Aangezien Ziggo toch al een vast bedrag aan ESPN betaald voor het kunnen aanbieden van de sportzender aan hun klanten, kost het Ziggo niets extra.quote:Ziggo voegt vanaf juli alle vier de ESPN-zenders toe aan het basis-tv-pakket. Daardoor krijgen miljoenen huishoudens toegang tot drie extra sportzenders met bijvoorbeeld Eredivisie-voetbal, maar betalen ook niet-sportkijkers verplicht 2,50 euro extra per maand voor hun tv-abonnement.
Ziggo maakt vanaf 1 juli alle voetbalwedstrijden uit de Eredivisie beschikbaar voor klanten met een digitaal tv-pakket. Daarmee verdwijnt een groot deel van het Nederlandse topvoetbal uit het aparte premium-tv-abonnement. De uitbreiding geldt automatisch voor alle klanten.
Door de toevoeging van alle ESPN-zenders gaat de prijs van het standaard tv-pakket van Ziggo met 2,50 euro per maand omhoog. Die prijs geldt voor nieuwe klanten en voor klanten van wie de contracttermijn is afgelopen.
Bij abonnees die nog in een lopend contract van 12 of 24 maanden zitten, wordt de prijs niet verhoogd. Maar zij krijgen de vier ESPN-zenders er wel tot het eind van de looptijd van hun contract gratis bij.
…
Voetballiefhebbers die ESPN Compleet (ESPN 1 t/m 4) hebben, worden overgezet naar ESPN Premium en krijgen een maandelijkse korting van ¤8,-. Zij betalen voortaan ¤9,95 in plaats van ¤17,95 per maand. Daarvoor krijgen zij dezelfde vier ESPN-kanalen in Ultra HD-beeldkwaliteit via de Next/Next Mini mediabox. Ook kunnen zij de kanalen in Full HD streamen via de Ziggo GO App en de ESPN Watch App, zo hoeven ze niks te missen.
https://www.nu.nl/economi(...)alle-tv-klanten.html
https://www.vodafoneziggo(...)etbal-kijk-je-samen/
Wie maakt de keuze dat jij aan Ziggo moet betalen?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Fijn joh, moeten meebetalen aan iets waar ik geen flikker om geef
Een keuze gebaseerd op het pakket wat destijds aangeboden werd. Prima dat ze daar extra meuk in frommelen maar laat de prijs voor de bestaande klanten dan gelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:55 schreef Toefjes het volgende:
Wie maakt de keuze dat jij aan Ziggo moet betalen?
Als bestaande klant word je sowieso aan alle kanten genaaid. Als je niet jaarlijks overstapt kleden ze je uit, en doe je het wel dan word je compleet tureluurs van al dat overstappen elke keer: internet/TV, autoverzekering, energieleverancier, zorgverzekering, ... .quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een keuze gebaseerd op het pakket wat destijds aangeboden werd. Prima dat ze daar extra meuk in frommelen maar laat de prijs voor de bestaande klanten dan gelijk.
Er zijn veel andere aanbieders van internet en tv. Dan stap je gewoon over. OK, als je jaarcontract doorloopt is het ¤ 2,50 per maand tijdens de looptijd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een keuze gebaseerd op het pakket wat destijds aangeboden werd. Prima dat ze daar extra meuk in frommelen maar laat de prijs voor de bestaande klanten dan gelijk.
Is te makkelijk natuurlijk, de enige die hier 1Gbps internet levert is Ziggo. Daarna een hele tijd niks en dan KPN met 200Mbps... En mijn ervaringen met KPN/ADSL (geen glasvezel hier) zijn op zijn zachtst gezegd enorm bedroevend als het om internet gaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:37 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn veel andere aanbieders van internet en tv. Dan stap je gewoon over. OK, als je jaarcontract doorloopt is het ¤ 2,50 per maand tijdens de looptijd.
Maar ik móet meer betalen, dat is wel een hele goedkope slachtofferrol hoor.
Dit. Opgeflikkerd godverdomme.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
F1 kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen betaald wel voor diensten waar ze geen gebruik van maken. Solidariteit noemt men dat.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen solidariteit voor de eredivisie.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iedereen betaald wel voor diensten waar ze geen gebruik van maken. Solidariteit noemt men dat.
Dan stap je overquote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen solidariteit voor de eredivisie.
Was het niet altijd al van liberty dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:46 schreef RotatoR het volgende:
Sinds dat Ziggo is overgenomen door de yanks is het een enorm kutbedrijf geworden.
Ziggo is in 2007 ontstaan uit een fusie van meerdere kabelbedrijven en is in 2014 overgenomen door Liberty. Sindsdien is het beleid volledig gericht op winstmaximalisatie met soms wel twee keer per jaar een prijsverhoging. Voor de overname verhoogde Ziggo amper de prijzen en bestond de inflatiecorrectie niet eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was het niet altijd al van liberty dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |