SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Voor Cot- Child een uitlaatklepquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:11 schreef Iceage het volgende:
Zo dan nieuw deel alweer. We gaan lekker met zn allen.![]()
Nu nog een cozy game!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @:Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)
Even miepen: mijn mond doet zeer van de mondhygiënist en mijn nek ook
Baal een beetje van mezelf en mijn gedrag in een ander topic![]()
Ook ik moet leren op mijn handen te zitten
Zit nu te twijfelen of ik even boven ga zitten of niet ... hm ... lastige keuze. Gewoon een potje thee en een haaknaald is wel fijn
Voor ons allemaal en mijn 2e smiley was verkeerd heb ik gelijk aangepast maar je was te snel met quotenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor Cot- Child een uitlaatklep
Ik was op Stig-snelheidquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Voor ons allemaal en mijn 2e smiley was verkeerd heb ik gelijk aangepast maar je was te snel met quoten
Natuurlijk mag je dat delen. vergeet de Parasol niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @:Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)
Eerst nog even twijfelenquote:
Ook kringloopwinkels niet vergeten.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat je ook kan doen Child, is wachten tot de uitverkoop. Is dat niet in augustus?
Niemand verplicht je nu te kiezenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst nog even twijfelenzoals ik over alles twijfel
De aanschaf van een parasol gaat ook nog weken duren hoor
Alleen een leuke gedachte bij de voorjaarsschoonmaak.
Sowieso loop ik binnenkort een keer naar de Praxis en een keer naar de IKEA (nee niet om ze leeg te kopen. Kijken, nadenken, beslissen)(en er komt vakantiegeld aan. De helft gaat naar nuttige en/of leuke dingen en de andere helft naar de spaarrekening. Dat bewaar ik tot augustus, dan komt de afrekening van energie. Krijg sowieso een bak geld terug, maar voor de zekerheid. En dan zien we wel weer verder)
Aardbeienplantjes, ik heb ze bij een aardbeienboer op internet gekocht. Krijg je alleen de wortelsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had het er net met Ice over (mag het delen toch? @:Iceage ?) over dat ik mijn balkon wil opknappen. Dit jaar wil ik een parasol en even schrobben. Wat (aardbeien)plantjes erbij. Volgend jaar, na de renovatie nog wat aan meubels (nieuw tafeltje en een kastje/dingetje)
Even miepen: mijn mond doet zeer van de mondhygiënist en mijn nek ook
Baal een beetje van mezelf en mijn gedrag in een ander topic![]()
Ook ik moet leren op mijn handen te zitten
Zit nu te twijfelen of ik even boven ga zitten of niet ... hm ... lastige keuze. Gewoon een potje thee en een haaknaald is wel fijn
Ik heb even gezocht bij wat verschillende sites. Ook plantjes met kluit.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aardbeienplantjes, ik heb ze bij een aardbeienboer op internet gekocht. Krijg je alleen de wortels
Heb de coronas besteld die vind ik persoonlijk het lekkerst.
Ik heb nu al heel veel bakken vol want je krijgt best veel stekjes van per jaar
Weet niet eens meer wat ik er voor betaald heb eerlijk gezegd. Ik zal dit jaar ook wel veel stekjes krijgen van die planten. Zou er wat op kunnen sturen naar Childquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht bij wat verschillende sites. Ook plantjes met kluit.
Ik vind de websites best wel duur komen ook verzendkosten bij. Ik vertelde in het vorige deel al dat ik ze bij Welkoop heb gekocht a 0.15 cent per plantje. Gelijk wat tomaat en komkommerplantjes etc mee genomen.
In sommige woonplaatsen is Welkoop ook bekend onder de naam Boerenbond dacht ik. Beetje goede aardbei plant heeft rondom 20 a 50 cm nodig, veel zijn er dus voor een pot of bak niet nodig.
Ze kunnen ook dacht ik prima in een hanger.
Weer de hele zomer plezier van
Fijne avond verder.
Lol Je bedoeld vast opsturen TOP!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat ik er voor betaald heb eerlijk gezegd. Ik zal dit jaar ook wel veel stekjes krijgen van die planten. Zou er wat op kunnen zuren naar Child
Oh joh, ik denk er gewoon nog een tijdje over naquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat je ook kan doen Child, is wachten tot de uitverkoop. Is dat niet in augustus?
Nee zeker nietquote:
Ik wil hem wel graag hebben, maar even kijken of ik hem na een paar weken nog steeds wil hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niemand verplicht je nu te kiezen
Ik wacht qua games ook vaak op sales
Jullie overschatten zo het formaat van mijn bescheiden balkon !quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht bij wat verschillende sites. Ook plantjes met kluit.
Ik vind de websites best wel duur komen ook verzendkosten bij. Ik vertelde in het vorige deel al dat ik ze bij Welkoop heb gekocht a 0.15 cent per plantje. Gelijk wat tomaat en komkommerplantjes etc mee genomen.
In sommige woonplaatsen is Welkoop ook bekend onder de naam Boerenbond dacht ik. Beetje goede aardbei plant heeft rondom 20 a 30 cm nodig, veel zijn er dus voor een pot of bak niet nodig.
Ze kunnen ook dacht ik prima in een hanger.
Weer de hele zomer plezier van
Fijne avond verder.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
Als er een verkiezing zou gehouden worden voor de meest sociale persoon op het forum wint Cots
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat ik er voor betaald heb eerlijk gezegd. Ik zal dit jaar ook wel veel stekjes krijgen van die planten. Zou er wat op kunnen zuren naar Child
Dotteke schreef dat ze bakken vol heeftquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!
Maar dat hoeft echt niet hoorDan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen
Eensquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
Als er een verkiezing zou gehouden worden voor de meest sociale persoon op het forum wint Cots
Ik heb plantjes en die geven mega veel stekjes. Dus die kosten mij niets.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!
Maar dat hoeft echt niet hoorDan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen
Lieve Child, Ik weet dat je je heel ongemakkelijk voelt om zomaar spullen te krijgen (En dat siert je!) maar misschien moet je ook leren te aanvaarden dat mensen zonder verdere bij bedoelingen en die het makkelijk kunnen missen of spullen over hebben die niet gebruikt worden aan jou aanbieden.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lieverd, dit had ik niet gezien. Sorry!
Maar dat hoeft echt niet hoorDan zou ik me super ongemakkelijk voelen. Lekker voor jezelf plantjes kopen
Hier heb ik een nachtje over geslapenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:27 schreef Iceage het volgende:
[..]
Lieve Child, Ik weet dat je je heel ongemakkelijk voelt om zomaar spullen te krijgen (En dat siert je!) maar misschien moet je ook leren te aanvaarden dat mensen zonder verdere bij bedoelingen en die het makkelijk kunnen missen of spullen over hebben die niet gebruikt worden aan jou aanbieden.
Je zegt meestal nee dat is niet nodig of daar voel ik me niet fijn bij dat snap ik heel goed., maar wij hebben hier ook gelezen dat je elke euro 3x moet omdraaien.
Fijne avond, ik ga![]()
Edit aanvulling. Pas natuurlijk wel heel erg goed op aan wie je je prive gegevens zoals naam en adres of rekening nr geeft.!!!!!
Er is vast wel iemand die je vertrouwt en dingen kan regelen als tussenpersoon zodat het bij jou terecht komt.
Slaap lekker , dat ga ik ook nu doen.![]()
Je bescheidenheid en dankbaarheid sieren je.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier heb ik een nachtje over geslapen
Uhm... ik vind het extreem lastig.
'k Ben niet arm, kan rondkomen. Alleen ik moet over aankopen nadenken, maar dat is niet zielig. Ik werk niet, dus ik ben dankbaar met mijn inkomsten.
Daarnaast kom ik wel uit een echt arm gezin als kind, daardoor heb ik geleerd om euro's (naja destijds guldens) om te draaien. Zelf heb ik ook een periode gehad waarin ik aan het einde van de maand rood stond. Echter heb ik toen hulp gehad van een budgetcoach en nu gaat het echt goed.
En het is niet alleen het geld > ik wil niet dat de verhoudingen scheef komen. En dat risico is er wel dan. Een groot risico. De dankbaarheid wordt dan ongemakkelijk
Het is super lief, maar het voelt ook ongemakkelijk. Ik weet me gewoon geen houding te geven. En soms heb ik wel dingen aangenomenen dat is super lief en fijn. Alleen ik weet ook niet zo goed te reageren en zo. Zeker als ik maar één keer dank je wel mag zeggen
Ik begrijp je, het is lief bedoeld maar het voelt wel ongemakkelijk, ik weet me dan ook moeilijk een houding te geven zeker also de verhoudingen scheef liggenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier heb ik een nachtje over geslapen
Uhm... ik vind het extreem lastig.
'k Ben niet arm, kan rondkomen. Alleen ik moet over aankopen nadenken, maar dat is niet zielig. Ik werk niet, dus ik ben dankbaar met mijn inkomsten.
Daarnaast kom ik wel uit een echt arm gezin als kind, daardoor heb ik geleerd om euro's (naja destijds guldens) om te draaien. Zelf heb ik ook een periode gehad waarin ik aan het einde van de maand rood stond. Echter heb ik toen hulp gehad van een budgetcoach en nu gaat het echt goed.
En het is niet alleen het geld > ik wil niet dat de verhoudingen scheef komen. En dat risico is er wel dan. Een groot risico. De dankbaarheid wordt dan ongemakkelijk
Het is super lief, maar het voelt ook ongemakkelijk. Ik weet me gewoon geen houding te geven. En soms heb ik wel dingen aangenomenen dat is super lief en fijn. Alleen ik weet ook niet zo goed te reageren en zo. Zeker als ik maar één keer dank je wel mag zeggen
Wanneer kan ik je inhurenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... koelkast en vriezer zijn schoon
Voorraadkast is netjes
Kruidenkast is netjes
De rest doe ik later
Haha als jij zorgt dat ik bij jou kom en weer thuisquote:
quote:
Ik denk dat ik dit wel namens iedereen mag zeggen: Top, We zijn trots op jequote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... koelkast en vriezer zijn schoon
Voorraadkast is netjes
Kruidenkast is netjes
De rest doe ik later
Dank jequote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit wel namens iedereen mag zeggen: Top, We zijn trots op je
Dat mag gewoon hequote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Ben niet klaar, had geen zin meer... maar de belangrijkste dingen zijn gedaan
Morgen weer een dag, maar dan wil ik vooral wasjes draaien en haken
Maandag of dinsdag ga ik weer beneden verder
Nu lekker een snuggle aan, ben een beetje koud en een beetje moe
Even een dagje waar ik last heb van de stemmen en zo. Dat is irritant, maar goed... ik ben nog wel de baas
Morgen moederdag
Mis de mijne zo
De laatste dagen ook zoveel neigignen tot huilen, erg irritant
*biedt schouder aan*quote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Ben niet klaar, had geen zin meer... maar de belangrijkste dingen zijn gedaan
Morgen weer een dag, maar dan wil ik vooral wasjes draaien en haken
Maandag of dinsdag ga ik weer beneden verder
Nu lekker een snuggle aan, ben een beetje koud en een beetje moe
Even een dagje waar ik last heb van de stemmen en zo. Dat is irritant, maar goed... ik ben nog wel de baas
Morgen moederdag
Mis de mijne zo
De laatste dagen ook zoveel neigignen tot huilen, erg irritant
Snap ik. Veel plezier morgenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:12 schreef Ole het volgende:
Ik ga morgen naar mijn moeder. Mijn vader zou afgelopen week jarig zijn. Ik geniet nu van de momenten die we hebben
Zodra ik tranen voel ga ik volledig op de rem en blokkade. Een potje huilen kan ik gewoon niet? Alleen als een vriendin of een begeleider of de psych me "erin begeleid". Mensen die even doorvragen en me vertellen dat het oké is. Ik kan dat nog niet alleenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag gewoon he
Even huilen
En ja begrijpelijk dat Moederdag zo’n impact moment is
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*biedt schouder aan*
*en een trapje*
Twee maanden al... maar ik ben er eerder niet aan toegekomen om te voelen denk ik?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:43 schreef Ole het volgende:
Ach lieverd! Zo een eerste moederdag hakt er in hoor! Mag je gewoon verdrietig over zijn! Verdriet hebben!
En het is nog zo recent allemaal
Ja het vreet me op, ben al dagen moe en constant getriggerd. Morgen wandelen en verder met de grote voorjaarsschoonmaak. Merk dat ik dat fijn vindquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:00 schreef summer2bird het volgende:
Dat is super normaal hoor, als je na de dood van je moeder het niet moeilijk hebt op moederdag is er juist wat mis (of hele slechte band)
Je schrijft dat je vandaag te weinig hebt gedaan, maar verdriet kost ook enorm veel energie.
Geef je verdriet de ruimte, en weet dat je altijd hier kan praten als je dat wilt.
Heel veel sterkte en wees lief voor jezelf. Je moeder zou dat willen, en je verdient het ook
Je doet het fantastischquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee maanden al... maar ik ben er eerder niet aan toegekomen om te voelen denk ik?
Alles uitgesteld op emotioneel gebied en nu klapt het er in
Moet ook gewoon meer eten en meer slapen, zodat ik meer weerstand heb. Ik weet het... alleen het is zo moeilijk...
Ben blij als ik vrijdag de psych spreek. Ze heeft sowieso een appje, dus ik hoop dat ze even contact zoekt maandagen anders bespreken we het vrijdag
Komt goud
[..]
Ja het vreet me op, ben al dagen moe en constant getriggerd. Morgen wandelen en verder met de grote voorjaarsschoonmaak. Merk dat ik dat fijn vind
En verder maar aanzien... Even wasjes draaien, opruimen boven etc.
Wil de boel netjes krijgen... beetje obsessief misschien, maar goed...doe wat ik kan
Niet al Cotsquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee maanden al... maar ik ben er eerder niet aan toegekomen om te voelen denk ik?
Alles uitgesteld op emotioneel gebied en nu klapt het er in
Moet ook gewoon meer eten en meer slapen, zodat ik meer weerstand heb. Ik weet het... alleen het is zo moeilijk...
Ben blij als ik vrijdag de psych spreek. Ze heeft sowieso een appje, dus ik hoop dat ze even contact zoekt maandagen anders bespreken we het vrijdag
Komt goud
[..]
Ja het vreet me op, ben al dagen moe en constant getriggerd. Morgen wandelen en verder met de grote voorjaarsschoonmaak. Merk dat ik dat fijn vind
En verder maar aanzien... Even wasjes draaien, opruimen boven etc.
Wil de boel netjes krijgen... beetje obsessief misschien, maar goed...doe wat ik kan
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet al Cots
Al zou het 2 jaar zijn
Het maakt niet uit
Je mag verdrietig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik geloof er niet meer in, maar ergens heb ik wel de hoop om ooit te leren "normaal" en gezond te eten
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:32 schreef Ole het volgende:
Lieverd ik kan en wil je geen advies geven. Maar wel dikke
Ik praat voor mezelf ook. Gewoon lekker even van je af praten!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
![]()
Verwachtte ook geen advies hoor! Daar heb ik ook het fact voor
Alleen ik moest dit even delen... Gewoon even van me af typen
De motivatie begint wel een soort van te komen iig
Moet alleen even over die angst heen stappen
Kan wel, maar het gaat wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Lieve meis, kun je het crisiscentrum (of iemand anders) niet bellen?
Knuffelquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik praat voor mezelf ook. Gewoon lekker even van je af praten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |