abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zaterdag 9 mei 2026 @ 19:03:52 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220752050
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:01 schreef incel het volgende:
Vind dit behoorlijk streng voor Nederlandse begrippen. Als je iemand vermoord kom je er nog beter mee weg :')
Pick your battles :')
  zaterdag 9 mei 2026 @ 19:04:18 #27
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220752052
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:58 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Uiteraard, dat is helder. Ik probeer alleen een beeld te krijgen van dat schrijverskamp.
[..]

Nou ja ik kan het wel makkelijk voor je maken

Schrijverskamp = bijeenkomst van losers voor losers, vol mensen die zichzelf heel interessant vinden en vooruit willen komen

Verkrachting = verkrachting, ook bij een bijeenkomst voor en door losers.
Laffe huichelaar
pi_220752130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja ik kan het wel makkelijk voor je maken

Schrijverskamp = bijeenkomst van losers voor losers, vol mensen die zichzelf heel interessant vinden en vooruit willen komen

Verkrachting = verkrachting, ook bij een bijeenkomst voor en door losers.
Dit vind ik nergens voor nodig.
pi_220752296
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Moord is dan ook niet minder erg of erger dan meervoudige verkrachting
Oei, dit is wel een hele rare stelling.

Moord is dus, volgens jou, even erg als een meervoudige verkrachting?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:09:10 #30
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220752536
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:38 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Oei, dit is wel een hele rare stelling.

Moord is dus, volgens jou, even erg als een meervoudige verkrachting?
Niet met elkaar te vergelijken maar wmb inderdaad allebei even erg in zijn eigen categorie. Beiden beëindigt het levens
Laffe huichelaar
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:09:35 #31
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220752539
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dit vind ik nergens voor nodig.
Oke
Laffe huichelaar
pi_220752651
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Het is vrij moeilijk respect op te brengen voor een vrouw die met haar ontblote kut en kont omhoog een onbekende man aan het pijpen is in een publieke ruimte.
Flikker gewoon eens op met dit soort onzin!
pi_220752851
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Niet met elkaar te vergelijken maar wmb inderdaad allebei even erg in zijn eigen categorie. Beiden beëindigt het levens
Het leven van Naomi is niet beëindigd. Ze was eerder deze week nog op tv.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:56:21 #34
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220752894
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:48 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Het leven van Naomi is niet beëindigd. Ze was eerder deze week nog op tv.
Ik denk dat je beter wat research kan doen naar de impact van een verkrachting in plaats van naar schrijverskampen. Beduidend relevanter voor dit onderwerp en je kennis laat te wensen over
Laffe huichelaar
pi_220752956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik denk dat je beter wat research kan doen naar de impact van een verkrachting in plaats van naar schrijverskampen. Beduidend relevanter voor dit onderwerp en je kennis laat te wensen over
We kunnen posten tot we een ons wegen, hij kan of wilt het allemaal niet begrijpen. Inlevingsvermogen is er of is er niet. In dit geval niet.
pi_220752969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
We kunnen posten tot we een ons wegen, hij kan of wilt het allemaal niet begrijpen. Inlevingsvermogen is er of is er niet. In dit geval niet.
Stukkie autisme wellicht?
pi_220752974
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:06 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Stukkie autisme wellicht?
Wie zal het zeggen.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:08:15 #38
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220752979
quote:

[..]
vooruit, ik zal er nog maar max. 1x op reageren.
Laffe huichelaar
pi_220752985
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]
vooruit, ik zal er nog maar max. 1x op reageren.
Je moet het allemaal zelf weten, maar het is zonde van de tijd en moeite :P
  Spellchecker zaterdag 9 mei 2026 @ 21:15:27 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220753033
quote:

[..]
Ik moest even teruglezen over wie dit ging. :+
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:16:31 #41
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220753040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Moord is dan ook niet minder erg of erger dan meervoudige verkrachting
Moord is iets waarbij een leven eindigd, dat is op geen enkele manier te vergelijken met iets waarbij de existentie van een individu continueert.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:35:24 #42
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220753182
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Het is vrij moeilijk respect op te brengen voor een vrouw die met haar ontblote kut en kont omhoog een onbekende man aan het pijpen is in een publieke ruimte.
Benieuwd hoe Ali daarover denkt als hij straks zijn zeepje opraapt in jilla :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220754352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Een verkrachting is verschrikkelijk. Ik kan me zeker goed voorstellen dat mensen dit vergelijken met moord. De impact moet verschrikkelijk zijn.

Waar ik echter moeite mee heb (misschien inderdaad door mijn autisme) is dat hier wordt gedaan of er geen gradaties zijn. Er wordt hier en door de rechter een naar mijn idee nogal technische uitleg gegeven aan verkrachting, namelijk: ongewenste indringing van het lichaam.

Nogmaals: dat is een misdrijf en Ali is hier terecht schuldig voor bevonden (denk ik, ondanks dat er geen getuigen zijn van de handeling).

Maar is er geen verschil tussen bijvoorbeeld de verkrachting van 1 uur onlangs door Chris Jude die een onbekende vrouw pakte en deze casus van Ali B? Of zeg je: nee, dat is allebei verkrachting. Punt.

Kunnen er geen verzwarende omstandigheden zijn? Kunnen er geen verlichtende omstandigheden zijn?
pi_220754373
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:25 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Een verkrachting is verschrikkelijk. Ik kan me zeker goed voorstellen dat mensen dit vergelijken met moord. De impact moet verschrikkelijk zijn.

Waar ik echter moeite mee heb (misschien inderdaad door mijn autisme) is dat hier wordt gedaan of er geen gradaties zijn. Er wordt hier en door de rechter een naar mijn idee nogal technische uitleg gegeven aan verkrachting, namelijk: ongewenste indringing van het lichaam.

Nogmaals: dat is een misdrijf en Ali is hier terecht schuldig voor bevonden (denk ik, ondanks dat er geen getuigen zijn van de handeling).

Maar is er geen verschil tussen bijvoorbeeld de verkrachting van 1 uur onlangs door Chris Jude die een onbekende vrouw pakte en deze casus van Ali B? Of zeg je: nee, dat is allebei verkrachting. Punt.

Kunnen er geen verzwarende omstandigheden zijn? Kunnen er geen verlichtende omstandigheden zijn?
Dat ik hier nog serieus op in ga is dan dat ik denk dat een autist ook de logica van rechtspraak en de wet kent en daar zich aan houdt. Er zijn veel wetten en een daarvan is, het ongewenst binnendringen van een lichaam is een verkrachting.

Snap je het nu? Of moet ik het artikel van het wetboek erbij pakken?

https://wetten.overheid.n(...)6-05-10&z=2026-05-10
pi_220754379
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 17:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zal niet zeggen dat je gek bent. Maar je mist wel empathie. Of je bent aan het trollen, dat kan ook. En als je aan het trollen bent mis je nog steeds de empathie om door te hebben dat dit onderwerp zich bepaald niet leent voor trollen.

Nog afgezien van dat er geen sprake was van groepseks (het was het slachtoffer met Ronnie): zelfs al was dat het geval, dan nog ga je niet zomaar je vingers bij iemand naar binnen steken.

Ook in parenclubs benader je iemand zo dat ze eenvoudig van je kan weg bewegen en is dat signaal ook voldoende (of je staat meteen buiten).

Bij een gangbang is dat nog wat anders, maar dat is weer een bijzondere tak van sport en ook dan mag nog altijd iedereen geweigerd worden.

Dus ongeacht de setting blijf je respectvol en ga je niet iemand overvallen en al helemaal niet door snel even twee vingers in haar te steken.

Het is eigenlijk te zot voor woorden dat dit uitgelegd moet worden.
ik waardeer je eerlijke reactie zonder mij gelijk aan te vallen.

Weet wel ik ben dus niet voor die Ali B en breng dit ter sprake. (en oke geef toe mss om beetje discussie en punt uit te lokken)

Maar van wat ik hoor, is het toch allemaal twijfelachtig bewijs enzo.,
Net als met Borsato trouwens, ik denk dat er veel meer kanten aan het verhaal zitten en nu ieder zijn beste voordeel eruit probeert te halen.

Let wel dus ik praat dat gedrag van onze knuffelmarocaan niet goed. Maar je moet het ook wel een beetje objectief kunnen zien.

Dat wil ik er mee zeggen, tja dat sommige denken dat ik dan niet goed in mijn bovenkamer ben is wel beetje jammer.

uiteindelijk sta ik achter de uitspraak van de rechtbank trouwens, want goed die zijn hiervoor, dus ze zullen reden hebben om hem die straf te geven.

En zal hem btw ook niet echt missen op tv of elders.
Do what you love, love what you do!
pi_220754380
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat ik hier nog serieus op in ga is dan dat ik denk dat een autist ook de logica van rechtspraak en de wet kent en daar zich aan houdt. Er zijn veel wetten en een daarvan is, het ongewenst binnendringen van een lichaam is een verkrachting.

Snap je het nu? Of moet ik het artikel van het wetboek erbij pakken?
Bedankt voor je reactie, maar het was geen antwoord op mijn vraag over gradaties. Ik kende de definitie van verkrachting al.
pi_220754381
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:43 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Bedankt voor je reactie, maar het was geen antwoord op mijn vraag over gradaties. Ik kende de definitie van verkrachting al.
Dan weet je ook dat die wet geen gradaties kent.
pi_220754389
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan weet je ook dat die wet geen gradaties kent.
Zit er geen verschil tussen een verkrachting en een gewelddadige verkrachting?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 00:49:10 #49
236264 crew  capricia
pi_220754395
Tuurlijk zijn er wel gradaties.
Verkrachting is een ernstig zedenmisdrijf met een maximale gevangenisstraf van 12 jaar, of 15 jaar als het slachtoffer jonger is dan 16 jaar.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220754397
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Zit er geen verschil tussen een verkrachting en een gewelddadige verkrachting?
Zit er een verschil tussen gewenst of ongewenst?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')