Interessante houding. Je vindt het bewijs curieus en gezocht, maar toch twijfel je niet aan zijn schuld. Waarom twijfel je er dan niet aan?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:01 schreef Kottnauer het volgende:
Ik twijfel overigens niet aan de schuld van Ali B. Alleen vind ik het bewijs curieus en gezocht.
Er zijn veel verschillende verklaringen van verschillende vrouwen die op hetzelfde gedrag wijzen. Daarnaast: als ik het verhaal over dat schrijverskamp in gedachten probeer te reconstrueren, dan lijkt het me aannemelijker dat de vrouw de waarheid spreekt dan Ali B. Hij had al eerder geprobeerd tussen haar benen te komen en toen vond hij haar naakt in zijn slaapkamer bezig met een andere man. Het lijkt mij aannemelijk dat hij toen heeft gedacht te doen wat hij al eerder wilde doen. Aannemelijk dus wel, maar dat is in mijn optiek geen bewijs.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Interessante houding. Je vindt het bewijs curieus en gezocht, maar toch twijfel je niet aan zijn schuld. Waarom twijfel je er dan niet aan?
20 was ze. Maar prima hoor, als het te confronterend voor je is.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:06 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Waarom noem jij een volwassen vrouw en moeder van 23 jaar oud een meisje?
Jij vindt het raar dat in een strafzaak de feiten correct moeten worden weergegeven?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
20 was ze. Maar prima hoor, als het te confronterend voor je is.
Hij verkrachtte een jonge vrouw, zo goed?
De feiten zijn correct weergegeven. Jij doet aan cherry picking en dat is het tegenovergestelde van correct weergegeven.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:07 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Jij vindt het raar dat in een strafzaak de feiten correct moeten worden weergegeven?
Ik loop naar de 60 en vind de jeugd er steeds jonger uitzien. Soms zie ik 25 jarigen waarvan ik denk dat ze vast nog geen rijbewijs kunnen hebben omdat ze in mijn ogen nog geen 18 zijn. Kan leeftijd nu met geen mogelijkheid meer goed inschatten. Dus ik vind het helemaal niet gek om een jonge vrouw als meisje te zien......quote:Op maandag 11 mei 2026 08:07 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Jij vindt het raar dat in een strafzaak de feiten correct moeten worden weergegeven?
Valt het kwartje bij jou nou niet dat alles voor zover wij kunnen zien gewoon normaal en correct is verlopen? Waarom denk jij als leek het zoveel beter te weten?quote:Op maandag 11 mei 2026 08:07 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik zit op een forum, niet in de rechtbankquote:Op maandag 11 mei 2026 08:07 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Normaal en correct. Dat zegt ook wel iets over jou. Dus als je een feestje geeft, dan vind je het normaal en correct dat twee van jouw gasten boven in jouw slaapkamer seks hebben, en dat daarvoor al een van jouw andere gasten door dezelfde vrouw seksueel was afgewerkt.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Valt het kwartje bij jou nou niet dat alles voor zover wij kunnen zien gewoon normaal en correct is verlopen?
Wat is jouw aversie tegen casual seks?quote:Op maandag 11 mei 2026 18:20 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Normaal en correct. Dat zegt ook wel iets over jou. Dus als je een feestje geeft, dan vind je het normaal en correct dat twee van jouw gasten boven in jouw slaapkamer seks hebben, en dat daarvoor al een van jouw andere gasten door dezelfde vrouw seksueel was afgewerkt.
Disclaimer: dit staat los van het feit dat Ali B. naar mijn mening terecht is veroordeeld voor verkrachting.
jij vindt dat niet normaal, en dat mag.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:20 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Normaal en correct. Dat zegt ook wel iets over jou. Dus als je een feestje geeft, dan vind je het normaal en correct dat twee van jouw gasten boven in jouw slaapkamer seks hebben, en dat daarvoor al een van jouw andere gasten door dezelfde vrouw seksueel was afgewerkt.
Disclaimer: dit staat los van het feit dat Ali B. naar mijn mening terecht is veroordeeld voor verkrachting.
Die heb ik niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is jouw aversie tegen casual seks?
En dat doe ik dus ook niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
jij vindt dat niet normaal, en dat mag.
Maar je mag jouw moraal in deze niet opleggen aan anderen.
Jawel.quote:
Dat moet een vrouw helemaal zelf weten. Wat ik onfatsoenlijk vind, is dat een vrouw (of man) dat doet in het huis van de gastheer en zelfs in zijn slaapkamer en bed.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel.
Jij vindt het niet normaal en correct als een vrouw eerst seks heeft met de één en dezelfde avond met een ander in een huis waar meer mensen zijn. Dat mag, dan moet je dat zelf vooral niet doen. Maar het heeft met deze zaak toch niets te maken?
En als deze gastheer dat geen probleem vindt, is er dus niets aan de hand.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat moet een vrouw helemaal zelf weten. Wat ik onfatsoenlijk vind, is dat een vrouw (of man) dat doet in het huis van de gastheer en zelfs in zijn slaapkamer en bed.
Klopt - dán is er natuurlijk niet aan de hand.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als deze gastheer dat geen probleem vindt, is er dus niets aan de hand.
Ah, ja dan mag hij natuurlijk zo zijn vingers naar binnen schuiven, dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:05 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Klopt - dán is er natuurlijk niet aan de hand.
In dit geval vond de gastheer (Ali B) het echter wél een probleem. Dat was althans zijn verdediging. Hij zei dat de ruzie met de vrouw dáárover ging.
Nee, dat mag hij niet. En daarom is hij ook veroordeeld.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, ja dan mag hij natuurlijk zo zijn vingers naar binnen schuiven, dat lijkt me logisch.
Ik snap werkelijk niet waar je over door blijft zeuren.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:08 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Nee, dat mag hij niet. En daarom is hij ook veroordeeld.
Dat hoef jij ook niet te snappen. Ik vind het een interessante strafzaak en via discussie probeer ik erachter te komen hoe hier in het algemeen tegenaan wordt gekeken, hoe de strafzaak is verlopen, hoe het zit met de bewijsvoering. Het is een vrij unieke zaak. Tegelijkertijd zie je ook parallellen met andere tv-figuren zowel in het binnenland als buitenland van wie het succes naar het hoofd is gestegen. En die vervolgens overgaan tot seksuele delicten of andere vormen van machtsmisbruik.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waar je over door blijft zeuren.
lol wil je wel bij de feiten blijven. Het was niet het huis van Ali en ze waren niet in zijn slaapkamer in de villa.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat moet een vrouw helemaal zelf weten. Wat ik onfatsoenlijk vind, is dat een vrouw (of man) dat doet in het huis van de gastheer en zelfs in zijn slaapkamer en bed.
Het is duidelijk. Ali was boos dat die andere gast seks had in zijn hotelkamer (of zijn slaapplaats waar hij wilde bidden tot Allah, ook dat heeft ie er nog even bij gehaald ter verdediging) en was kort daarvoor al afgewezen door dezelfde vrouw.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:14 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat hoef jij ook niet te snappen. Ik vind het een interessante strafzaak en via discussie probeer ik erachter te komen hoe hier in het algemeen tegenaan wordt gekeken, hoe de strafzaak is verlopen, hoe het zit met de bewijsvoering. Het is een vrij unieke zaak. Tegelijkertijd zie je ook parallellen met andere tv-figuren zowel in het binnenland als buitenland van wie het succes naar het hoofd is gestegen. En die vervolgens overgaan tot seksuele delicten of andere vormen van machtsmisbruik.
Ali (of zijn firma namens hem) had de villa afgehuurd. Daardoor was hij de gastheer. Volgens Ali waren Ronnie en Naomi bezig in zijn slaapkamer. In een later verklaring heeft Ali dit genuanceerd: het was misschien een andere slaapkamer. Hoe dan ook, hij beweerde hier boos over te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
lol wil je wel bij de feiten blijven. Het was niet het huis van Ali en ze waren niet in zijn slaapkamer in de villa.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |