abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220893538
Godsamme, nog geen 24 uur zonder wiet en word nu al helemaal gestoord van de kaakspanning (daar had ik met wiet ook al last van) :(
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 mei 2026 @ 20:26:50 #177
22592 crew  Ole
pi_220894004
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:28 schreef Stokstaartje_ het volgende:
Godsamme, nog geen 24 uur zonder wiet en word nu al helemaal gestoord van de kaakspanning (daar had ik met wiet ook al last van) :(
Oef! Heb je oefeningen daarvoor?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220895324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:26 schreef Ole het volgende:

[..]
Oef! Heb je oefeningen daarvoor?
Alleen de standaard; kauwspieren masseren, tong tegen gehemelte etc.
Morgen gesprek met psycholoog, ga het wel aangeven, wellicht heeft zij ideeën.

Maar.. eerste dag en nacht zonder middelen is een feit *O*
pi_220932545
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 06:42 schreef Stokstaartje_ het volgende:

[..]
Alleen de standaard; kauwspieren masseren, tong tegen gehemelte etc.
Morgen gesprek met psycholoog, ga het wel aangeven, wellicht heeft zij ideeën.

Maar.. eerste dag en nacht zonder middelen is een feit *O*
En hoe gaat het nu?
pi_220934167
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
En hoe gaat het nu?
Lief dat je het vraagt!

Gaat verrassend goed. Vandaag dag 7 *O*
Hou uiteraard wel rekening met dat het nog kut gaat worden, maar dan heb ik een aantal hulplijnen O+
  Forum Admin maandag 1 juni 2026 @ 12:15:01 #181
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220935236
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:20 schreef Stokstaartje_ het volgende:

[..]
Lief dat je het vraagt!

Gaat verrassend goed. Vandaag dag 7 *O*
Hou uiteraard wel rekening met dat het nog kut gaat worden, maar dan heb ik een aantal hulplijnen O+
7 dagen is wel een mooie mijlpaal. Beloon jezelf dan ook met wat leuks!
Hoeft niet groot te zijn, al is het maar een gebakje ofzo.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220935741
quote:
3s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:15 schreef Armani XL het volgende:

[..]
7 dagen is wel een mooie mijlpaal. Beloon jezelf dan ook met wat leuks!
Hoeft niet groot te zijn, al is het maar een gebakje ofzo.
Ik heb een mooie ketting voor mezelf besteld :Y
  Moderator / Miss SHO maandag 1 juni 2026 @ 14:49:03 #183
22592 crew  Ole
pi_220935971
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:50 schreef Stokstaartje_ het volgende:

[..]
Ik heb een mooie ketting voor mezelf besteld :Y
Goed zo!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220942565
Reden van stoppen was vandaag: diagnosedag.
Ik ben alweer op weg naar huis, ze kunnen het niet vaststellen. Trauma lijkt nu in ieder geval voorliggend en medicatie voor adhd zou een risico vormen voor me ivm suicidaliteit in het verleden. Pff. Hoewel ik de uitslag begrijp, ben ik toch wel even teleurgesteld. 2,5 jaar hierop gewacht, om met dit weer naar huis te gaan.

;(
pi_220946505
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Stokstaartje_ het volgende:
Ik ben alweer op weg naar huis, ze kunnen het niet vaststellen. Trauma lijkt nu in ieder geval voorliggend en medicatie voor adhd zou een risico vormen voor me ivm suicidaliteit in het verleden. Pff. Hoewel ik de uitslag begrijp, ben ik toch wel even teleurgesteld. 2,5 jaar hierop gewacht, om met dit weer naar huis te gaan.

;(
Oeh, dat snap ik ja! Dat dat zo voelt!

Maar het is niet voor niks hè! Uiteindelijk ga je jezelf beter voelen 😘
pi_220947439
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:40 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Oeh, dat snap ik ja! Dat dat zo voelt!

Maar het is niet voor niks hè! Uiteindelijk ga je jezelf beter voelen 😘
Mja. Gisteren terugval gehad qua blowen. Wel met het plan vandaag weer "gewoon verder te gaan met stoppen".

Morgen weer naar Jellinek, dan maar concrete plannen maken voor vervolg.
pi_220947469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Stokstaartje_ het volgende:

;(
Pfff vervelend. EMDR niet langsgekomen als mogelijke inzet?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220948132
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Pfff vervelend. EMDR niet langsgekomen als mogelijke inzet?
EMDR is voor specifieke herinneringen. Bij mij wordt nu gedacht aan een vermijdende persoonlijkheidsstoornis. Dus waarschijnlijk weer schematherapie, maar deze keer niet kortdurend en niet in groepsverband.
pi_220956092
Emotioneel toch even een flinke knauw. Dinsdag en gisteren geblowd, vandaag huilend opgestaan. Voel me zo vreselijk kut. Waarom doe ik dit nog? Er is duidelijk iets mis met me, maar niemand lijkt me echt te kunnen helpen. Ik heb er echt even geen zin meer in zo :'(
pi_220966901
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:42 schreef Stokstaartje_ het volgende:
Emotioneel toch even een flinke knauw. Dinsdag en gisteren geblowd, vandaag huilend opgestaan. Voel me zo vreselijk kut. Waarom doe ik dit nog? Er is duidelijk iets mis met me, maar niemand lijkt me echt te kunnen helpen. Ik heb er echt even geen zin meer in zo :'(
Hoe gaat het nu? Kan je iemand bellen als je het niet meer weet? De crisisdienst of de Luisterlijn?

Is je ketting er al? Lijkt me iets moois om naar uit te kijken.
pi_220977243
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:42 schreef Stokstaartje_ het volgende:
Behalve je blowen, waar loop je nu in het dagelijks leven tegenaan? Qua gedachten, gedrag en daarnaast dingen als financieel, sociaal etc?
pi_220981070
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:09 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu? Kan je iemand bellen als je het niet meer weet? De crisisdienst of de Luisterlijn?

Is je ketting er al? Lijkt me iets moois om naar uit te kijken.
Het gaat meh. Had donderdag uiteindelijk een mental breakdown op werk, met als gevolg naar huis gestuurd en tot en met maandag vrij gekregen. Had gelukkig ook afspraken bij psycholoog staan donderdag, dus gelijk mn breakdown kunnen bespreken en plan van aanpak.

Morgen weer schouders eronder. Het is begrijpelijk met de opstapeling van teleurstelling vorige week (niet alleen diagnosedag, meerdere dingen gingen kut) dat ik nu gebruik, en het is daarmee duidelijk dat ik een emotieblower ben. Dus vanaf dinsdag aan de gang met emotieregulatie. En merk ook dat ik, mede door de megadip afgelopen dagen, ik wel weer net wat scherper heb waar ik hulp bij nodig heb. Ik hoef ook geen label maar ik vond het zo moeilijk om de vraag "waar loop je tegenaan in het dagelijks leven?" te beantwoorden. Want alles, en toch niets, ofzo?

quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Behalve je blowen, waar loop je nu in het dagelijks leven tegenaan? Qua gedachten, gedrag en daarnaast dingen als financieel, sociaal etc?
Maar nu heb ik dat meer scherp en kan ik dit beter beantwoorden. Waar ik dagelijks last van heb:
- Afwijzingsgevoeligheid
- Me sociaal ongewenst voelen
- Emotieregulatie
- Negatief zelfbeeld (ik doe alles verkeerd, ik ben niet goed genoeg, ik mag er niet zijn, ik ben anderen tot last, niemand zou me missen, iedereen vindt me raar, ik ben teveel, ik...)
- Overprikkeling
- Terugkerende depressies en (passieve) suïcidaliteit

En helaas ketting nog niet binnen, hopelijk komende week (is wel in NL aangekomen)
pi_220981420
Wat voor werk doe je? Hoe ziet je sociale leven eruit?
pi_220981802
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:08 schreef Cockwhale het volgende:
Wat voor werk doe je? Hoe ziet je sociale leven eruit?
Zonder er verder te specifiek op in te gaan, word ik doorgaans ingehuurd als adviseur veiligheid binnen de overheid.

Sociaal leven: 4 vriendinnen, waarvan 2 sinds puberleeftijd, fijne schoonfamilie.

Wil je alle leefgebieden hebben? ;)
pi_220983157
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:54 schreef Stokstaartje_ het volgende:

[..]
Zonder er verder te specifiek op in te gaan, word ik doorgaans ingehuurd als adviseur veiligheid binnen de overheid.

Sociaal leven: 4 vriendinnen, waarvan 2 sinds puberleeftijd, fijne schoonfamilie.

Wil je alle leefgebieden hebben? ;)
Was vooral nieuwsgierig of je op die gebieden er ook onder lijdt, maar dat lijk je aardig op orde te hebben.

Waar speelt je problematiek het meest op, waar kom je het tegen?
pi_220983308
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 00:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Was vooral nieuwsgierig of je op die gebieden er ook onder lijdt, maar dat lijk je aardig op orde te hebben.

Waar speelt je problematiek het meest op, waar kom je het tegen?
Het is verweven in alles wat ik doe of laat. In al mijn sociale interacties. En de last zit vooral in mijn hoofd. Ik weet alles in mijn leven goed te managen maar struikel zo ongeveer elke 2 jaar toch weer een depressie in omdat ik dan weer te veel van mezelf heb gevraagd en alleen maar negatief ben in mezelf.
pi_220986612
Mijn ketting is binnen O+ Net 5 minuten om, zo blij mee!
pi_221051972

[ Bericht 100% gewijzigd door Stokstaartje_ op 15-06-2026 19:59:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')