SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Noujazeg.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ha, Richard O'Sulivan is vandaag net overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Dat heet bij vogels toch een vlucht? Runderen leven in kuddes.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hier vlakbij zit een hele kudde, prachtig gezicht…
Veel beesten (of mensen) bij elkaar is bij mij altijd een kudde…quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat heet bij vogels toch een vlucht? Runderen leven in kuddes.
Alleen als ze vliegen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat heet bij vogels toch een vlucht? Runderen leven in kuddes.
Ik kende ze niet maar ik dacht zo'n beest zou ik een lepelaar noemenquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Hier vlakbij zit een hele kudde, prachtig gezicht…
Ken je deze uit de Fabeltjeskrant?quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kende ze niet maar ik dacht zo'n beest zou ik een lepelaar noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |