Als ze Van Strien hadden gezegd, was het ook goed geweest…quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Gort van Strien goed rekenen vind ik wat van
Marrakesj aan zee.quote:
Wel redelijk makkelijk op te zoeken, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben vrij goed in het periodiek systeem maar die vraag over Erbium is toch veel te moeilijk? Helemaal in vergelijking met Tom & Jerry.
Maar hoe kun je dat in hemelsnaam verkeerd opzoeken?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben vrij goed in het periodiek systeem maar die vraag over Erbium is toch veel te moeilijk? Helemaal in vergelijking met Tom & Jerry.
Andere team kreeg ook een moeilijk atoomnummer en een simpele stripvraag.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:56 schreef Zwansen het volgende:
De meeste (oude?) periodiek systemen hebben een knip vanaf 56 en daarna gaat het verder met 70+ ofzo. Misschien daarom?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat in hemelsnaam verkeerd opzoeken?
Hebben ze geen binas daarquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De meeste (oude?) periodiek systemen hebben een knip vanaf 56 en daarna gaat het verder met 70+ ofzo. Misschien daarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |