abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:47:49 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220772060
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Beter dan de ballen van Poetin likken.
Jij hebt de ervaring snap ik hier uit?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:52:56 #127
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220772135
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Spanje kan wel normaal praten met Marokko en zal dus niet meewerken met je machtssprookjes. Dus we kunnen gidsland Spanje volgen of gewoon bij de status quo blijven.
Hmm, je bekent interessante kleur.

Spanje heeft dit met name gedaan om hun koloniën te kunnen behouden in Marokko en Marokko de claim op de eilanden te laten varen (eigenbelang) en -tegen de dekolonisatieafspraken van destijds in- onder andere de Westelijke Sahara voor de bus gegooid in ruil daarvoor. Daar ging heel hun migratiebeef in 2021 over en daarom heeft Marokko Spanje onder druk gezet.

Wat dan met de Westelijke Sahara? Je weet wel, dat gebied waar de oorspronkelijke bevolking (Sahrawi) etnisch wordt gezuiverd, dat niet bij Marokko hoort en waar er aanwijzingen zijn dat er een genocide op de Sahrawi wordt gepleegd. Door Marokko. Met impliciet goedkeuren van Spanje zodat de herstellingen zijn genormaliseerd. Want Spanje zou namelijk een referendum organiseren voor de Sahrawi bij vertrek en heeft dit niet gedaan. Echter zag de VN Spanje nog steeds als de administratief verantwoordelijke van het gebied en Spanje heeft hun definitieve uitspraak in 2022 gedaan door het plan van Marokko goed te keuren. Het kolonisatieplan. Van een gebied met een inheemse bevolking.

En dat noem jij nu een gidsland en heb jij de vlag van in je UI staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 12-05-2026 20:54:50 ]
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:20:48 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220772299
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jij hebt de ervaring snap ik hier uit?
Nee en wil hem niet krijgen ook.
pi_220772444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hmm, je bekent interessante kleur.

Spanje heeft dit met name gedaan om hun koloniën te kunnen behouden in Marokko en Marokko de claim op de eilanden te laten varen (eigenbelang) en -tegen de dekolonisatieafspraken van destijds in- onder andere de Westelijke Sahara voor de bus gegooid in ruil daarvoor. Daar ging heel hun migratiebeef in 2021 over en daarom heeft Marokko Spanje onder druk gezet.

Wat dan met de Westelijke Sahara? Je weet wel, dat gebied waar de oorspronkelijke bevolking (Sahrawi) etnisch wordt gezuiverd, dat niet bij Marokko hoort en waar er aanwijzingen zijn dat er een genocide op de Sahrawi wordt gepleegd. Door Marokko. Met impliciet goedkeuren van Spanje zodat de herstellingen zijn genormaliseerd. Want Spanje zou namelijk een referendum organiseren voor de Sahrawi bij vertrek en heeft dit niet gedaan. Echter zag de VN Spanje nog steeds als de administratief verantwoordelijke van het gebied en Spanje heeft hun definitieve uitspraak in 2022 gedaan door het plan van Marokko goed te keuren. Het kolonisatieplan. Van een gebied met een inheemse bevolking.

En dat noem jij nu een gidsland en heb jij de vlag van in je UI staan.

Nergens lees ik waar ik het nou fout had.

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 12-05-2026 20:55:02 ]
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:44:54 #130
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220772469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nergens lees ik waar ik het nou fout had.
Je wil dat we een voorbeeld nemen aan Spanje, dat veel meer te onderhandelen heeft met Marokko en veel meer directe baten, en je stapt over het feit heen dat Spanje alles doet waar jij Israël van beschuldigt. Maar Spanje is een gidsland en daar heb je de vlag van als UI maar Israël is het kwaad op aarde.

Interessant hoe die Islamitische breinen werken.
pi_220772684
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je wil dat we een voorbeeld nemen aan Spanje, dat veel meer te onderhandelen heeft met Marokko en veel meer directe baten, en je stapt over het feit heen dat Spanje alles doet waar jij Israël van beschuldigt. Maar Spanje is een gidsland en daar heb je de vlag van als UI maar Israël is het kwaad op aarde.

Interessant hoe die Islamitische breinen werken.
Ik heb gewoon niks gelezen en laat je lekker schrijven. Nu weer :)
  dinsdag 12 mei 2026 @ 14:23:24 #132
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220772701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb gewoon niks gelezen en laat je lekker schrijven. Nu weer :)
Stoer hoor.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 14:26:38 #133
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220772725
Tijd voor Starmer vs head of lettuce.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 12 mei 2026 @ 14:42:02 #134
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220772807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hmm, je bekent interessante kleur.

Spanje heeft dit met name gedaan om hun koloniën te kunnen behouden in Marokko en Marokko de claim op de eilanden te laten varen (eigenbelang) en -tegen de dekolonisatieafspraken van destijds in- onder andere de Westelijke Sahara voor de bus gegooid in ruil daarvoor. Daar ging heel hun migratiebeef in 2021 over en daarom heeft Marokko Spanje onder druk gezet.

Wat dan met de Westelijke Sahara? Je weet wel, dat gebied waar de oorspronkelijke bevolking (Sahrawi) etnisch wordt gezuiverd, dat niet bij Marokko hoort en waar er aanwijzingen zijn dat er een genocide op de Sahrawi wordt gepleegd. Door Marokko. Met impliciet goedkeuren van Spanje zodat de herstellingen zijn genormaliseerd. Want Spanje zou namelijk een referendum organiseren voor de Sahrawi bij vertrek en heeft dit niet gedaan. Echter zag de VN Spanje nog steeds als de administratief verantwoordelijke van het gebied en Spanje heeft hun definitieve uitspraak in 2022 gedaan door het plan van Marokko goed te keuren. Het kolonisatieplan. Van een gebied met een inheemse bevolking.

En dat noem jij nu een gidsland en heb jij de vlag van in je UI staan.

Hmmm, hmmm, hmmm, Glazenmaker. Je staat er goed op. Als dom en geweldig hypocriet. De zoveelste Pallie-adept die zijn eigen morele kader niet consistent heeft. Omdat het ontbreekt.
Is dat de reden dat Spanje zo uitermate fel en anti-Israel is?
Om de aandacht af te leiden van wat er in Marokko gebeurd?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 14:46:47 #135
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220772839
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee en wil hem niet krijgen ook.
Leek wel op ervaringsdeskundigheid hoe stellig je daar was.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220772886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Stoer hoor.
Dankjewel.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 14:58:18 #137
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220772894
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:42 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Is dat de reden dat Spanje zo uitermate fel en anti-Israel is?
Om de aandacht af te leiden van wat er in Marokko gebeurd?
Het gestoorde is dat Marokko dit gebied onderdrukt met hulp van Israël (en Henry Kissinger, die er destijds meer heil in zag om dit gebied te gebruiken om de vrij impopulaire Marokkaanse koning Hassan 2 populairder te maken): Pegasus spyware om activisten te identificeren, Israëlische drones, F16 upgrades, artillerie en de zandmuur gebouwd met hulp van Israël (en Zuid-Afrika en de VS) om het gebied te splitten en zo de kennis van het lokale gebied van de Sahrawi strijders teniet te doen.

Dus tsja, ik weet niet waar Spanje tegen strijdt (of de moslimwereld) maar damn hypocriet is het allemaal.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:11:04 #138
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220776696
twitter


Groenen in een Lambo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')