abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220747202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!

Maar dat hoeft echt niet hoor :* Dan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen O+
Lieve Child, Ik weet dat je je heel ongemakkelijk voelt om zomaar spullen te krijgen (En dat siert je!) maar misschien moet je ook leren te aanvaarden dat mensen zonder verdere bij bedoelingen en die het makkelijk kunnen missen of spullen over hebben die niet gebruikt worden aan jou aanbieden.

Je zegt meestal nee dat is niet nodig of daar voel ik me niet fijn bij dat snap ik heel goed., maar wij hebben hier ook gelezen dat je elke euro 3x moet omdraaien.

Fijne avond, ik ga :Z :Z

Edit aanvulling. Pas natuurlijk wel heel erg goed op aan wie je je prive gegevens zoals naam en adres of rekening nr geeft.!!!!!

Er is vast wel iemand die je vertrouwt en dingen kan regelen als tussenpersoon zodat het bij jou terecht komt.

Slaap lekker , dat ga ik ook nu doen. :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 08-05-2026 23:05:30 ]
pi_220748216
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:27 schreef Iceage het volgende:

[..]
Lieve Child, Ik weet dat je je heel ongemakkelijk voelt om zomaar spullen te krijgen (En dat siert je!) maar misschien moet je ook leren te aanvaarden dat mensen zonder verdere bij bedoelingen en die het makkelijk kunnen missen of spullen over hebben die niet gebruikt worden aan jou aanbieden.

Je zegt meestal nee dat is niet nodig of daar voel ik me niet fijn bij dat snap ik heel goed., maar wij hebben hier ook gelezen dat je elke euro 3x moet omdraaien.

Fijne avond, ik ga :Z :Z

Edit aanvulling. Pas natuurlijk wel heel erg goed op aan wie je je prive gegevens zoals naam en adres of rekening nr geeft.!!!!!

Er is vast wel iemand die je vertrouwt en dingen kan regelen als tussenpersoon zodat het bij jou terecht komt.

Slaap lekker , dat ga ik ook nu doen. :Y
Hier heb ik een nachtje over geslapen

Uhm... ik vind het extreem lastig.
'k Ben niet arm, kan rondkomen. Alleen ik moet over aankopen nadenken, maar dat is niet zielig. Ik werk niet, dus ik ben dankbaar met mijn inkomsten.
Daarnaast kom ik wel uit een echt arm gezin als kind, daardoor heb ik geleerd om euro's (naja destijds guldens ;) ) om te draaien. Zelf heb ik ook een periode gehad waarin ik aan het einde van de maand rood stond. Echter heb ik toen hulp gehad van een budgetcoach en nu gaat het echt goed.

En het is niet alleen het geld > ik wil niet dat de verhoudingen scheef komen. En dat risico is er wel dan. Een groot risico. De dankbaarheid wordt dan ongemakkelijk

Het is super lief, maar het voelt ook ongemakkelijk. Ik weet me gewoon geen houding te geven. En soms heb ik wel dingen aangenomen :Y en dat is super lief en fijn. Alleen ik weet ook niet zo goed te reageren en zo. Zeker als ik maar één keer dank je wel mag zeggen ;)
  zaterdag 9 mei 2026 @ 09:42:58 #28
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220748526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier heb ik een nachtje over geslapen

Uhm... ik vind het extreem lastig.
'k Ben niet arm, kan rondkomen. Alleen ik moet over aankopen nadenken, maar dat is niet zielig. Ik werk niet, dus ik ben dankbaar met mijn inkomsten.
Daarnaast kom ik wel uit een echt arm gezin als kind, daardoor heb ik geleerd om euro's (naja destijds guldens ;) ) om te draaien. Zelf heb ik ook een periode gehad waarin ik aan het einde van de maand rood stond. Echter heb ik toen hulp gehad van een budgetcoach en nu gaat het echt goed.

En het is niet alleen het geld > ik wil niet dat de verhoudingen scheef komen. En dat risico is er wel dan. Een groot risico. De dankbaarheid wordt dan ongemakkelijk

Het is super lief, maar het voelt ook ongemakkelijk. Ik weet me gewoon geen houding te geven. En soms heb ik wel dingen aangenomen :Y en dat is super lief en fijn. Alleen ik weet ook niet zo goed te reageren en zo. Zeker als ik maar één keer dank je wel mag zeggen ;)
Je bescheidenheid en dankbaarheid sieren je.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220748540
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier heb ik een nachtje over geslapen

Uhm... ik vind het extreem lastig.
'k Ben niet arm, kan rondkomen. Alleen ik moet over aankopen nadenken, maar dat is niet zielig. Ik werk niet, dus ik ben dankbaar met mijn inkomsten.
Daarnaast kom ik wel uit een echt arm gezin als kind, daardoor heb ik geleerd om euro's (naja destijds guldens ;) ) om te draaien. Zelf heb ik ook een periode gehad waarin ik aan het einde van de maand rood stond. Echter heb ik toen hulp gehad van een budgetcoach en nu gaat het echt goed.

En het is niet alleen het geld > ik wil niet dat de verhoudingen scheef komen. En dat risico is er wel dan. Een groot risico. De dankbaarheid wordt dan ongemakkelijk

Het is super lief, maar het voelt ook ongemakkelijk. Ik weet me gewoon geen houding te geven. En soms heb ik wel dingen aangenomen :Y en dat is super lief en fijn. Alleen ik weet ook niet zo goed te reageren en zo. Zeker als ik maar één keer dank je wel mag zeggen ;)
Ik begrijp je, het is lief bedoeld maar het voelt wel ongemakkelijk, ik weet me dan ook moeilijk een houding te geven zeker also de verhoudingen scheef liggen
Als ik dat merk zeg ik, nee sorry dat kan ik niet aannemem je hebt me al veel gegeven en ik heb te weinig om je wat terug te geven
pi_220749526
Zo... koelkast en vriezer zijn schoon
Voorraadkast is netjes
Kruidenkast is netjes

De rest doe ik later
pi_220749767
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... koelkast en vriezer zijn schoon
Voorraadkast is netjes
Kruidenkast is netjes

De rest doe ik later
Wanneer kan ik je inhuren :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220749793
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wanneer kan ik je inhuren :@
Haha als jij zorgt dat ik bij jou kom en weer thuis ;)

Straks de rest nog hoor. Ben het nu even zat en zit lekker te haken
  Moderator / Redactie FP zaterdag 9 mei 2026 @ 13:27:59 #33
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220749913
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wanneer kan ik je inhuren :@
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220750417
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... koelkast en vriezer zijn schoon
Voorraadkast is netjes
Kruidenkast is netjes

De rest doe ik later
Ik denk dat ik dit wel namens iedereen mag zeggen: Top, We zijn trots op je :Y
pi_220751396
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 15:00 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ik denk dat ik dit wel namens iedereen mag zeggen: Top, We zijn trots op je :Y
Dank je O+

Ben niet klaar, had geen zin meer... maar de belangrijkste dingen zijn gedaan
Morgen weer een dag, maar dan wil ik vooral wasjes draaien en haken :Y
Maandag of dinsdag ga ik weer beneden verder

Nu lekker een snuggle aan, ben een beetje koud en een beetje moe
Even een dagje waar ik last heb van de stemmen en zo. Dat is irritant, maar goed... ik ben nog wel de baas

Morgen moederdag -O-
Mis de mijne zo
De laatste dagen ook zoveel neigignen tot huilen, erg irritant
pi_220751660
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je O+

Ben niet klaar, had geen zin meer... maar de belangrijkste dingen zijn gedaan
Morgen weer een dag, maar dan wil ik vooral wasjes draaien en haken :Y
Maandag of dinsdag ga ik weer beneden verder

Nu lekker een snuggle aan, ben een beetje koud en een beetje moe
Even een dagje waar ik last heb van de stemmen en zo. Dat is irritant, maar goed... ik ben nog wel de baas

Morgen moederdag -O-
Mis de mijne zo
De laatste dagen ook zoveel neigignen tot huilen, erg irritant
Dat mag gewoon he
Even huilen
En ja begrijpelijk dat Moederdag zo’n impact moment is :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 mei 2026 @ 18:12:10 #37
22592 crew  Ole
pi_220751724
Ik ga morgen naar mijn moeder. Mijn vader zou afgelopen week jarig zijn. Ik geniet nu van de momenten die we hebben O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie FP zaterdag 9 mei 2026 @ 18:13:43 #38
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220751730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je O+

Ben niet klaar, had geen zin meer... maar de belangrijkste dingen zijn gedaan
Morgen weer een dag, maar dan wil ik vooral wasjes draaien en haken :Y
Maandag of dinsdag ga ik weer beneden verder

Nu lekker een snuggle aan, ben een beetje koud en een beetje moe
Even een dagje waar ik last heb van de stemmen en zo. Dat is irritant, maar goed... ik ben nog wel de baas

Morgen moederdag -O-
Mis de mijne zo
De laatste dagen ook zoveel neigignen tot huilen, erg irritant
*biedt schouder aan*

*en een trapje*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220751913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:12 schreef Ole het volgende:
Ik ga morgen naar mijn moeder. Mijn vader zou afgelopen week jarig zijn. Ik geniet nu van de momenten die we hebben O+
Snap ik. Veel plezier morgen O+

quote:
99s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 17:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat mag gewoon he
Even huilen
En ja begrijpelijk dat Moederdag zo’n impact moment is :*
Zodra ik tranen voel ga ik volledig op de rem en blokkade. Een potje huilen kan ik gewoon niet? Alleen als een vriendin of een begeleider of de psych me "erin begeleid". Mensen die even doorvragen en me vertellen dat het oké is. Ik kan dat nog niet alleen

Mijn emotieregulatie is een beetje kaduuk. Volgens de psych komt dat doordat me dat nooit geleerd is. Wat wel klopt. Plus bipolair rapid cycling > van nul naar honderd en niks ertussen

Misschien stuur ik zo een appje richting de psych. Dan leest ze het maandag en dan ben ik het kwijt en zij weet weer even hoe het nu met me gaat

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*biedt schouder aan*

*en een trapje*
:P Dat trapje is wel nodig ;)
Dank je wel lieve jij :*

---------------------------------

Ik moet ook telkens denken aan de euthanasie en haar einde van het leven
Ze was zo ongelukkig, had pijn en was zo bang om weer te vallen
Ze kon niks meer goed zelfstandig. Was alleen maar moe en lag voornamelijk te slapen en suffen en staren. Dat was geen leven
Ik ben bang dat ik haar per ongeluk tegen gehouden heb om te sterven wanneer ze wilde

Plus dat haar dood in anderhalf week tijd geregeld was
Dat was snel en heftig en zwaar

Het missen valt me de laatste dagen ineens zwaar en kan geen kant op met mezelf
Het vreet energie en kom amper tot mijn hobby's of dingen doordat ik telkens zo aan het vechten ben met emoties

Vandaag ook te weinig gedaan. Twee uurtjes gehaakt, beetje schoongemaakt en that's it
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 mei 2026 @ 18:43:56 #40
22592 crew  Ole
pi_220751937
Ach lieverd! Zo een eerste moederdag hakt er in hoor! Mag je gewoon verdrietig over zijn! Verdriet hebben!
En het is nog zo recent allemaal
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220752025
Dat is super normaal hoor, als je na de dood van je moeder het niet moeilijk hebt op moederdag is er juist wat mis (of hele slechte band)

Je schrijft dat je vandaag te weinig hebt gedaan, maar verdriet kost ook enorm veel energie.
Geef je verdriet de ruimte, en weet dat je altijd hier kan praten als je dat wilt.

Heel veel sterkte en wees lief voor jezelf. Je moeder zou dat willen, en je verdient het ook :*
Twiddel
pi_220752270
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:43 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd! Zo een eerste moederdag hakt er in hoor! Mag je gewoon verdrietig over zijn! Verdriet hebben!
En het is nog zo recent allemaal
Twee maanden al... maar ik ben er eerder niet aan toegekomen om te voelen denk ik?
Alles uitgesteld op emotioneel gebied en nu klapt het er in
Moet ook gewoon meer eten en meer slapen, zodat ik meer weerstand heb. Ik weet het... alleen het is zo moeilijk...

Ben blij als ik vrijdag de psych spreek. Ze heeft sowieso een appje, dus ik hoop dat ze even contact zoekt maandag :) en anders bespreken we het vrijdag

Komt goud :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:00 schreef summer2bird het volgende:
Dat is super normaal hoor, als je na de dood van je moeder het niet moeilijk hebt op moederdag is er juist wat mis (of hele slechte band)

Je schrijft dat je vandaag te weinig hebt gedaan, maar verdriet kost ook enorm veel energie.
Geef je verdriet de ruimte, en weet dat je altijd hier kan praten als je dat wilt.

Heel veel sterkte en wees lief voor jezelf. Je moeder zou dat willen, en je verdient het ook :*
Ja het vreet me op, ben al dagen moe en constant getriggerd. Morgen wandelen en verder met de grote voorjaarsschoonmaak. Merk dat ik dat fijn vind :Y

En verder maar aanzien... Even wasjes draaien, opruimen boven etc.
Wil de boel netjes krijgen... beetje obsessief misschien, maar goed...doe wat ik kan
  zaterdag 9 mei 2026 @ 19:43:47 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220752329
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Twee maanden al... maar ik ben er eerder niet aan toegekomen om te voelen denk ik?
Alles uitgesteld op emotioneel gebied en nu klapt het er in
Moet ook gewoon meer eten en meer slapen, zodat ik meer weerstand heb. Ik weet het... alleen het is zo moeilijk...

Ben blij als ik vrijdag de psych spreek. Ze heeft sowieso een appje, dus ik hoop dat ze even contact zoekt maandag :) en anders bespreken we het vrijdag

Komt goud :Y
[..]
Ja het vreet me op, ben al dagen moe en constant getriggerd. Morgen wandelen en verder met de grote voorjaarsschoonmaak. Merk dat ik dat fijn vind :Y

En verder maar aanzien... Even wasjes draaien, opruimen boven etc.
Wil de boel netjes krijgen... beetje obsessief misschien, maar goed...doe wat ik kan
Je doet het fantastisch ^O^
pi_220752446
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Twee maanden al... maar ik ben er eerder niet aan toegekomen om te voelen denk ik?
Alles uitgesteld op emotioneel gebied en nu klapt het er in
Moet ook gewoon meer eten en meer slapen, zodat ik meer weerstand heb. Ik weet het... alleen het is zo moeilijk...

Ben blij als ik vrijdag de psych spreek. Ze heeft sowieso een appje, dus ik hoop dat ze even contact zoekt maandag :) en anders bespreken we het vrijdag

Komt goud :Y
[..]
Ja het vreet me op, ben al dagen moe en constant getriggerd. Morgen wandelen en verder met de grote voorjaarsschoonmaak. Merk dat ik dat fijn vind :Y

En verder maar aanzien... Even wasjes draaien, opruimen boven etc.
Wil de boel netjes krijgen... beetje obsessief misschien, maar goed...doe wat ik kan
Niet al Cots
Al zou het 2 jaar zijn
Het maakt niet uit
Je mag verdrietig zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220753107
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Je doet het fantastisch ^O^
O+ O+ O+

quote:
99s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Niet al Cots
Al zou het 2 jaar zijn
Het maakt niet uit
Je mag verdrietig zijn
-O- ik weet gewoon even niet wat ik met mijn gevoelens aanmoet. Het is echt super irritant...

----------------------

Het is super onrustig in mijn hoofd> suïcidaal, stemmen, dingen zien, mezelf pijn willen doen.
Zit de hele tijd te vechten er tegen

Daardoor ga ik elke avond met tegenzin naar bed, want dan heb ik nog minder weerstand. Overdag kan ik mezelf nog wel een soort van afleiden, in bed niet. Op den duur moet het boek aan de kant en de lamp uit

En dan het stomme, stomme, stomme eten. Ik heb wel zin in warm eten, in groentes etc. Alleen de gedachte geeft al paniek.
Het is een dubbel gevoel, maar uiteindelijk wel positief denk ik :Y
Vrijdag maar met de psych bespreken hoe ik dat ga aanpakken, want ik durf niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geloof er niet meer in, maar ergens heb ik wel de hoop om ooit te leren "normaal" en gezond te eten
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 mei 2026 @ 21:32:06 #46
22592 crew  Ole
pi_220753155
Lieverd ik kan en wil je geen advies geven. Maar wel dikke :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220753171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:32 schreef Ole het volgende:
Lieverd ik kan en wil je geen advies geven. Maar wel dikke :*
O+ O+ O+

Verwachtte ook geen advies hoor! Daar heb ik ook het fact voor
Alleen ik moest dit even delen... Gewoon even van me af typen
De motivatie begint wel een soort van te komen iig :Y
Moet alleen even over die angst heen stappen
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:35:24 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220753181
Lieve meis, kun je het crisiscentrum (of iemand anders) niet bellen?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 mei 2026 @ 21:35:44 #49
22592 crew  Ole
pi_220753187
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O+ O+ O+

Verwachtte ook geen advies hoor! Daar heb ik ook het fact voor
Alleen ik moest dit even delen... Gewoon even van me af typen
De motivatie begint wel een soort van te komen iig :Y
Moet alleen even over die angst heen stappen
Ik praat voor mezelf ook. Gewoon lekker even van je af praten!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220753223
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Lieve meis, kun je het crisiscentrum (of iemand anders) niet bellen?
Kan wel, maar het gaat wel.
'k Heb nog geen plannen om te acteren op mijn gevoelens en ervaringen op het moment. Het is gewoon even zwaar. Over een uurtje is het bedtijd en dan tja... morgen weer een dag en hoe die gaat zien we dan wel weer

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 21:35 schreef Ole het volgende:

[..]
Ik praat voor mezelf ook. Gewoon lekker even van je af praten!
Knuffel :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')