abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220751895
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 17:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik ben ook geen ‘schizofreen’. Ik heb psychoses gehad net als die rapper in de video die jij deelt.
Jij hebt geen schizofrenie? Ik dacht altijd dat je dat eerder wel zei.

Of bedoel je dat je een persoon bent eerst, en niet je ziekte bent?
Twiddel
pi_220751918
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Jij hebt geen schizofrenie? Ik dacht altijd dat je dat eerder wel zei.

Of bedoel je dat je een persoon bent eerst, en niet je ziekte bent?
Dit idd
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:29:28 #28
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220752671
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Jij hebt geen schizofrenie? Ik dacht altijd dat je dat eerder wel zei.

Of bedoel je dat je een persoon bent eerst, en niet je ziekte bent?
Ja ik ben geen ‘schizofreen’, mijn diagnoses zijn schizoaffectieve stoornis en PTSS in remissie. Maar ik ben wel hoogfunctionerend en ben niet anders dan die man in die video die Droopie heeft gegeven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 9 mei 2026 @ 20:35:32 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220752725
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 mei 2026 @ 20:39:54 #30
22592 crew  Ole
pi_220752773
Hoogfunctionerend?
Dat interpreteer ik als iemand die functioneert op zichzelf.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 21:02:41 #31
38824 crew  Droopie
pi_220752939
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja ik ben geen ‘schizofreen’, mijn diagnoses zijn schizoaffectieve stoornis en PTSS in remissie. Maar ik ben wel hoogfunctionerend en ben niet anders dan die man in die video die Droopie heeft gegeven.
ga je nog een keer antwoorden op mijn vragen? Of is het alleen maar zenden?

Misschien heb je wel dezelfde achtergrond, heb jij net als deze gast ook je psychoses bij elkaar gesnoven/ geslikt/ gerookt dan?

Zoals die zelfs zegt, die psychoses werden in de jaren erna minder, maar t middelengebruik heeft het veroorzaakt en door te stoppen werden ze minder.

Maar mijn vraag was oa, wat ga je doen om uit deze bak van ellende te komen?

Een beetje vrijwilligerswerk is nobel, maar 30 uur per week schoonmaken geeft je meer geld om uit de armoede te komen, denk ik dan.


Ps je bent niets verplicht om te antwoorden, maar vragen staat vrij toch?
Hell To The Liars
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:03:49 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220753334
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:02 schreef Droopie het volgende:

[..]
ga je nog een keer antwoorden op mijn vragen? Of is het alleen maar zenden?

Misschien heb je wel dezelfde achtergrond, heb jij net als deze gast ook je psychoses bij elkaar gesnoven/ geslikt/ gerookt dan?

Zoals die zelfs zegt, die psychoses werden in de jaren erna minder, maar t middelengebruik heeft het veroorzaakt en door te stoppen werden ze minder.

Maar mijn vraag was oa, wat ga je doen om uit deze bak van ellende te komen?

Een beetje vrijwilligerswerk is nobel, maar 30 uur per week schoonmaken geeft je meer geld om uit de armoede te komen, denk ik dan.

Ps je bent niets verplicht om te antwoorden, maar vragen staat vrij toch?
Ik ga maandag naar de uitzendbureau Randstad om te vragen voor werk. Ik heb al ingeschreven online op hun website en mijn CV opgestuurd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:04:15 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220753339
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:39 schreef Ole het volgende:
Hoogfunctionerend?
Dat interpreteer ik als iemand die functioneert op zichzelf.
Ik woon zelfstandig.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 mei 2026 @ 22:36:29 #34
22592 crew  Ole
pi_220753589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik woon zelfstandig.
Dat is heel fijn! Maar er zijn meer gebieden waarop je leven op orde moet zijn om als hoogfunctionerend te worden gezien.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 mei 2026 @ 23:01:14 #35
22592 crew  Ole
pi_220753778
Het zijn er zeven: zingeving, wonen, financiën, sociale relaties, lichamelijke gezondheid, psychische gezondheid en werk & activiteiten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220753887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 20:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja ik ben geen ‘schizofreen’, mijn diagnoses zijn schizoaffectieve stoornis en PTSS in remissie. Maar ik ben wel hoogfunctionerend en ben niet anders dan die man in die video die Droopie heeft gegeven.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed weet wat het verschil is tussen schizofrenie en schizo affectieve stoornis, zou je dat uit kunnen leggen?
Twiddel
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:14:48 #37
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220753957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik woon zelfstandig.
Ik ook. M'n buren ook. Allemaal.
Colleziono francobolli di bambini
  zondag 10 mei 2026 @ 08:21:13 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220755066
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:09 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed weet wat het verschil is tussen schizofrenie en schizo affectieve stoornis, zou je dat uit kunnen leggen?
Bipolair met af en toe psychoses
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220755381
Dat is toch geen uitleg?
  zondag 10 mei 2026 @ 09:13:00 #40
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220755386
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:12 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Dat is toch geen uitleg?
Nope :s)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 10 mei 2026 @ 09:16:34 #41
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220755403
Keep_Walking waarom laat jij je zo afzeiken door de mensen?
Ik heb er geen geen woorden voor hoe iedereen zich iedere keer massaal op je stort.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 10 mei 2026 @ 09:23:35 #42
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220755502
Plaatsvervangende schaamte voor wat hier keer op keer gebeurt.
Niet okay dit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 10 mei 2026 @ 09:31:13 #43
511221 Hetekip
Depressief
pi_220755573
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:16 schreef Puzzie het volgende:
Keep_Walking waarom laat jij je zo afzeiken door de mensen?
Ik heb er geen geen woorden voor hoe iedereen zich iedere keer massaal op je stort.
Dat is een veelvoorkomend iets dat ik in R&P terug zie.

Mensen zijn happig en blij, om adviezen te geven daarna is het: 'waarom doe je niks met mijn adviezen' en veranderd het behulpzaam zijn, in iemand terecht stellen.

Dat gaat ook zo bij diagnoses/ of mensen wel waarheid spreken of liegen en zo maar door.

Ik denk dat als users het hier echt belangrijk vinden, dat een forum als hier bestaat dat tevens veilig is, veel forumgangers kritisch naar hunzelf moeten kijken.

Als iemand je adviezen niet opneemt poehoe, misschien was het niet het juiste advies, blijf dan weg en laat een ander proberen. Zelfde met als je iemand niet geloofd, blijf dan gewoon weg. Niemand is je wat verschuldigd, ook niet welke diagnose je hebt blabla.

En nu zie ik weer dat hij antwoorden verschuldigd is enzovoorts best vermoeiend lijkt me dat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 10 mei 2026 @ 09:49:10 #44
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220755727
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:31 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat is een veelvoorkomend iets dat ik in R&P terug zie.

Mensen zijn happig en blij, om adviezen te geven daarna is het: 'waarom doe je niks met mijn adviezen' en veranderd het behulpzaam zijn, in iemand terecht stellen.

Dat gaat ook zo bij diagnoses/ of mensen wel waarheid spreken of liegen en zo maar door.

Ik denk dat als users het hier echt belangrijk vinden, dat een forum als hier bestaat dat tevens veilig is, veel forumgangers kritisch naar hunzelf moeten kijken.

Als iemand je adviezen niet opneemt poehoe, misschien was het niet het juiste advies, blijf dan weg en laat een ander proberen. Zelfde met als je iemand niet geloofd, blijf dan gewoon weg. Niemand is je wat verschuldigd, ook niet welke diagnose je hebt blabla.

En nu zie ik weer dat hij antwoorden verschuldigd is enzovoorts best vermoeiend lijkt me dat.
Dat zie ik ook ja en ik vind het schaamteloos gedrag.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 10 mei 2026 @ 09:51:05 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220755737
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:16 schreef Puzzie het volgende:
Keep_Walking waarom laat jij je zo afzeiken door de mensen?
Ik heb er geen geen woorden voor hoe iedereen zich iedere keer massaal op je stort.
Het maakt me weerbaar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 10 mei 2026 @ 09:54:03 #46
511221 Hetekip
Depressief
pi_220755764
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het maakt me weerbaar.
Misschien zou het goed zijn als je een beetje zou aangeven welke richting je op wil met het topic, of wat jij eruit hoopt te halen. Dan wordt het voor jou misschien ook prettiger.

Waar ligt je behoefte?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220755777
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het maakt me weerbaar.
Snap die reactie, en eelt op de ziel kan an sich geen kwaad
Alleen in bepaalde situaties is negeren handiger? Anders ontstaat er zoveel trollenvoer :*
(en ik beticht niemand van trollen specifiek)

Ik bedoel met trollenvoer dat er veel conflicten ontstaan met veel gedonder. Dat is zonde voor jou en de mensen die je steunen

Negeren is niet altijd gemakkelijk, maar soms wel handiger
  zondag 10 mei 2026 @ 09:58:30 #48
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220755792
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het maakt me weerbaar.
Knap want ik vind het behoorlijk respectloos wat hier gebeurt.
Op mij komt het over als een digitaal schoolplein waar iedereen een persoon in een hoek drijft.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 10 mei 2026 @ 11:11:31 #49
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220756426
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:54 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Misschien zou het goed zijn als je een beetje zou aangeven welke richting je op wil met het topic, of wat jij eruit hoopt te halen. Dan wordt het voor jou misschien ook prettiger.

Waar ligt je behoefte?
Begrip en advies. Bemoediging en steun.

Ik heb een fitness abonnement cadeau gekregen van een lieve vrouw en ik ga weer sporten om af te vallen. Ik ben best dik geworden dus ik hoop dat ik het kan volhouden.😅
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 10 mei 2026 @ 11:14:40 #50
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220756474
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 11:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begrip en advies. Bemoediging en steun.

Ik heb een fitness abonnement cadeau gekregen van een lieve vrouw en ik ga weer sporten om af te vallen. Ik ben best dik geworden dus ik hoop dat ik het kan volhouden.😅
lol Begrip van hier kan je wel vergeten , sorry :D
Hoewel er wel een paar mensen zijn die oprecht met je zijn :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')