abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220769670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 04:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dus je wil Marokko belonen voor hun gedrag en laten zien aan andere landen dat een kuthouding werkt?

Nee, lekker gewerkt pik.
Als Marokko iets van ons gedaan wil krijgen sta je vast te springen om het zonder tegendienst voor ze te doen he? Helemaal als ze het niet vragen maar met een boos boemer vingertje eisen.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 07:24:06 #102
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220769719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 04:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dus je wil Marokko belonen voor hun gedrag en laten zien aan andere landen dat een kuthouding werkt?

Nee, lekker gewerkt pik.
Bakken met Nederlands geld gaan naar Afrika. Maar dreigen met financiële consequenties wordt dan weer als immoreel beschouwd.

Het zou ongelofelijk effectief zijn. Maar ja, bij de hulpindustrie blijft een boel aan de strijkstok hangen en de hypotheek moet toch betaald worden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 08:53:48 #103
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220770033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 06:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als Marokko iets van ons gedaan wil krijgen sta je vast te springen om het zonder tegendienst voor ze te doen he? Helemaal als ze het niet vragen maar met een boos boemer vingertje eisen.
Denk je dat ik met een boemer vingertje wil wijzen? We moeten Marokko als ze niet willen meewerken herinneren aan wie er economisch de meerdere is.

Lekker gewerkt, nogmaals.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 08:55:49 #104
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220770069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:24 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Bakken met Nederlands geld gaan naar Afrika. Maar dreigen met financiële consequenties wordt dan weer als immoreel beschouwd.

Het zou ongelofelijk effectief zijn. Maar ja, bij de hulpindustrie blijft een boel aan de strijkstok hangen en de hypotheek moet toch betaald worden.
Juist, als het aan @Glazenmaker ligt, geven we de wereld de boodschap mee dat we chantabel zijn. Zijn natuurlijk totaal geen andere landen die daar graag van profiteren. In alle landen buiten Europa zijn ze immers zo vredelievend ingesteld en hebben ze totaal geen onderdanen waar ze wel vanaf zouden willen.
pi_220770138
En toch zal er uiteindelijk niks veranderen aan het beleid. Let maar op.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 09:20:52 #106
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220770211
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Denk je dat ik met een boemer vingertje wil wijzen? We moeten Marokko als ze niet willen meewerken herinneren aan wie er economisch de meerdere is.

Lekker gewerkt, nogmaals.
Gaza palestijnen hun gang laten gaan, ondanks hun kut gedrag
Regime-iran hun gang laten gaan, ondanks hun kut gedrag
marokko hun gang laten gaan, ondanks hun kut gedrag

Kom niet aan islamietjes hoor! Lekker partroontje laat hij hier zien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:10:23 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220770555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Juist, als het aan @:Glazenmaker ligt, geven we de wereld de boodschap mee dat we chantabel zijn. Zijn natuurlijk totaal geen andere landen die daar graag van profiteren. In alle landen buiten Europa zijn ze immers zo vredelievend ingesteld en hebben ze totaal geen onderdanen waar ze wel vanaf zouden willen.
Er zou per definitie geen cent meer moeten gaan naar zulke failed states. Eens zien hoelang men dan kan overleven. Ik zou dit prima beleid vinden: geen cent meer naar Noord-Afrikaanse landen en de grenzen volledig dichtgooien en alle migranten uit dat werelddeel tegenhouden en terugsturen. Laat ze het maar eens zelf uitzoeken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220771368
Nederlanders die grote haat hebben tegen Starmer :'). Je kan het een capabele of niet capabele premier vinden maar haat naar deze man als Nederlander slaat echt nergens op. We hebben het hier niet over een Trump/Poetin/Netanyahu-achtig figuur maar over een dertien in een dozijn politicus. Die haat kan alleen maar aangepraat zijn. Check je fuik mensen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220771465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nederlanders die grote haat hebben tegen Starmer :'). Je kan het een capabele of niet capabele premier vinden maar haat naar deze man als Nederlander slaat echt nergens op. We hebben het hier niet over een Trump/Poetin/Netanyahu-achtig figuur maar over een dertien in een dozijn politicus. Die haat kan alleen maar aangepraat zijn. Check je fuik mensen.
Die hebben tenminste nog het fatsoen om andere landen aan te vallen. Keir haalt zijn eigen land onderuit, hij heeft geluk dat we in deze tijd leven maar doet zijn best om dat keihard terug te draaien.
pi_220771501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gaza palestijnen hun gang laten gaan, ondanks hun kut gedrag
Regime-iran hun gang laten gaan, ondanks hun kut gedrag
marokko hun gang laten gaan, ondanks hun kut gedrag

Kom niet aan islamietjes hoor! Lekker partroontje laat hij hier zien.
Die man is zo anti Trump/USA dat hij compleet blind is.
pi_220771508
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nederlanders die grote haat hebben tegen Starmer :'). Je kan het een capabele of niet capabele premier vinden maar haat naar deze man als Nederlander slaat echt nergens op. We hebben het hier niet over een Trump/Poetin/Netanyahu-achtig figuur maar over een dertien in een dozijn politicus. Die haat kan alleen maar aangepraat zijn. Check je fuik mensen.
Die 3 halen niet het paard van Troje binnen. Hoe walgelijk ze ook zijn. Deze man verkoopt zijn eigen land.
pi_220771516
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 06:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De paniek is groot blijkbaar in de contreien van de mainstream media. Ook wel weer bijzonder dat men nu over antisemitisme begint terwijl men bij alles wat zich afspeelt in de kringen van de Green Party volledig negeert, zoals dit soort pareltjes:

[ twitter ]

[ twitter ]
Wat is West-Europa toch ongekend gevallen. Dat dit allemaal kan. Bizar. En dan nog mensen die ontkennen dat er pure haat tegen het Westen wordt binnengehaald.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:44:28 #113
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220771517
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:40 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die man is zo anti Trump/USA dat hij compleet blind is.
anti israel, anti joden, anti westen, pro moslims
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:44:44 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220771519
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nederlanders die grote haat hebben tegen Starmer :'). Je kan het een capabele of niet capabele premier vinden maar haat naar deze man als Nederlander slaat echt nergens op. We hebben het hier niet over een Trump/Poetin/Netanyahu-achtig figuur maar over een dertien in een dozijn politicus. Die haat kan alleen maar aangepraat zijn. Check je fuik mensen.
We zien met name dat de mensen die Trump en Netanyahu hekelen zich hebben laten meeslepen in ladingen met propaganda. We zitten inmiddels op het punt dat sommigen van zulke mensen liever de kant van het Iraanse regime kiezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220771603
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Die hebben tenminste nog het fatsoen om andere landen aan te vallen. Keir haalt zijn eigen land onderuit, hij heeft geluk dat we in deze tijd leven maar doet zijn best om dat keihard terug te draaien.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:42 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die 3 halen niet het paard van Troje binnen. Hoe walgelijk ze ook zijn. Deze man verkoopt zijn eigen land.
Is dat niet wat overdreven allemaal? De meeste problemen komen toch gewoon door Brexit en door dingen voor zijn tijd?

quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We zien met name dat de mensen die Trump en Netanyahu hekelen zich hebben laten meeslepen in ladingen met propaganda. We zitten inmiddels op het punt dat sommigen van zulke mensen liever de kant van het Iraanse regime kiezen.
Trump en Netanyahu hebben véél meer bloed en ellende aan hun handen dan Starmer en zijn ook veel corrupter. Hoe kun je meer een hekel hebben aan Starmer dan aan die twee?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:03:48 #116
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220771624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Trump en Netanyahu hebben véél meer bloed en ellende aan hun handen dan Starmer en zijn ook veel corrupter. Hoe kun je meer een hekel hebben aan Starmer dan aan die twee?
Ik heb het dan ook niet over Starmer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220771687
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook niet over Starmer.
Ik kies niet de kant van het Iraanse regime (ook niet de kant van VS/Israël) dus het punt over propaganda gaat ook niet op voor mij. Maar de haat op Starmer bij Nederlanders komt mijn inziens wel degelijk door propaganda.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:09:56 #118
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220771692
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:15 schreef Hexagon het volgende:
Ja goed idee op de partij te stemmen van de pyromaan die je land heeft verzwakt.
Aldus de EU-ballenlikker.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220771722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Is dat niet wat overdreven allemaal? De meeste problemen komen toch gewoon door Brexit en door dingen voor zijn tijd?
[..]
Trump en Netanyahu hebben véél meer bloed en ellende aan hun handen dan Starmer en zijn ook veel corrupter. Hoe kun je meer een hekel hebben aan Starmer dan aan die twee?
Brexit heeft de aanleiding voor de Brexit niet verholpen dat is juist. Uit de EU stappen is naar mijn mening ook een blunder geweest en voor Nederland zou ik het een nog grotere blunder vinden.

Neemt niet weg dat er erg veel mankeert aan de EU en dat veel moralistisch beleid wordt opgelegd en afgedwongen door een groep mensen waar Europese burgers niet direct genoeg invloed op hebben.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:19:14 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220771785
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Brexit heeft de aanleiding voor de Brexit niet verholpen dat is juist. Uit de EU stappen is naar mijn mening ook een blunder geweest en voor Nederland zou ik het een nog grotere blunder vinden.

Neemt niet weg dat er erg veel mankeert aan de EU en dat veel moralistisch beleid wordt opgelegd en afgedwongen door een groep mensen waar Europese burgers niet direct genoeg invloed op hebben.
Je hele post is waarheid. Geen speld tussen te krijgen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220771801
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Denk je dat ik met een boemer vingertje wil wijzen? We moeten Marokko als ze niet willen meewerken herinneren aan wie er economisch de meerdere is.

Lekker gewerkt, nogmaals.
Spanje kan wel normaal praten met Marokko en zal dus niet meewerken met je machtssprookjes. Dus we kunnen gidsland Spanje volgen of gewoon bij de status quo blijven.
pi_220771826
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus we kunnen gidsland Spanje
:D :')

Een van de grootste profiteurs van Europa.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:43:41 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220771975
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Aldus de EU-ballenlikker.
Beter dan de ballen van Poetin likken.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:44:20 #124
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220771992
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Beter dan de ballen van Poetin likken.
Ook geen ervaring mee maar ik geloof je direct.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:46:46 #125
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220772038
kiertje het eigenwijsje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')