Jij hebt geen schizofrenie? Ik dacht altijd dat je dat eerder wel zei.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ‘schizofreen’. Ik heb psychoses gehad net als die rapper in de video die jij deelt.
Dit iddquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij hebt geen schizofrenie? Ik dacht altijd dat je dat eerder wel zei.
Of bedoel je dat je een persoon bent eerst, en niet je ziekte bent?
Ja ik ben geen ‘schizofreen’, mijn diagnoses zijn schizoaffectieve stoornis en PTSS in remissie. Maar ik ben wel hoogfunctionerend en ben niet anders dan die man in die video die Droopie heeft gegeven.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij hebt geen schizofrenie? Ik dacht altijd dat je dat eerder wel zei.
Of bedoel je dat je een persoon bent eerst, en niet je ziekte bent?
ga je nog een keer antwoorden op mijn vragen? Of is het alleen maar zenden?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik ben geen ‘schizofreen’, mijn diagnoses zijn schizoaffectieve stoornis en PTSS in remissie. Maar ik ben wel hoogfunctionerend en ben niet anders dan die man in die video die Droopie heeft gegeven.
Ik ga maandag naar de uitzendbureau Randstad om te vragen voor werk. Ik heb al ingeschreven online op hun website en mijn CV opgestuurd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
ga je nog een keer antwoorden op mijn vragen? Of is het alleen maar zenden?
Misschien heb je wel dezelfde achtergrond, heb jij net als deze gast ook je psychoses bij elkaar gesnoven/ geslikt/ gerookt dan?
Zoals die zelfs zegt, die psychoses werden in de jaren erna minder, maar t middelengebruik heeft het veroorzaakt en door te stoppen werden ze minder.
Maar mijn vraag was oa, wat ga je doen om uit deze bak van ellende te komen?
Een beetje vrijwilligerswerk is nobel, maar 30 uur per week schoonmaken geeft je meer geld om uit de armoede te komen, denk ik dan.
Ps je bent niets verplicht om te antwoorden, maar vragen staat vrij toch?
Ik woon zelfstandig.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:39 schreef Ole het volgende:
Hoogfunctionerend?
Dat interpreteer ik als iemand die functioneert op zichzelf.
Dat is heel fijn! Maar er zijn meer gebieden waarop je leven op orde moet zijn om als hoogfunctionerend te worden gezien.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed weet wat het verschil is tussen schizofrenie en schizo affectieve stoornis, zou je dat uit kunnen leggen?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik ben geen ‘schizofreen’, mijn diagnoses zijn schizoaffectieve stoornis en PTSS in remissie. Maar ik ben wel hoogfunctionerend en ben niet anders dan die man in die video die Droopie heeft gegeven.
Bipolair met af en toe psychosesquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed weet wat het verschil is tussen schizofrenie en schizo affectieve stoornis, zou je dat uit kunnen leggen?
Dat is een veelvoorkomend iets dat ik in R&P terug zie.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:16 schreef Puzzie het volgende:
Keep_Walking waarom laat jij je zo afzeiken door de mensen?
Ik heb er geen geen woorden voor hoe iedereen zich iedere keer massaal op je stort.
Dat zie ik ook ja en ik vind het schaamteloos gedrag.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is een veelvoorkomend iets dat ik in R&P terug zie.
Mensen zijn happig en blij, om adviezen te geven daarna is het: 'waarom doe je niks met mijn adviezen' en veranderd het behulpzaam zijn, in iemand terecht stellen.
Dat gaat ook zo bij diagnoses/ of mensen wel waarheid spreken of liegen en zo maar door.
Ik denk dat als users het hier echt belangrijk vinden, dat een forum als hier bestaat dat tevens veilig is, veel forumgangers kritisch naar hunzelf moeten kijken.
Als iemand je adviezen niet opneemt poehoe, misschien was het niet het juiste advies, blijf dan weg en laat een ander proberen. Zelfde met als je iemand niet geloofd, blijf dan gewoon weg. Niemand is je wat verschuldigd, ook niet welke diagnose je hebt blabla.
En nu zie ik weer dat hij antwoorden verschuldigd is enzovoorts best vermoeiend lijkt me dat.
Het maakt me weerbaar.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:16 schreef Puzzie het volgende:
Keep_Walking waarom laat jij je zo afzeiken door de mensen?
Ik heb er geen geen woorden voor hoe iedereen zich iedere keer massaal op je stort.
Misschien zou het goed zijn als je een beetje zou aangeven welke richting je op wil met het topic, of wat jij eruit hoopt te halen. Dan wordt het voor jou misschien ook prettiger.quote:
Snap die reactie, en eelt op de ziel kan an sich geen kwaadquote:
Knap want ik vind het behoorlijk respectloos wat hier gebeurt.quote:
Begrip en advies. Bemoediging en steun.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:54 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Misschien zou het goed zijn als je een beetje zou aangeven welke richting je op wil met het topic, of wat jij eruit hoopt te halen. Dan wordt het voor jou misschien ook prettiger.
Waar ligt je behoefte?
lol Begrip van hier kan je wel vergeten , sorryquote:Op zondag 10 mei 2026 11:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Begrip en advies. Bemoediging en steun.
Ik heb een fitness abonnement cadeau gekregen van een lieve vrouw en ik ga weer sporten om af te vallen. Ik ben best dik geworden dus ik hoop dat ik het kan volhouden.😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |