Lieve Child, Ik weet dat je je heel ongemakkelijk voelt om zomaar spullen te krijgen (En dat siert je!) maar misschien moet je ook leren te aanvaarden dat mensen zonder verdere bij bedoelingen en die het makkelijk kunnen missen of spullen over hebben die niet gebruikt worden aan jou aanbieden.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!
Maar dat hoeft echt niet hoorDan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen
Hier heb ik een nachtje over geslapenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:27 schreef Iceage het volgende:
[..]
Lieve Child, Ik weet dat je je heel ongemakkelijk voelt om zomaar spullen te krijgen (En dat siert je!) maar misschien moet je ook leren te aanvaarden dat mensen zonder verdere bij bedoelingen en die het makkelijk kunnen missen of spullen over hebben die niet gebruikt worden aan jou aanbieden.
Je zegt meestal nee dat is niet nodig of daar voel ik me niet fijn bij dat snap ik heel goed., maar wij hebben hier ook gelezen dat je elke euro 3x moet omdraaien.
Fijne avond, ik ga![]()
Edit aanvulling. Pas natuurlijk wel heel erg goed op aan wie je je prive gegevens zoals naam en adres of rekening nr geeft.!!!!!
Er is vast wel iemand die je vertrouwt en dingen kan regelen als tussenpersoon zodat het bij jou terecht komt.
Slaap lekker , dat ga ik ook nu doen.![]()
Je bescheidenheid en dankbaarheid sieren je.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier heb ik een nachtje over geslapen
Uhm... ik vind het extreem lastig.
'k Ben niet arm, kan rondkomen. Alleen ik moet over aankopen nadenken, maar dat is niet zielig. Ik werk niet, dus ik ben dankbaar met mijn inkomsten.
Daarnaast kom ik wel uit een echt arm gezin als kind, daardoor heb ik geleerd om euro's (naja destijds guldens) om te draaien. Zelf heb ik ook een periode gehad waarin ik aan het einde van de maand rood stond. Echter heb ik toen hulp gehad van een budgetcoach en nu gaat het echt goed.
En het is niet alleen het geld > ik wil niet dat de verhoudingen scheef komen. En dat risico is er wel dan. Een groot risico. De dankbaarheid wordt dan ongemakkelijk
Het is super lief, maar het voelt ook ongemakkelijk. Ik weet me gewoon geen houding te geven. En soms heb ik wel dingen aangenomenen dat is super lief en fijn. Alleen ik weet ook niet zo goed te reageren en zo. Zeker als ik maar één keer dank je wel mag zeggen
Ik begrijp je, het is lief bedoeld maar het voelt wel ongemakkelijk, ik weet me dan ook moeilijk een houding te geven zeker also de verhoudingen scheef liggenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier heb ik een nachtje over geslapen
Uhm... ik vind het extreem lastig.
'k Ben niet arm, kan rondkomen. Alleen ik moet over aankopen nadenken, maar dat is niet zielig. Ik werk niet, dus ik ben dankbaar met mijn inkomsten.
Daarnaast kom ik wel uit een echt arm gezin als kind, daardoor heb ik geleerd om euro's (naja destijds guldens) om te draaien. Zelf heb ik ook een periode gehad waarin ik aan het einde van de maand rood stond. Echter heb ik toen hulp gehad van een budgetcoach en nu gaat het echt goed.
En het is niet alleen het geld > ik wil niet dat de verhoudingen scheef komen. En dat risico is er wel dan. Een groot risico. De dankbaarheid wordt dan ongemakkelijk
Het is super lief, maar het voelt ook ongemakkelijk. Ik weet me gewoon geen houding te geven. En soms heb ik wel dingen aangenomenen dat is super lief en fijn. Alleen ik weet ook niet zo goed te reageren en zo. Zeker als ik maar één keer dank je wel mag zeggen
Wanneer kan ik je inhurenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... koelkast en vriezer zijn schoon
Voorraadkast is netjes
Kruidenkast is netjes
De rest doe ik later
Haha als jij zorgt dat ik bij jou kom en weer thuisquote:
quote:
Ik denk dat ik dit wel namens iedereen mag zeggen: Top, We zijn trots op jequote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... koelkast en vriezer zijn schoon
Voorraadkast is netjes
Kruidenkast is netjes
De rest doe ik later
Dank jequote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit wel namens iedereen mag zeggen: Top, We zijn trots op je
Dat mag gewoon hequote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Ben niet klaar, had geen zin meer... maar de belangrijkste dingen zijn gedaan
Morgen weer een dag, maar dan wil ik vooral wasjes draaien en haken
Maandag of dinsdag ga ik weer beneden verder
Nu lekker een snuggle aan, ben een beetje koud en een beetje moe
Even een dagje waar ik last heb van de stemmen en zo. Dat is irritant, maar goed... ik ben nog wel de baas
Morgen moederdag
Mis de mijne zo
De laatste dagen ook zoveel neigignen tot huilen, erg irritant
*biedt schouder aan*quote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Ben niet klaar, had geen zin meer... maar de belangrijkste dingen zijn gedaan
Morgen weer een dag, maar dan wil ik vooral wasjes draaien en haken
Maandag of dinsdag ga ik weer beneden verder
Nu lekker een snuggle aan, ben een beetje koud en een beetje moe
Even een dagje waar ik last heb van de stemmen en zo. Dat is irritant, maar goed... ik ben nog wel de baas
Morgen moederdag
Mis de mijne zo
De laatste dagen ook zoveel neigignen tot huilen, erg irritant
Snap ik. Veel plezier morgenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:12 schreef Ole het volgende:
Ik ga morgen naar mijn moeder. Mijn vader zou afgelopen week jarig zijn. Ik geniet nu van de momenten die we hebben
Zodra ik tranen voel ga ik volledig op de rem en blokkade. Een potje huilen kan ik gewoon niet? Alleen als een vriendin of een begeleider of de psych me "erin begeleid". Mensen die even doorvragen en me vertellen dat het oké is. Ik kan dat nog niet alleenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag gewoon he
Even huilen
En ja begrijpelijk dat Moederdag zo’n impact moment is
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*biedt schouder aan*
*en een trapje*
Twee maanden al... maar ik ben er eerder niet aan toegekomen om te voelen denk ik?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:43 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd! Zo een eerste moederdag hakt er in hoor! Mag je gewoon verdrietig over zijn! Verdriet hebben!
En het is nog zo recent allemaal
Ja het vreet me op, ben al dagen moe en constant getriggerd. Morgen wandelen en verder met de grote voorjaarsschoonmaak. Merk dat ik dat fijn vindquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:00 schreef summer2bird het volgende:
Dat is super normaal hoor, als je na de dood van je moeder het niet moeilijk hebt op moederdag is er juist wat mis (of hele slechte band)
Je schrijft dat je vandaag te weinig hebt gedaan, maar verdriet kost ook enorm veel energie.
Geef je verdriet de ruimte, en weet dat je altijd hier kan praten als je dat wilt.
Heel veel sterkte en wees lief voor jezelf. Je moeder zou dat willen, en je verdient het ook
Je doet het fantastischquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee maanden al... maar ik ben er eerder niet aan toegekomen om te voelen denk ik?
Alles uitgesteld op emotioneel gebied en nu klapt het er in
Moet ook gewoon meer eten en meer slapen, zodat ik meer weerstand heb. Ik weet het... alleen het is zo moeilijk...
Ben blij als ik vrijdag de psych spreek. Ze heeft sowieso een appje, dus ik hoop dat ze even contact zoekt maandagen anders bespreken we het vrijdag
Komt goud
[..]
Ja het vreet me op, ben al dagen moe en constant getriggerd. Morgen wandelen en verder met de grote voorjaarsschoonmaak. Merk dat ik dat fijn vind
En verder maar aanzien... Even wasjes draaien, opruimen boven etc.
Wil de boel netjes krijgen... beetje obsessief misschien, maar goed...doe wat ik kan
Niet al Cotsquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee maanden al... maar ik ben er eerder niet aan toegekomen om te voelen denk ik?
Alles uitgesteld op emotioneel gebied en nu klapt het er in
Moet ook gewoon meer eten en meer slapen, zodat ik meer weerstand heb. Ik weet het... alleen het is zo moeilijk...
Ben blij als ik vrijdag de psych spreek. Ze heeft sowieso een appje, dus ik hoop dat ze even contact zoekt maandagen anders bespreken we het vrijdag
Komt goud
[..]
Ja het vreet me op, ben al dagen moe en constant getriggerd. Morgen wandelen en verder met de grote voorjaarsschoonmaak. Merk dat ik dat fijn vind
En verder maar aanzien... Even wasjes draaien, opruimen boven etc.
Wil de boel netjes krijgen... beetje obsessief misschien, maar goed...doe wat ik kan
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet al Cots
Al zou het 2 jaar zijn
Het maakt niet uit
Je mag verdrietig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik geloof er niet meer in, maar ergens heb ik wel de hoop om ooit te leren "normaal" en gezond te eten
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:32 schreef Ole het volgende:
Lieverd ik kan en wil je geen advies geven. Maar wel dikke
Ik praat voor mezelf ook. Gewoon lekker even van je af praten!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
![]()
Verwachtte ook geen advies hoor! Daar heb ik ook het fact voor
Alleen ik moest dit even delen... Gewoon even van me af typen
De motivatie begint wel een soort van te komen iig
Moet alleen even over die angst heen stappen
Kan wel, maar het gaat wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Lieve meis, kun je het crisiscentrum (of iemand anders) niet bellen?
Knuffelquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik praat voor mezelf ook. Gewoon lekker even van je af praten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |