tijd erin gestoken om je te helpen ivm de brief die je ontving.
Dat is bijzonder, daar heb je minstens een ID voor nodig. Is jouw ID wel eens gestolen of verloren?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:13 schreef Cupfighter het volgende:
Sorry mensen ik was druk
Er is op de een of andere manier een bank account op mijn naam aangemaakt op die rekening is geld binnen gekomen van een afpersing/chantage
Ik kende de namen niet die genoemd zijn en weet niet van een andere rekening
Ik sta ook onder bewind en kan dat volgens mij niet eens
Ja, dat zei je al, maar beloof dan niet "later" (en vervolgens een middag, een avond, een nacht, een ochtend en een hele middag wachten).quote:
En what about Roosendaal?quote:Er is op de een of andere manier een bank account op mijn naam aangemaakt op die rekening is geld binnen gekomen van een afpersing/chantage
Ik kende de namen niet die genoemd zijn en weet niet van een andere rekening
Ik sta ook onder bewind en kan dat volgens mij niet eens
Nogmaals sorryquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:08 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al, maar beloof dan niet "later" (en vervolgens een middag, een avond, een nacht, een ochtend en een hele middag wachten).
[..]
En what about Roosendaal?
What about 6-9 januari?
Lang geleden kwijt gemaakt maar dat is echt al jaren geledenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:20 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is bijzonder, daar heb je minstens een ID voor nodig. Is jouw ID wel eens gestolen of verloren?
Overigens heb je gelijk, onder bewind kun je geen rekening openen: https://www.saillant.nl/artikel/rekening-openen-onder-bewind
Ik was moe, bijna niet geslapenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:17 schreef Iceage het volgende:
Sorry hoor,
Maar wij hebben hier best veel moeite tijd en energie gedaan om jou te helpen. en nu maak je er het met 3 kleine zinnetjes en een paar woorden vanaf?
Dat is niet zo erg fijn Cup.
Vinger afdrukken en fotoos ? Het verhoor ?
Wauwquote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:17 schreef Iceage het volgende:
Sorry hoor,
Maar wij hebben hier best veel moeite tijd en energie gedaan om jou te helpen. en nu maak je er het met 3 kleine zinnetjes en een paar woorden vanaf?
Dat is niet zo erg fijn Cup.
Vinger afdrukken en fotoos ? Het verhoor ?
Huh?quote:[b]Op zaterdag 23 mei 2026 06:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ze hadden het over Fokplan, nooit van gehoord
En ene Maarten, ik ken geen Maarten
En een rits buitenlande namen die me niets zeiden
Waarschijnlijk fokken van dieren of zo, honden misschien. Maar bullchat wordt voornamelijk gebruikt voor homo-erotisch doeleinden geloof ik, dus misschien soort van cuckold fetish waar je dan een bull inhuurt tegen betaling? Geen idee.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?
Ik vind dit een beetje raar?
Is fokplan een typo?
De link van een fokplan met bullchat is wel heel vreemdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk fokken van dieren of zo, honden misschien. Maar bullchat wordt voornamelijk gebruikt voor homo-erotisch doeleinden geloof ik, dus misschien soort van cuckold fetish waar je dan een bull inhuurt tegen betaling? Geen idee.
Denk dat bullchat onderhand ook wel voor illegale dingen wordt gebruikt. Ik maak me meer zorgen om cupfighter, en dat iemand zomaar een rekening heeft kunnen openen onder zijn naam.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De link van een fokplan met bullchat is wel heel vreemd
Geen idee ik ben niet bekend in die wereldquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?
Ik vind dit een beetje raar?
Is fokplan een typo?
Ik zit niet bij Odido dus dat kan het niet zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:19 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Denk dat bullchat onderhand ook wel voor illegale dingen wordt gebruikt. Ik maak me meer zorgen om cupfighter, en dat iemand zomaar een rekening heeft kunnen openen onder zijn naam.
Dan vraag ik me af, is dat een odido lek of zo geweest, of zit er een rotte appel bij de bewindvoering. Ik weet niet of administratief medewerkers gewoon overal bij kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |