Als ze Van Strien hadden gezegd, was het ook goed geweest…quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Gort van Strien goed rekenen vind ik wat van
Marrakesj aan zee.quote:
Wel redelijk makkelijk op te zoeken, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben vrij goed in het periodiek systeem maar die vraag over Erbium is toch veel te moeilijk? Helemaal in vergelijking met Tom & Jerry.
Maar hoe kun je dat in hemelsnaam verkeerd opzoeken?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben vrij goed in het periodiek systeem maar die vraag over Erbium is toch veel te moeilijk? Helemaal in vergelijking met Tom & Jerry.
Andere team kreeg ook een moeilijk atoomnummer en een simpele stripvraag.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:56 schreef Zwansen het volgende:
De meeste (oude?) periodiek systemen hebben een knip vanaf 56 en daarna gaat het verder met 70+ ofzo. Misschien daarom?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat in hemelsnaam verkeerd opzoeken?
Hebben ze geen binas daarquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De meeste (oude?) periodiek systemen hebben een knip vanaf 56 en daarna gaat het verder met 70+ ofzo. Misschien daarom?
Jammer wel want die ander weet veel. Had een hele goede score kunnen worden als die ander niet zo'n prutser was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Da’s dan net zoiets als lukraak Marcus Aurelius te roepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Helemaal lukraak was het niet, eerder iets van klok en klepel…quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da’s dan net zoiets als lukraak Marcus Aurelius te roepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Nou ja, de geboorte van zijn kinderen is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:57 schreef NoCigar het volgende:
Ongezond als zo'n man zo zelfverzekerd 'toucheren' zegt.
Ik had haar achternaam nochtans verhaspeld met de voornaam Nicky.quote:
Is dat nou nodig?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit wordt helemaal niks met die oude taarten
Is dat vernoemd naar de vrouw van de Konijn van Holland?quote:
Best wel…quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Goedenavond, laten we hopen op wat ouderwetse kwaliteit vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Vroeg me al af of ze specifiek die wilde hebben of de algemenere soortnaamquote:
Vriendin werkt in Artis met die dieren…quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vroeg me al af of ze specifiek die wilde hebben of de algemenere soortnaam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |